Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=ПАЛЬЧЕВСЬК$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Пальчевська О.С. Концепт ШЛЯХ в англійській, французькій та українській мовах: лінгвокогнітивний та етнолінгвістичний ракурси: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.15 / О.С. Пальчевська ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2006. — 20 с. — укp.Проведено цілісне дослідження лінгвокогнітивної структури концепту шлях на матеріалі англійської, української та французької мов в аспекті об'єднаних когнітивно-ономасіологічної та етнолінгвістичної парадигм сучасного мовознавства. З використанням методології когнітивної ономасіології, лінгвокультурології, когнітивної семантики здійснено когнітивно-семіотичну категоризацію лінгвокультурем з просторовим семантичним компонентом шлях, продемонстровано їх фреймову організацію з урахуванням належності одиниць до концептосфер переміщення, подорож, рух, зустріч, дар. З'ясовано способи вербалізації концепту в англійській, українській та французькій мовах, здійснено концептуальне та структурне моделювання у міжмовному просторі чарівної казки з використанням семантичних опозицій та визначених концептосфер. Значну увагу приділено дослідженню процесу виникнення та способів метафоризації фразеологічних номінацій концепту шлях. Проаналізовано складові ономасіологічної структури номінацій та їх метафоричні моделі. Детально описано процес формування фреймової сітки ідіоконцепту шлях на матеріалі фольклорного тексту. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.02 + Ш100.02 + Ш100.02 Шифр НБУВ: РА342475
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Пальчевський С.С. Теорія і практика сугестопедичного навчання школярів середніх загальноосвітніх навчальних закладів: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.09 / С.С. Пальчевський ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 43 с.: рис. — укp.На підставі теоретичного аналізу сугестопедагогічної літератури обгрунтовано та уточнено понятійний апарат сугестопедагогіки з урахуванням її найновіших досягнень. Доведено, що сугестопедагогіка складає особливий напрям у світовій педагогіці, який з метою впливу на мнестичні можливості учня використовує засоби навіювання у різних його стадіях. Визначено у межах сугестопедагогічного напряму в педагогіці чотири напрями нижнього порядку: гіпнопедію, ритмопедію, релаксопедію, сугестопедію. Установлено їх суть, місце та роль сугестопедії у загальному сугестопедагогічному процесі як нового та ефективного напряму сугестопедагогіки. У розроблених технології та моделі даного навчання школярів середніх загальноосвітніх навчальних закладів обгрунтовано методи: діагностики задатків і обдарувань учня, розвитку їх засобами сугестопедії, формування на основі цього рефлексу цілі. Доведено необхідність розгортання в процесі сугестопедичного навчання програми образного мислення. Удосконалено сугестопедичну систему відбору та структурування змісту навчального матеріалу загальноосвітніх дисциплін у процесі об'єднання його у так звані глобальні теми, а також методи його сугестопедичної етюдної розробки. Розвинуто теорію сугестопедичної мотиваційної діяльності вчителя на базі особистісно орієнтованого навчання школярів середніх загальноосвітніх закладів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.291 + Ч421.291 + Ч421.291 + Ч421.291 Шифр НБУВ: РА326185
Рубрики:
|
|
|