Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (59)Книжкові видання та компакт-диски (48)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ПОЛОВИНК$<.>+<.>A=ВЛАДИСЛАВ$<.>+<.>A=ОЛЕКСАНДРОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Половинка Д.В. 
Двочастотний прилад контролю вологості сипких сільськогосподарських культур: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.11.13 / Д.В. Половинка ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2005. — 18 с.: рис., табл. — укp.

Розроблено метод окремого виміру активної та реактивної провідності вимірювального перетворювача з сипким матеріалом, який дає змогу значною мірою підвищити точність контролю вологості сипких сільськогосподарських культур. Наведено методику одержання характеристик градуювання приладу. Одержано аналітичні залежності вихідної напруги діодно-ємнісного мосту від параметрів перетворювача з сипким матеріалом та знайдено зворотні залежності параметрів перетворювача від вихідної напруги мосту, що дає змогу у порівнянні з резонансним методом і методом вимірювання амплітуди та фази знизити відносну похибку контролю провідності з 2 % до 0,6 %. Зазначено, що підвищення точності контролю вологості дозволяє знизити витрати часу на приймання сировини та відпуск продукції, підвищити якість продукції. За результатами досліджень розроблено алгоритм контролю вологості сипких сільськогосподарських культур з використанням розроблених методу окремого вимірювання та методики одержання характеристик градуювання приладу. Розроблено функціональну схему вологоміра, а також принципову схему приладу контролю вологості, які реалізують розроблений алгоритм контролю та відповідають найсучаснішим технологіям приладобудування. Відзначено, що за результатами випробування вологоміра на реальних зразках показано високу точність контролю, надійність і оперативність, що підтверджується одержаними результатами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л82-106.39-1 с +
Шифр НБУВ: РА335945

Рубрики:

      
2.

Половинко О.О. 
Лінгвістичні та екстралінгвістичні фактори наповнення семантичних полів у сучасній російській літературній мові (семантичне поле вік): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02 / О.О. Половинко ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2006. — 19 с. — укp.

Вивчено основні фактори лінгвістичного й екстралінгвістичного характеру, що зумовлюють у сучасній російській мові лексичне наповнення семантичних полів взагалі та семантичного поля вік зокрема, як фрагмента лексичної системи, що ілюструє складну та специфічну для російської мови картину світу. Конкретизовано аспекти різних семантичних угруповань слів, що безпосередньо пов'язані з формуванням семантичного поля. Сформульовано загальні принципи конструювання семантичних полів. Розглянуто структуру семантичного поля вік у сучасній російській літературній мові: ядро, центр, периферія з відповідним їх лексичним наповненням. Розширено межі семантичного поля вік внаслідок включення в нього усіх лексем, що відображають часові межі існування не лише живих організмів, а й речей, предметів, явищ реальної дійсності. Знайдено кореляцію між існуючими віковими періодизаціями та їх відображенням у сучасній російській мові. Розглянуто питання про універсальне та специфічне у віковій лексиці у зв'язку з актуалізацією головної семи. Визначено зв'язок процесів деривації з сематичною структурою конкретних слів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-31 +
Шифр НБУВ: РА343224

      
3.

Половинко Т. І. 
Метод та засоби цифрової кореляції спекл-зображень для контролю напружено-деформованого стану полімерних композитів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.11.13 / Т. І. Половинко ; НАН України, Фіз.-мех. ін-т ім. Г.В. Карпенка. — Л., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Розроблено новий метод контролю напружено-деформованого стану полімерних композитів, який базується на критерії оптимізації фільтра дробового степеня та дозволяє досягнути мінімальних значень сумарної похибки вимірювання переміщень поверхні зразка. Проведено оцінювання випадкових і систематичних похибок переміщення поверхні зразка композитивного матеріалу з використанням реєстрації одного або декількох зображень однієї й тієї ж ділянки поверхні, програмної реалізації прямолінійного переміщення цієї поверхні та побудови векторного поля переміщення. На основі розробленого методу створено оптико-цифровий кореляційний засіб у складі установки для контролю деформації поверхні за статичного навантаження, який дозволяє з високою точністю будувати поля переміщень і деформацій поверхні біля концентратора напружень. Вперше створено засіб цифрової кореляції спекл-зображень для контролю внутрішніх деформацій дифузно-розсіювальних зразків і для визначення пружних констант за статичного навантаження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л719.2-106.2
Шифр НБУВ: РА383021 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Слободянюк М. В. 
Вдосконалення процесів вприску палива суднового дизеля / М. В. Слободянюк. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено вирішенню питань теоретичного обґрунтування та розроблення прикладних рекомендацій щодо збереження надійності та працездатності елементів високого тиску паливної системи суднового дизельного двигуна шляхом визначення перепадів на кожному з елементів тиску робочої речовини у робочому діапазоні частоти обертів.Запропонована методика ймовірності (регресивної) побудови характеристик системи паливоподачі суднових дизелів за результатами експериментальних випробувань паливного насосу високого тиску, ділянки трубопроводу та форсунки паливної системи дизеля.Удосконалено математичну модель механічних процесів в паливній системі високого тиску регресивним методом з додаванням компонентів перехідних процесів у паливній апаратурі.Методику побудови характеристик систем подачі палива суднових дизельних двигунів шляхом динамічних випробувань з отриманням швидкісної та навантажувальної характеристик.Подальшого розвитку набула методика дослідження паливних систем високого тиску суднових дизельних двигунів.Ключові слова: паливна система, судновий дизель, характеристики подачі палива, технологія дослідження, параметри паливної системи, режими роботи паливної системи, імітаційне моделювання, програмно-апаратний комплекс, регресійні рівняння, спосіб контролю.^UThe dissertation is devoted to the solution of theoretical substantiation and development of applied recommendations for maintaining the reliability and efficiency of high pressure elements of the fuel system of a marine diesel engine by determining the differences in each of the pressure elements of the working substance in the operating speed range.The method of probability (regressive) construction of the characteristics of the fuel supply system of marine diesel engines based on the results of experimental tests of the high-pressure fuel pump, the pipeline section and the injector of the diesel fuel system has been proposed.The mathematical model of mechanical processes in high pressure fuel systems has been improved by the regression method with the addition of transient components in fuel equipment.Methods for constructing the characteristics of fuel supply systems for marine diesel engines, by dynamic tests to obtain speed and load characteristics.The method of research of high-pressure fuel systems of marine diesel engines has been further developed.Key words: fuel system, marine diesel, fuel supply characteristics, research technology, fuel system parameters, fuel system operation modes, simulation modeling, software and hardware complex, regression equations, control method


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Яковенко А. Ю. 
Удосконалювання експлуатаційного контролю робочихпроцесів суднових дизелів / А. Ю. Яковенко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню важливого науково-прикладного завдання - підвищенню ефективності експлуатації суднових дизелів за рахунок забезпечення безперервного контролю робочих процесів із застосуванням нової методики і її реалізації шляхом використання комбінованих вимірювальних перетворювачів на основі конструктивних елементів паливної апаратури.Виділений найбільш інформативний параметр процесу впорскування палива - тиск у насосі високого тиску. Для реєстрації запропонований новий метод - застосування комбінованого вимірювального перетворювача на основі елемента кріплення ПНВТ. Проведено розрахунок метрологічних параметрів перетворювача, виконано його конструктивне пророблення, компонування вимірювальної системи. Розробка реалізована в умовах безмоторного стенда.У результаті експериментальних досліджень показана в порівнянні з базовим методом реєстрації гарна збіжність запису тиску обома способами.Розроблено програмний комплекс для частотного аналізу метрологічних даних вимірювальної системи зі спеціалізованим інтерфейсом для експериментальних даних. Виконано порівняльний амплітудно-частотний аналіз реєстрації тиску палива.При стійкому впорскуванні амплітудно-частотні характеристики базового й експериментального датчиків відрізняються незначно.Для аналізу параметрів паливоподачі використовується метод гідродинамічного розрахунку проф. Ю. Я. Фоміна. Визначено граничні умови для системи суднового середньообертного дизеля. Як приклад виконане імітаційне моделювання при зміні ефективного перетину розпилювача в діапазоні від 0,6 до 1,6 від номінального значення.Ключові слова: судновий середньообертний дизель, паливоподача, комбінований вимірювальний перетворювач, характеристики, гармонічний аналіз, метод Фурье.^UThe thesis is devoted to solving an important theoretical and practical problem –improvement of efficiency of marine diesel engines operation through control performance enhancement.Continuous control of working processes with application of a new technique and its realization by use of the combined measuring converters on the basis of structural fuel injection components is applied.There is determined the most informative parameter of fuel injection process –the pressure in the high pressure fuel pump. A new method for pressure signals registration is suggested – the application of the combined measuring converter on the basis of high pressure fuel pump studding. The converter's metrology parameters calculation and its design study are performed. Measuring system layout is executed. The development process is realized in the motorless stand environment.There is developed the program complex for the frequency analysis of metrology data of the measuring system with specialized interface for experimental data. The comparative amplitude-frequency assaying of registration of fuel pressure is made.For the analysis of fuel supply parameters it is suggested to use mathematical simulation of fuel injection process. As the basis there is used the method of hydrodynamic calculation of prof. Y.Y. Fomin. Boundary conditions for marine middle speed diesel engine fuel supply system are defined.As a result of the research there is displayed good convergence of pressure record in both modes - experimental researches in comparison with a basic approach registration.The exception was admitted by fractional injection at which affects the combined converter - high pressure fuel pump and its drive gear system's detention lag.Key words: diesel engine; fuel injection; fuel pressure sensor; characteristics.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського