Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (33)Книжкові видання та компакт-диски (29)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Пелевін Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Балака М. М. 
Взаємодія колісного рушія землерийно-транспортних машин з опорною поверхнею / М. М. Балака. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертацію присвячено вирішенню актуальної науково-прикладної проблеми підвищення тягово-зчіпних властивостей колісного рушія з великогабаритними пневматичними шинами землерийно-транспортних машин. Аналітично описано форму поздовжньої лінії контакту пневматичної шини з опорною поверхнею при коченні колеса, яка представлена змінним радіусом кривизни і враховує закономірності деформування шини і ґрунту. На підставі цього отримано ряд характерних залежностей процесу взаємодії пневматичної шини колісного рушія з опорною поверхнею, обумовлених проковзуванням елементів шини в області контакту, що дозволяють уточнити фізичну сутність процесу. У математичній моделі деформованість шини і ґрунту представлені нескінченно малими об'ємами фундаментальних реологічних елементів, об'єднаних у функціональні структури, які одночасно деформуються в радіальному напрямку до осі колеса. Це дозволило відобразити напружено-деформований стан в області контакту. В результаті проведених досліджень отримано рівняння, що дозволяють виконати уточнені інженерні розрахунки тягово-зчіпних властивостей колісного рушія при прямолінійному русі. Розроблено методику розрахунку і побудови теоретичної тягової характеристики колісного рушія, що враховує геометричні та робочі параметри шини і фізико-механічні властивості ґрунту. Адекватність характеристики перевірено експериментальними дослідженнями на випробувальному стенді.^UThe dissertation is devoted to the solution of the actual scientific and applied problem of increasing the traction and clutch qualities of wheeled mover with the large-sized pneumatic tyres for earth-moving machines. The shape of the longitudinal contact line of tyre with the support surface wheel rolling has been analytically described. It is represented by variable radius of curvature and takes into account the regularities of deformation of the tire and soil. On this basis was received a number of characteristic interaction dependences of the tyre wheeled mover with the support surface. They are caused by slippage of the tyre components in the contact and allow to clarify the physical nature of the process. The deformability of tyre and soil in mathematical model are represented the fundamental rheological elements of infinitely small volumes. Elements are combined in a functional structure and simultaneously deformed radially towards to the axis of wheel. This enabled display the deflected mode in the contact. The researches were received the equations, enables more precise engineering calculations traction and clutch qualities of wheeled mover at rectilinear motion. The methods of calculation and construction of the theoretical traction characteristics for wheeled mover taking into account the geometrical and operating tyre parameters and the physical and mechanical soil properties are developed. The adequacy of the characteristic was verified by experimental studies on the test bench.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Балака М. М. 
Взаємодія колісного рушія землерийно-транспортних машин з опорною поверхнею / М. М. Балака. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертацію присвячено вирішенню актуальної науково-прикладної проблеми підвищення тягово-зчіпних властивостей колісного рушія з великогабаритними пневматичними шинами землерийно-транспортних машин. Аналітично описано форму поздовжньої лінії контакту пневматичної шини з опорною поверхнею при коченні колеса, яка представлена змінним радіусом кривизни і враховує закономірності деформування шини і ґрунту. На підставі цього отримано ряд характерних залежностей процесу взаємодії пневматичної шини колісного рушія з опорною поверхнею, обумовлених проковзуванням елементів шини в області контакту, що дозволяють уточнити фізичну сутність процесу. У математичній моделі деформованість шини і ґрунту представлені нескінченно малими об'ємами фундаментальних реологічних елементів, об'єднаних у функціональні структури, які одночасно деформуються в радіальному напрямку до осі колеса. Це дозволило відобразити напружено-деформований стан в області контакту.В результаті проведених досліджень отримано рівняння, що дозволяють виконати уточнені інженерні розрахунки тягово-зчіпних властивостей колісного рушія при прямолінійному русі. Розроблено методику розрахунку і побудови теоретичної тягової характеристики класного рушія, що враховує геометричні та робочі параметри шини і фізико-механічні властивості ґрунту. Адекватність характеристики перевірено експериментальними дослідженнями на випробувальному стенді.^UThe dissertation is devoted to the solution of the actual scientific and applied problem of increasing the traction and clutch qualities of wheeled mover with the large-sized pneumatic tyres for earth-moving machines.The shape of the longitudinal contact line of tyre with the support surface wheel rolling has been analytically described. It is represented by variable radius of curvature and takes into account the regularities of deformation of the tire and soil. On this basis was received a number of characteristic interaction dependences of the tyre wheeled mover with the support surface. They are caused by slippage of the tyre components in the contact and allow to clarify the physical nature of the process. The deformability of tyre and soil in mathematical model are represented the fundamental rheological elements of infinitely small volumes. Elements are combined in a functional structure and simultaneously deformed radially towards to the axis of wheel. This enabled display the deflected mode in the contact.The researches were received the equations, enables more precise engineering calculations traction and clutch qualities of wheeled mover at rectilinear motion. The methods of calculation and construction of the theoretical traction characteristics for wheeled mover taking into account the geometrical and operating tyre parameters and the physical and mechanical soil properties are developed. The adequacy of the characteristic was verified by experimental studies on the test bench.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського