Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Петренко В.В.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Петренко В.В. Політична мова як засіб маніпулятивного впливу: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / В.В. Петренко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 17 с. — укp.Розглянуто специфіку взаємодії мови та політики і з'ясовано коло основних проблем, які складають теоретико-політологічний та практично-прикладний зміст досліджень політичної мови, визначено суть і основний зміст поняття "політична мова". Розкрито роль і значення поняття як ефективного засобу маніпулятивного впливу. Доведено, що політична мова має значний маніпулятивний потенціал, який найбільш повно реалізується у політичних міфах та стереотипах, у політичній рекламі та пропаганді, у функціонуванні засобів масової інформації та в публічному мовленні політичних діячів. Проаналізовано основні аспекти мовно-маніпулятивної діяльності сучасного політика, обгрунтовано визначальну роль засобів масової інформації у мовному політичному маніпулюванні, визначено заходи, які повинні сприяти його обмеженню в українському суспільстві. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ф082 + Ф018 + Ф056 + Шифр НБУВ: РА324896
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Петренко В.В. Наступність форм навчання в загальноосвітній школі і вищому закладі освіти як засіб дидактичної адаптації студентів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.В. Петренко ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 20 с. — укp.Досліджено питання підвищення ефективності навчального процесу у вищій школі за умов наступності форм навчання у загальноосвітній школі (ЗОШ) і вищому закладі освіти (ВЗО). Вивчено стан проблеми реалізації наступності форм навчання природничих дисциплін у ЗОШ і ВЗО у процесі навчально-пізнавальної діяльності студентів. Проаналізовано спільні тенденції розвитку форм зазначеного навчання у ЗОШ і ВЗО як передумови успішної реалізації наступності між ними. Висвітлено питання стосовно перебігу адаптаційного процесу студентів-першокурсників. Установлено, що прояви дидактичної дезадаптації характеризуються індивідуальною варіативністю залежно від особливостей інтелектуального розвитку й особистісною мотивацією, а також наявності наступних взаємозв'язків між дидактичними системами ЗОШ і ВЗО. Визначено рівні наступності форм навчання у загальноосвітньому та вищому навчальному закладі. Теоретично обгрунтовано та практично підтверджено їх вплив на ефективність дидактичної адаптації студентів-першокурсників ВЗО. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.207 + Ч481.207 + Шифр НБУВ: РА341273
Рубрики:
|
|
|