Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (14)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Петрушина Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Петрушина Т.О. 
Соціально-економічна поведінка населення України в умовах інституційних змін: автореф. дис... д-ра соціол. наук : 22.00.04 / Т.О. Петрушина ; Ін-т соціології НАН України. — К., 2009. — 28 с. — укp.

Проаналізовано соціально-економічну поведінку населення на засадах економічної соціології у широкому соціокультурному й інституціональному контекстах. Поведінкову практику, економічну культуру та ставлення населення до нових економічних інститутів, насамперед, до змін відносин власності, які визначають специфіку інституційної системи, проаналізовано за даними багаторічного соціологічного моніторингу соціальних змін в українському суспільстві Інституту соціології НАН України та досліжень, проведених у 1992 - 2007 рр.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665 +
Шифр НБУВ: РА365113

Рубрики:

      
2.

Соколовський І. В. 
Соціологічний вимір корпоративної репутації / І. В. Соколовський. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено концептуалізації корпоративної репутації як предметно-специфічного різновиду багатоаспектного феномену репутації, обґрунтуванню доцільності активного впровадження цього поняття в категоріальний апарат сучасної економічної соціології та розробленню методико-інструментального підходу до вимірювання корпоративної репутації в контексті її соціологічного розуміння.З'ясовані змістовні складові і чинники корпоративної репутації (довіра, повага, соціальний і символічний капітали), розкрита сутність споріднених з нею понять сучасного міждисциплінарного наукового дискурсу.Здійснена класифікація підходів до вимірювання корпоративної репутації. Проведена верифікація методики RepTrak™ як однієї з найближчих до соціологічного розуміння корпоративної репутації методик на пострадянському просторі. На основі цієї методики та операціоналізації соціологічного конструкту корпоративної репутації розроблені авторські підходи та методики вимірювання корпоративної репутації як сприйняття стейкхолдерами й вимірювання корпоративної репутації в медіапросторі.^UThe dissertation is aims at the conceptualization of corporate reputation as a subject-specific kind of the multidimensional concept of reputation, and suggests an active introduction of this concept into the categorical apparatus of modern economic sociology and the development of a methodological and instrumental approach to measuring corporate reputation in the context of its sociological understanding.The components and drivers of corporate reputation (trust, respect, social and symbolic capital) are investigated, the essence of concepts of modern interdisciplinary scientific discourse closed to corporate reputation is revealed. The classification of approaches to corporate reputation measuring has been carried out. The RepTrak™ methodology as one of the methods closest to the sociological understanding of the corporate reputation is verified in the post-Soviet space. On the basis of this methodology and the operationalization of the sociological construct of corporate reputation, the author's approaches and methods for measuring corporate reputation as perception by stakeholders and measuring corporate reputation in the media have been developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського