Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (11)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Проскурніна Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Проскурніна Н. В. 
Трансформація маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації / Н. В. Проскурніна. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт – процеси трансформації маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації; мета – розвиток теоретико-методологічних засад та розробка науково-практичних рекомендацій щодо трансформації маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі під впливом процесів цифровізації вітчизняної економіки; методи – загальнонаукові та специфічні; результати – розв'язання проблеми розвитку теоретико-методологічних засад та розробки науково-практичних рекомендацій щодо трансформації маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі під впливом процесів цифровізації вітчизняної економіки; новизна – введення поняття «фіджитал простір»; розробка концептуальних засад цифрової трансформації маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі; розробка науково-методичного підходу до оцінювання рівня цифрової зрілості операційної маркетингової діяльності; розробка науково-методичного підходу до відстеження динамічних змін зовнішнього середовища; обґрунтування функціональної підсистеми операційної маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі; розробка науково-методичного підходу до формування стратегії омніканальності; обґрунтування методичного інструментарію діагностики готовності операторів роздрібної торгівлі до цифрової трансформації маркетингової діяльності; розвиток концепції цифрового маркетингу підприємств роздрібної торгівлі; результати впроваджені у виробництво та навчальний процес.^UObject - processes of transformation of marketing activity of retail trade enterprises in the conditions of digitalization; goal - the development of theoretical and methodological principles and development of scientific and practical recommendations for the transformation of marketing activities of retail enterprises under the influence of digitalization of the domestic economy; methods - general scientific and specific; results - solving the problem of development of theoretical and methodological principles and elaboration of scientific and practical recommendations for the transformation of marketing activities of retail enterprises under the influence of digitalization of the domestic economy; novelty - the introduction of the concept of "physical space"; development of conceptual basics of digital transformation of marketing activity of retail enterprises; development of a scientific and methodological approach to assessing the level of digital maturity of operational marketing activities; development of a scientific and methodological approach to tracking dynamic changes in the environment; substantiation of the functional subsystem of operational marketing activities of retail trade enterprises; development of scientific and methodological approach to the formation of omnichannel strategy; substantiation of methodical tools for diagnosing the readiness of retail operators for the digital transformation of marketing activities; development of the concept of digital marketing of retail enterprises; the results are implemented in the production and training process.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського