Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (20)Книжкові видання та компакт-диски (27)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Пєхота О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Шеян М. О. 
Педагогічні умови розвитку здоровʼязбережувальної компетентності вчителів основної школи у системі післядипломної педагогічної освіти / М. О. Шеян. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт дослідження – розвиток здоровʼязбережувальної компетентності вчителів основної школи у системі післядипломної педагогічної освіти. Мета дослідження – науково обґрунтувати та експериментально перевірити дієвість педагогічних умов і структурно-функціональної моделі розвитку здоровʼязбережувальної компетентності вчителів основної школи у системі післядипломної педагогічної освіти. Методи дослідження: аналіз, узагальнення, компаративне зіставлення, систематизація, анкетування, опитування, бесіда, педагогічне спостереження, тестування, моделювання, інтерв'ю, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Вперше визначено, теоретично обґрунтовано педагогічні умови розвитку здоров'язбережувальної компетентності вчителів основної школи у системі післядипломної педагогічної освіти (забезпечення стійкої мотивації щодо розвитку здоров'язбережувальної компетентності здоров'язбережувальної компетентності вчителів основної школи; створення здоровʼязбережувального середовища для неперервного розвитку здоров'язбережувальної компетентності вчителів основної школи у системі післядипломної педагогічної освіти; формування субʼєкт-субʼєктної взаємодії між викладачем та вчителями основної школи засобами тренінгових технологій; забезпечення звʼязку між теоретичними знаннями та практичними вміннями для їх реалізації у професійній діяльності); розроблено та теоретично обґрунтовано структурно-функціональну модель розвитку здоров'язбережувальної компетентності вчителів основної школи у системі післядипломної педагогічної освіти, яка включає взаємопов'язані структурні блоки: цільовий блок (соціальне замовлення, мета, завдання); теоретико-методологічний блок (наукові підходи та принципи навчання); операційно-змістовий блок (етапи розвитку, форми, методи, засоби); критеріально-оцінювальний блок (компоненти, критерії, рівні розвитку здоров'язбережувальної компетентності вчителів основної школи), результативний блок (результат), педагогічні умови. Уточнено сутність понять «здоровʼязбережувальна компетентність вчителів основної школи», «розвиток здоровʼязбережувальної компетентності вчителів основної школи у системі післядипломної педагогічної освіти». Удосконалено зміст, форми та методи розвитку здоров'язбережувальної компетентності вчителів основної школи у системі післядипломної педагогічної освіти на основі компетентнісного підходу. Конкретизовано структуру здоров'язбережувальної компетентності вчителів основної школи як системи, що містить мотиваційний, когнітивний та діяльнісний компоненти. Подальшого розвитку набули теоретико-методичні основи та навчально-методичне забезпечення розвитку здоровʼязбережувальної компетентності вчителів основної школи у системі післядипломної педагогічної освіти.^UThe development of health-preserving competence of primary school teachers in the system of postgraduate pedagogical education is the research object. The research aim is as following: to scientifically substantiate and experimentally test the effectiveness of pedagogical conditions and the structural and functional model of health-preserving competency development of basic secondary school teachers in the system of postgraduate pedagogical education. Research methods: analysis, generalization, comparison, systematization, questionnaire, survey, conversation, pedagogical observation, testing, modeling, interviews, pedagogical experiment, methods of mathematical statistics. For the first time pedagogical conditions of the health-preserving competency development of basic secondary school teachers have been defined and theoretically substantiated (providing resistant motivation for the health-preserving competency development of basic secondary school teachers; the creation of health-preserving surroundings for the continuous of health-preserving competency development in the system of postgraduate pedagogical education; forming subject-to-subject interaction between the lector and the basic secondary school teachers by means of training technologies; providing the connection between the theoretical knowledge and practical skills for their implementation in professional activities); the structural-functional model of the health-preserving competency development of basic secondary school teachers in the system of postgraduate pedagogical education has been developed and theoretically grounded, which includes such interconnected structural components as: the target block (social order, purpose, characteristics of the health-preserving competency development of basic secondary school teachers in the system of postgraduate pedagogical education); the theoretical and methodological block (scientific approaches and principles of training); the operational-content block (stages of development, forms, methods, means); the criterion-evaluative block (components, criteria, levels of the health-preserving competency development of basic secondary school teachers), effective blocks (result) and pedagogical conditions. The essence of the concepts “health-preserving competency of basic secondary school teachers”, “health-preserving competency development of basic secondary school teachers in the system of postgraduate pedagogical education” have been clarified. The content, forms, methods of the health-preserving competency development of basic secondary school teachers in the system of postgraduate pedagogical education have been improved. The structure of health-preserving competency of basic secondary school teachers as a system containing motivational, cognitive and active components has been specified. The theoretical and methodological foundations of the health-preserving competency development of basic secondary school teachers in the system of postgraduate pedagogical education gained further development.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського