1. |
Пільова С. Г. Формування організаційної компетентності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. Г. Пільова ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 20 с.: рис. — укp.Вперше визначено сутність і компонентну структуру (когнітивно-конативний, особистісний і управлінський компоненти) організаційної компетентності. Висвітлено критерії (знаннєво-діяльнісний, комунікаційно-вольовий, рефлексивно-конструктивний), показники, якісні характеристики рівнів (достатній, середній, низький) сформованості даної компетентності. Розроблено модель реалізації педагогічних умов формування організаційної компетентності в майбутніх учителів, визначено поняття "організаційна компетентність майбутніх учителів", "компетентність", "професійна компетентність учителя", "організаторська діяльність". Розроблено й експериментально перевірено методику діагностики рівнів сформованості організаційної компетенції майбутніх учителів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.23 Шифр НБУВ: РА382037 Пошук видання у каталогах НБУВ
|