Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (10)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Ребров О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Ребров О.Ю. 
Вплив ланкової структури гусеничного обводу трактора на навантаження трансмісії і тиск на грунт: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.Ю. Ребров ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2005. — 22 с.: рис. — укp.

Уперше створено фізичну модель сільськогосподарського гусеничного тарктора з плугом, складовими якої є двигун, трансмісія, ведуче колесо, гусеничний рушій. Наведена модель враховує ланкову структуру гусеничного ланцюга з відкритим шарніром, деформацію опорної поверхні та дозволяє здійснити раціональне конструктивне виконання гусеничного рушія. Уперше визначено епюру розподілу питомих тисків за довжиною опорної частини гусениці та встановлено взаємозв'язки питомих тисків з типом і конфігурацією ходової системи, натягненням у гілках обводу з урахуванням агрегатування навісними і напівнавісними сільськогосподарськими знаряддями для випадку ланкового гусеничного ланцюга з суцільнолитими траками та відкритими шарнірами. Уперше з урахуванням ланкової структури гусеничного ланцюга визначено характеристики динамічної взаємодії грунту, гусеничного обводу та трансмісії для його різних конфігурацій. Базуючись на комплексному підході, розвинуто фізичну модель роботи машинно-тракторного агрегату - гусеничного трактора сільськогосподарського знаряддя, яка враховує сукупність взаємозв'язків між складовими частинами складної динамічної системи, зовнішнє середовище та дозволяє розкрити механізми формування динамічних навантажень на даний трактор. На підставі даних теоретичних досліджень здійснено вибір доцільного конструктивного виконання гусеничного рушія, яке дозволяє знизити взаємодію трансмісії, гусеничного обводу та грунту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184 + О342.3-042 +
Шифр НБУВ: РА339948

Рубрики:

      
2.

Ребров О. Ю. 
Наукове обґрунтування підвищення ефективності колісних рушіїв сільськогосподарських тракторів на енергоємних технологічних операціях обробітку ґрунту / О. Ю. Ребров. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена розв'язанню науково-прикладної проблеми підвищення ефективності та екологічності рушіїв колісних тракторів при виконанні комплексу сільськогосподарських операцій за рахунок науково-обґрунтованого вибору типорозмірів шин та раціональних режимів їх функціонування. Проаналізовані фактори та чинники, що впливають на ефективність взаємодії трактора з ґрунтовим середовищем, а також шляхи та засоби підвищення ефективності сільськогосподарських колісних тракторів. Розглянуті сучасні інноваційні конструкції шин, системи, пристрої й конструктивні заходи, спрямовані на підвищення ефективності колісних тракторів. Наведені принципи ідентифікації математичної моделі тракторних шин, поданий аналіз здвоєння шин та способів баластування трактора, у тому числі й наповнення шин рідиною. Окреслена методологія нового підходу до визначення основних конструктивних параметрів колісних тракторів. Наведена методика визначення потенційних тягових характеристик та техніко-економічних показників тракторів з урахуванням режимів роботи ДВЗ і параметрів пневматичних шин. Показана перспективність тягово-динамічної моделі функціонування колісних тракторів на типових сільськогосподарських операціях за польовими циклами PowerMix, що є загальновизнаними випробувальними циклами процедури тягово-динамічних випробувань.Запропоновані в дисертації основні наукові положення, розробки та рекомендації впроваджені на інжинірингових та виробничих підприємствах.^UThe dissertation is devoted to the decision of a scientific and applied problem of increase of efficiency and ecological friendliness of wheeled tractor propulsors at performance of a complex of agricultural operations at the expense of a scientifically proved choice of standard sizes of tires and rational modes of their functioning. The factors influencing the efficiency of interaction of the tractor with the soil environment, as well as possibilities of increasing the efficiency of wheeled tractors are analyzed. Modern innovative tire designs, systems, devices and design measures aimed at increasing the efficiency of wheeled tractors are considered. The principles of identification of the mathematical model of tractor tires are given, the analysis of tire doubling and methods of ballasting the tractor, including filling the tires with liquid, is presented. The methodology of a new approach to determining the main design parameters of wheeled tractors has been formed. A method is given for determining the potential traction characteristics and technical and economic indicators of tractors, taking into account the operating modes of the internal combustion engine, the parameters of pneumatic tires and their interaction with the soil. The prospects of a traction-dynamic model of the functioning of wheeled tractors on typical agricultural operations using PowerMix field cycles, which are generally recognized cycles of the traction-dynamic test procedure, are shown.The main scientific provisions, developments and recommendations offered in the dissertation are implemented in engineering and industrial enterprises.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Ребров О. Л. 
Тверді розчини на основі хлоридів Калію та Стронцію, активовані Європієм: одержання, очистка та сцинтиляційні властивості / О. Л. Ребров. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі досліджені оксокислотні властивості розплавів на основі хлоридів Калію та Стронцію, встановлені закономірності перебігу процесу їх очистки від оксигенвмісних домішок. В результаті роботи одержано новий сцинтиляційний матеріал на основі хлоридів Калію та Стронцію, активованих Європієм (II) і визначено його функціональні властивості.^UIn the presented dissertation the oxoacidic properties of melts based on potassium and strontium chlorides were determined together with the course of their purification from oxygen-containing admixtures. As a result of this work a new scintillation material based on potassium and strontium chlorides activated with europium (II) was obtained and its functional properties were determined.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Якунін М. Є. 
Обґрунтування раціональних параметрів і режимів навантаження пневматичних шин колісних тракторів сільськогосподарського призначення: автореферат дис. ... д.філософ : 133 / М. Є. Якунін. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертація присвячена розв'язанню науково-практичної задачі підвищення ефективності та екологічної безпеки рушіїв створюваних колісних тракторів за рахунок обґрунтованого вибору типорозмірів пневматичних шин і схемних рішень колісних систем. Задача реалізована на прикладі нової створеної конструкції інтегрального трактора ХТЗ-160У.Метою дисертаційної роботи є підвищення ефективності колісного трактора ХТЗ-160У на тягових сільськогосподарських операціях за рахунок комплектації науково-обґрунтованими типорозмірами тракторних шин.Об’єкт дослідження – процес взаємодії пневматичних шин і колісних систем трактора ХТЗ-160У з опорною поверхнею при виконанні сільськогосподарських операцій.Предмет дослідження – вплив параметрів і режимів навантаження тракторних пневматичних шин і схемних рішень колісних систем на ефективність технологічних процесів машино-тракторного агрегату на базі трактора ХТЗ-160У.Актуальність дисертаційного дослідження обумовлена необхідністю підвищення ефективності колісних сільськогосподарських тракторів при виконанні ґрунтообробних технологічних процесів аграрного виробництва при одночасному забезпеченні екологічної безпеки та нівелювання негативного ущільнюючого впливу на ґрунт з метою збереження його родючості. В Україні, як і в більшості країн світу, ходові системи колісних тракторів повинні відповідати вимогам державних стандартів щодо норм дії на ґрунт мобільної сільськогосподарської техніки, тому удосконалення та розробка нових методів, які дозволять одночасно покращити ефективність та екологічну безпеку колісних рушіїв на стадії проектування нових або модернізації існуючих конструкцій колісних тракторів, є актуальним науково-практичним завданням.^UThe dissertation is dedicated to the solution of the scientific and practical problem of increasing the efficiency and environmental safety of the drives of the wheeled tractors being created due to the justified choice of pneumatic tire sizes and schematic solutions of wheel systems. The task is implemented on the example of the newly created design of the integral tractor KhTZ-160U.The aim of the dissertation is to increase the efficiency of the KhTZ-160U wheeled tractor in traction agricultural operations by equipping it with scientifically based tractor tire sizes.The object of the study is the process of interaction of pneumatic tires and wheel systems of the KhTZ-160U tractor with the support surface during agricultural operations.The subject of the study is the influence of the parameters and load modes of tractor pneumatic tires and schematic solutions of wheel systems on the efficiency of the technological processes of the machine-tractor unit based on the KhTZ-160U tractor.The relevance of the dissertation research is due to the need to increase the efficiency of wheeled agricultural tractors when performing tillage technological processes of agricultural production while simultaneously ensuring environmental safety and leveling the negative compacting effect on the soil in order to preserve its fertility. In Ukraine, as in most countries of the world, the running systems of wheeled tractors must meet the requirements of state standards regarding the norms of action on the soil of mobile agricultural machinery. Therefore, the improvement and development of new methods that will allow simultaneously improving the efficiency and environmental safety of wheeled tractors at the stage of designing new or modernization of existing designs of wheeled tractors is an urgent scientific and practical task.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського