Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (102)Книжкові видання та компакт-диски (48)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=СИДОРК$<.>+<.>A=ОЛЕГ$<.>+<.>A=ЮРІЙОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Сидоркіна М. Ю. 
Спільна художня творчість як чинник гармонізації сімейних стосунків: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / М. Ю. Сидоркіна ; НАПН України, Ін-т соц. та політ. психології. — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено спільну художню творчість (СХТ) сім'ї, розглянуто її як чинник гармонізації сімейних стосунків у сім'ях з дітьми молодшого шкільного віку. З метою організації СХТ сімей з урахуванням методології системного підходу й арт-терапії, типології видів спільної діяльності, запропонованої Л. І. Уманським, розроблено й апробовано програму сімейної арт-терапевтичної студії. Проаналізовано особливості та наслідки взаємодії членів сімей під час занять СХТ. Визначено вплив СХТ на такі параметри сімейної системи як гнучкість, згуртованість, межі й ієрархія. Встановлено зв'язок між частотою занять СХТ дітей і батьків та емоційною близькістю та гнучкістю сімейної системи. Проаналізовано типи проблем, за наявності яких доцільним є звертання сім'ї до СХТ, організованої у формі сімейної арт-терапевтичної студії з метою гармонізації сімейних стосунків. Наведено методичні рекомендації для ведучого сімейної арт-терапевтичної студії, а також додатковий цикл просвітницьких і психотерапевтичних занять для матерів, схильних до гіперконтролю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-994-06-734 + Ю945.401-82
Шифр НБУВ: РА378860 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Сидорко В. П. 
Методика реалізації міжпредметних зв'язків у процесі вивчення професійних дисциплін майбутніми фаховими молодшими бакалаврами спеціальності „Геодезія та землеустрій” / В. П. Сидорко. — Б.м., 2021 — укp.

У роботі представлено теоретичні основи методики реалізації міжпредметних зв'язків у процесі вивчення професійних дисциплін майбутніми фаховими молодшими бакалаврами спеціальності «Геодезія та землеустрій». На основі вивчення наукових джерел здійснено ретроспективний аналіз формування сфери землеустрою та вимог до її працівників. Схарактеризовано нормативно-правове забезпечення вітчизняної та особливості зарубіжного досвіду підготовки майбутніх фахівців із геодезії та землеустрою. Уточнено поняттєво-категоріальний апарат дослідження: «методика навчання», «реалізація», «навчальний предмет», «навчальна дисципліна»,«вивчення», «зв'язки», «міжпредметні зв'язки», «реалізація міжпредметних зв'язків у процесі вивчення професійних дисциплін майбутніми фаховими молодшими бакалаврами з геодезії та землеустрою». Схарактеризовано методологічні підходи до дослідження.Структуровано освітній процес майбутніх фахових молодших бакалаврів із геодезії та землеустрою у закладах фахової передвищої освіти на основі міжпредметних зв'язків. Розроблено та експериментально перевірено ефективність методики реалізації міжпредметних зв'язків у процесі вивчення професійних дисциплін майбутніми фаховими молодшими бакалаврами зі спеціальності «Геодезія та землеустрій».^UThe paper deals with the methods to realize interdisciplinary connections used by would-be professional junior bachelors of the specialty ‘Geodesy and Land Management' while studying professional courses. The novelty of the obtained results is the first attempt for developing, theoretical justifying and experimental checking of phased methods to realize interdisciplinary connections used by would-be professional junior bachelors of the specialty ‘Geodesy and Land Management' while studying professional courses; indicating criteria, indexes and realizing levels of interdisciplinary connections under the given conditions, realizing levels of interdisciplinary connections influence on the effective acquirement of the professional competences by would-be professional junior bachelors of the specialty ‘Geodesy and Land Management'. The forming stage of the survey included direct phased realization of interdisciplinary connections while specific courses studying in order to promote the advancement of would-be professional junior bachelors of geodesy and land management. The found mistakes and faults in the developed methods are taken into account in further specific courses teaching. The clarification for educational and professional programs, curriculum and working programs of the professional courses were indicated including students' exams and practice progress, students, stakeholders and teachers questioning. Effectiveness of the developed and approved methods is demonstrated, as well as logicality of specific courses studying, identified and developed with the matrix, methods to realize interdisciplinary connections used by would-be professional junior bachelors of the specialty ‘Geodesy and Land Management' while studying professional courses. Implementation of the methods to realize interdisciplinaryconnections used by would-be professional junior bachelors of the specialty ‘Geodesy and Land Management' while studying professional courses provoked essential optimization of the educational process of their training, use of the studying time that had been released from extra expenses to learn the same material, effective students accomplishment of practical educational tasks, exercising formal and obtaining non-formal competences, self-education and self-realization performance.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського