Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (14)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=СТОМ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Стома В. М. 
Розвиток інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей у процесі професійної підготовки / В. М. Стома. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації представлено результати дослідження проблеми розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей у процесі професійної підготовки. На основі термінологічного аналізу ключових понять дослідження (компетентність», «інформаційна компетентність», «інформаційно-комунікативна компетентність», «цифрова компетентність» та ін.) уточнено сутність поняття «інформаційно-цифрова компетентність майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей» як інтегральну соціально значущу характеристику особистості, яка поєднує ціннісні установки і прагнення до професійного розвитку в галузі застосування цифрових технологій у професійній діяльності, ІТ-знання (про інформацію та інформаційні процеси, методи її опрацювання для вирішення професійних завдань), базові та спеціальні інформаційно-цифрові вміння (обробляти інформацію у різних формах її надходження, вміння застосовувати цифрові технології загального призначення та спеціалізоване програмне забезпечення предметного спрямування), які забезпечують діалогову взаємодію із суб'єктами освітнього процесу і у своїй сукупності дають змогу ефективно вирішувати професійні завдання вчителів природничо-математичних спеціальностей за невизначених початкових умов). Схарактеризовано структуру інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей у єдності трьох компонентів: особистісного, когнітивного та діяльнісного. Під розвитком інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей розуміється спеціально організований, компетентнісно орієнтований освітній процес, результатом якого є позитивна динаміка в розвитку складових інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничо-математичних спеціальностей, що забезпечує ефективне виконання їхніх професійних обов'язків. Визначено й описано критерії, показники та рівні розвитку інформаційно-цифрової компетентності у майбутніх вчителів природничо-математичних спеціальностей у професійній діяльності – поведінковий – «Мотивація» та «Саморозвиток»; теоретичний – «Обсяг знань» та «Глибина знань»; технологічний – «Уміння використовувати цифрові технології» та «Уміння працювати з інформацією») та рівні розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей (низький, середній, високий). Розроблено й теоретично обґрунтовано модель розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей у процесі професійної підготовки.^UThe dissertation presents the results of a study of the problem of developing information-digital competence of future teachers of natural-mathematical specialties in the process of professional training. Based on the terminological analysis of the key concepts of research (“competence”, “information competence”, “information-communication competence”, “digital competence”, etc.), the essence of the concept of “information-digital competence of future teachers of natural-mathematical specialties”is specified as an integral socially significant characteristic of the individual, which combines value attitudes and aspirations for professional development in the field of digital technology application in professional activities, IT-knowledge (about information and information processes, methods of its development for solving professional problems), basic and special information-digital skills (to process information in various forms of its admission, the ability to apply general-purpose digital technologies and specialized subject-oriented software), which provide dialogue interaction with the subjects of the educational process and in their totality make it possible to effectively solve professional problems of teachers of natural and mathematical specialties under uncertain initial conditions). The structure of information-digital competence of future teachers of natural-mathematical specialties in the unity of three components was characterised: personal, cognitive and activity. The development of information-digital competence of future teachers of natural-mathematical specialties is understood as a specially organized, competently oriented educational process, the result of which is a positive dynamics in the development of components of information-digital competence of teachers of natural-mathematical specialties, which ensures the effective performance of their professional duties. Criteria, indicators and levels of development of information-digital competence in future teachers of natural-mathematical specialties in professional activity are defined and described – behavioural – “Motivation” and “Self-development”; theoretical – “Volume of knowledge” and “Depth of knowledge”; technological – “Ability to use digital technologies” and “Ability to work with information”) and levels of development of information-digital competence of future teachers of natural-mathematical specialties (low, medium, high). A model of information-digital competence development of future teachers of natural-mathematical specialties in the process of professional training.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського