Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (8)Книжкові видання та компакт-диски (16)
Пошуковий запит: (<.>A=Седих К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Метельська Н. Й. 
Особливості розвитку професійної самосвідомості працівників освіти у процесі підвищення кваліфікації. / Н. Й. Метельська. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації представлене дослідження особливостей розвитку професійної самосвідомості працівників освіти у процесі підвищення кваліфікації. Зокрема, розкрито критерії та рівні сформованості професійної самосвідомості працівників освіти, виявлено закономірності розвитку компонентів професійної самосвідомості в працівників освіти з різним досвідом роботи та динаміку цих компонентів у процесі підвищення кваліфікації.^UThe thesis presents a study of the peculiarities of the development of educators' professional self-consciousness in the process of advanced training. In particular, the criteria and levels of formation of educators' professional selfconsciousness are revealed, the patterns of development of components of professional self-consciousness of educators with different professional experience and the dynamics of these components in the process of advanced training are discovered.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Хоменко Є. Г. 
Психологічні механізми взаємодії учнівських груп з класним керівником / Є. Г. Хоменко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено теоретичному аналізу, узагальненню таемпіричному дослідженню проблеми психологічних механізмів взаємодіїучнівських груп з класним керівником. У роботі подано всебічний аналізфеномену педагогічної взаємодії; розкрито специфіку механізмів та чинниківвзаємодії класних керівників з учнями в рамках системного підходу;представлено механізми взаємодії класних керівників із колективами учнів вруслі системного підходу; проаналізовано відмінності педагогічної взаємодіїв ієрархічній та підтримуючій моделях організації освітнього простору увідповідності до використання механізмів довіри та контролю; описановираженість соціально-психологічного клімату в учнівських колективах ізрізними моделями і типами взаємодії вчителя та колективу класу; розробленокритерії та показники емпіричного дослідження механізмів взаємодіїучнівських груп з класним керівником; виявлено вплив ціннісного осягненняпедагогічної діяльності вчителями на їх комунікативну поведінку з учнями;визначено та описано закономірності взаємодії учнів та класних керівників,що узагальнено в теоретико-емпіричній моделі «Психологічні механізмивзаємодії учнівських груп з класними керівниками».^UThe dissertation is devoted to the theoretical analysis, generalization andempirical research of the pupils' groups and class teacher interaction psychologicalmechanisms problem. A comprehensive analysis of the phenomenon ofpedagogical interaction is presented; the mechanisms and factors of the interaction ofclass teachers with pupils within the framework of the system approach specificsare revealed; mechanisms of interaction of class teachers with student groups in theline of the system approach is presented; the differences of pedagogicalinteraction in the hierarchical and supporting models of the organization ofeducational space in accordance with the use of trust and control mechanisms areanalyzed; the severity of the socio-psychological climate in pupils groups with a teacher who uses different models and types of interaction is described; criteria andindicators of empirical research of mechanisms of interaction of pupils groups withthe class teacher is developed; the influence of value comprehension ofpedagogical activity by teachers on their communicative behavior with students isrevealed; the regularities of the interaction of students and class teachers are definedand described, which is generalized in the theoretical-empirical mo


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Сілютіна О. М. 
Регулятивні чинники розвитку тілесного інтелекту особистості / О. М. Сілютіна. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт – особливості тілесності особистості як складного і багаторівневого утворення; мета – теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити структурні компоненти тілесного інтелекту особистості та регулятивні чинники його розвитку; новизна – вперше представлено та описано структуру психологічної тілесності особистості з урахуванням місця у ній тілесного інтелекту; вперше виявлено низку регулятивних предикторів компонентів тілесного інтелекту особистості, до яких увійшли стильові особливості саморегуляції, самоставлення особистості, копінг-стратегії та особливості вольового контролю за дією; розширено уявлення про специфіку зв'язку тілесного інтелекту і тілесної усвідомленості зі ставленням до здоров'я особистості; вдосконалено наявні в психологічній науці методичні засоби психологічної діагностики тілесного інтелекту та тілесної усвідомленості особистості; вдосконалено засоби розвитку тілесного інтелекту особистості через впровадження тренінгової програми «Body revolution»; дістали подальшого розвитку наукові уявлення про тілесний інтелект особистості як компонент функціонування і розвитку її психологічної тілесності; результати – розроблено й апробовано методики діагностики тілесного інтелекту і діагностики тілесної усвідомленості та комплексну програму «Body Revolution», яка спрямована на розвиток показників тілесності та тілесного інтелекту особистості. Результати можуть бути використані практичними психологами, соціальними працівниками, психотерапевтами, іншими спеціалістами у цілеспрямованих впливах, орієнтованих на розвиток тілесності людини. Рекомендоване застосування результатів дослідження та апробованих методичних розробок у закладах освіти, професійних спільнотах в профілактичній роботі, спрямованій на розвиток тілесного здоров'я та подолання негативних впливів сучасного суспільства й ритму життя. Результати дисертаційного дослідження впроваджені у навчальний процес закладів вищої освіти України та в роботу громадських організацій; галузь – психологія.^UObject – features of the corporeality of the individual as a complex and multilevel formation; goal – to theoretically substantiate and empirically investigate the structural components of the bodily intelligence of the individual and the regulatory factors of its development; novelty – the structure of psychological corporeality of the personality is presented and described for the first time taking into account the place of corporeal intelligence in it; a number of regulatory predictors of the components of bodily intelligence of the personality were revealed for the first time, which included stylistic features of self-regulation, self-attitude of the personality, coping strategy and features of volitional control over action; the idea of the specifics of the connection between bodily intelligence and bodily awareness with the attitude to the health of the individual is expanded; available in psychological science methodological tools for psychological diagnosis of bodily intelligence and bodily awareness of the individual have been improved; means of developing the bodily intelligence of the individual have been improved through the implementation of the training program «Body revolution»; scientific ideas about the bodily intelligence of the individual have been received further development as a component of the functioning and development of its psychological corporeality; results – methods of diagnostics of bodily intelligence and diagnostics of bodily consciousness and the complex program «Body Revolution», which is directed on development of indicators of corporality and bodily intelligence of the person, have been developed and tested. The results can be used by practical psychologists, social workers, psychotherapists, other specialists in targeted influences focused on the development of the human body. Research results and proven methodological developments are recommended to use in educational institutions, professional communities in preventive work aimed at the development of physical health and overcoming the negative effects of modern society and the rhythm of life. The results of the dissertation research are introduced into the educational process of higher education institutions of Ukraine and in the work of public organizations; area – psychology.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського