Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (15)Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Скорик О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Скорик О.М. 
Імпресіоністична поетика лірики О. О. Фета: автореф. дис. ... канд. філол. наук: 10.01.02 / О.М. Скорик ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2009. — 18 с. — укp.

Проведено комплексний аналіз домінантних складових імпресіоністичної поетики лірики О. Фета - її живописних та музичних засад. Визначено онтологічні, естетичні та філософські чинники формування імпресіоністичних передумов творчості поета згідно зі сучасними тенденціями літературознавства. Досліджено функціонування найважливіших елементів імпресіоністичної живописно-образотворчої поетики. Охарактеризовано головні особливості втілення імпресіоністичної музичності на різних рівнях поетичного тексту. Розкрито зміст основних мотивів музично-імпресіоністичної сфери лірики поета, визначено образно-естетичну складову даних мотивів та їх інваріантів, прийоми словесно-музичного інтонування. Доведено, що імпресіоністичне світовідчуття як головний чинник у прагненні О. Фета розширяє межі ліричного слова та образно-метафоричний об'єм вірша. Виявлено синкретизм і взаємопроникнення живописної та музичної стихій у поетичній системі митця, що обумовило специфіку формування структури його стереоскопічного образу та розвитку образно-тематичної сфери творчості лірика.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4РОС)5-4Фет,О.О.535 +
Шифр НБУВ: РА370030 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Скорик О.Д. 
Інтенсивність оксидативного стресу та склад вільних амінокислот крові при гальмуванні росту карциноми Герена сполуками ренію: автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.04 / О.Д. Скорик ; НАН України, Ін-т біохімії ім. О.В.Палладіна. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено інтенсивність процесів перекисного окиснення ліпідів, активності ферментів антиоксидантного захисту, концентрації гемоглобіну та зміни амінокислотного складу плазми й еритроцитів крові щурів у разі гальмування росту карциноми Герена сполуками ренію. Встановлено, що кластерні сполуки ренію з органічними лігандами сприяють значному зниженню концентрації тіабарбітурової кислоти-активних продуктів, підвищенню активності супероксиддисмутази у крові тварин, яким вводили сполуки ренію. Встановлено значне підвищення концентрації гемоглобіну, кількості дискоцитів у крові щурів з карциномою Герена під впливом кластерних сполук ренію. Доведено, що сполуки ренію здатні гальмувати ріст пухлини. З'ясовано, що у разі введення сполук ренію разом з цисплатином пухлина майже повністю зникає. Запропоновано нову протипухлинну систему реній - платина. Показано, що у разі застосування системи реній - платина сполуки ренію виявляють здатність до біохімічної модуляції мехнізму дії цисплатину. Доведено, що мехнізм дії сполук ренію пов'язаний з їх структурою й обумовлений наявністю почверного зв'язку між двома атомами металів (Re-Re), який є пасткою для вільних радикалів. Запропоновано використання показника співвідношення вільних амінокислот плазма/еритроцит для спостереження за ступенем гальмування пухлинного росту. Виявлено антипроліферативну, антианемічну й антиоксидантну властивості кластерних сполук ренію з органічними лігандами на моделі пухлинного росту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р562.9 карцинома Герена +
Шифр НБУВ: РА368250

Рубрики:

      
3.

Новіков В. В. 
Підвищення строку експлуатації рейок в кривих ділянках колії зі скріпленнями роздільного типу / В. В. Новіков. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню науково-технічної проблеми підвищення терміну експлуатації рейок безстикової рейкової колії з залізобетонною підрейковою основою та проміжними скріпленнями роздільного типу шляхом комплексного аналізу конструктивних та експлуатаційних факторів, а також експериментальних досліджень взаємодії вертикальних та бічних сил, які діють на рейкову нитку та їх впливу на величину пружних горизонтальних відтиснень головки рейкової нитки. По розробленій та приведеній автором методиці експериментальних вимірювань пружних бічних відтиснень головки рейки рейкової нитки виконані оригінальні дослідження, результати яких дозволяють аналітично розраховувати реальні бічні відтиснення при будь-яких значеннях вертикальних та бічних сил для колії зі скріпленнями роздільного типу. Автором наведено методику та результати дослідження умов розпору колії з проміжними рейковими скріпленнями роздільного типу та його впливу на визначення небезпечної ширини рейкової колії для найбільш небезпечних ремонтних профілів коліс сучасного рухомого складу залізниць України. Отримані результати розрахунків максимальної небезпечної ширини рейкової колії для ділянок руху рухомого складу для умов застосування службового або екстреного гальмування та окремо для умов руху до застосування службового або екстреного гальмування та приведено сумарні величини пружних розширювань колії за рахунок відтискань головок рейок під впливом бічної сили одночасно з силами розпору. Техніко-економічними розрахунками визначено економію матеріалу – старопридатних рейок тасоціальний ефект від скорочення небезпечних умов праці при виконанні робіт зі зміни ушкоджених бічним зносом рейкових плітей старопридатними зі зміною робочого канту.^UThe study deals with the solution to a longer operational life of continuous welded rails with the KБ-65 and CKД-65 intermediate rail fastenings on concrete foundation in curves with radii up to 450 m. It is achieved through scientifically substantiated requirements for the maximum safe track gauge. Especially, it is of great significance for sections with intensive side wear of continuous welded rails on concrete foundation in the curves with radii less than 450 m. The maximum permissible track gauge disregards rail foundation material, elastic parameters of intermediate rail fastening, new re-profiled wheels put into operation, operational factors impacting the physical state of intermediate rail fastenings, effect from braking modes of a locomotive regarding temperature deformations of wheel treads, excising tolerances taken during their production, lateral pressure of the track, etc.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського