Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (20)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Соколовська З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Лінгур Л. М. 
Корпоративна соціальна відповідальність малого та середнього бізнесу в умовах діджиталізації економіки / Л. М. Лінгур. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт – процеси інтегрування інформаційних систем з елементами корпоративної соціальної відповідальності в умовах діджиталізації економіки для підприємств малого та середнього бізнесу; мета – формування методичних положень щодо інтеграції інформаційних моделей в бізнес-архітектуру підприємств; методи – абстрактно-логічного узагальнення, таксономічного та статистичного аналізу, емпіричного дослідження, експертних оцінок, структурно- та системно-логічного аналізу і синтезу, узагальнення, систематизації, компаративний; новизна – полягає у розробленні рекомендації щодо інтеграції інформаційних моделей корпоративної соціальної відповідальності в бізнес-архітектуру підприємств малого та середнього бізнесу; результати – методично-завершені рекомендації моделей інформаційних систем корпоративної соціальної відповідальності для підприємств малого та середнього бізнесу в умовах діджиталізації економіки; впроваджено ТОВ «Телекард-Прилад» (довідка № 233 від 05.11.2020 р.), ТОВ «Крафт-Бюро» (довідка № 16/145 від 10.12.2020 р.), ТОВ «Вірамакс Груп» (довідка № 29 від 14.01.2021 р.), ПП «Стоянова Г.В.» (довідка № 8 від 16.12.2020 р.); в навчальному процесі Одеського національного політехнічного університету МОН України при підготовці навчальних програм і навчально-методичних матеріалів з дисциплін: «Прогнозування соціально-економічних процесів», «Інформаційні технології в управлінні інвестиціями», «Економіка організації та планування виробництва», «Економіка і бізнес», (довідка № 2375/67-06 від 18.12.2020 р.).^UObject - refers to the processes of forming the information systems, containing elements of corporate social responsibility in the context of economy digitalization, for small and medium-sized businesses; goal – the creation of methodological grounds eligible to integrate the information models business architecture of enterprises; methods – abstract-logical generalization, taxonomic and statistical analysis, empirical research, expert assessments, structural- and system-logical analysis and synthesis, generalization, systematization, comparative; novelty - is to develop recommendations for the integration of information models of corporate social responsibility in the business architecture of small and medium enterprises; results –methodically completed recommendations of models of information systems of corporate social responsibility for small and medium business enterprises in the conditions of economy digitalization; LLC Telecard-Pribor was introduced (reference № № 233 dated November 05, 2020); LLC Kraft-buro (reference № 16/145 dated December 10, 2020); LLC Viramax Group (reference № 29 dated January 14, 2021); PE Stoyanova G.V. (reference № 8 dated December 16, 2020); in the educational process of Odessa National Polytechnic University of the Ministry of Education and Science of Ukraine in the preparation of curricula and teaching materials in the disciplines: "Forecasting of socio-economic processes", "Information technologies in investment management", "Economics of organization and production planning", "Economics and business"(implementation act № 2375/67-06 from 18.12.2020.).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Капустян І. В. 
Інформаційно-аналітичні інструменти формування рекламних стратегій та маркетингових комунікацій фармацевтичних підприємств. / І. В. Капустян. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт – процеси формування рекламних стратегій та маркетингових комунікацій фармацевтичних підприємств; мета – полягає в розробці та обґрунтуванні методичних підходів та інформаційно-аналітичних інструментів формування оптимальних рекламних стратегій фармацевтичних підприємств з урахуванням специфіки галузі; методи – абстрактно-логічного узагальнення, статистичного аналізу, нормативний, структурно-логічного аналізу, параметричний, оптимізаційний (за вбудованими алгоритмами), імітаційного моделювання, графічний; новизна – полягає в створенні інформаційно-аналітичного інструментарію визначення оптимальних рекламних стратегій і ефективних маркетингових комунікацій, що забезпечує формування аналітичної бази прийняття управлінських рішень щодо рекламної діяльності фармацевтичних підприємств; результати – розробка науково-обґрунтованого інформаційно-аналітичного інструментарію формування рекламних стратегій та маркетингових комунікацій і методичних рекомендацій щодо їх використання фармацевтичними підприємствами та установами; впроваджено ФОП «Феняк І.М.» (довідка від 15.12.2020 р.); ФОП «Романюк Н.Ф.» (довідка від 20.01.2021 р.); ФОП «Мовчанюк В.Б.» (довідка від 04.02.2021 р.); Колективне сільськогосподарське сервісне підприємство «Вознесенська ветеринарна аптека» (довідка від 08.02.2021 р.); в навчальному процесі Одеського національного політехнічного університету МОН України при підготовці навчальних програм і навчально-методичних матеріалів з дисциплін: «Економіко-математичні методи і моделі», «Інформаційні та комунікаційні технології в економіці», «Моделі економічної динаміки», «Прогнозування соціально-економічних процесів», «Імітаційне моделювання економічних процесів», «Комп'ютерне моделювання складних економічних систем» (довідка № 2457/67-07 від 31.12.2020 р.).^UObject - the processes of formation of advertising strategies and marketing communications of pharmaceutical companies; goal - is to develop and substantiate methodological approaches and information-analytical tools for the formation of optimal advertising strategies of pharmaceutical companies, taking into account the specifics of the industry; methods - abstract-logical generalization, statistical analysis, normative, structural-logical analysis, parametric, optimization (according to built-in algorithms), simulation modeling, graphic; novelty - is to create information and analytical tools to determine the optimal advertising strategies and effective marketing communications, which provides the formation of an analytical basis for management decisions on advertising activities of pharmaceutical companies; results - development of scientifically-based information-analytical tools for the formation of advertising strategies and marketing communications and guidelines for their use by pharmaceutical companies and institutions; FOP "Fenyak IM" was introduced (certificate dated 15.12.2020); FOP "Romanyuk NF" (reference dated January 20, 2021); Private individual "Movchanyuk VB" (reference dated 04.02.2021); Collective agricultural service enterprise "Voznesenskaya veterinary pharmacy" (reference from 08.022.2021); in the educational process of Odessa National Polytechnic University of MES of Ukraine in the preparation of curricula and teaching materials in the disciplines: "Economic and mathematical methods and models", "Information and communication technologies in economics", "Models of economic dynamics", "Forecasting of socio-economic processes","Simulation of economic processes","Computer modeling of complex economic systems" (reference № 2457 / 67-07 from 31.12.2020).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Дудник О. О. 
Інноваційні технології в управлінні портфелем проєктів IT-компаній: автореферат дис. ... д.філософ : 051 / О. О. Дудник. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено застосуванню інноваційних технологій в процесі управління аутсорсингових IT-компаній в якості інструментально-аналітичного забезпечення ефективного управління IT-проєктами та обґрунтування економічних рішень на основі їх експертної оцінки.?У розділі 1 розглянуто теоретичні засади управління IT-проєктами та їх портфелями. Демонструється важливість економічних показників та метрик успішності проєкту для досягнення успіху у проєктному менеджменті. Акцентується увага на важливості врахування не лише технічних, але й бізнес-аспектів IT-проєкту.?Проведено аналіз основних трендів інформаційної економіки. Встановлено, що світовими трендами є зростання обсягу даних, розвиток технологій штучного інтелекту та інтернету речей. Україна не є винятком і також активно розвивається в галузі IT. Роль інформаційної економіки в Україні є дуже важливою, оскільки ця галузь є джерелом збільшення ВВП та прискорення економічного розвитку. Напруження на глобальній арені, зокрема Російсько-Українська війна та пандемія COVID-19, також мають значний вплив на інформаційну економіку України. Це стало причиною серйозних викликів для бізнесу, зокрема для IT-компаній. ?Визначено основні проблеми та ризики управління проєктами в IT- компаніях. Управління портфелем IT-проєктів вимагає розуміння досить великої кількості факторів, які впливають на ефективність проєктування та розробки програмного забезпечення. Інструментально-аналітичне забезпечення є надзвичайно важливим інструментом управління IT-проєктами. Використання апарату нечіткої логіки дає змогу враховувати нечіткість даних та знань, що має важливе значення в умовах нестабільності процесу управління та значного ступеня невизначеності у взаємодії між учасниками проєкту.У зв'язку з цим у розділі 2 запропонована концептуальна модель обґрунтування й прийняття економічних рішень з управління проєктами в умовах невизначеного середовища і неточної інформації. Розглянуто основні теоретичні засади нечіткої логіки як математичного апарату, призначеного для роботи з нечіткими, неоднозначними, частковими та неповними даними. Розглянуто поняття нечіткої множини, функцій належності та нечіткого оператору. Виділено основні переваги нечітких інтелектуальних систем, реалізованих на основі математичного апарату нечіткої логіки.Прикладна інструментально-аналітична база реалізації моделі обґрунтування й прийняття економічних рішень – нечітка експертна система FuzzyKIDE: авторська програмна оболонка, реалізована на основі нечіткої логіки. В основі архітектури FuzzyKIDE лежить фазифікація даних, що дозволяє представити кожен елемент в базі даних у вигляді функції належності до деякої множини з бази знань. У порівнянні з іншими нечіткими експертними системами FuzzyKIDE використовує оптимізовану модель бази знань. Знання системи відносно об’єкту функціонування, що досліджується, описуються за допомогою нечітких правил виводу, лінгвістичних змінних та функцій належності. Кожна функція описує, наскільки елемент відповідає певній характеристиці, тобто описує ступінь належності до деякої нечіткої множини. Нечіткі правила визначають зв'язки між вхідними та вихідними лінгвістичними змінними. Такий підхід дає змогу легко модифікувати базу знань, додавати нові правила або вносити зміни в існуючі.?Запропоновано модифікацію Agile Stage-Gate фреймворку з використанням нечітких систем, що дозволяє врахувати особливості IT-проєктів в цілому та особливості сучасних ітеративних циклів розробки. Особливістю запропонованої схеми є використання систем нечіткої логіки при переході від брам до наступних етапів.?Працездатність розробленої інструментально-аналітичної бази прийняття рішень продемонстрована в розділі 3 на результатах, отриманих в ході розв’язання типових задач управління ІТ-проєктами в аутсорсингових компаніях: пошук проєктів та формування складу й структури портфоліо; моніторинг поточного статусу проєктів; стратегічної орієнтації ІТ-компанії (професійного спрямування та максимізації прибутку). Проведений порівняльний аналіз наявних історичних даних та даних, отриманих в результаті експлуатації програмної оболонки FuzzyKIDE, реалізованої в контурі модифікованого Agile Stage-Gate фреймворку, довів ефективність запропонованого підходу. Порівняння показало, що використання програмної оболонки значно підвищує ефективність процесу прийняття рішень і призводить до якісного покращення абсолютних та відносних економічних показників діяльності аутсорсингової IT-компанії. Подальша експлуатація розробленого математичного апарату призведе до збагачення баз знань та даних, що сприятиме розвитку інформаційного забезпечення процесів підтримки прийняття обґрунтованих економічних рішень щодо управління ІТ-проєктами/ портфоліо проєктів.^UThe dissertation is devoted to the application of innovative technologies in the process of managing outsourcing IT companies as instrumental and analytical support for effective management of IT projects and justification of economic decisions based on their expert assessment.Chapter 1 deals with the theoretical principles of managing IT projects and their portfolios. The importance of economic indicators and project success metrics for achieving success in project management is demonstrated. Attention is focused on the importance of taking into account not only technical, but also business aspects of the IT project.An analysis of the main trends of the information economy was carried out. It has been established that the global trends are the growth of the volume of data, the development of artificial intelligence technologies and the Internet of Things. Ukraine is no exception and is also actively developing in the field of IT. The role of the information economy in Ukraine is very important, as this industry is a source of increasing GDP and accelerating economic development. Tensions on the global stage, including the Russian-Ukrainian war and the COVID-19 pandemic, also have a significant impact on Ukraine's information economy. The main problems and risks of project management in IT companies have been identified. Managing a portfolio of IT projects requires understanding a fairly large number of factors that affect the effectiveness of software design and development. Instrumental and analytical support is an extremely important tool for managing IT projects. Using the apparatus of fuzzy logic makes it possible to take into account the vagueness of data and knowledge, which is important in conditions of instability of the management process and a significant degree of uncertainty in the interaction between project participants.In this regard, chapter 2 offers a conceptual model of substantiation and making of economic decisions on project management in the conditions of an uncertain environment and inaccurate information. The main theoretical foundations of fuzzy logic as a mathematical apparatus designed for working with vague, ambiguous, partial and incomplete data are considered. The concepts of fuzzy set, membership functions and fuzzy operator are considered. The main advantages of fuzzy intelligent systems implemented on the basis of the mathematical apparatus of fuzzy logic are highlighted.The applied instrumental and analytical basis for the implementation of the economic decision-making model is the FuzzyKIDE fuzzy expert system: the author's software shell, implemented on the basis of fuzzy logic. FuzzyKIDE architecture is based on data fuzzification, which allows representing each element in the database as a function of belonging to some set from the knowledge base. The system's knowledge about the object of functioning under investigation is described by fuzzy inference rules, linguistic variables, and membership functions. Each function describes to what extent an element corresponds to a certain characteristic, that is, it describes the degree of belonging to some fuzzy set. Fuzzy rules define relationships between input and output linguistic variables. This approach makes it possible to easily modify the knowledge base, add new rules or make changes to existing ones.A modification of the Agile Stage-Gate framework using fuzzy systems is proposed, which allows taking into account the features of IT projects as a whole and the features of modern iterative development cycles. A feature of the proposed scheme is the use of fuzzy logic systems when moving from the gates to the next stages.The efficiency of the developed instrumental and analytical decision-making base is demonstrated in chapter 3 on the results obtained during the solution of typical tasks of IT project management in outsourcing companies: project search and formation of the composition and structure of the portfolio; monitoring of the current status of projects; strategic orientation of the IT company (professional orientation and profit maximization). A comparative analysis of available historical data and data obtained as a result of the operation of the FuzzyKIDE software shell, implemented in the outline of the modified Agile Stage-Gate framework, proved the effectiveness of the proposed approach. The comparison showed that the use of the software shell significantly increases the efficiency of the decision-making process and leads to a qualitative improvement of the absolute and relative economic indicators of the activity of the outsourcing IT company.Further exploitation of the developed mathematical apparatus will lead to the enrichment of knowledge and data bases, which will contribute to the development of information support for the processes of supporting the adoption of sound economic decisions regarding the management of IT projects/portfolio.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського