Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (24)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Соколовська С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Соколовська С.Ф. 
Ефект очуження як теоретико-літературна категорія: генезис, поетика (на матеріалі творчості Б.Брехта): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.06 / С.Ф. Соколовська ; Донец. держ. ун-т. — Донецьк, 2000. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню проблеми становлення ефекту очуження як теоретико-літературної категорії, різноманітних форм його побутування у художніх творах та способів його використання для вирішення завдань художнього перевтілення дійсності. Ефект очуження споконвічно притаманний мистецтву, яке не тотожне життю; мистецтву, що грунтується на відносності поділу на реальність і вигадку. Вперше теоретико-літературне обгрунтування ефекту очуження мистецтва було здійснено Бертольдом Брехтом. Актуалізовано проблему втілення у брехтівській теорії численних досягнень науки про мистецтво, доведено життєздатність V-effekt'у на рівні художнього прийому та закону. Ефект очуження розглянуто як нерозривну художню цілісність, будь-який елемент якої важко піддається виокремленню, внаслідок того, що повністю розкривається лише у всій сукупності внутрішніх зв'язків. Проаналізовано "очужучу" поетику художнього образу й основних рис очужучої сюжетобудови Брехта.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401 + Ш5(4ГЕР)-4 Брехт Б. 534
Шифр НБУВ: РА307822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Соколовська С.В. 
Особистісно орієнтований підхід у навчанні іноземної мови дітей шостого року життя: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / С.В. Соколовська ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Досліджено педагогічні засади особистісно орієнтованого навчання іноземної мови дошкільників, визначено його зміст та особливості організації у дошкільних навчальних закладах. Проаналізовано основні освітні тенденції, що зумовлюють специфіку формування у дошкільників мовленнєвої діяльності іноземною мовою. З'ясовано вікові можливості дітей шостого року життя, рівень їх мовленнєвого розвитку як передумови готовності до оволодіння іноземною мовою. Даний період визначено як сприятливий в оволодінні іноземним спілкуванням. Розроблено напрями інтеграції іноземної мови у дитячі види діяльності з урахуванням специфіки особистісно орієнтованого підходу до навчання. Створено розвивальне середовище у дошкільному закладі, обгрунтовано методи та прийоми особистісно орієнтованого навчання та експериментально перевірено ефективність запропонованої дидактичної системи як засобу розвитку у дошкільників мовленнєвої діяльності та їх особистісних якостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5 + Ш12-910 +
Шифр НБУВ: РА334563

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського