1. |
Стріха С.Г. Маркетингові технології експорту військово-технічної продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / С.Г. Стріха ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2002. — 17 с. — укp.Проведено науково-методичне та організаційно-управлінське обгрунтування на макро- та мікрорівнях системи маркетингових технологій експорту військово-технічної продукції. Проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку світового ринку військово-технічної продукції, розглянуто маркетингові проблеми просування вітчизняної продукції. Наведено методику розроби ієрархічної цільової маркетингової програми забезпечення зростання експорту. До основи товарної та цінової політики покладено поняття товарного комплексу. Запропоновано поступовий перехід від президентсько-урядового управління експортом до президентсько-парламентського. Обгрунтовано, що головним напрямом військово-технічного співробітництва є націленість на Російську Федерацію. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)305.2-592 Шифр НБУВ: РА319155 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|