Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (39)Книжкові видання та компакт-диски (37)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Сікора Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Сікора Л.С. 
Лазерні інформаційні технології синтезу робастних автоматичних систем управління: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.06 / Л.С. Сікора ; НАН України. Держ. НДІ інформ. інфраструктури. — Львів, 2001. — 36 с.: рис. — укp.

Досліджено питання синтезу робастних автоматичних систем управління технологічними процесами з лазерними спостерігачами, що функціонують за умов сильних збурень і наявних обмежень на інформаційні, енергетичні, матеріальні ресурси. Створено нові методи та засоби синтезу і методи проектування робастних стійких систем управління з лазерними спостерігачами стану об'єктів у технологічних структурах. Запропоновано робастні алгоритми опрацювання та відбору даних розпізнавання ситуацій про стан технологічних об'єктів на базі інформаційно-ресурсної концепції, ефективність яких обгрунтовано теоретично та підтверджено практично.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З965,5-02
Шифр НБУВ: РА313330 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Тупичак Л. Л. 
Інформаційні технології підтримки управлінських рішень в освітньому процесі з використанням логіко-когнітивних методів / Л. Л. Тупичак. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертаційна робота присвячена розробленню інформаційних технологій підтримки освітнього процесу підготовки фахівців з управлінської діяльності в організаційних, адміністративних, техногенних системах з використанням логіко-когнітивних методів. Охарактеризовано системну та логіко-когнітивну структуру навчального процесу підвищення рівня компетентності та якості навчання фахівців для управління складними системами з ієрархічною структурою. Виокремлено фактори впливу на навчальний процес та логіко-когнітивні характеристики особи як моделі інтелектуального агента, що навчається. Побудовано моделі впливу факторів на навчальний процес та формування компонент професійно орієнтованої управлінської компетентності. Обґрунтовано логіко-когнітивні процедури підготовки і прийняття рішень на підставі альтернативного вибору та процедури цілеорієнтації для відповідних типів управлінської діяльності. Виконано практичне оцінювання якості навчального процесу на підставі логіко-когнітивних методів, обґрунтовано структуризацію знань про об'єкти і системи управління з огляду на виділені фактори впливу на процес засвоєння знань когнітивної системи особи, що навчається. Розроблено структурно-функціональні моделі інформаційних технологій для підвищення якості формування і підтримки прийняття управлінських рішень з використанням логіко-когнітивних методів в освітньому процесі підготовки фахівців з управління.Ключові слова: інформація, дані, структура, стратегія, логіка, когнітивні методи, альтернатива, логістична змінна, класифікація, процес, управління, ієрархія.^UThis dissertation paper is devoted to the development of information technologies for supporting the educational process of specialists' training in management activities in organizational, administrative, and man-made systems with the use of logical-cognitive methods. The systemic and logical-cognitive structure of the educational process of improving the specialists' competence level and quality of training for managing the complex systems with hierarchical structure has been characterized. Factors of influence on the educational process and the logical-cognitive characteristics of the person as a model of the intellectual learning agent have been distinguished. Models of factors influence on educational process and the formation of components of professionally oriented managerial competence have been constructed. Logic and cognitive procedures of preparation and decision-making based on alternative choices and targeting procedures for appropriate types of management activities have been grounded. Practical assessment of the quality of the educational process on the basis of logical-cognitive methods has been performed; the structuring of knowledge about objects and management systems, taking into account the chosen factors influencing the process of learning the cognitive system of the learner has been grounded. Structural-functional models of information technologies for improving the quality of formation and support of managerial decision-making using logic-cognitive methods in the educational process of management specialists training have been developed.Keywords: information, data, structure, strategy, logic, cognitive methods, alternative, logistic variable, classification, process, management, hierarchy


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського