Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (14)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Товт В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Товт В. М. 
Організаційний і правовий механізми забезпечення митного контрою в Україні: державно-управлінський аспект / В. М. Товт. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації обґрунтовано теоретичні підходи до розуміння організаційного та правового механізмів митного контролю. Уточнено понятійно-категорійний апарат дослідження, зокрема поняття контролю і митного контролю в контексті державницько-управлінських відносин. Відмічено, що контроль займає важливе місце у процесі ефективного використання ресурсів та зменшення негативних наслідків від нераціональних дій об'єкта управління. Проаналізоване різноманіття дефініцій контролю вказує на суперечності у розуміння науковців і потребує нормативного врегулювання, авторське обґрунтування до змісту категорії «контроль», зокрема «митний контроль» викладено з урахуванням наробок української науки і практики митної діяльності, а також міжнародних вимог до практики контролю кордонів.Автором пропонується під митним контролем розуміти сукупність засобів, заходів, дій та операцій спеціалізованих вповноважених органів, спрямованих на запобігання правопорушенням у сфері перетину товарів або транспортних засобів через митний кордон, попередження митного комерційного шахрайства, спрямованого на реалізацію контрабандних операцій, забезпечення охорони державної і суспільної безпеки, реалізацію митних операцій стосовно здійснення митного контролю та дотримання митного законодавства. Угода про Асоціацію Україна-ЄС висунула низку вимог до спільного контролю кордонів всіма учасниками. Нині відбувається внутрішня трансформація органів митниці з метою виконання зобов'язань, ці зміни сфокусовані на організаційній перебудові та правовій регламентації роботи митниці. Це й зумовило певний фокус роботи, а саме: вивчення організаційного та правового механізмів забезпечення митного контролю в Україні крізь призму євроінтеграційних процесів. В роботі досліджено здійснення митного контролю в підрозділах органів митної служби за останні роки, еволюцію державного забезпечення митним контролем України та запропоновано напрями вдосконалення правового та організаційного механізмів забезпечення митного контролю в Україні, враховуючі міжнародні вимоги до спільного контролю кордонів в контексті Угоди про Асоціацію Україна-ЄС.Розкрито, що спільні кордони України та ЄС означають, що між сторонами повинні налагоджуватися стосунки у сфері транскордонної співпраці, врегулювання прикордонних взаємовідносин, розробка митної політики, яка здатна забезпечити ефективні контакти сторін. Розглянуто те, що в основні митної політики лежить нормативно-правова база, яка покликана врегульовувати питання, пов'язані із встановленням мита, перетином товарів через митний кордон, розробкою митних тарифів та забезпеченням співпраці у сфері митного регулювання тощо.Визначено, що основними елементами митного контролю є предмет, об'єкт та суб'єкти, притаманні функції, такі як інформаційна, аналітична, стабілізуюча, правоохоронна, запобіжна та виховна. Виділено форми та методи митного контролю у їх тісній взаємодії. Наголошується на тому, що здійснення митного контролю має базуватися на тих засадах, які забезпечуватимуть його найбільшу результативність. Відмічено, що контрольна діяльність базується на певних принципах, ключовими з яких є законність, ефективність, повнота охоплення та відповідальність контролюючих суб'єктів за ефективність функціонування системи митного контролю та господарюючих суб'єктів за наслідки контрольних дій.Досліджено історичні етапи реформування митної служби України починаючи від розпаду Радянського союзу і до тепер. Простежено еволюцію забезпечення митного контролю при переході повноважень з управління митними службами від Міністерства доходів і зборів, до Держваної фіскальної служби, Міністерства фінансів, залишивши при тому вертикаль - централь¬ний апарат Державної митної служби України - регіональна митниця – митниця при безпосередньому перетині кордону (територіально, повітряного чи водного).Наголошено, що у системі забезпечення митного контролю в Україні ключовим суб'єктом організації діяльності виступає Державна митна служба України. Вона покликана реалізовувати митну політику держави та здійснювати митну справу в контексті глобалізаційних процесів. Митна служба впливає на суспільну, економічну, політичну та інші сфери життя людини в країні.Досліджено правовий механізм забезпечення митного контролю в Україні. Визначено, що нормативно-правові засади здійснення митного контролю закріплені у міжнародних угодах, Конституції й законах України, нормативних актах Президента України, Кабінету Міністрів України, актах Державної митної служби та інших центральних органів виконавчої влади.^UThe thesis for a PhD degree in Specialty 281 – Public Administration. – Lviv Regional Institute for Public Administration of the National Academy for Public Administration under the President of Ukraine, Lviv, 2021.The theoretical approaches to understanding the organizational and legal mechanisms of customs control are substantiated in the dissertation. The conceptual and categorical apparatus of the research is specified, in particular the concepts of control and customs control in the context of state-administrative relations. It is noted that control plays an important role in the process of efficient use of resources and reducing the negative consequences of irrational actions of the object of management. The analyzed variety of definitions of control indicates the contradictions in the understanding of scientists and requires the regulation, the author's justification for the content of the category «control», in particular «customs control» is set taking into account the development of Ukrainian science and customs.The author proposes that customs control be understood as a set of means, measures, actions and operations of specialized authorized bodies aimed at preventing offenses in the field of crossing goods or vehicles across the customs border, prevention of customs commercial fraud aimed at smuggling, protection of state and public security, implementation of customs operations related to customs control and compliance with customs legislation. The EU-Ukraine Association Agreement has set a number of requirements for joint border control by all participants. Currently, the internal transformation of customs authorities is taking place in order to fulfill their obligations, these changes are focused on organizational restructuring and legal regulation of customs operations. This led to a certain focus of work, namely: the study of organizational and legal mechanisms for customs control in Ukraine through the prism of European integration processes. The implementation of customs control in the departments of the customs service in recent years, the evolution of state customs control of Ukraine are examined in this work and there are proposed the ways to improve legal and organizational mechanisms for customs control in Ukraine, taking into account international requirements for joint border control in the context of the EU-Ukraine Association Agreement.It is revealed that the common borders of Ukraine and the EU mean that relations between the sides should be established in the field of cross-border cooperation, settlement of border relations, development of customs policy, which is able to ensure effective contacts between the sides. It is considered that the main customs policy is the regulatory framework, which is designed to regulate issues related to the establishment of customs duties, the crossing of goods across the customs border, the development of customs tariffs and cooperation in customs regulation, etc.It is determined that the main elements of customs control are the subject, object and subjects, inherent functions such as information, analytical, stabilizing, law enforcement, preventive and educational. Forms and methods of customs control in their close interaction are singled out. It is emphasized that the implementation of customs control should be based on those principles that will ensure its greatest effectiveness. It is noted that control activities are based on certain principles, the key ones of which are legality, efficiency, completeness of coverage and responsibility of controlling entities for the effectiveness of the customs control system and economic entities for the consequences of control actions.The historical stages of reforming the customs service of Ukraine from the collapse of the Soviet Union to the present have been studied. The evolution of customs control in the transfer of authority to manage customs services from the Ministry of Revenue and Duties to the State Fiscal Service, the Ministry of Finance, leaving the vertical - the central office of the State Customs Service of Ukraine – regional customs – customs at the direct border crossing (territorially, air or water ones).It is emphasized that in the system of customs control in Ukraine the key subject of the organization of activity is the State Customs Service of Ukraine. It is designed to implement the customs policy of the state and to carry out customs in the context of globalization processes. The customs service affects the social, economic, political and other spheres of human life in the country.The legal mechanism of customs control in Ukraine is studied. It is determined that the normative and legal bases of customs control are enshrined in international agreements, the Constitution and laws of Ukraine, normative acts of the President of Ukraine, the Cabinet of Ministers of Ukraine, acts of the State Customs Service and other central executive bodies.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського