Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (49)Книжкові видання та компакт-диски (29)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Троян В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія: Будівництво   
1.

Троян В.В. 
Сухі суміші та розчини на їх основі для влаштування підлог промислових будівель: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / В.В. Троян ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2007. — 24 с.: рис. — укp.

Наведено результати теоретичних і експериментальних досліджень стосовно розробки сухих будівельних сумішей модифікованих для влаштування покриття підлог промислових будівель, ефективність яких визначається покращенням і забезпеченням стабільноті основних показників якості шляхом комплексної модифікації цементувальної матриці (з використанням термоактивованого каоліну) та регулювання мезоструктури. Вивчено властивості розчинових сумішей, одержаних за технологією сухих будівельних сумішей, а також будівельного розчину на їх основі. Визначено основні технологічні параметри виготовлення, що впливають на показники якості розроблених матеріалів. За промислових умов виготовлено дослідно-промислову партію сухої суміші за розробленою рецептурою та на її основі одержано розчини, використані під час влаштування литих підлог у промисловому будівництві. Визначено техніко-економічну доцільність розробки й економічний ефект її застосування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н300.8 + Н332.9 + Н454.7 +
Шифр НБУВ: РА348408

Рубрики:

      
2.

Троян В. І. 
Організаційно-економічні засади формування та використання бренду будівельних підприємств / В. І. Троян. — Б.м., 2020 — укp.

Метою дослідження є розробка теоретичних, методичних положень і практичних рекомендацій щодо створення та реалізації організаційно-економічних засад формування та використання бренду, враховуючи особливості функціонування будівельних підприємств, для зростання їх інвестиційної привабливості. Наукова новизна отриманих результатів полягає в наступному:удосконалено:- визначення поняття «бренд будівельних підприємств», відмінною рисою якого є врахування системних символів та функціональних, емоційних, візуальних характеристик, які створюють у стейкхолдерів унікальні й позитивні асоціації, що дозволяє забезпечити зростання інвестиційної привабливості, застосувати сучасний економіко-управлінський інструментарій, сформувати кількісну основу для прийняття обґрунтованих управлінських рішень;- фактори формування та використання бренду будівельних підприємств на основі базових емоціональних, споживчих, стейкхолдерних, вартісних, корпоративних, безпекових, фінансових характеристик, що на відміну від існуючих, дозволяє розробити та реалізувати підхід до інтегральної оцінки бренду та розробити організаційно-економічні засади його формування та використання;- інформаційно-аналітичне забезпечення оцінки формування та використання бренду будівельних підприємств на основі бухгалтерської й фінансової звітності шляхом визначення чинників, розробки моделей та застосування сучасних методів, що, на відміну від наявного, дозволяє оцінити інтегральний показник формування та використання бренду для створення економічного підґрунтя та реалізації організаційних напрямів його управління; - методичний підхід до інтегральної оцінки формування та використання бренду будівельних підприємств на основі визначення інтегрального показника та застосування аналітичних, експертних і методу аналізу ієрархій шляхом моделювання показників, що дозволяє сформувати заходи щодо зростання ефективності формування та використання бренду;набули подальшого розвитку:- економіко-математичне моделювання формування та використання бренду шляхом встановлення залежності між інтегральним показником формування та використання бренду і узагальнюючим чинником інвестиційної привабливості на основі застосування методу кореляційно-регресійного аналізу, що, на відміну від існуючих, дозволяє розробити напрями її зростання для забезпечення розвитку будівельних підприємств;- сценарний підхід до розробки організаційно-економічної схеми формування та використання бренду будівельних підприємств на основі застосування сучасного економіко-управлінського інструментарію, що на відміну від наявних, дозволило поєднати аналітичну, економічну та організаційну складові бренду та сформувати системне середовище для зростання інвестиційної привабливості.^UThe purpose of the study is to develop theoretical, methodological provisions and practical recommendations for the creation and implementation of organizational and economic foundations for the formation and use of the brand, taking into account the peculiarities of the functioning of construction enterprises, to increase their investment attractiveness.The scientific novelty of the obtained results is the following: improved: - definition of the concept of "brand of construction enterprises", a distinctive feature of which is the consideration of system symbols and functional, emotional, visual characteristics that create stakeholder unique and positive associations, which allows to ensure the growth of investment attractiveness, to apply modern economic and management tools, tools to make sound management decisions; - factors of formation and use of the brand of construction enterprises on the basis of basic emotional, consumer, stakeholder, value, corporate, security, financial characteristics, which, unlike the existing ones, allows to develop and implement an approach to the integral evaluation of the brand and to develop its organizational and economic foundations using; - information and analytical support for the evaluation of the formation and use of the brand of construction enterprises on the basis of accounting and financial reporting by determining factors, developing models and applying modern methods, which, unlike the existing ones, allows to evaluate the integral indicator of the formation and use of the brand for creation of economic basis and realization organizational directions of its management; - methodical approach to the integral assessment of the formation and use of the brand of construction enterprises based on the definition of the integral indicator and the use of analytical, expert and method of hierarchy analysis by modeling indicators, which allows to form measures to increase the efficiency of brand formation and use; have further developed: - economic and mathematical modeling of brand formation and use by establishing a relationship between the integral indicator of brand formation and use and the general factor of investment attractiveness based on the use of the method of correlation-regression analysis, which, unlike the existing ones, allows to develop the directions of its growth for the development of construction enterprises; - the scenario approach to the development of organizational and economic scheme of formation and use of the brand of construction enterprises based on the use of modern economic and management tools, which, unlike the existing ones, allowed to combine analytical, economic and organizational components of the brand and to create a system environment for increasing investment attractiveness.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Троян В. А. 
Публічно-сервісна діяльність Національної поліції України: адміністративно-правові засади: автореферат дис. ... к. ю. н. : 12.00.07 / В. А. Троян. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертацію присвячено аналізу сутності та особливостей публічно-сервісної діяльності Національної поліції України. Запропоновано авторський підхід до розуміння концепції «сервісної держави». Обґрунтовано, що Національна поліція є одним із ключових суб’єктів публічно-сервісної діяльності. Уточнено місце та особливості Національної поліції в системі суб’єктів публічно-сервісної діяльності. Окреслено ознаки органів Національної поліції, що визначають їх належність до суб’єктів публічно-сервісної діяльності. Доведено, що публічно-сервісна діяльність Національної поліції має широке та вузьке тлумачення. Обґрунтовується підхід, що публічно-сервісна діяльність Національної поліції є складником окремої функції держави, а саме – сервісної функції, зміст і спрямованість якої визначається специфікою покладених на органи Національної поліції завдань. При цьому специфіка публічної-сервісної діяльності Національної поліції містить різні за правовою природою дії, які виконуються в рамках правоохоронної діяльності, і зміст такої діяльності, не пов’язаний із негативними наслідками щодо порушення встановлених правил поведінки в державі. Публічно-сервісна діяльність Національної поліції представлена такими двома складниками, як: 1) надання адміністративних послуг, кінцевим результатом яких є видача документа дозвільного характеру, необхідного для реалізації прав громадян; 2) надання допомоги особам, які потребують її внаслідок різних життєвих обставин у межах своїх функціональних обов’язків, остаточним результатом таких дій є підвищення довіри громадян до поліції. Аргументовано, що характерною відзнакою, що притаманна органам поліції як суб’єкту публічно-сервісної діяльності, є надання поліцейських послуг. Сформульовано авторське визначення цього поняття та запропоновано внести відповідні доповнення до Закону України «Про Національну поліцію». Окреслено основні завдання органів поліції як суб’єкта публічно-сервісної діяльності, що надає поліцейські послуги, та розкрито їхній зміст. Окреслено правові інструменти (форми та методи) публічно-сервісної діяльності Національної поліції. Виокремлено основні ознаки, які їм притаманні. Доведено, що гарантії реалізації публічно-сервісної діяльності поліцейськими полягають у тому, що лише за наявності відповідних правових, організаційних, фінансових, матеріально-технічних та інших умов та вжиття певних заходів можливе повне, своєчасне та належне виконання поліцейськими своїх повноважень.^UThe thesis is devoted to the analysis of the nature and features of public service activity of the National Police of Ukraine. The author's approach to understanding the concept of "service state" is offered. It is substantiated that the National Police is one of the key subjects of public service activity. The place and features of the National Police in the system of subjects of public service activity are specified. The signs of the National Police bodies that determine their belonging to the subjects of public service activity are outlined.It is proposed to consider the public service activity of the National Police in a broad and narrow sense. In the broad sense, the public service activity of the National Police is a purposeful, normatively defined activity of the National Police bodies and divisions aimed at performing both law enforcement and service functions of the state, the content of which is to change the ideology, forms and methods of the latter with the mandatory definition (restriction) of coercive competence only at the legislative level. If we consider the public service activity of the National Police in the narrow sense, it is an activity aimed at providing administrative services in the field of public safety and order, carried out at the request of individuals and legal entities and aimed at acquiring, changing or terminating rights or duties in the relevant field of public relations. It is proved that such an approach provides an opportunity to fully reveal the transformation processes that are taking place during the reform of the National Police, the purpose of which is to create a law enforcement body of the European level. It is argued that a characteristic feature of the police as a subject of public service activity is the provision of police services. The author's definition of this concept is formulated and it is proposed to make appropriate amendments to the law of Ukraine «On the National Police». The main tasks of the police as a subject of public service activity that provide police services are outlined and their content is revealed. The administrative procedures for the implementation by the National Police of public service activity for the protection of human rights and freedoms and the interests of the state are characterized. Forms and methods of public service activity of the National Police are outlined. The main features that are inherent in them are highlighted.It is proved that the guarantees of the implementation of public service activity by police officers are that only with the presence of appropriate legal, organizational, financial, material and technical and other conditions and certain measures, the full, timely and proper execution by policemen of their powers is possible.Analysis of the content of various administrative procedures for the implementation by the National Police of public service activity for the protection of human rights and freedoms and the interests of the state made it possible to identify the following main types: 1) permitting administrative procedures for the implementation of public service activity by the National Police; 2) relatively established administrative procedures for the implementation of public service activity by the National Police; 3) contractual administrative procedures for the implementation of public service activity by the National Police.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського