Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Тіщенко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Тіщенко О.І. 
Багатоальтернативні оптимізаційні моделі технологічних процесів виробництв: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / О.І. Тіщенко ; Херсон. держ. техн. ун-т. — Херсон, 2001. — 19 с. — укp.

Розроблено методи, моделі та програми автоматизованого аналізу й оптимізації прийняття рішення з урахуванням системного взаємозв'язку технології та об'єктів виробництва. Задачі оптимізації технологій виробництва за умов невизначеності здійснено в структурних формах. Розв'язано задачу оптимізації технології виробництва на основі багатоальтернативних моделей оптимізації з використанням математичного апарату теорії нечітких множин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З965.5-016.7
Шифр НБУВ: РА312059 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Тіщенко О. М. 
Формування міжкультурної компетентності майбутніх учителів хореографії в освітньому середовищі університету. / О. М. Тіщенко. — Б.м., 2020 — укp.

1. Об'єкт: процес професійної підготовки вчителів хореографії в педагогічному університеті. Предмет: педагогічні умови формування міжкультурної компетентності майбутніх учителів хореографії в педагогічному університеті. Мета: теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови формування міжкультурної компетентності майбутніх учителів хореографії в освітньому середовищі педагогічного університету. Завдання: розкрити суть, особливості змісту і структури міжкультурної компетентності майбутніх учителів; уточнити критерії і рівні сформованості складників міжкультурної компетентності майбутніх учителів хореографії; теоретично обґрунтувати педагогічні умови формування досліджуваної компетентності в освітньому середовищі педагогічного університету; експериментально перевірити дієвість теоретично обґрунтованих педагогічних умов у процесі варіативного педагогічного експерименту. Методи дослідження: теоретичні: ретроспективний, порівняльний і системний аналіз наукової літератури для уточнення понятійно-категоріального апарату, визначення суті, структури, змісту міжкультурної компетентності, критеріїв сформованості її складників, а також законодавчої та нормативної документації з питань освіти для обґрунтування педагогічних умов формування міжкультурної компетентності майбутнього вчителя хореографії; проєктування й моделювання для розробки програми теоретико-експериментального дослідження та створення моделі формування досліджуваної компетентності на основі обґрунтованих педагогічних умов; емпіричні – педагогічні спостереження, бесіда, тестування, опитування, оцінювання (самооцінювання), стандартизовані методики – для виявлення рівнів сформованості складників міжкультурної компетентності; педагогічний експеримент для варіативної перевірки педагогічних умов формування міжкультурної компетентності майбутніх учителів хореографії в освітньому середовищі педагогічного університету; статистичні – для опрацювання отриманих експериментальних даних та обчислення статистичних показників з метою перевірки педагогічних умов, кількісного та якісного аналізу результатів педагогічного експерименту; графічні – для ілюстрації та порівняння результатів експерименту.^UObject: choreography teachers professional training process at the Pedagogical University. Subject: pedagogical conditions for the formation of intercultural competence of future choreography teachers at the Pedagogical University. Intention: to prove theoretically and experimentally verify the pedagogical conditions of formation of intercultural competence of choreography teachers in the educational environment of Pedagogical University. Task: to take the point of features of the content and structure of intercultural competence of future teachers; to specify the criteria and levels of the components of intercultural competence of future teachers of choreography; theoretically substantiate the pedagogical conditions for the formation of the studied competence in the educational environment of the Pedagogical University; experimentally test the effectiveness of theoretically sound pedagogical conditions in the process of variable pedagogical experiment. Research methods: theoretical: retrospective, comparative and systematic analysis of scientific literature to clarify the conceptual and categorical apparatus, pointing the essence, structure and content of intercultural competence, criteria for the formation of its components, as well as legislative and regulatory documentation on education to justify pedagogical conditions for intercultural competence of future choreography teacher, design and modeling for the development of a program of theoretical and experimental research and the creation of a model for the formation of the studied competence on the basis of reasonable pedagogical conditions, empirical for the pedagogical observations, conversation, testing, surveys, assessment (self-assessment), standardized method to identify levels of formation of components of intercultural competence, pedagogical experiment for variable verification of pedagogical conditions of formation of intercultural competence of future teachers of choreography in the educational environment of the Pedagogical University, statistical to process the obtained experimental data and calculate statistical indicators in order to verify the pedagogical conditions, quantitative and qualitative analysis of the results of the pedagogical experiment, graphic to illustrate and compare the results of the experiment.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського