Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (6)Книжкові видання та компакт-диски (34)
Пошуковий запит: (<.>A=ФИРАС$<.>+<.>A=ХАЛЬИД$<.>+<.>A=ДАХАН$<.>+<.>A=ГОУ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Гоу К. .. 
Персоналізація навчання студентів в умовах цифрового освітнього середовища університету (на прикладі Китайської Народної Республіки).: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / К. .. Гоу. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням питання моделювання та впровадження персоналізації навчання студентів в умовах цифрового освітнього середовища університету (на прикладі Китайської Народної Республіки). Провідною ідеєю дослідження є те, що персоналізація навчання студентів буде забезпечена за рахунок розроблення і впровадження моделі персоналізованого навчання з використанням ресурсів цифрового освітнього середовища закладу вищої освіти.Об'єкт дослідження  процес персоналізації навчання студентів в умовах університету. Предмет дослідження – сукупність теоретичних положень, модель та методичні рекомендації щодо персоналізованого навчання студентів в цифровому освітньому середовищі університету (на прикладі Китайської Народної Республіки).У першому розділі роботи визначено сутність та характеристики понять «освітнє середовище», «цифрове освітнє середовище», «персоналізоване навчання». У ході дослідження уточнено поняття «цифрове освітнє середовище закладу вищої освіти», як таке, що передбачає використання сучасних технічних засобів для реалізації оцифровування навчальних ресурсів, інтелектуальних навчальних середовищ, обладнання навчальних мереж, таким чином, що студенти можуть отримати доступ до різних цифрових ресурсів через цифрові електронні термінали без обмеження, а також створювати інформацію з цифровими і ефективними методами управління.У другому розділі дисертаційної роботи на основі визначення сутності процесу моделювання розроблено модель персоналізованого навчання студентів в умовах цифрового освітнього середовища університету. Визначено базові компоненти моделі: цілі персоналізованого навчання; принципи персоналізованого навчання, цифрове освітнє середовище; та функціональні компоненти моделі персоналізованого навчання: модель студента; модель викладача; модель рекомендаційного навчання на платформі, модель оцінювання. Обґрунтовано та розкрито сутність функціональних компонентів моделі, що полягає у наступному: 1) модель студента містить інформацію про профіль студента; 2) модель викладача передбачає проєктування навчального курсу з множинним вибором траєкторій навчання; 3) модель рекомендаційного навчання відображає навчальний процес на платформі студентської мережі із врахуванням профілю студентів; 4) модель оцінювання полягає у формуванні стратегій індивідуального оцінювання, показників оцінювання та моделей оцінювання.Розроблено базову кваліметричну модель, яка дозволяє кількісно визначати якість функціонування модель персоналізованого навчання студентів у закладі вищої освіти. Базова кваліметрична модель містить: фактори – компоненти персоналізованого навчання, критерії – складові функціонування компонентів персоналізованого навчання студентів, вагомості – значущість факторів та критеріїв.Розроблено технологію організації змішаного навчання (на прикладі університетів Китайської Народної Республіки), яка включає такі етапи: аналіз академічної ситуації та профілю студента, проектування процесу змішаного навчання, процес змішаного навчання та оцінку результатів. Розкрито впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти: підготовчий етап (підготовка до занять), основний етап (навчальний процес під час занять) та завершальний етап (навчання після занять).У третьому розділі дисертаційної роботи висвітлено хід та результати впровадження та експериментальної перевірку моделі персоналізованого навчання студентів з використанням умов цифрового освітнього середовища в університеті. Мета емпіричного дослідження – перевірка функціонування компонентів розробленої моделі персоналізованого навчання студентів у цифровому освітньому середовищі університету. Методи дослідження: педагогічний експеримент, опитування, експертні оцінки, контент аналіз. Базою експериментального дослідження став Нормальний університет Нейцзян у провінції Сичуань (Китай). Про ефективність функціонування моделі персоналізованого навчання студентів у цифровому освітньому середовищі університету свідчать оцінка та аналіз результатів впровадження в контрольній та експериментальній групі за компонентами моделі.На основі методу контент-аналізу проведено вивчення навчальних особливостей студентів, важливих для розроблення та подальшого уточнення моделі персоналізованого навчання (на прикладі КНР).У дисертаційній роботі запропоновано методичні рекомендації для китайських та українських університетів щодо впровадження та розвитку персоналізованого навчання та цифрового освітнього середовища.Основні результати дослідження впроваджено в освітній процес Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця (Довідка №23/86-02-38 від 10.07.2023 р.); Нензянського педагогічного університету (від 16.06.2023 р.); Нензянського професійно-технічного університету (від 16.06.2023 р.).^UThe dissertation is a theoretical-experimental research on the problem of modeling and implementing personalization of student learning in the digital educational environment of a university (in the example of the People's Republic of China). The main idea of the research is that the personalization of student learning is ensured by the development and implementation of a model of personalized learning using the resources of the digital educational environment of a higher education institution.The object of the research is the process of personalization of student learning in university. The subject of the research is a set of theoretical propositions, a model, and methodological recommendations for the personalized education of students in the digital educational environment of the university (using the example of the People's Republic of China).The first chapter defines the essence and characteristics of the concepts "educational environment", "digital educational environment" and "personalized learning". During the research, the concept of "digital educational environment of a higher education institution" was specified as something that involves the use of modern technical means to implement the digitization of educational resources, intelligent educational environments, and the equipment of educational networks, in such a way that students can have unlimited access to various digital resources through digital electronic terminals.In the second chapter of the dissertation, based on the definition of the essence of the modeling process, a model of personalized student learning in the conditions of the digital educational environment of the university was developed.The essential components of the model are defined: the goals of personalized education, principles of personalized learning, digital educational environment, and functional components of the personalized learning model: the student model, the teacher model, the model of recommended learning on the platform, and the model of evaluation. The essence of the functional components of the model is substantiated and disclosed, which are as follows: 1) the student's model contains information about the student's profile; 2) the teacher's model provides for the design of an educational course with a multiple choice of learning trajectories; 3) the model of recommended training reflects the educational process on the platform of the student's network, taking into account the student's profile; 4) the assessment model consists in the formation of individual assessment strategies, assessment indicators and the assessment model.A basic qualitative model has been developed. It allows us to quantitatively determine the quality of functioning of the personalized education model of students in a higher education institution. The primary qualitative model includes factors, criteria and weights.The technology of the organization of blended learning has been developed, which involves the following stages: analysis of the academic situation and profile of the student, design of the blended learning process, blended learning process and evaluation of results. The implementation of blended learning in institutions of higher education is revealed: the preparatory stage, the main stage, and the final stage.The third chapter of the dissertation, shows the progress and results of the implementation and experimental verification of the model of personalized student training in the conditions of the digital environment at the university. The purpose of the empirical research was to verify the functioning of the components of the developed model of personalized student learning in the digital environment of the university. Research methods: pedagogical experiment, content analysis. The experimental study was conducted at Neijiang Normal University, Sichuan Province, China.The effectiveness of the functioning of the model of personalized education of students in the digital environment of the university is proved by the evaluation and analysis of the results of the implementation in the control and experimental groups according to the components of the model.Based on the content analysis method, the study of students' educational behaviour in personalized education was conducted. The research was conducted using the method of content analysis and was based on individual reports on personalized learning written by students and their in-depth analysis using text coding.The dissertation provides methodological recommendations for Chinese and Ukrainian universities regarding implementing and developing personalized learning and digital educational environments. The main results of the research will be implemented in the educational process of Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics (Reference No. 23/86-02-38 from 07.10.2023); Nenets Pedagogical University (from 16.06.2023); Nenets Vocational and Technical University (from 16.06.2023).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського