Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (100)Книжкові видання та компакт-диски (41)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Фесенко Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Фесенко Г.Г. 
Ідентифікація суб'єкта в історичній культурології: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.04 / Г.Г. Фесенко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2001. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз феномена суб'єкта в історичній культурології. Наведено сутнісні характеристики, які визначають багатоваріантність пізнавальних моделей культурно-історичного знання. Особливу увагу приділено проблемам суб'єкт-об'єктної кореляції у формах культурно-історичних досліджень. Детально проаналізовано важливі тенденції, що простежуються в історичній культурології протягом ХХ ст. Висвітлено напрямки трансформації пізнавальних моделей історико-культурних знань. Досліджено концептуальний простір історичної культурології, необхідною складовою якого є функціональний контекст діалогічності (суб'єкт-суб'єктні взаємовідносини) та пошук тотальної ідентичності суб'єкта.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю216.22 + Ю6*671
Шифр НБУВ: РА314947 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Фесенко Г. В. 
Методологія та інформаційна технологія забезпечення надійного функціонування флотів безпілотних літальних апаратів систем моніторингу потенційно небезпечних об'єктів / Г. В. Фесенко. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт дослідження – моніторинг потенційно небезпечних об'єктів (ПНО); мета дослідження – підвищення надійності функціонування флотів безпілотних літальних апаратів (БПЛА) систем моніторингу (СМ) ПНО шляхом розроблення і впровадження методів, засобів та інформаційної технології для забезпечення працездатності цих систем; методи дослідження – системного аналізу, теорії надійності, теорії живучості, теорії графів, теорії розкладів, одно- та багатокритеріальної оптимізації, марковського аналізу, комбінаторики; результати – концепція, принципи, моделі, методи та інформаційна технологія формують науково-методичний апарат забезпечення надійного функціонування флотів БПЛА впродовж створення, експлуатації та модернізації СМ ПНО; новизна – вперше розроблено методологію забезпечення надійного функціонування флотів БПЛА СМ ПНО, що надало можливість розробити комплекс моделей та методів забезпечення надійного функціонування флотів БПЛА впродовж створення, експлуатації та модернізації СМ ПНО; вперше розроблено метод забезпечення надійного функціонування флотів БПЛА СМ ПНО, який дозволяє виконати вимоги до надійності та живучості СМ у післяаварійний період; вперше розроблено моделі багатоверсійної СМ ПНО з використанням БПЛА, що дозволяє здійснювати вибір варіантів структур системи, а також обґрунтовувати вимоги до її компонентів; вперше розроблено аналітичні моделі надійності багатоцільових флотів, які враховують варіанти дворівневого ковзного резервування та схем активації резервних БПЛА за допомогою пунктів управління та надають змогу підвищити точність розрахунків показників безвідмовності та готовності багатоцільового флоту, обґрунтовувати вибір структур пунктів управління; удосконалено методи планування використання флотів БПЛА для моніторингу заданих зон та елементів інфраструктури ПНО шляхом урахування місць розміщення стартових позицій БПЛА, автоматичних енерговідновлювальних станцій (АЕВС), а також параметрів, які характеризують поточний стан БПЛА; удосконалено метод забезпечення безперебійного функціонування літаючої бездротової мережі СМ ПНО шляхом урахування способів взаємодії БПЛА різних типів з використанням АЕВС; удосконалено моделі живучості флотів БПЛА та СМ ПНО, що дозволило розраховувати імовірності перебування системи у станах з різним рівнем якості її функціонування (деградації); ступінь впровадження – впроваджено у Національному аерокосмічному університеті ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», у Харківській філії ДП «Державний науково-технічний центр з ядерної та радіаційної безпеки»; у ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Радікс»; у Департаменті цивільного захисту Харківської обласної державної адміністрації; у Національному університеті цивільного захисту України; у ТОВ «Ліс - Інформ»; галузь – підприємства, установи та організації, які здійснюють розроблення, модернізацію та експлуатацію систем моніторингу потенційно небезпечних об'єктів, а також органи виконавчої влади, відповідальні за реагування на аварії на таких об'єктах.^UObject of research – monitoring of potentially dangerous objects (PNO); the aim of research – to increase the reliability of unmanned aerial vehicle (UAV) fleets of monitoring systems (MSs) for potentially dangerous objects (PDOs) by developing and implementing methods, tools and an information technology for ensuring the efficiency of these systems; research methods – systems analysis, reliability theory, survivability theory, graph theory, schedule theory, single- and multicriteria optimization, Markov analysis, combinatorics; results – the concept, principles, models, methods and information technology form a scientific and methodological apparatus to ensure the reliable operation of UAV fleets during the creation, operation and modernization of MSs for PDOs; novelty – for the first time, a methodology for ensuring the reliable operation of UAV fleets of MSs for PDOs, which allows developing a set of models and methods for ensuring the reliable operation of UAV fleets during the creation, operation and modernization of MSs for PDOs; for the first time, a method to ensure the reliable operation of UAV fleets of MSs for PDOs, which allows meeting the requirements for the reliability and survivability of the MSs in the post-accident period; for the first time, models of multi-version MSs for PDOs using UAVs, which allows making a choice of variants of the system structures, as well as to substantiate the requirements to its components; for the first time, analytical models of multi-purpose fleet reliability, which take into account two-level sliding redundancy variants and reserve UAV fleet activation schemes using control stations and allow increasing assessment accuracy of dependability and availability measures for the multi-purpose fleet; improved methods of planning the use of UAV fleets to monitor the specified areas and elements of the PDO infrastructure by taking into account the locations of UAV launch positions, automatic power recovery stations (APRS), as well as parameters that characterize the current state of the UAV; improved the method of ensuring the persistent operation of the flying wireless network of MSs for PDOs by taking into account the ways of interaction of different types of UAVs using APRS; improved models of survivability of UAV fleets and MSs for PDOs, which allow calculating the system probabilities of being in states with different levels of quality of its operation (degradation); implementation – the results were implemented at the National Aerospace University "Kharkiv Aviation Institute", the Kharkiv Subsidiary of the State Enterprise "State Scientific and Technical Center for Nuclear and Radiation Safety"; LLC Research and Production Enterprise "Radiks"; the Department of Civil Protection of the Kharkiv Regional State Administration; the National University of Civil Protection of Ukraine; LLC "Lis - Inform"; industry – enterprises, institutions and organizations that develop, modernize and operate MSs for PDOs, as well as executive authorities responsible for responding to accidents at the PDOs.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського