Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (40)Книжкові видання та компакт-диски (54)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ХУДИК$<.>+<.>A=ЕВГЕНИ$<.>+<.>A=ИВАНОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Худик Г. О. 
Стратегії іміджевої політичної комунікації як механізм антикризової стабілізації транзитивних політичних систем / Г. О. Худик. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт – політична комунікація у період демократичного транзиту. Мета – встановлення особливостей стратегій іміджевої політичної комунікації як механізму антикризової стабілізації транзитивних політичних систем. Методи – системний і структурно-функціональний методи, неоінституційний підхід, компаративний аналіз, метод ретроспективної реконструкції. Встановлено значення стратегії іміджевої політичної комунікації як процедури визначення політичних цілей трансляції іміджевих повідомлень засобами політичної комунікації. Визначено сутність прогностичного елементу стратегії іміджевої політико-комунікаційної кампанії. Представлено оптимальний алгоритм стратегічної моделі іміджевої політики комунікаційної кампанії. Розвинуто концептуальне обґрунтування стратегічної координації політико-комунікаційного забезпечення демократичних реформ в умовах інформаційного впливу іноземних держав. Обґрунтована розробка менеджерської структури реалізації антикризової політико-комунікаційної стратегії. Уточнено оптимальну модель антикризової політичної комунікації для сучасної України. Обґрунтовано системний характер розробки, формування і поширення політичного іміджу як особливого різновиду політичної діяльності. Розкрито функціональний зміст іміджевих політичних комунікацій і можливості прогнозування впливу комунікаційних політичних повідомлень на функціонування політичних інститутів і процесів. Сфера – розробка, корегування та вдосконалення стратегій іміджевої політичної комунікації, навчальний процес.^UThe object is political communication during the period of democratic transit. The purpose is to establish the peculiarities of the image political communication strategies as a mechanism of anti-crisis stabilization of transitive political systems. Methods – system and structural-functional methods, neoinstitutional approach, comparative analysis, method of retrospective reconstruction. The importance of the strategy of image political communication as a procedure for determining the political goals of the image messages broadcasting with means of political communication is established. The essence of the predictive element of the image political and communication campaign strategy is determined. The optimal algorithm of the strategic model of the image political communication campaign is presented. The conceptual substantiation of strategic coordination of political and communication support of democratic reforms in the conditions of information influence of foreign states is developed. The development of the managerial structure of the anti-crisis political communication strategy implementation is substantiated. The optimal model of modern Ukraine`s anti-crisis political communication is specified. The systematic nature of the development, formation and dissemination of political image as a special kind of political activity is substantiated. The functional content of image political communications and the possibility of forecasting the influence of communication political messages on the functioning of political institutions and processes are revealed. Sphere – development, correction and improvement of image political communication strategies, educational process.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського