Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (101)Книжкові видання та компакт-диски (72)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ШЕЛУДЧЕНК$<.>+<.>A=ОЛЬГ$<.>+<.>A=ТАРАСІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Шелудченко С.Б. 
Лексична об'єктивація категорії стану в англійській мові: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / С.Б. Шелудченко ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано 106 лексичних одиниць єдиної частиномовної приналежності на позначення стану, визначено принципи їх лексико-семантичної організації в просторових межах мегаконцепту СТАН. Встановлено конституенти концептополя СТАН. Визначено коло слів категорії стану, здатних сполучатися з модифікаторами та проведено їх градацію за частотністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-2
Шифр НБУВ: РА372629 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Релігія   
2.

Шелудченко О.Т. 
Месіанські ідеї монотеїстичних релігій: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.11 / О.Т. Шелудченко ; Ін-т філос. ім. Г.С. Сковороди НАН України. — К., 2002. — 21 с. — укp.

Розглянуто роль месіанських уявлень, яку вони відіграють у процесах духовного засвоєння суспільної трансформації, оновлення засад людського буття в світі. Здійснено пошук категорій спільності, ліній збігу основних уявлень про фундаментальну побудову релігійної свідомості - приходу Месії. Зроблено висновок, що месіанство є категорією релігійної свідомості в монотеїстичних релігіях, за допомогою якої вона рефлексує невідповідність історично посталих форм суспільного життя його новим духовно-практичним засадам. Висунуто тезу, що завдяки існуванню цієї категорії суспільна свідомість (однією з форм якої є релігія) здатна осягнути необхідність входження в нову систему уявлень, остаточного відокремлення від минулого, але зі збереженням минулого досвіду освоєння світу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Э36-422.3 + Э37-422.3 + Э38-422.3
Шифр НБУВ: РА317061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Шелудченко Б.В. 
Модель динамічного трикристального картографування картини розсіяння кристалів з дефектами: автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.04.07 / Б.В. Шелудченко ; НАН України; Ін-т металофізики ім. Г.В.Курдюмова. — К., 2009. — 24 с. — укp.

Розроблено динамічну модель, що дозволила вперше теоретично здійснювати комбіноване (за Бреггом та Лауе) трикристальне картографування розподілу як бреггівської, так і дифузної складових картини розсіяння від недосконалих кристалів з урахуванням не тільки далеких (область розсіяння Хуаня - Кривоглаза), а й близьких (область розсіяння Стокса - Вільсона) полів зміщень атомів кристала навколо центрів дефектів, у такому разі без обмежень на розміри останніх. Проведено аналітичне врахування вертикальної розбіжності променів. Враховано ефекти анізотропії полів зміщень атомів матриці, спричинених несферично симетричними виділено зорієнтованими дефектами. Запропоновано новий метод трикристальної дифузно динамічної комбінованої дифрактометрії, який за рахунок зміни умов динамічної дифракції забезпечує однозначну багатопараметричну діагностику одночасно багатьох типів дефектів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В372.3,022 + В374,022 +
Шифр НБУВ: РА368418

Рубрики:

      
4.

Шелудченко В.В. 
Оптимізація тактики ведення вагітності у жінок з товстокишковим стазом: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.01 / В.В. Шелудченко ; Нац. мед. акад. післядипломн. осв. ім. П.Л.Шупика. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Вперше вивчено особливості мікрофлори товстої кишки та цервікального каналу у вагітних, виявлено негативний вплив товстокишкового стазу на мікрофлору товстої кишки. Вивчено клінічні особливості гестаційного періоду, розпорядження та стану новонароджених, а також частоту та характер клінічного перебігу запорів у різний термін гестації. Оцінено стан біоценозу товстої кишки, урогенітального тракту та системного імунітету під час запорів у вагітних. Розроблено та впроваджено методику ведення вагітності в жінок з різними варіантами запорів на базі використання спрямованої медикаментозної корекції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.216.413.302.2 +
Шифр НБУВ: РА363736

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
5.

Шелудченко В.І. 
Способи підвищення ефективності експлуатації газотранспортних систем і ресурсозберігаючі технології теплогазопостачання: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.23.03 / В.І. Шелудченко ; Донбас. держ. акад. буд-ва та архіт. — Макіївка, 1999. — 34 с. — укp.

Розроблений та освоєний комплекс методик, технологій і устаткування, спрямованих на рішення важливої прикладної проблеми - підвищення надійності та ефективності системи теплогазопостачання. Науково обгрунтований і апробований експресний метод виявлення витоку газу. Запропоновано рецептури модифікованих епоксидних композицій і нові клейові технології ремонту трубопроводів, засновані на застосуванні полімерних і композиційних матеріалів. Створено дослідний зразок побутового газового лічильника з перистальтичним перетворювачем витрати газу. Розроблено регулятор тиску і газовий фільтр тонкої очистки з високими експлуатаційними характеристиками. На основі газових водогрійних модулів, що включають теплогенератори поліпшеної конструкції, створено блоки автономного теплопостачання з високими техніко-економічними показниками. Запропоновано нові технології виробництва альтернативного газового палива.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н763.05-08 + з338

Рубрики:

      
6.

Шелудченко Л. С. 
Теоретичні основи та методи забезпечення екологічної безпеки автотранспортних мереж / Л. С. Шелудченко. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук із спеціальності 21.06.01 – екологічна безпека, Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління, м. Київ, 2020. Спеціалізована вчена рада Д 26.880.01.У дисертаційній роботі проведено теоретичне узагальнення та вирішення актуальної науково-практичної проблеми, яка полягає у підвищенні рівнів екологічної безпеки природно-техногенних геоекосистем з високою щільністю автодорожніх мереж та покращення стану ландшафтних складових навколишнього середовища в межах резервно-технологічних смуг (смуг впливу) автомобільних доріг. Встановлено мінімальне значення щільності (інтенсивності руху) автотранспортних засобів, за якого режим вільного руху сукупності фізичних автотранспортних одиниць набуває ознак їх колективного синхронізованого руху в складі автотранспортного потоку та функціональні залежності поміж обсягами пилових викидів, які продукуються автотранспортними потоками, і мірою дисперсії дезінтегрованих конструкційних матеріалів автодорожніх покриттів. Розроблено типові варіанти об'єктно-орієнтованих графо-аналітичних моделей стратифікації приземних шарів атмосфери в межах резервно-технологічних смуг автомобільних доріг для різних ландшафтних умов природно-техногенних геоекосистем та досліджено процеси атмосферного масопереносу забруднювачів на територіях прилеглих до автомобільних доріг залежно від характеристик рельєфу ландшафту природно-техногенної геоекосистеми та конструкційних параметрів профілю автодороги. На підставі методів моделювання опорних каркасів автотранспортної мережі визначено оптимальні конструкційні параметри профілів поперечних перерізів резервно-технологічних смуг автомобільних доріг різних категорій та відповідних систем та об'єктів інженерного захисту придорожніх ландшафтів і запропоновано процедуру та алгоритм управління проектами природно-техногенних геоекосистем з розвиненими автотранспортними мережами.Ключові слова: екологічна безпека, автодорожня мережа, автотранспортний потік, ландшафти, викиди, забруднюючі речовини, міграційні процеси, процеси депонування, моделювання, проекти.^UDissertation for the degree of Doctor of Technical Sciences in specialty 21.06.01 "Ecological safety". Thesis defense will take place at the meeting of the dissertation Council D 26.880.01. State Ecological Academy of Postgraduate Education and Management, Kyiv, 2020. Specialized Academic Council D 26.880.01. The dissertation is devoted to theoretical generalization and solution of the actual scientific and practical problem, which consists in increasing the levels of ecological safety of naturally-technogenic geo-ecosystems with high density of road networks and improvement of the state of the landscape components of the environment within the limits of the reserve technological lanes (lanes of influence) of highways. The minimum value of density (traffic intensity) of motor vehicles is established, in which the regime of free movement of the aggregate of physical motor vehicles acquires the signs of their collective synchronized movement in the composition of the motor transport flow and the functional dependence between the volumes of dust emissions produced by motor transport streams and the degree of dispersion of disintegrated structural materials of motor roads coverings. The typical variants of object-oriented graph-analytical models of stratification of surface atmospheric layers within the limits of reserve technological bands of highways for various landscape conditions of natural technogenic geoecosystems are developed and processes of atmospheric mass transfer of pollutants in the territories adjacent to highways are investigated, depending on the characteristics of the landscape of the landscape naturally-technogenic geoecosystem and structural parameters of the road profile. Based on the modeling methods of the vehicle frame support frameworks, optimal constructional parameters of cross-sectional profiles of the reserve and technological lanes of motor roads of various categories and corresponding systems and objects of engineering protection of roadside landscapes were determined, and the procedure and algorithm of project management of natural-technological geoeosystems with developed motor transport networks was proposed.Key words: environmental safety, road network, traffic flow, landscapes, emissions, pollutants, migration processes, landfill processes, modeling, projects.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського