Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (56)Книжкові видання та компакт-диски (32)Журнали та продовжувані видання (13)
Пошуковий запит: (<.>A=Шинкарук О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Анохін Е. В. 
Організаційно-методичні умови проведення кіберспортивних змагань: автореферат дис. ... д.філософ : 017 / Е. В. Анохін. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено дослідженню чинників, що впливають на систему змагань та обґрунтуванню організаційно-методичних умов проведення змагань з кіберспорту з урахуванням сучасних тенденцій. Мета роботи – дослідити чинники, що впливають на систему змагань та обґрунтувати організаційно-методичні умови проведення змагань з кіберспорту з урахуванням сучасних тенденцій та міжнародного досвіду.Об’єкт дослідження: система змагань в кіберспорті.У процесі виконання дисертаційної роботи були використані такі методи: теоретичний аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури та мережі Інтернет; аналіз нормативних документів, правил та формату змагань; аналіз протоколів змагань та відеоаналіз; опитування; методи систематизації та узагальнення, метод експертних оцінок; методи статистичної обробки отриманих даних. Наукова новизна роботи: обґрунтовано чинники, що впливають на проведення змагань з кіберспорту, серед яких ігровий формат, ігрова платформа, організатори змагань, місце проведення змагань, трансляція змагань, призовий фонд, правила та регулювання змагань, глядацька аудиторія; визначено зовнішні (соціальна підтримка, культурні особливості та зовнішнє середовище змагань) та внутрішні (психологічний стан гравця, спосіб життя, вік, харчування та фізична підготовленість) чинники, що впливають результативність та успішність гравців в змаганнях з кіберспортивних дисциплінах; обґрунтовано організаційні (нормативно-правові основи, інфраструктура та логістика змагань, управління командами та гравцями, спонсори та фінансування, заходи безпеки та антидопінгу) та методичні (розробка правил гри, технічних вимог, форматів змагань, системи оцінювання та кваліфікації) умови проведення змагань та перспективні шляхи розвитку кіберспорту в Україні, серед яких структурування змагань, освітня інтеграція, підтримко та розвиток кіберспорту, ефективне маркетингове просування; визначено, що система проведення змагань у кіберспорті має відмінності від змагань в спорті загалом, де елементами цієї системи є різноманітність форматів змагань, структура проведення турнірів, наявність стабільного інтернет-з'єднання, взаємодія гравців із віртуальним середовищем, неперервна участь у змаганні, і відсутність фізичного контакту між учасниками; виявлено спільні характеристики кіберспорту з видами спорту загалом, що підкреслює його правомірність як форми спортивної діяльності та відкриває перспективи для подальшого розвитку та інтеграції в загальновизнані спортивні системи; визначено світові тенденції розвитку системи змагань в кіберспорті: динамічне збільшення ринку кіберспорту, професіоналізація учасників, глобалізація аудиторії, інновації у форматах турнірів, активна взаємодія з інвесторами та брендами, ЗМІ; отримано нові знання щодо розвитку кіберспорту як виду спорту в світі та системи проведення змагань, доведено значущість кіберспорту як соціального явища в міжнародному спортивному русі.Розвиток системи кіберспортивних змагань в Україні передбачає комплексне впровадження стратегій, що охоплюють структурування змагань, освітню інтеграцію, підтримку та розвиток кіберспорту, ефективне маркетингове просування. Першочерговим завданням є створення структурованих ліг, які забезпечать послідовний розвиток талантів на всіх рівнях. Реалізація цих стратегій дозволить Україні створити стійку та конкурентоспроможну кіберспортивну екосистему, яка відповідає національним і міжнародним стандартам.^UThe dissertation is devoted to studying factors affecting the system of competitions and the justification of the organizational and methodological conditions for holding eSports competitions, considering modern trends.The aim of the work is to investigate the factors influencing the system of competitions and to justify the organizational and methodological conditions for conducting eSports competitions considering modern trends and international experience.The object of research is the system of competitions in e-sports.In the process of completing the dissertation, the following methods were used: theoretical analysis and generalization of data from scientific and methodological literature and the Internet; analysis of normative documents, rules, and competition format; analysis of competition protocols and video analysis; surveys; methods of systematization and generalization; method of expert evaluations; methods of mathematical statistics.The scientific novelty of the work: the factors affecting the conduct of eSports competitions are substantiated, including game format, game platform, competition organizers, competition venue, competition broadcast, prize fund, competition rules and regulation, audience; external (social support, cultural features and the external environment of competitions) and internal (player's psychological state, lifestyle, age, nutrition and physical fitness) factors affecting the performance and success of players in competitions in e-sports disciplines are determined; justified organizational (legal and legal foundations, infrastructure and logistics of competitions, management of teams and players, sponsors and financing, security and anti-doping measures) and methodical (development of rules of the game, technical requirements, formats of competitions, evaluation and qualification systems) conditions of competitions and prospective ways of developing e-sports in Ukraine, including competition structuring, educational integration, support and development of e-sports, effective marketing promotion; it is determined that the system of holding competitions in eSports has differences from competitions in sports in general, where the elements of this system are a variety of competition formats, the structure of holding tournaments, the presence of a stable Internet connection, the interaction of players with the virtual environment, continuous participation in the competition, and the absence physical contact between participants; the common characteristics of eSports with sports in general were revealed, which emphasizes its legitimacy as a form of sports activity and opens prospects for further development and integration into generally recognized sports systems; global trends in the development of the eSports competition system have been identified: dynamic growth of the eSports market, professionalization of participants, globalization of the audience, innovations in tournament formats, active interaction with investors and brands, mass media; new knowledge was gained regarding the development of eSports as a sport in the world and the system of conducting competitions, the significance of eSports as a social phenomenon in the international sports movement was proven.The development of the system of e-sports competitions in Ukraine involves the comprehensive implementation of strategies covering the structuring of competitions, educational integration, support and development of e-sports, and effective marketing promotion. The priority is to create structured leagues that will ensure the consistent development of talent at all levels. Implementing these strategies will allow Ukraine to create a sustainable and competitive e-sports ecosystem that meets national and international standards.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Чижевська Н. В. 
Формування здібностей дітей 4–6 років до занять інтелектуальними видами спорту (на матеріалі шашок): автореферат дис. ... д.філософ : 017 / Н. В. Чижевська. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено дослідженню когнітивних здібностей дітей 4–6 років та впливу занять інтелектуальними видами спорту на матеріалі шашок на розумовий та фізичний розвиток дитини, розробці програми навчання гри в шашки дітей дошкільного віку, яка впливає на покращення навичок та сприяє ефективному виявленню перспективних дітей до занять інтелектуальними видами спорту, зокрема шашками. Мета роботи – обґрунтування та розробка програми навчання гри в шашки дітей 4–6 років для розвитку їх когнітивних здібностей.Об’єкт дослідження – педагогічні умови навчання дітей 4–6 років грі в шашки на засадах гурткової роботи та розвиток їх когнітивних здібностей.У процесі виконання дисертаційної роботи були використані такі методи: аналіз науково-методичної та спеціальної літератури, нормативних документів та даних мережі Інтернет; аналіз навчальних програм з інтелектуальних видів спорту; опитування; педагогічне спостереження та тестування дітей 4–6 років; педагогічний експеримент; метод експертних оцінок; методи математичної статистики. Наукова новизна роботи: обґрунтовано підхід до навчання гри в шашки дітей 4–6 років в дошкільних закладах освіти для покращення когнітивних здібностей дітей та розроблено алгоритм, що містить 15 складових; розроблено програму навчання гри в шашки дітей 4–6 років, що містить 4 етапи і спрямована на розвиток загальних та спеціальних здібностей, серед яких інтелектуальні, комунікаційні і творчі, когнітивні характеристики (логічне мислення, увага та уява), вміння планувати свої дії та їх наслідки, діяти в межах правил; доведено сприятливий вік дітей 4–6 років для початку занять інтелектуальними видами спорту, зокрема шашками, в якому активно розвиваються сприйняття, пам’ять, увага, логічне мислення, уміння приймати рішення, які є значущими для шашкіста; обґрунтовано педагогічні умови навчання гри в шашки дітей 4-6 років в закладах дошкільної освіти при проведенні гурткової роботи; визначено значущі якості та здібності шашкіста-початківця для формування спортивної майстерності та високого рівня гри у дорослому віці, серед яких мотивація грати, наполегливість в досягненні мети, здатність запам'ятовувати правила, позицію на дошці або гру, здібності до навчання гри в шашки, здібності до тривалої концентрації уваги; визначено значущість складових розвитку дитини 4–6 років для подальших занять інтелектуальними видами спорту: когнітивної, соціально-емоційної, мовленнєвої та фізичного розвитку.Розроблена програма навчання гри в шашки для дітей 4–6 років спрямована на розвиток інтелектуальних і комунікаційних здібностей, логічного мислення та творчих здібностей, уваги та уяви, вміння планувати свої дії та розуміти їх наслідки, діяти в межах правил і вирішувати конфліктні ситуації адекватним шляхом. Експериментальна перевірка підтвердила вплив гри в шашки на когнітивний розвиток дітей та довела позитивну динаміку.^UThe dissertation work is devoted to the study of cognitive abilities in children aged 4–6 years and the impact of engaging in intellectual types of sports, specifically checkers, on the mental and physical development of children. It includes the development of a checkers learning program for preschool children that improves skills and facilitates the effective identification of promising children for intellectual sports, particularly checkers.The aim of the work is to substantiate and develop a program for teaching checkers to children aged 4–6 years for the development of their cognitive abilities.The object of research is the pedagogical conditions for teaching 4–6-year-old children the game of checkers based on club work and the development of their cognitive abilities.In the process of completing the dissertation, the following methods were used: analysis of scientific-methodological and specialized literature, normative documents, and Internet data; analysis of educational programs in intellectual sports; surveys; pedagogical observation and testing of children aged 4–6 years; a pedagogical experiment; the method of expert assessments; methods of mathematical statistics.The scientific novelty of the work: a substantiated approach to teaching the game of checkers to children aged 4–6 years in preschool educational institutions to improve children's cognitive abilities and developed an algorithm containing 15 components; a checkers learning program for children aged 4–6 years has been developed, which consists of 4 stages and is aimed at developing general and special abilities, including intellectual, communicative, and creative, cognitive characteristics (logical thinking, attention, and imagination), the ability to plan actions and their consequences, and to act within the rules; the favorable age of children 4–6 years for the start of engaging in intellectual sports, particularly checkers, in which perception, memory, attention, logical thinking, decision-making ability significant for a checkers player, are actively developing, is proven; substantiated pedagogical conditions for teaching the game of checkers to children aged 4-6 years in preschool education institutions during club work; identified significant qualities and abilities of a beginner checkers player for forming sports mastery and a high level of play in adulthood, among which are the motivation to play, perseverance in achieving the goal, the ability to remember the rules, the position on the board or the game, abilities to learn the game of checkers, abilities to prolonged concentration of attention; identified the significance of the components of the development of a child aged 4–6 years for further engagement in intellectual sports: cognitive, social-emotional, speech, and physical development.The developed program for teaching the game of checkers for children aged 4–6 years is aimed at developing intellectual and communicative abilities, logical thinking and creative abilities, attention and imagination, the ability to plan their actions and understand their consequences, to act within the rules and to resolve conflict situations in an adequate way. Experimental verification confirmed the impact of playing checkers on the cognitive development of children and demonstrated positive dynamics.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Блажко Н. А. 
Моделювання фізичної підготовленості кваліфікованих спортсменок у черліденгу: автореферат дис. ... д.філософ : 017 / Н. А. Блажко. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено оптимізації тренувального процесу спортсменок у дисципліні чер­данс­джаз команда шляхом визначення особливостей підготовки в черліденгу, тестів та показників, що дозволяють здійснювати моніторинг їх стану протягом тренувальної і змагальної діяльності. Здійснено розробку програми фізичної підготовки, модельних характеристик підготовленості з урахуванням специфіки роботи в команді та складності змагальної композиції.У процесі тренування спортсменів­черлідерів формується широкий арсенал рухових навичок, які відрізняються координаційною точністю і складністю. Іншою відмінною рисою цього виду спорту є розвиток силових можливостей у всіх їх найважливіших проявах: динамічна, статична і вибухова сила, швидкісно­силова витривалість. Черліденг органічно поєднує в собі видовищні надскладні елементи та шоу, містить координаційно складні та інтенсивні рухи, що включають елементи акробатики, спортивної та художньої гімнастики, спортивних танців. Складна побудова змагальної композиції потребує програмування тренувальних занять та моделювання підготовленості спортсменів протягом року. На жаль сформованої системи знань щодо управління підготовкою спортсменів у черліденгу, пріоритетності розвитку фізичних якостей, виведення спортсменів на пік готовності на головних змаганнях на сучасному етапі розвитку спортивної науки недостатньо.Мета дослідження – розробити програму фізичної підготовки кваліфікованих спортсменок у черліденгу для оптимізації тренувального процесу з акцентом на розвиток силових якостей та модельні характеристики фізичної підготовленості в дисципліні чер­данс­джаз команда з урахуванням особливостей змагальної діяльності.Завдання дослідження.1.?Виявити сучасні погляди щодо особливостей змагальної діяльності і фізичної підготовки спортсменів, моделювання у складно­координаційних видах спорту та черліденгу за даними літератури, мережі Інтернет та практичного досвіду.2.?Здійснити аналіз змагальної діяльності кваліфікованих спортсменок, що спеціалізуються у черліденгу в різних дисциплінах та визначити технічний арсенал дій, провідні фізичні якості та їх компоненти.3.?Обґрунтувати підхід до моделювання та розробити модельні характеристики фізичної підготовленості спортсменок у дисципліні чер­данс­ джаз команда з урахуванням специфіки змагальної діяльності.4.?Розробити програму занять з фізичної підготовки силового спрямування спортсменок у дисципліні чер­данс­джаз команда та перевірити її ефективність.Об’єкт дослідження: змагальна діяльність та фізична підготовка спортсменок у дисциплінах черліденгу.Предмет дослідження: програма тренувальних занять та модельні характеристики фізичної підготовленості спортсменок у дисципліні чер­данс­ джаз команда.Для вирішення поставлених завдань і отримання об’єктивних даних у роботі використовувалися такі методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення даних науково­методичної літератури та даних мережі Інтернет; опитування; аналіз нормативних документів, протоколів змагальної діяльності, даних спортсменів, відеоаналіз; педагогічне спостереження, педагогічний експеримент та тестування спортсменок; метод моделювання; метод експертних оцінок; методи математичної статистики.Наукова новизна роботи полягала в тому, що вперше:—?обґрунтовано підхід до моделювання та розроблено модельні характеристики фізичної, технічної, хореографічної та акробатичної підготовленості спортсменок у дисципліні чер­данс­джаз команда з урахуванням специфіки змагальної діяльності виду спорту;—?визначено значущість видів підготовки, характерні особливості фізичної підготовленості спортсменок у командній дисципліні чер­данс­джаз команда.—?систематизовано технічні дії та елементи виконавської майстерності й хореографії, які демонструють спортсменки в змагальній діяльності в черліденгу;—?розроблено та визначено ефективність тренувальних занять з фізичної підготовки спортсменок в дисципліні чер­данс­джаз команда на основі використання елементів спортивної акробатики, хореографії і з урахуванням їх взаємодії в команді та індивідуальних особливостей;—?вивчено та доповнено дані щодо змагальної діяльності в різних дисциплінах черліденгу та в дисципліні чер­данс­джаз команда, особливостей підготовки в складно­координаційних видах спорту;—?дістали подальшого розвитку дані щодо моделювання підготовленості спортсменів в складно­координаційних видах спорту та черліденгу;—?підтверджено значущість силової підготовки в командних дисциплінах черліденгу.Визначено, що у складно­координаційних видах спорту змагальна діяльність обумовлена правилами та містить спеціальні вправи з елементами технічної складності, хореографію і композицію. Підтверджується думка про комплексний підхід до технічної підготовки, підґрунтям якої є поєднання координаційної і музично­ритмічної підготовленості в складно­ координаційних видах видах спорту з музичним супроводженням.^UThe dissertation is devoted to the optimization of the training process of female athletes in the cheerdance and jazz team discipline by determining the peculiarities of training in cheerleading, tests and indicators that allow monitoring their condition during training and competitive activities. The development of the physical training program, model characteristics of preparedness, taking into account the specifics of team work and the complexity of the competitive composition, was carried out.In the process of training sportsmen and cheerleaders, a wide arsenal of motor skills is formed, which differ in coordination accuracy and complexity. Another distinctive feature of this sport is the development of strength capabilities in all their most important manifestations: dynamic, static and explosive strength, speed-power endurance. Cheerleading organically combines spectacular, highly complex elements and shows, contains coordinated complex and intense movements that include elements of acrobatics, sports and artistic gymnastics, sports dances. The complex construction of a competitive composition requires programming of training sessions and modeling of the athletes' preparedness throughout the year. Unfortunately, the formed system of knowledge on managing the training of athletes in cheerleading, prioritizing the development of physical qualities, bringing athletes to the peak of readiness for the main competitions is not enough at the current stage of the development of sports science.The purpose of the research is to develop a program of physical training of qualified cheerleading athletes to optimize the training process with an emphasis on the development of strength qualities and model characteristics of physical fitness in the cheerdance and jazz team discipline, taking into account the specifics of competitive activity.Objectives of the study.1. Identify modern views on the specifics of competitive activity and physical training of athletes, modeling in complex coordination sports and cheerleading based on literature, the Internet, and practical experience.2. To analyze the competitive activity of qualified sportswomen specializing in cheerleading in various disciplines and to determine the technical arsenal of actions, leading physical qualities and their components.3. To substantiate the approach to modeling and develop model characteristics of physical fitness of female athletes in the discipline of dance jazz team, taking into account the specifics of competitive activity.4. To develop a program of classes on physical training of female athletes in the discipline of dance-jazz team and check its effectiveness.The object of the study: competitive activity and physical training of sportswomen in the disciplines of cheerleading.The subject of the study: the program of training sessions and model characteristics of the physical fitness of female athletes in the discipline of dance jazz team.To solve the tasks and obtain objective data, the following research methods were used in the work: theoretical analysis and generalization of data from scientific and methodological literature and data from the Internet; poll; analysis of normative documents, protocols of competitive activity, data of athletes, video analysis; pedagogical observation, pedagogical experiment and testing of sportswomen; modeling method; method of expert evaluations; methods of mathematical statistics.The scientific novelty of the work was that for the first time:— the approach to modeling was substantiated and model characteristics of physical, technical, choreographic and acrobatic preparation of female athletes in the discipline of dance jazz team were developed, taking into account the specifics of the competitive activity of the sport;— the significance of the types of training, the characteristic features of the physical fitness of female athletes in the team discipline cherdansjazz team are determined.— technical actions and elements of performance skills and choreography demonstrated by female athletes in competitive cheerleading are systematized;— the effectiveness of training classes for physical training of female athletes in the discipline of team dance and jazz was developed and determined based on the use of elements of sports acrobatics, choreography and taking into account their interaction in the team and individual characteristics;— data on competitive activities in various disciplines of cheerleading and in the discipline of team dance and jazz, features of training in complex coordination sports were studied and supplemented;— received further development of data on modeling the readiness of athletes in complex coordination sports and cheerleading;— the importance of strength training in cheerleading team disciplines was confirmed.It was determined that in complex coordination sports, competitive activity is determined by rules and contains special exercises.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського