Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (18)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>K=ІНДІАНЦІ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Козачук О. О. 
Корінне населення в державній політиці Канади: автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / О. О. Козачук ; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. — Чернівці, 2010. — 20 с. — укp.

Вперше здійснено ретельний аналіз еволюції державної політики Канади щодо корінного населення (КН) та з'ясовано, що більший час остання мала на меті інтегрувати індіанців, метисів та інтуїтів у поліетнічне середовище Канадської Федерації. Доведено, що КН країни кленового листка вдалося зберегти свою ідентичність за умов канадської багатокультурності. Визначено, що КН Канади успішно перейняло досвід європейських переселенців і тепер користується всіма наявними у чинному канадському законодавстві засобами для просування і захисту своїх прав.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф51(7КАН=9)
Шифр НБУВ: РА374710 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Запотічна М. І. 
Розвиток освіти корінних народів Канади / М. І. Запотічна. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження – освіта корінних народів у полікультурному суспільстві Канади. Мета дослідження – виявити особливості розвитку освіти корінних народів Канади. Методи дослідження: описовий, статистичний, порівняльний, індукція і дедукція, аналітичний, логічний, історико-хронологічний, ретроспективний, бесіда, анкетуваннz, інтерв'ювання.Вперше на основі історико-педагогічного аналізу виявлено особливості розвитку освіти корінних народів Канади у контексті специфіки її історичного, політичного, економічного, соціального, культурного, релігійного розвитку як держави; обґрунтовано використання методологічних підходів у дослідженні (акмеологічний, конструктивістський, антропологічний, аксіологічний, структурно-функціональний, полікультурний, функціональний, історико-хронологічний, комплексний, порівняльний) і теоретичних засад освіти корінних народів Канади (теорії колективного, емпіричного, трансформативного навчання, ситуативного пізнання та соціального научіння); розроблено та представлено періодизацію розвитку освіти корінних народів Канади, що охоплює 4 періоди: І період (від найдавніших часів до 1620 р.) – розвитку традиційної педагогіки корінних народів; ІІ період (1620 – 1948 рр.) – клерикалізації та агресивної асиміляції освіти корінних народів; ІІІ період (1948 – 1969 рр.) – інтеграції освіти корінних народів; ІV період (1969 р. – дотепер) – залучення корінних народів до управління та забезпечення освіти своїх дітей; виконано аналіз розвитку і забезпечення освіти корінних народів у Канаді на сучасному етапі (освіта та навчання у період раннього дитинства, шкільна освіта, професійна і вища освіта). Уточнено зміст понять «освіта корінних народів», «традиційні знання», «народна педагогіка», «культуровідповідність навчальних програм», «асиміляція», «інтеграція». Удосконалено та розширено наукові уявлення про основні поняття та терміни з проблеми освіти корінних народів Канади; про народну педагогіку індіанців, метисів, інуїтів; про внесок зарубіжних науковців у розвиток теорії і практики освіти корінних народів. Подальшого розвитку набули ідеї про застосування методологічних підходів в історико-педагогічних дослідження, забезпечення освіти корінних народів Канади на основі застосування теорії і практики народної педагогіки у період раннього дитинства, шкільної, професійної та вищої освіти. У науковий обіг введено значний масив друкованих та он-лайн джерел іноземними мовами з освітньої проблематики Канади, маловідомі факти та ідеї, що сприяють формуванню цілісної картини розвитку освіти корінних народів країни дослідження.^UEducation of Indigenous peoples in Canada's multicultural society is the research object. The research aim is to identify peculiarities of education development of Indigenous peoples in Canada. The research methods: descriptive, statistical, comparative, induction and deduction, analytical, logical, historical-chronological, retrospective, conversation, questionnaire, interview.For the first time on the basis of historical and pedagogical analysis, the peculiarities of the development of education of Indigenous peoples in Canada have been identified in the context of the specifics of its historical, political, economic, social, cultural, religious development as a state; the application of methodological approaches to research (acmeologic, constructivist, axiological, structural and functional, multicultural, functional, historical-chronological and comparative approaches) and theoretical framework of education of Indigenous peoples in Canada (the theories of collective, experiential, transformative, situational learning as well as the theory of social learning) have been justified; the periodization of the development of Indigenous peoples' education in Canada that covers 4 periods has been developed and presented: І period ( ancient times- 1620 ) – development of traditional pedagogy of Indigenous peoples; ІІ period (1620 – 1948 ) – clerical education and aggressive assimilation of Indigenous peoples; ІІІ period (1948 – 1969 ) – integration of Indigenous peoples' education; ІV period (1969 – present) – Indigenous peoples involvement in management and provision of education to their children; the development and provision of Indigenous peoples' education in Canada at the present stage (early childhood education and training, school education, professional and higher education) have been analysed. The notions “education of Indigenous peoples”, “traditional knowledge”, “folk pedagogy”, “culture relevant curriculum programmes”, “assimilation”, “integration” have been clarified. Scientific understanding of basic concepts and terms of Indigenous education in Canada traditional pedagogy of Indians, Méti and Inuit, contribution of foreign scientists to the development of theory and practice of education of Indigenous peoples has been improved and extended. The ideas of the application of methodological approaches in historical and pedagogical studies, provision of education to Indigenous peoples in Canada based on applying the theory and practice of folk pedagogy in early childhood, school, professional and higher education have gained further developed. A considerable array of printed and online sources in foreign languages on Canada's educational issues, little-known facts and ideas contributing to a holistic picture of education development of Indigenous peoples of the country under research have been introduced into the scientific field.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського