Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (66)Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>K=АКРЕДИТАЦІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Супрун В.В. 
Акредитація як механізм інноваційного стимулювання підготовки кадрів для ринкової економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.02 / В.В. Супрун ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 1999. — 23 с. — укp.

Досліджується поєднання вимог, що динамічно змінюються, до рівня освіти з соціальними стандартами й економічними можливостями країни в інноваційному механізмі акредитації. Зважаючи на те, що розвиток освіти як специфічного об'єкту управління поєднує в собі інтереси держави, замовника на кваліфікованого працівника, навчального закладу, суспільства, виявляються джерела коштів на проведення акредитації та характер і форми стимулювання підвищення рівня та якості освіти. Розроблено організаційно-економічну структуру, механізм акредитації інноваційного типу. Запропоновано авторську методику рейтингової оцінки освітньої діяльності, що є універсальною для навчальних закладів різних типів і стимулюючою їх до підвищення рівня та статусу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240.01

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Олійник О.В. 
Інформаційні технології дистанційного навчання у вищій бібліотечній освіті США: автореф. дис... канд. наук з соц. комунікацій: 27.00.03 / О.В. Олійник ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Вперше узагальнено еволюцію організації інформаційних технологій дистанційного навчання в бібліотечній освіті США. Зроблено теоретико-методичне обгрунтування відповідності між технологічним рівнем сучасного стану американських бібліотек, якістю професійної компетентності бібліотечних фахівців і рівнем застосування інноваційних технологій дистанційного навчання у вищих бібліотечно-інформаційних школах США. Вперше визначено особливості інформаційних технологій дистанційного навчання американських бібліотечних фахівців на рівні магістратури, які відрізняються обов'язковою наявністю інтерактивної комунікації, що забезпечується можливостями сервісів Інтернету (форумів, чатів, аудіо- та відеоконференцій). Визначено особливості інтерактивних комунікацій за умов дистанційного навчання, серед яких виокремлено типи інтегративних комунікацій відповідно до окремих навчальних стилів студентів (незалежні, залежні, компетативні, колаборативні, замкнені, патісі-пантні). Вперше запропоновано для впровадження в українську систему вищої бібліотечної освіти узагальнені організаційні моделі дистанційного навчання (змішані, спеціалізовані, бімодальні, консорціум, франчайзинг, акредитація), розроблено рекомендації щодо впровадження інформаційних технологій дистанційного навчання у систему бібліотечної освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73о31(7СПО) +
Шифр НБУВ: РА362021

Географічні рубрики:

      
3.

Костів О. З. 
Правове регулювання відносин колективного управління майновими авторськими та суміжними правами / О. З. Костів. — Б.м., 2022 — укp.

У дисертаційному дослідженні визначено особливості та закономірності правового регулювання колективного управління майновими авторськими та суміжними правами та сформульовані пропозиції і рекомендації щодо вдосконалення існуючої системи норм, які регулюють ці правовідносини.Зокрема, у Розділі 1 «Еволюція, сутність та юридична природа колективного управління майновими авторськими та суміжними правами» здійснено історико-правовий аналіз і виявлено закономірності становлення системи колективного управління майновими. Серед міжнародних нормативно-правових актів, які заклали підґрунтя для розвитку колективного управління правами в дослідженні аналізувались: Бернська конвенція про охорону літературних і художніх творів, Міжнародна конвенція про охорону інтересів виконавців, виробників фонограм і організацій мовлення, Договір ВОІВ про виконання і фонограми, Типовий закон про авторське право і суміжні права.При дослідженні еволюції національного нормативно-правового регулювання інституту колективного управління правами запропоновано періодизацію такого розвитку представити через наявність трьох етапів.У Розділі 2 «Аналіз особливостей управління майновими правами суб'єктів авторського права і суміжних прав на колективній основі» досліджуються три форми колективного управління правами, що запроваджені оновленим спеціальним законом у даній сфері. Йдеться про добровільне, обов'язкове та розширене управління. При розгляді добровільного колективного управління аналізується норма стосовно права вільно обирати організацію колективного управління і кваліфікується її як важливу запоруку для правовласників, оскільки створює здорову конкуренцію в зазначеній сфері відносин і лише ті організації, що найефективніше здійснюватимуть свою діяльність, можуть сподіватись на передання в управління значної кількості майнових прав. Значна увага в дослідженні приділена питанням нормативно-правового забезпечення процесу вилучення майнових прав із управління. Розглядаючи договори про представництво прав, вказується, що вони можуть бути елементом суспільних відносин виключно добровільного колективного управління правами. Вказане обмеження сфери застосування даного роду договорів є, на нашу думку, логічним і вірно врегульованим законодавцем, адже не можна передавати представництво інтересів осіб, які безпосередньо не передали право управління первинним колективним організаціям.При дослідженні обов'язкового колективного управління аналізувались усі передбачені законом сфери. Досліджуючи сфери обов'язкового колективного управління правами, пропонується норму стосовно передання двадцяти п'яти відсотків доходу від прав, зібраних акредитованою організацією за репрографічне відтворення творів, а також за приватне копіювання на розвиток української культури визнати неконституційною. При дослідженні нормативно-правового регулювання обов'язкового колективного управління у сфері ретрансляцій, нами вказувалось на проблему щодо відсутності організацій мовлення в переліку осіб, яким розподілятимуться кошти із зібраної винагороди.У Розділі 3 «Перспективи подальшого розвитку інституту колективного управління майновими авторським та суміжними правами» нами було окреслено аспекти вдосконалення правового регулювання такого управління в контексті здійснення євроінтеграційних процесів, а також через врахування досліджень ВОІВ у цьому напрямі.Вказується, що, ратифікувавши Угоду про асоціацію між Україною з одного боку та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їх державами-членами з другого, наша держава взяла на себе зобов'язання з поміж іншого наблизити національне законодавство до законодавства ЄС у сфері інтелектуальної власності. Значна увага в дослідженні була приділена аналізу Директиви 2012/28/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 25 жовтня 2012 р. про окремі випадки дозволеного використання сирітських творів, і у зв'язку з цим обґрунтовується доцільність збільшення сфери розширеного колективного управління правами сферою управління «сирітськими творами», допоки існуватиме на них такий статус.Ключові слова: колективне управління правами, авторське право та суміжні права, організації колективного управління, акредитація організацій, збір та розподіл винагороди, правовласники, каталог, добровільне, обов'язкове та розширене колективне управління.^UThe dissertation research identifies the features and patterns of legal regulation of collective management of property copyright and related rights and formulates proposals and recommendations for improving the existing system of rules governing these relationships.In Section 1 "Evolution, essence and legal nature of collective management of property copyrights and related rights" the historical and legal analysis is carried out and regularities of formation of system of collective management of property are revealed.Among the international regulations that laid the foundation for the development of collective rights management in the study were analyzed: Berne Convention for the Protection of Literary and Artistic Works, International Convention for the Protection of Performers, Producers of Phonograms and Broadcasting Organizations, WIPO Performance and Phonograms Treaty, Model Law on copyright and related rights.In studying the evolution of national legal regulation of the institute of collective rights management, it is proposed to present the periodization of such development through the presence of three stages. Section 2 "Analysis of the peculiarities of the management of property rights of copyright and related rights on a collective basis" examines the three forms of collective management of rights, introduced by the updated special law in this area. It is about voluntary, compulsory and extended management.When considering voluntary collective management, the rule on the right to freely choose a collective management organization is analyzed and qualified as an important guarantee for right holders, as it creates healthy competition in this area of relations and only those organizations that most effectively can hope to transfer a significant amount property rights. Considerable attention in the study is paid to the issues of regulatory and legal support of the institute of withdrawal of property rights from management. Considering the agreements on the representation of rights, it is indicated that they can be an element of public relations exclusively voluntary collective rights management. This restriction on the scope of this type of agreement is, in our opinion, a logical and correctly regulated by the legislator, because it is impossible to transfer the representation of the interests of persons who did not directly transfer the right to manage the primary collective organizations.In the study of compulsory collective management, all areas provided by law were analyzed. Examining the areas of mandatory collective rights management, it is proposed to recognize the provision on the transfer of twenty-five percent of the income from rights collected by an accredited organization for reprographic reproduction of works, as well as for private copying for the development of Ukrainian culture unconstitutional.In the study of the legal regulation of mandatory collective management in the field of retransmission, we pointed out the problem of the absence of broadcasting organizations in the list of persons to whom the funds from the collected remuneration will be distributed.In Section 3, “Prospects for the Further Development of the Institution of Collective Management of Property Copyright and Related Rights,” we outlined aspects of improving the legal regulation of such management in the context of European integration processes, as well as WIPO research in this area.It is pointed out that by ratifying the Association Agreement between Ukraine on the one hand and the European Union, the European Atomic Energy Community and their Member States on the other, our state has undertaken to approximate, inter alia, national legislation to EU legislation in the field of intellectual property. property.Considerable attention in the study was paid to the analysis of Directive 2012/28 / EU of the European Parliament and of the Council of 25 October 2012 on certain cases of permitted use of orphan works, and in this regard the expediency of increasing works ", as long as they have such a status.Keywords: collective rights management, copyright and related rights, collective management organizations, accreditation of organizations, collection and distribution of remuneration, right of owners, catalog, voluntary, mandatory and extended collective management.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Круть А. Г. 
Медико-соціальне обґрунтування концептуальної моделі системи управління якістю стоматологічної допомоги. / А. Г. Круть. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню актуальної проблеми вітчизняної соціальної медицини – збереженню та відновленню здоров’я порожнини рота населення –– шляхом медико-соціального обґрунтування концептуальної функціонально-організаційної моделі системи управління якістю стоматологічної допомоги. Автором, на основі дослідження регіональних особливостей захворюваності та поширеності хвороб порожнини рота, високих потреб населення в стоматологічній допомозі та управлінських підходів до їх задоволення виявлені нормативно-правові, організаційні, структурні, технологічні, інформаційні, мотиваційні невідповідності в наявній системі управління якістю. Доведено, що недосконалість нормативно-правового регулювання збереження здоров’я порожнини рота, незавершеність реформи медичної допомоги, дисбаланс у розподілі кадрових ресурсів між первинною і спеціалізованою медичною допомогою, неузгодженість ліцензійних умов і стандартів акредитації та універсальність вимог стандарту на системи управління якістю, недостатня методична забезпеченість останнього, недосконалість менеджменту процесів надання стоматологічної допомоги, дефіцит доказових технологій створюють прогалини в забезпеченні пацієнт-орієнтованої, доступної, безперервної, своєчасної, комплексної стоматологічної допомоги та профілактиці стоматологічних захворювань. Обґрунтовано та розроблено концептуальну функціонально-організаційну модель системи управління якістю стоматологічної допомоги в Україні, основними відмінностями якої визначені: посилення законодавства з регулювання впливу факторів ризику, спільних для загального здоров’я та здоров’я порожнини рота; використання національних/регіональних/місцевих програм зміцнення й відновлення здоров’я населення, складовою яких є здоров’я порожнини рота, зокрема, із фінансовим покриттям щорічного огляду кожного жителя гігієністом зубним/лікарем-стоматологом; надання якісної стоматологічної допомоги за критеріями клінічної ефективності, безпеки, пацієнт-орієнтованості, на основі технологій доказової медицини і пріоритетом обсягу фінансування з різних джерел для акредитованих закладів та закладів із сертифікованими системами управління якістю. Модель передбачає гармонізацію усіх механізмів зовнішнього регулювання якості та удосконалення їх методичного забезпечення: зосередження нормативно-правових вимог – в ліцензійних умовах; вимог до виконання лікувально-діагностичних технологій і безпеки пацієнтів – у стандартах акредитації, вимог до менеджменту якості – в специфічній для сфери охорони здоров’я версії національного стандарту на системи управління якістю. Запропонована та впроваджена за окремими елементами на нормативно-правовому рівні й на рівні досліджуваних закладів охорони здоров’я концептуальна функціонально-організаційна модель системи управління якістю стоматологічної допомоги отримала високу оцінку висококваліфікованих незалежних експертів за п’ятибальною шкалою: за соціальною складовою – 5,0±0,0 балів, за медичною складовою – 4,75±0,44 балів, за економічною складовою – 4,30±0,57 балів, що підтвердило її потенційну дієздатність та дозволяє рекомендувати для подальшого впровадження в сфері охорони здоров’я України.Ключові слова: здоров’я порожнини рота; якість стоматологічної допомоги; стандарти на системи управління якістю; ліцензійні умови; акредитація; критерії та індикатори якості; безпека пацієнтів.^UThe dissertation is devoted to the solution of the current problem of domestic social medicine - the preservation and restoration of oral health of the population. For this purpose, the functional-organizational model of the dental care quality management system was developed. The author investigated the regional features of the incidence and prevalence of oral cavity diseases, the needs of the population for dental care and management approaches to their satisfaction. Regulatory, organizational, structural, technological, informational, and motivational inconsistencies were found in the existing quality management system.It has been proven that the limitations of the legal regulation of oral health preservation, the non-completion of the reform of health care, the imbalance in the distribution of human resources between primary, secondary and tertiary medical care, the inconsistency of licensing requirements and accreditation standards and the requirements of the standard for quality management systems, the universal nature and insufficient the methodical security of this standard, the imperfection of the management of the processes of providing dental care, the lack of evidence-based technologies create gaps in the provision of patient-oriented, accessible, continuous, timely, comprehensive dental care and the prevention of dental diseases.The conceptual functional-organizational model of the dental care quality management system in Ukraine was justified and developed. The main differences of the model are: the strengthening of legislation on the regulation of the influence of common risk factors for general and oral health, the use of national, regional and local programs to strengthen and restore the health of the population. Oral health is a component of these programs. The programs provide with financial coverage of the annual examination of each resident by a dental hygienist or dentist, the provision of high-quality dental care according to the criteria of clinical effectiveness, safety, patient-orientation, based on evidence-based medicine technologies and priority funding of accredited institutions and certified quality management systems.The model provides for the harmonization of all mechanisms of external quality regulation and improvement of their methodological support: concentration of regulatory requirements in licensing conditions; the presence of requirements for the implementation of medical and diagnostic technologies and patient safety - in the accreditation standards, the introduction of quality management requirements - in the healthcare-specific version of the national standard for quality management systems.The author's model of the dental care quality management system is implemented by individual elements at the regulatory level and in health care institutions. The model was highly rated by highly qualified independent experts on a five-point scale: for the social component – 5.0±0.0 points, for the medical component – 4.75±0.44 points, for the economic component – 4.30±0.57 points.The experts' evaluations confirmed the potential efficiency of the model and allow recommending the further implementation of the model in the sphere of health care of Ukraine.Keywords: oral health; quality of dental care; standards for the quality management systems; license conditions; accreditation; quality criteria and indicators; patient safety.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського