Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (7)Реферативна база даних (54)Книжкові видання та компакт-диски (23)
Пошуковий запит: (<.>K=ВОДІЙ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Захарко А. В. 
Неізоляційні запобіжні заходи в кримінальному процесі України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.09 / А. В. Захарко ; Дніпропетр. держ. ун-т внутр. справ. — Д., 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано пропозиції щодо вдосконалення системи неізоляційних запобіжних заходів з метою забезпечення належної поведінки підозрюваного, обвинуваченого, підсудного та дотримання вимог міжнародних нормативно-правових актів щодо забезпечення прав людини. Розкрито сутність неізоляційних запобіжних заходів, доведено доцільність введення до Кримінально-процесуального кодексу (КПК) Украни нових запобіжних заходів: тимчасового позбавлення водійських або інших спеціальних прав, тимчасове вилучення паспорта, нагляду міліції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х893.9(4УКР)5 + Х819(4УКР)112.031
Шифр НБУВ: РА380428 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Сопільник Л.І. 
Розвиток теорії та засад формування нормативної бази безпеки дорожнього руху: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.01.02 / Л.І. Сопільник ; Нац. ун-т "Львів. політехн.". — Л., 2002. — 32 с.: рис. — укp.

Розроблено методологію покращання безпеки дорожнього руху на основі створення системи стандартів та інших нормативних документів, яка дозволить проводити сертифікацію процесів у середовищі "водій - автомобіль - дорога - довкілля" та систематичний нагляд за сертифікованими процесами. Вперше створено теоретичні засади аналізу параметрів, що поєднують ДТП і систему "водій - автомобіль - дорога - довкілля". Наведено узагальнену математичну модель засобів перевірки кореляційних зв'язків між елементами даної системи. Сформульовано, обгрунтовано та побудовано алгоритм оптимізації процесу зменшення аварійності дорожнього руху, у якому використано параметри, що характеризують процес дорожнього руху, з використанням функції мети. Встановлено кореляційні зв'язки між факторами ДТП (інтенсивністю потоку автомобілів та геомагнітного поля, якістю покриття доріг тощо). Розроблено алгоритм проведення діагностичних досліджень параметрів транспортних засобів для оцінки їх технічного стану, встановлення причин виникнення аварійних ситуацій. Створено алгоритм та сформульовано принципи опису характеристик дорожньо-транспортної ситуації, за допомогою яких ров'язуються задачі прогнозування ДТП. Запропоновано метод дослідження виникнення ДТП з використанням імовірнісно-статистичного підходу та регресійного аналізу. Виявлено кореляції між змінами сонячної активності, інтенсивностю геомагнітного поля та дорожньо-транспортної ситуації. Розв'язано обернені задачі прогнозу розподілу ДТП за годинами доби та пори року. Запропоновано нові, розвинуто відомі та теоретичні, інженерно-технічні, інформаційні засади контролю ДТП та їх комп'ютерного прогнозування. Проведено достандартизаційні дослідження, на підставі яких розроблено три Державні стандарти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)125.3 + О33-082.03 я8 +
Шифр НБУВ: РА322737

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Бець С. О. 
Удосконалення методу розрахунку просторової видимості на автомобільних дорогах / С. О. Бець. — Б.м., 2021 — укp.

В сучасних умовах збільшення інтенсивності та швидкості руху автомобілів вимагає необхідність проводити аналіз та створювати умови для забезпечення достатньої дальності видимості для безпечного та комфортного руху по автомобільним дорогам. Забезпечена видимість на автомобільних дорогах є найважливішим показником її транстортно-експлуатаційних якостей та безпеки руху. Для безпеки руху на дорозі водій повинен бачити перед собою ділянку достатньої довжини, з тим щоб, побачивши перешкоду, вжити заходи по своєчасному гальмуванню. Існуючі методи оцінки видимості базуються на представленні дороги в двох окремих площинах, горизонтальній та вертикальній. Це обмежує можливість отримання достовірних значень реальної видимості. Проведений аналіз існуючих методів визначення видимості та основних параметрів автомобільних доріг в ході дисертаційного дослідження показав їх не досконалість для вирішення поставленої задачі. Видимість розглядається окремо в двох площинах, що не враховує одночасну комбінацію горизонтальних та вертикальних елементів дороги. Такий підхід не може забезпечити достатньої точності при визначенні дальності просторової видимості. В дисертації наведено теоретичне узагальнення і нове вирішення науково-практичної задачі, що полягає в удосконаленні методу розрахунку просторової видимості та підвищення безпеки руху. В роботі виконано удосконалення методу розрахунку просторової видимості з урахуванням параметрів автомобільної дороги на основі геодезичних координат, який враховує радіус заокруглення в будь-якій точці. Удосконалений метод «конусів» та запропонований «коефіцієнт просторової видимості», дозволяє проводити оцінку видимості і розробляти заходи по її покращенню та підвищенню безпеки руху в просторі, плані та профілі.^UEnsured visibility on highways is the most important indicator of its transport and operational qualities and traffic safety. For road safety, the driver must see a section of sufficient length in front of him so that, seeing an obstacle, he can take measures to brake in a timely manner. Existing visibility assessment methods are based on the representation of the route in two separate planes, horizontal and vertical. This limits the ability to obtain reliable real visibility values. The analysis of the existing methods of determining the visibility and basic parameters of roads in the course of the dissertation research showed their imperfection to solve the problem. Visibility is considered separately in two planes (in plan and profile), which does not take into account the simultaneous combination of horizontal and vertical elements. This approach cannot provide sufficient accuracy in determining the range of visibility. The dissertation presents a theoretical generalization and a new solution to the scientific and practical problem, which is to improve the method of calculating spatial visibility and increase traffic safety. The paper improves the method of calculating spatial visibility taking into account the parameters of the roads on the basis of geodetic coordinates, which takes into account the radius of curvature at any point. The improved method of "cones" and the proposed "coefficient of spatial visibility" allows you to assess visibility and develop measures to improve it and increase traffic safety in space, plan and profile.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського