Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (7)Реферативна база даних (145)
Пошуковий запит: (<.>K=ДЕДУКЦІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Кириленко С. В. 
Формування клієнтоорієнтованої моделі продажу банківських послуг / С. В. Кириленко. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт – процес продажу банківських послуг. Мета – поглиблення теоретичних підходів до формування клієнтоорієнтованої моделі продажу банківських послуг в умовах технологічних змін та вироблення на цій основі прикладних рекомендацій щодо її впровадження у діяльність банківських установ України. Методи – загальнонаукові та спеціальні: наукове узагальнення, порівняння, дедукція, індукція, аналіз, синтез, логічний метод, наукова абстракція, монографічний аналіз, системний аналіз, структурно-функціональний підхід, статистичний аналіз, опитування, анкетування, моделювання, графічна та таблична інтерпретація. Результати реалізовано шляхом удосконалення теорії та практики продажу банківських послуг у частині формування клієнтоорієнтованої моделі продажу банківських послуг, що сприятиме збільшенню клієнтської бази і досягненню банком стійких конкурентних переваг. Новизна полягає у поглибленні теоретичних підходів до формування клієнтоорієнтованої моделі продажу банківських послуг та виробленні прикладних рекомендацій щодо її впровадження у діяльність банківських установ України. Впроваджено у діяльність АТ «Банк Січ», АТ «А-Банк», АТ «Райффайзен Банк Аваль», КУА ПрАТ «КІНТО», ТОВ «Добробуд», Тернопільської ОДА, Львівської ОДА, Тернопільського національного економічного університету. Сфера використання – діяльність банківських установ.^UObject: the process of banking services sales. Goal: to advance theoretical approaches to forming a customer-centric banking sales model in the conditions of technological shifts and to elaborate practical recommendations thereupon for its introduction into the practice of banking institutions in Ukraine. Methods: general scientific and specific: scientific generalization, comparison, deduction, induction, synthesis, logical method, scientific abstraction, monographic analysis, systems analysis, structural-functional approach, statistical analysis, survey, questionnaire, modeling, graphical interpretation, table interpretation. The results were obtained by means of improving the theory and practice of selling the banking services in terms of forming a customer-centric model of banking sales, which will enable banks to increase their customer base and develop sustainable competitive advantages. The novelty consists in advancing the theoretical approaches to forming a customer-centric model of banking services sales and elaborating practical recommendations with regard to its implementation into the practice of banking institutions in Ukraine. The results were implemented into the practice of AT Bank Sich, AT A-Bank, AT Raiffeisen Bank Aval, KUA PrAT KINTO, TOV Dobrobud, Ternopil Regional State Administration, Lviv Regional State Administration, Ternopil National Economic University. Field of use: activity of banking institutions.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Майборода Т. М. 
Державне регулювання освіти в контексті розвитку національної економіки / Т. М. Майборода. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт: економічні відносини, що виникають між органами державної влади різних рівнів підпорядкування, закладами освіти, суб'єктами економічної діяльності та населенням у процесі державного регулювання освіти.Мета: розвиток теоретичних засад і вдосконалення науково-методичних підходів до державного регулювання освіти в контексті розвитку національної економіки.Методи: аналіз, синтез, логічне узагальнення, індукція, дедукція, наукова абстракція та групування, логіко-історичний аналіз, порівняльний і статистичний аналіз, бінарне логіт-моделювання, дистрибутивно-лаговий аналіз, кореляційно-регресійний аналіз з фіксованими ефектами, метод головних компонент, параметричний метод стохастичного фронтірного аналізу та кластерний аналіз, метод гравітаційного моделювання тощо.Запропоновано: вперше: розроблено науково-методичні засади агрегованого оцінювання (на основі поєднання методу головних компонент та параметричного методу стохастичного фронтирного аналізу) впливу заходів держави щодо вдосконалення освітнього середовища на результативність реалізації стратегії сталого розвитку національної економіки з урахуванням її галузевої й технологічної специфіки;удосконалено:методичний інструментарій факторно-сегментного аналізу зв'язку між результативністю досягнення окремих Цілей сталого розвитку та результативністю застосування окремих інструментів державного регулювання освіти; науково-методичні засади обґрунтування впливу державного регулювання освіти на структурні трансформації в національній економіці; методичний підхід до обґрунтування впливу державного регулювання освіти на розвиток соціально-трудових відносин у національній економіці;набули подальшого розвитку: методичні засади оптимізації регіональної мережі закладів професійної (професійно-технічної) освіти; система принципів державного регулювання освіти шляхом доповнення її принципами розширеної партисипативності та інституційно-функціональної комплементарності.Сфера використання: Міністерство освіти і науки України,, органи місцевого самоврядування, інститути громадянського суспільства.^UObject: economic relations that arise between public authorities of different levels of subordination, educational institutions, economic operators and population in the process of state regulation of education.Purpose: development of theoretical basics and improvement of scientific and methodological approaches to state regulation of education in the context of national economy development.Methods: analysis, synthesis, logical generalization, induction, deduction, scientific abstraction and grouping, logical-historical analysis, comparative and statistical analysis, binary logit modeling, distributive-lag analysis, correlation-regression analysis with fixed effects, principal component method, parametric method stochastic frontal analysis and cluster analysis, gravity modeling method, etc.It is offered: first: scientific and methodological basics of aggregate evaluation (based on the combination of principal component method and parametric method of stochastic frontal analysis) of the influence of state measures on improving the educational environment on the effectiveness of the implementation of the strategy of sustainable development of the national economy, taking into account its sectoral and technological specificity; it is improved: a methodological toolkit for factor-segmental analysis of the link between the effectiveness of achieving the individual Sustainable Development Goals and the effectiveness of the use of certain instruments of state regulation of education; scientific and methodological bases for substantiation of the influence of state regulation of education on structural transformations in the national economy; methodical approach to substantiation of the influence of state regulation of education on the development of social and labor relations in the national economy;gathered subsequent development: methodological principles of optimization of the regional network of institutions of vocational (technical and vocational) education; the system of principles of state regulation of education by supplementing it with the principles of extended partisipativity and institutional and functional complementarity.Sphere of the use: Ministry of Education and Science of Ukraine, local self-government bodies, institutes of civil society.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Мельник А. М. 
Повсякденне життя робітників підприємств чорної металургії України (1950–1960-ті рр.) / А. М. Мельник. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт: повсякденне життя робітників України; мета: комплексне вивчення повсякденного життя робітників підприємств чорної металургії України протягом 1950–1960-х рр.; методи: загальнонаукові (аналіз і синтез, індукція та дедукція), спеціально-історичні (історико-генетичний, проблемно-хронологічний, історико-порівняльний, історико-системний, історико-динамічний, усної історії), міждисциплінарні (контент-аналіз, статистично-аналітичний); у роботі використано антропологічний, мікроісторичний, комплексний, системний, ціннісний та міждисциплінарний підходи. Наукова новизна дослідження визначається предметом дослідження, адже вперше в українській історіографії повсякденному життю робітників підприємств чорної металургії у 1950–1960-х рр. присвячена окрема робота, та полягає в комплексному й міждисциплінарному характері праці. Уперше: проаналізовано повсякденні практики робітників підприємств чорної металургії в перші повоєнні десятиліття; охарактеризовано структуру сімейного бюджету металургів; визначено можливості сімейного бюджету задовольняти потреби першої необхідності; з'ясовано рівень і якість життя робітників чорної металургії; до наукового обігу введено матеріали з фондів Центрального державного архіву вищих органів влади та управління України; Центрального державного архіву громадських об'єднань України; Центрального державного кінофотофоноархіву України ім. Г. С Пшеничного, Держархівів Дніпропетровської та Запорізької областей, Музею історії комбінату ім. Ілліча (м. Маріуполь). Уточнено: форми порушення трудової дисципліни й проблеми кадрів на підприємствах чорної металургії; житлові умови металургів; можливості соціально-побутової і соціально-культурної інфраструктури задовольняти потреби робітників. Набуло подальшого розвитку: дослідження виробничих умов на підприємствах чорної металургії; місце релігії у повсякденні металургів; форми культурного відпочинку як складова життя робітників підприємств чорної металургії. Практичне значення дослідження визначається можливістю використання його матеріалів, положень та висновків при написанні монографій та узагальнюючих праць з близьких і дотичних тем, викладанні курсу історії України, підготовці спецкурсів, поглибленого вивчення історії повсякденного життя населення України, створенні навчальних і методичних посібників. Окремі положення дисертації можуть бути включені в систему підвищення кваліфікації вчителів та викладачів історії з метою привернення уваги до ролі пересічної людини в історії. Матеріали дослідження також можуть бути враховані при формуванні державної соціальної політики в промислових регіонах країни.^UObject: Everyday life of workers in Ukraine; purpose: comprehensive study of everyday life of workers of ferrous metallurgy enterprises in Ukraine (1950–1960's); methods: general scientific (analysis and synthesis, induction and deduction), concrete historical (genetic historical, problem-chronological, comparative historical, systemic historical, dynamic historical, oral history), interdisciplinary (content analysis, statistical and analytical); the exploitation of the anthropological, microhistorical, complex, systematic, value-oriented and interdisciplinary approaches. The scientific novelty of the obtained results is determined by the subject of the research and consists in the complex and interdisciplinary nature of the study. For the first time: the daily practices of ironworks employees during the 1950s and 1960s have been analyzed; the structure of the family budget of steelworkers is characterized; the possibility of family budget to meet basic needs was determined; the level and quality of life of iron and steel workers have been studied; materials from the holdings of the Central State Archives of Supreme Authorities and Governments of Ukraine, the Central State Archives of Public Organizations of Ukraine, Central State CinePhotoPhono Archives of Ukraine named after H. Pshenychnyi, State Archives of Dnipropetrovsk and Zaporizhzhya Oblasts, Museum of History of Illyich iron and steel works (Mariupol) have been introduced into scientific discourse. The paper elaborates on the following: labor discipline violations and ironworks staffing problem; housing conditions of ironworks employees; possibility of social and socio-cultural infrastructure to respond to meet the needs of ironworkers. The following points were defined: production conditions at the iron and steel works; religion in the everyday life of steelworkers; cultural activities that ironworks employees indulged into. The practical relevance of the study is determined by the possibility of application of its materials, provisions and conclusions in the process of writing monographs and materials on similar and related topics, teaching history of Ukraine, developing special courses, thorough studying of the history of daily life of the population of Ukraine, designing educational and methodological manuals. Certain provisions of the dissertation can be included in the career development system of teachers and history teachers in order to draw attention to the role of the average person in history. Research materials can also be taken into account in the formulation of state social policy in the industrial regions of the country.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Долінська Н. В. 
Педагогічна складова у системі підготовки викладачів в університетах США / Н. В. Долінська. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт дослідження – система підготовки викладачів в університетах США.Мета дослідження – виявити особливості педагогічної складової у системі підготовки викладачів в університетах США та окреслити можливості використання конструктивних ідей американського досвіду в освітній практиці України. Методи дослідження: аналіз і синтез, компаративний та ретроспективний аналіз, індукція, дедукція, класифікація, систематизація, зіставлення, порівняння, спостереження, інтерв'ювання та опитування, узагальнення, експертні оцінки, впровадження та експертиза. Вперше виявлено особливості педагогічної складової у системі підготовки викладачів в університетах США; висвітлено підготовку викладачів в університетах США як науково-педагогічну проблему; охарактеризовано педагогічну складову у системі магістерської та докторської підготовки, у професійному розвитку викладачів університетів США; окреслено можливості творчого застосування конструктивних ідей американського досвіду у підготовці викладачів України. Уточнено зміст понять «менторство», «портфоліо», «портфоліо навчального курсу», «теньюр», «асистування». Подальшого розвитку набули положення про організацію професійного розвитку викладача сучасного університету на основі інтеграції його традиційних та інноваційних форм і методів.^UThe system of faculty training at US universities makes the object of the research.The research aim is to specify the peculiarities of the pedagogical component in the system of faculty training at US universities and to outline the prospects for application of the constructive ideas of the US experience in the higher education in Ukraine.The research methods: analysis and synthesis, comparative and retrospective analysis, induction, deduction, classification, systematization, comparison, observation, interviewing and surveillance, generalization, expert evaluations, implementation and expertise.For the first time the peculiarities of the pedagogical component of the faculty training at US universities have been specified; faculty training at US universities has been highlighted; pedagogical component of graduate faculty training, professional development at US universities has been characterized; the prospects for creative application of the constructive ideas of the American experience to faculty training in Ukraine have been outlined. The notions “mentoring”, “portfolio”, “course portfolio”, “tenure”, “assistantship” have been clarified. The ideas of organization of faculty professional development at a modern university basing on the integration of its traditional and innovative forms and methods have gained further development.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Брандибура І. Ю. 
Професійна підготовка бакалаврів гуманітарних наук з політології в університетах Англії та Уельсу / І. Ю. Брандибура. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт дослідження – університетська освіта Англії та Уельсу. Мета дослідження – виявити особливості професійної підготовки бакалаврів гуманітарних наук з політології в умовах університетської освіти Англії й Уельсу та розробити науково-методичні рекомендації щодо використання ідей англійського й уельського досвіду в університетах України. Методи дослідження: аналіз і синтез, індукція, дедукція та узагальнення, систематизація і класифікація, зіставлення, порівняння, спостереження, опитування.Вперше виявлено особливості професійної підготовки бакалаврів гуманітарних наук з політології в університетах Англії та Уельсу; висвітлено професійну підготовку бакалаврів гуманітарних наук з політології як науково-педагогічну проблему; досліджено організаційно-педагогічні засади професійної підготовки бакалаврів гуманітарних наук з політології в університетах Англії та Уельсу на основі розробленої структурної моделі; на основі порівняльно-педагогічного аналізу виокремлено спільне та відмінне у досвіді Англії, Уельсу й України; розроблено науково-методичні рекомендації щодо використання прогресивного досвіду Англії та Уельсу у системі університетської освіти України. Уточнено зміст понять «бакалавр гуманітарних наук з політології», «фахівець з політології». Подальшого розвитку набули положення про організацію професійної підготовки майбутніх фахівців з політології на основі комплексного використання традиційних та інноваційних методів навчання із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, тісної співпраці університетів з місцевою громадою і потенційними роботодавцями.^UUniversity education of England and Wales is the research object. The research aim is to identify peculiarities of professional training of Bachelors of Arts in Political Science in university education of England and Wales and to develop scientific and methodological recommendations on the use of English and Welsh ideas and experience at the universities of Ukraine. The research methods: analysis and synthesis, induction, deduction and generalization, classification, systematization, comparison and critical reflection, observation, poll. For the first time the peculiarities of professional training of Bachelors of Arts in Political Science at the universities of England and Wales have been identified; professional training of Bachelors of Arts in Political Science has been presented as a current pedagogical issue; on the basis of the developed structural model organizational and pedagogical conditions of professional training of Bachelors of Arts in Political Science have been researched; on the basis of comparative pedagogical analysis, common and distinctive features of England, Wales, and Ukraine have been identified; scientific and methodological recommendations on the use of advanced ideas of English and Welsh experience in university education of Ukraine have been developed. The notions “Bachelor of Arts in Political Science”, “Political Science specialist” have been clarified. The ideas of organization of professional training of political science specialists based on the complex use of traditional and innovative teaching and learning methods in combination with information and communication technologies, close collaboration of universities with the local community and prospective employers have gained further development.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Голіков О. С. 
Фабрикація порядку. Знання в конституюванні соціального. / О. С. Голіков. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт: знаннєва конституція соціального. Мета: концептуалізація знаннєвих засад, вимірів та структур соціального як упорядкованості режимно здійснюваних дій. Методи дослідження: аналіз, синтез, абстрагування, узагальнення, аналогія, індукція, дедукція та системний аналіз, порівняльний аналіз, кількісні соціологічні опитування, факторний аналіз, фокусовані групові інтерв'ю, аналіз документів. Теоретичні та практичні результати: обґрунтовано інтерпретацію соціального на основі концепції знання як універсуму суджень; розроблено та дослідницьки випробувано категоріальний апарат інтернального дослідження знання як конституєнта соціального; запропоновано визначення понять для дослідження екстернального дизайну та системної розбудованості знання; виокремлено біофізіологічне як специфічний знаннєвий модус позасоціальних аспектів людського тіла; обґрунтовано розгляд знання з практичної точки зору крізь призму концепту протоколу соціального; доведено, що хронотоп фабрикації знання є нероздільною єдністю часу та місця; розроблено інтерпретацію порядку соціального та режимів реалізації порядків; розроблено інтерпретацію структур знання в різних формах суспільної свідомості; розвинуто соціологічне розуміння опосередкованості та безпосередньості як знаннєвих конструктів та практичних епіфеноменів; здійснено дослідження зв'язку знання та влади з точки зору порядків соціального і режимів їхньої реалізації; здійснено інтерпретацію феномену комунікації як субстрату виробництва знання; досліджено диференціацію режимів, порядків, упорядкувань і практичних реалізацій. Новизна: вирішено важливу наукову проблему соціології знання – розробка соціологічної концепції знаннєвих засад, вимірів та структур соціального. Ступінь впровадження: результати дослідження пройшли апробацію й впроваджені в діяльність соціологічного факультету Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна МОН України.^UObject: leisure practices of rural teenagers. Aim: conceptualization of the role of creative leisure practices in the formation of social subjectivity of rural adolescents. Research methods: analysis, compartmentalizing, comparative analysis, questionnaires, semi-structured interviews, focus group interviews, document analysis, factor analysis, cluster analysis, correlation analysis. Theoretical and practical results: the concepts of N. Elias figurative sociology are applied to the study of the leisure practices of rural adolescent youth; the concept of «polyfigurative leisure culture» is implemented into the scientific cycle; a basic model of values which play the most significant role in choosing of the leisure practices for rural adolescents, namely the values of social status, reference community, family, affair, communication, carefree life, freedom, is characterized; the connection of creative leisure practices with such characteristics of social subjectivity of rural adolescents as academic success, real and potential social mobility, additional employment, volunteering, is discovered. Novelty: the conceptualization of the role of creative leisure practices in the formation of social subjectivity of rural adolescents. The degree of implementation: the results of the research were tested and introduced into the activity of the sociological faculty of MES of Ukraine V.N. Karazin Kharkiv National University named after.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Кривіцький В. Б. 
Митний контроль у протидії ризикам і загрозам митної безпеки України / В. Б. Кривіцький. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт – процес здійснення митного контролю. Мета – полягає в обґрунтуванні обґрунтуванні теоретико-методичних засад реалізації митного контролю у контексті мінімізації митних ризиків, а також формування науково-практичних рекомендацій щодо модернізації митного контролю у забезпеченні митної безпеки України. Методи – загальнонаукові та емпіричні: аналіз, синтез, індукція, дедукція, аналогія, конкретизація, абстрагування, групування, узагальнення, діалектичний, системний, історичний, соціологічний, графічна та таблична інтерпретація. Результати дослідження полягають у поглибленні теоретичних засад та формулюванні практичних рекомендацій, спрямованих на вдосконалення процедур митного контролю в контексті протидії загрозам митної безпеки держави. Новизна полягає в: удосконаленні науково-теоретичних підходів до обґрунтування новітнього концептуального базису здійснення митного контролю у парадигмі митної безпеки держави; розвитку науково-методичних підходів до економіко-математичного моделювання митних ризиків; удосконаленні теоретико-організаційних підходів до проведення аналізу митних ризиків та ефективності митного контролю; обгрунтуванні науково-методичних підходів до визначення імперативів реалізації митного контролю з урахуванням передового зарубіжного досвіду; удосконаленні теоретико-концептуальних засад щодо обґрунтування сутності митного ризику з позицій теорії управління, ортодоксального підходу до трактування понять, врахування специфічних особливостей митної сфери та кількісного вираження прояву митного ризику; поглибленні наукових підходів до розробки ризикоорієнтованої концепції удосконалення митного контролю в Україні як цілісного бачення її етапів та принципів формування в їх взаємозв'язку з інституційним, нормативно-правовим, функціональним забезпеченням. Впроваджено у діяльність Комітету з питань бюджету Верховної Ради України, Департаменту організації митного контролю та оформлення Державної фіскальної служби України, Тернопільської митниці Державної фіскальної служби України та навчальний процес Тернопільського національного економічного університету. Сфера використання – Міністерство фінансів України, Комітет з питань податкової та митної політики Верховної Ради України.^UThe object is the process of customs control. The purpose is to substantiate the theoretical and methodical principles of the implementation of customs control in the context of minimizing customs risks, as well as to formulate scientific and practical recommendations on modernization of customs control in ensuring the customs security of Ukraine. Methods – general scientific and empirical: analysis, synthesis, induction, deduction, analogy, concretization, abstraction, grouping, generalization, dialectic, systemic, historical, sociological, graphical and table interpretation. Research results formulated in deepened theoretical generalizations and practical recommendations aimed at improving customs control procedures in the context of counteracting the threats to the customs security of the state. Novelty: scientific and theoretical approaches to the substantiation of the latest conceptual basis for the implementation of customs control in the paradigm of state customs security have been improved; scientific and methodical approaches to economic-mathematical modeling of customs risks have been improved; theoretical-organizational approaches to the analysis of customs risks and the effectiveness of customs control have been improved; got further development: the scientific and methodological approaches to determining the imperatives of customs control on the basis of best international experience; theoretical and conceptual approaches to substantiating the essence of customs risk from the standpoint of management theory, the orthodox approach to the interpretation of concepts, taking into account the specific features of the customs sphere and the quantitative expression of the customs risk have been improved; scientific approaches to the development of a risk-oriented concept of improving customs control in Ukraine as a holistic vision of its stages and principles of formation in the interconnection with institutional, regulatory, and functional provision have been improved. Implemented in the activities of the Budget Committee of the Verkhovna Rada of Ukraine, Customs Control and Clearance Department of State Fiscal Service of Ukraine, Ternopil Custom service of the State Fiscal Service of Ukraine. Scientific and used in the educational process Ternopil National Economic University. Scope of use - Ministry of Finance of Ukraine, Committee on Taxation and Customs Policy of the Verkhovna Rada of Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Кухтяк О. Я. 
Особливості навчально-методичного забезпечення професійної підготовки бакалаврів інформаційної, бібліотечної та архівної справи / О. Я. Кухтяк. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт дослідження – професійна підготовка бакалаврів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність оновленого комплекту навчально-методичного забезпечення як компонента моделі формування готовності до професійної діяльності бакалаврів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Методи дослідження: аналіз і синтез, індукція, дедукція, абстрагування, моделювання, узагальнення, опитування, спостереження, методи математичної статистики, пошуково-бібліографічний, біографічний, хронологічний, метод наративу. Вперше обґрунтовано теоретичні основи розроблення навчально-методичного забезпечення професійної підготовки бакалаврів інформаційної, бібліотечної та архівної справи; виявлено особливості створення та оновлено комплект навчально-методичного забезпечення професійної підготовки бакалаврів інформаційної, бібліотечної та архівної справи; розроблено модель формування готовності бакалаврів інформаційної, бібліотечної та архівної справи до професійної діяльності; Удосконалено зміст навчально-методичного забезпечення, що дозволяє підвищити рівень готовності бакалаврів інформаційної, бібліотечної та архівної справи до професійної діяльності в умовах реформування спеціальності та сучасних викликів. Уточнено зміст поняття «готовність бакалаврів інформаційної, бібліотечної та архівної справи до професійної діяльності». Подальшого розвитку набули положення про формування готовності до професійної діяльності бакалаврів інформаційної, бібліотечної та архівної справи із застосуванням оновленого комплекту навчально-методичного забезпечення.^UProfessional training of the Bachelors of Information, Library and Archival Affairs is the research object. The research aim is to theoretically substantiate and experimentally verify the effectiveness of the updated set of methodological support as a component of the model of formation of the Bachelors of Information, Library and Archival Affairs readiness for professional activity. The research methods: analysis and synthesis, induction, deduction, abstraction, modeling, generalization, survey, observation, methods of mathematical statistics, search-bibliographic, biographical, chronological, narrative method. For the first time the the theoretical framework for the development of methodological support for professional training of the Bachelors of Information, Library and Archival Affairs; the peculiarities of the creation of methodological support for the professional training of the Bachelors of Information, Library and Archival Affairs have been revealed; the set of methodological support for professional training of the Bachelors of Information, Library and Archival Affairs has been updated; the model of the Bachelors of Information, Library and Archival Affairs readiness formation for professional activity has been developed; the structure of readiness of Bachelors of Information, Library and Archival Affairs for professional activity has been determined; the content of methodological support has been improved, which in its turns allows to increase the level of readiness of Bachelors of Information, Library and Archival Affairs for professional activity in the conditions of specialty reform and modern challenges. The notion “readiness of the Bachelors of Information, Library and Archival Affairs for professional activity” has been specified. The ideas of readiness formation of Bachelors of Information, Library and Archival Affairs for professional activity by using of an updated set of methodological support have gained further development.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Бобрівець В. В. 
Податкове стимулювання благодійництва: зарубіжна практика та перспективи України / В. В. Бобрівець. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт – процес оподаткування благодійної діяльності. Мета – полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних підходів до використання податкових пільг для стимулювання суспільно корисної благодійної діяльності та формування на цій основі концептуальних засад і практичних рекомендацій щодо вдосконалення податкового регулювання благодійництва в Україні. Методи – загальнонаукові та емпіричні: аналіз, синтез, індукція, дедукція, аналогія, конкретизація, абстрагування, групування, узагальнення, діалектичний, системний, історичний, соціологічний, графічна та таблична інтерпретація. Результати дослідження полягають в тому, що сформульовані в дисертаційній роботі теоретичні узагальнення та методичні рекомендації сприятимуть ефективному розвитку оподаткування благодійних організацій в Україні. Новизна: виокремлено систему податкового стимулювання благодійництва та теоретично обґрунтовано доцільність її визначення як сукупності функціональних засобів впливу на економічні мотивації благодійників розширювати межі діяльності; удосконалено науково-методичні засади податкового контролю, які базуються на впровадженні у звіті про використання доходів неприбуткової організації обов'язкової деталізації загальної суми отриманих доходів і здійснених витрат у розрізі контрагентів; удосконалено порядок розрахунку благодійної податкової знижки; набули подальшого розвитку: теоретичне обґрунтування мотивів економічної поведінки платників податків у частині розширення переліку неальтруїстичних причин залучення до благодійності; наукові засади щодо оцінювання форм благодійних податкових пільг з позиції їх відповідності принципам оподаткування для благодійників різних дохідних груп; аргументації доцільності застосування в Україні найкращих міжнародних підходів до досягнення кореляції оподаткування та процесу формування у благодійників свідомих імпульсів щодо здійснення благодійної діяльності як остаточної відповіді на заходи із податкового регулювання. Впроваджено у діяльність Головного управління Державної фіскальної служби в Тернопільській області, Комітету з питань промислової політики та підприємництва Верховної Ради України, Тернопільської міської ради та у навчальний процес Тернопільського національного економічного університету Сфера використання – Державна фіскальна служба України, Комітет з питань бюджету Верховної Ради України.^UObject - the process of taxation of charitable activities. The purpose is to substantiate theoretical and methodological approaches to the use of tax breaks to stimulate socially beneficial charitable activities and to formulate on this basis conceptual foundations and practical recommendations for improving tax regulation of philanthropy in Ukraine. Methods - general scientific and empirical: analysis, synthesis, induction, deduction, analogy, concretization, abstraction, grouping, generalization, dialectic, systemic, historical, sociological, graphical and table interpretation. The results of the study are that the theoretical generalizations and methodological recommendations formulated in the dissertation will contribute to the effective development of taxation of charitable organizations in Ukraine. The novelty set of tax regulation tools has identified a system of tax incentives for philanthropy and the theoretically justified the feasibility of its definition as a set of functional means of influencing the economic motivations of benefactors to expand the boundaries of activity; the scientific and methodological principles of tax control are improved, based on the introduction of a mandatory report on the use of nonprofit organizations' income in order to detail the total amount of income received and expenses incurred by contracting parties; the procedure for calculating the charitable tax discount; have acquired further development: theoretical substantiation of the motives of the economic behavior of taxpayers in terms of expanding the list of non-oltouristic reasons for engagement in charity; scientific principles for evaluating forms of charitable tax benefits from the point of view of their compliance with the tax principles for benefactors of various income groups; the argumentation of expediency in Ukraine of the best international approaches to achieve the correlation of taxation and the process of forming benefactors of conscious impulses on the implementation of charitable activities as a final response to tax regulation measures. Implementation of the activities of the Main Department of the State Fiscal Service in the Ternopil Oblast, the Committee on Industrial Policy and Entrepreneurship of the Verkhovna Rada of Ukraine, the Ternopil City Council, and the educational process of the Ternopil National Economic University. Scope of application - State Fiscal Service of Ukraine, Committee on issues of budget of the Verkhovna Rada of Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Кос Ж. *. 
Напружено-деформований стан та залишкова несуча здатність гнучких стиснутих залізобетонних пошкоджених елементів / Ж. *. Кос. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт досліджень – залізобетонні пошкоджені колони прямокутного поперечного перерізу; мета – визначення залишкової несучої здатності стиснутих пошкоджених залізобетонних елементів прямокутного поперечного перерізу різної гнучкості на підставі фактичного напружено-деформованого стану (НДС) конструкції.;методи – збір, вивчення та аналіз літературних джерел; формулювання задач досліджень; розробка методики виконання натурних та числових експериментів із застосуванням математичної теорії планування; сучасних методів вимірювання деформацій матеріалів; обробка та аналіз отриманих результатів; математичне та фізичне моделювання напружено-деформованого стану дослідних елементів; порівняння результатів розрахунків з експериментальними даними; формулювання основних висновків та розробка рекомендацій щодо впровадження досліджень у практику проектування. Загальні методи механіки залізобетону, абстрагування, аналіз, синтез, індукція, дедукція; результати – вивчена робота пошкоджених в процесі експлуатації гнучких залізобетонних колон, отримані дані про вплив параметрів пошкодження і гнучкості елементів на залишкову несучу здатність, на основі чого розроблена модель визначення залишкової несучої здатності пошкоджених залізобетонних колон різної гнучкості, яка враховує усі основні фактори впливу та дозволяє визначити несучу здатність таких пошкоджених елементів та прийняти рішення щодо подальшої експлуатації конструкцій; впроваджено – у практику проектування реконструкції,а також у навчальний процес ОДАБА та університету «Сєвєр» (Хорватія) при підготовці спеціалістів та магістрів.^UObject of research - reinforced concrete damaged columns of rectangular cross-section; the purpose - is to determine the residual bearing capacity of the compressed damaged reinforced concrete elements of a rectangular cross-section of different flexibility based on the actual stress-strain state (SSS) of the construction.; methods - collecting, studying and analyzing literary sources; formulation of research tasks; development of a methodology for full-scale and numerical experiments using mathematical planning theory; using of modern methods for measuring deformations of materials; processing and analysis of the results; mathematical and physical modeling of the stress-strain state of experimental elements; comparison of the results of calculations with experimental data; formulation of main conclusions and development of recommendations for the implementation of research into design practice.General methods of reinforce concrete mechanics, abstraction, analysis, synthesis, induction, deduction; results - the work of the damaged flexible reinforced concrete columns was studied, the data on the influence of the damage parameters and the flexibility of the elements on the residual bearing capacity were obtained, on the basis of which a model for determining the residual bearing capacity of damaged reinforced concrete columns of different flexibility was developed, which takes into account all the main factors of influence and allows to determine bearing capacity of such damaged elements and decide on the further exploitation of structures; implemented in the practice of reconstruction design, as well as in the educational process of the OSACEA and the University North (Croatia) in specialists and master programs.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Канюк В. М. 
Оптимізація податкових ризиків суб'єктів господарської діяльності / В. М. Канюк. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт – ризики, пов'язані з процесом оподаткування суб'єктів господарської діяльності.Мета – полягає в систематизації та поглибленні теоретичних основ податкових ризиків суб'єктів господарської діяльності і розробці на цій основі методичного інструментарію для оцінювання й оптимізації таких ризиків в Україні. Методи – загальнонаукові та емпіричні: аналіз, синтез, індукція, дедукція, аналогія, конкретизація, абстрагування, групування, узагальнення, діалектичний, системний, історичний, соціологічний, графічна та таблична інтерпретація. Результати дослідження полягають в поглибленні науково-теоретичних положень та розробленні практичних рекомендацій щодо оцінювання й оптимізації податкових ризиків суб'єктів господарської діяльності в Україні. Новизна: запропоновано методичний підхід до оцінювання ймовірності спотворення даних фінансової звітності, що відображають базу оподаткування; удосконалено теоретичне обґрунтування сутності податкового ризику суб'єкта господарської діяльності як різновиду фінансового ризику із суб'єктивно-об'єктивною природою, який є перманентною ймовірністю настання в результаті впливу екзогенних і ендогенних факторів, пов'язаних з процесом оподаткування; удосконалено ідентифікацію податкових ризиків шляхом комбінування елементів методик, які ґрунтуються на використанні показників фінансово-господарської діяльності суб'єктів господарювання; набули подальшого розвитку: систематизація податкових ризиків суб'єктів господарської діяльності для цілей управління ними за додатковими ознаками: типами (формами) прояву наслідків; теоретичні положення щодо змісту, структурної побудови та принципів ефективного застосування технологічного інструментарію оптимізації рівня податкового ризику суб'єкта господарювання як сукупності гармонійно поєднуваних методів, прийомів (важелів) і супутніх їм заходів управлінського характеру; науково-методичний підхід до оцінювання податкового ризику. Впроваджено у діяльність Головного управління Державної фіскальної служби в Закарпатській області, Акціонерного товариства «Оператор газорозподільної системи «Закарпатгаз», Головного управління Державної податкової служби України у Тернопільській області та науково-теоретичні напрацювання автора використано у навчальному процесі Тернопільського національного економічного університету. Сфера використання – Державна податкова служба України, Комітет Верховної Ради України з питань промислової політики та підприємництва.^UThe Object – risks, associated with the taxation process of business entities.The objective is to systemize and extend the theoretical foundations of tax risks of business entities and to develop methodological tools on this basis to assess and optimize such risks in Ukraine. Methods – general and empirical: analysis, synthesis, induction, deduction, analogy, concretization, abstraction, grouping, generalization, dialectical, systemic, historical, sociological, graphical and tabular interpretation. The results of the study are to deepen scientific and theoretical provisions and to develop practical recommendations for assessing and optimizing the tax risks of business entities in Ukraine. The novelty: a methodological approach to assessing the possibility of defacement of financial accounts' data that reflect the tax base is proposed; a theoretical substantiation of the nature of business entity' tax risk as a type of financial risk with a subjective and objective nature is improved. The permanent possibility of its approach is the result of exogenous and endogenous factors' influence, which are related to the taxation process. Identification of tax risks by combining elements of methodologies based on the use of indicators of business entities' financial and economic activity are improved. Further development acquired: systematization of tax risks of business entities for the purpose of managing them by additional features: types (forms) of consequences' display; theoretical provisions on the content, structural design and principles of effective application of technological tools to optimize the tax risk level of a business entity as a set of harmoniously combined methods, techniques (levers) and related management measures; scientific and methodological approach to tax risk assessment. Implementation: it is implemented into the activities of the Main Department of the State Fiscal Service in Zakarpatska Oblast, the Joint-Stock Company Distribution System Operator Zakarpatgaz (JSC Zakarpatgaz), the Main Department of the State Tax Service of Ukraine in Ternopil Oblast and the author's scientific and theoretical elaborations are used in educational process of Ternopil National Economic University. Scope of Application – State Tax Service of Ukraine, Committee of the Verkhovna Rada of Ukraine on Industrial Policy and Entrepreneurship.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Кіщук В. М. 
Педагогічні умови наступності професійної підготовки майбутніх фармацевтів у системі коледж – медична академія / В. М. Кіщук. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження – професійна підготовка майбутніх фармацевтів у системі «коледж – медична академія».Мета дослідження – теоретично обґрунтувати концептуальні положення та експериментально перевірити педагогічні умоив і структурно-функціональну модель наступності професійної підготовки майбутніх фармацевтів у системі «коледж – медична академія» на засадах компетентнісного й акмеологічного підходів.Методи дослідження: багатокритеріальний аналіз, синтез, індукція, дедукція, узагальнення, порівняння, педагогічне спостереження, бесіди, анкетування, опитування, тестування, самооцінювання, прогнозування, експертні оцінювання, педагогічне моделювання, методи математичної статистики, педагогічний експеримент.Вперше визначено педагогічні умови наступності професійної підготовки майбутніх фармацевтів у системі «коледж – медична академія» (підвищення пізнавальної активності майбутніх фармацевтів; використання комплексу активних форм і методів навчання, спрямованих на поглиблення та систематизацію знань у сфері фармації; створення практико-орієнтованого середовища для вдосконалення практичних умінь і навичок; стимулювання майбутніх фармацевтів до особистісного та професійного саморозвитку); розроблено структурно-функціональну модель такого процесу, яка охоплює цільовий, теоретико-методологічний, змістово-процесуальний та контрольно-оцінювальний блоки.Удосконалено зміст і структуру готовності майбутніх фармацевтів до професійної діяльності на засадах акмеологічного і компетентнісного підходів, представлену мотиваційно-ціннісним, когнітивно-знаннєвим, конативно-діяльнісним, особистісно-рефлексивним компонентами, визначено критерії (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та особистісно-розвивальний), показники та рівні (низький, середній, достатній, високий) її сформованості.Уточнено зміст поняття «наступність професійної підготовки майбутніх фармацевтів» та встановлено її зміст в системі «коледж – медична академія».Набули подальшого розвитку теоретичні, методичні та практичні засади впровадження ідей акмеологічного і компетентнісного підходів у процес організації наступності професійної підготовки майбутніх фармацевтів у систему «коледж – медична академія».^UThe professional training of future pharmacists in the system "college - medical academy" is the research object. The research aim is to theoretically substantiate the conceptual theses and experimentally test the pedagogical conditions, structural and functional model of the continuity of future pharmacists training in the system "college - medical academy" on the basis of competence and acmeological approaches.The research methods: multicriteria analysis, synthesis, induction, deduction, generalization, comparison, pedagogical observation, interviews, questionnaires, surveys, testing, self-assessment, forecasting, expert assessments, pedagogical modeling, methods of mathematical statistics, pedagogical experiment.For the first time the pedagogical conditions of continuity of professional training of future pharmacists in the system "college - medical academy" (increase of cognitive activity of future pharmacists; use of a complex of active forms and methods of training directed on deepening and systematization of knowledge in the field of pharmacy; the development of practice-oriented environment for practical skills improvement; stimulation of future pharmacists personal and professional development); the structural and functional model of this process, which covers the target, theoretical-methodological, content-procedural and control-evaluation blocks has been developed. The essence and structure of future pharmasists' readiness for professional activity on the basis of acmeological and competence approaches, represented by motivational-value, cognitive-cognitive, conative-activity, personality-reflexive components are improved, criteria (motivational, cognitive-developmental, activity) and levels (low, medium, sufficient, high) of its formation are defined.The content of the concept "continuity of professional training of future pharmacists" is specified and its content in the system "college - medical academy" is established.Theoretical, methodical and practical theses of ideas of acmeological and competence approaches introduction into the process of future pharmacists professional training continuity in system "college - medical academy" organization have received further development.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Кобрин Н. З. 
Розвиток професійної освіти фахівців з медичної інформатики у Канаді (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) / Н. З. Кобрин. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження – система вищої освіти Канади. Мета дослідження – виявити особливості розвитку професійної освіти фахівців з медичної інформатики у канадській системі вищої освіти, а також розробити науково-методичні рекомендації щодо використання конструктивних ідей досвіду Канади в умовах українського освітнього середовища. Методи дослідження: аналіз і синтез, індукція і дедукція, узагальнення, порівняння та зіставлення, логічний, історико-генетичний, описовий метод, бесіда, анкетування, інтерв'ювання.Вперше виявлено особливості розвитку професійної освіти фахівців з медичної інформатики у Канаді (вплив зовнішніх чинників – централізованої державної політики щодо інформатизації системи охорони здоров'я, прогресу інформаційно-комунікаційних технологій, людського фактору тощо на кількісну та якісну динаміку розвитку професійної освіти фахівців з медичної інформатики; гнучкість змісту освітніх програм, що зумовлена академічною автономією й орієнтованістю закладів вищої освіти на актуальні соціально-економічні потреби; співпраця закладів вищої освіти з роботодавцями, громадськими і професійними організаціями; участь професійних асоціацій у формуванні стратегій розвитку освіти з медичної інформатики); обґрунтовано професійну освіту фахівців з медичної інформатики як науково-педагогічну проблему, в основу якої покладено теорії та концепції медицини, інформатики, менеджменту; виконано ретроспективний аналіз розвитку професійної освіти фахівців з медичної інформатики у Канаді (виокремлено зовнішні та внутрішні передумови становлення освіти з медичної інформатики і запропоновано періодизацію розвитку професійної освіти фахівців з медичної інформатики у Канаді); визначено особливості реалізації професійної освіти фахівців з медичної інформатики у канадській системі вищої освіти на початку ХХІ ст. (неперервність професійної освіти фахівців з медичної інформатики, практична спрямованість їхньої професійної підготовки, застосування діяльнісного та компетентнісного підходів до оволодіння фаховими компетентностями, партнерство і взаємодія сектору вищої освіти з суб'єктами економічної діяльності); розроблено науково-методичні рекомендації щодо використання конструктивних ідей досвіду Канади в умовах університетської освіти України. Уточнено зміст понять «професійна освіта», «медична інформатика як навчальна дисципліна», «медична інформатика як спеціальність», «фахівець з медичної інформатики». Подальшого розвитку набули положення про розвиток вищої освіти на засадах неперервності, компетентнісного підходу до оволодіння професійними уміннями та навичками, співпраці закладів вищої освіти та потенційних роботодавців. У науковий обіг введено нові факти, ідеї, підходи, джерельна база розвитку професійної освіти фахівців з медичної інформатики.^UThe system of higher education in Canada is the research object. The research aim is to identify characteristic features of the health informatics professional education development in Canadian higher education system and to offer scientific and methodological recommendations on applying constructive ideas of Canada's experience into the Ukrainian educational environment.The research methods: analysis and synthesis, induction and deduction, generalization, comparison and juxtaposition, logical, historical-genetic, descriptive method, conversation, questionnaire, interview.For the first time the characteristic features of the health informatics professional education development in Canada have been identified (the influence of extrinsic factors – the centralized state policy on the healthcare informatization, the progress of information and communication technologies, human factor, etc. – on the quantity and quality dynamics of the health informatics professional education development; flexibility of health informatics educational programs' content conditioned by postsecondary institutions' academic autonomy and their orientation on actual social and economic needs; collaboration of postsecondary institutions with employers, non-government and professional organizations; professional associations' participation in providing visions of developing the health informatics education); health informatics professional education as an educational research problem based on the theory and concepts of medicine, informatics and management has been introduced; the retrospective analysis of the health informatics professional education development in Canada has been performed (the extrinsic and intrinsic preconditions of the health informatics education rise have been determined, and the periodization of the health informatics professional education development in Canada has been proposed); the specifics of the health informatics professional education implementation in Canada at the beginning of the 21st century has been outlined (life-long professional development of specialists in health informatics, practice-orientation of their professional training, activity- and competency-based approaches to acquire core health informatics professional competencies, partnership and cooperation of the education sector with economic entities); and the scientific and methodological recommendations on applying constructive ideas of Canada's experience into the Ukrainian university education have been offered. The meaning of the notions ‘professional education', ‘health informatics as an academic discipline', ‘health informatics as a specialty', ‘a health informatics professional' have been clarified. The ideas of higher education development on the principles of life-long professional development, competency-based approach to acquiring core professional skills, and cooperation of the higher education sector with potential employers have gained further development. New facts, ideas and approaches, scientific literature on health informatics professional education have been introduced to scientific circulation. The ideas concerning the formation of professional and pedagogical competences of professional subject's teachers involved in the professional training of specialists in Information, Library and Archival Studies gained further development.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Марціхів Х. Р. 
Професійна підготовка бакалаврів гуманітарних наук у галузі журналістики в університетах США / Х. Р. Марціхів. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження – університетська освіта США.Мета дослідження – виявити особливості професійної підготовки бакалаврів гуманітарних наук у галузі журналістики в університетах США та окреслити можливості використання прогресивних ідей американського досвіду в університетській освіті України.Методи дослідження: аналіз і синтез, індукція, дедукція, порівняння, методи системно-структурного та системно-функціонального аналізу, метод екстра-поляції, бесіди, діалоги, опитування.Вперше виявлено особливості професійної підготовки бакалаврів гуманітар-них наук у галузі журналістики в університетах США; обґрунтовано профе-сійну підготовку бакалаврів гуманітарних наук у галузі журналістики як нау-ково-педагогічну проблему; розкрито організаційно-педагогічні засади про-фесійної підготовки бакалаврів гуманітарних наук у галузі журналістики; здійснено порівняльно-педагогічний аналіз професійної підготовки бакалаврів у галузі журналістики в університетах США та України, виявлено спільне та відмінне у досвіді двох країн; окреслено можливості використання конструк-тивних ідей американського досвіду професійної підготовки бакалаврів гума-нітарних наук у галузі журналістики в умовах університетської освіти Украї-ни. Уточнено зміст та специфіку організації професійної підготовки бакалав-рів гуманітарних наук у галузі журналістики. Подальшого розвитку набули положення про організацію професійної підготовки майбутніх фахівців у га-лузі журналістики на основі співпраці університетів з урядовими та неурядо-вими організаціями, місцевою громадою та потенційними роботодавцями; про комплексне використання традиційних та інноваційних методів навчання, зо-крема кейсів, польового методу навчання, практичного навчання у громаді.^UUniversity education of the USA is the research object.The research aim is to identify peculiarities of professional training of Bachelors of Arts in Journalism at the US universities and determine the possibilities of using progressive ideas of the US experience in the university education of Ukraine.The research methods: analysis and synthesis, induction, deduction, comparison, methods of system-structural and system-functional analysis, extrapolation method, conversations, dialogues, interviewing.For the first time the peculiarities of professional training of Bachelors of Arts in Journalism at the US universities have been identified; professional training of Bachelors of Arts in Journalism has been presented as a scientific and pedagogical issue; organizational and pedagogical conditions of professional training of Bache-lors of Arts in Journalism have been revealed; on the basis of comparative peda-gogical analysis, common and distinctive features of professional training of Bachelor of Arts in Journalism in the USA and Ukraine have been identified; the possibilities of using constructive ideas of the US experience of professional train-ing of Bachelor of Arts in Journalism in the university education system of Ukraine have been outlined. The content and specifics of the professional training organiza-tion of Bachelors of Arts in Journalism have been clarified. Regulations on the or-ganization of professional training of future specialists in the field of journalism through the collaboration of universities with governmental and nongovernmental organizations, the local community and potential employers; integrated use of tradi-tional and innovative teaching methods, in particular, case study, “field training method”, service learning have gained further development.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
15.

Запотічна М. І. 
Розвиток освіти корінних народів Канади / М. І. Запотічна. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження – освіта корінних народів у полікультурному суспільстві Канади. Мета дослідження – виявити особливості розвитку освіти корінних народів Канади. Методи дослідження: описовий, статистичний, порівняльний, індукція і дедукція, аналітичний, логічний, історико-хронологічний, ретроспективний, бесіда, анкетуваннz, інтерв'ювання.Вперше на основі історико-педагогічного аналізу виявлено особливості розвитку освіти корінних народів Канади у контексті специфіки її історичного, політичного, економічного, соціального, культурного, релігійного розвитку як держави; обґрунтовано використання методологічних підходів у дослідженні (акмеологічний, конструктивістський, антропологічний, аксіологічний, структурно-функціональний, полікультурний, функціональний, історико-хронологічний, комплексний, порівняльний) і теоретичних засад освіти корінних народів Канади (теорії колективного, емпіричного, трансформативного навчання, ситуативного пізнання та соціального научіння); розроблено та представлено періодизацію розвитку освіти корінних народів Канади, що охоплює 4 періоди: І період (від найдавніших часів до 1620 р.) – розвитку традиційної педагогіки корінних народів; ІІ період (1620 – 1948 рр.) – клерикалізації та агресивної асиміляції освіти корінних народів; ІІІ період (1948 – 1969 рр.) – інтеграції освіти корінних народів; ІV період (1969 р. – дотепер) – залучення корінних народів до управління та забезпечення освіти своїх дітей; виконано аналіз розвитку і забезпечення освіти корінних народів у Канаді на сучасному етапі (освіта та навчання у період раннього дитинства, шкільна освіта, професійна і вища освіта). Уточнено зміст понять «освіта корінних народів», «традиційні знання», «народна педагогіка», «культуровідповідність навчальних програм», «асиміляція», «інтеграція». Удосконалено та розширено наукові уявлення про основні поняття та терміни з проблеми освіти корінних народів Канади; про народну педагогіку індіанців, метисів, інуїтів; про внесок зарубіжних науковців у розвиток теорії і практики освіти корінних народів. Подальшого розвитку набули ідеї про застосування методологічних підходів в історико-педагогічних дослідження, забезпечення освіти корінних народів Канади на основі застосування теорії і практики народної педагогіки у період раннього дитинства, шкільної, професійної та вищої освіти. У науковий обіг введено значний масив друкованих та он-лайн джерел іноземними мовами з освітньої проблематики Канади, маловідомі факти та ідеї, що сприяють формуванню цілісної картини розвитку освіти корінних народів країни дослідження.^UEducation of Indigenous peoples in Canada's multicultural society is the research object. The research aim is to identify peculiarities of education development of Indigenous peoples in Canada. The research methods: descriptive, statistical, comparative, induction and deduction, analytical, logical, historical-chronological, retrospective, conversation, questionnaire, interview.For the first time on the basis of historical and pedagogical analysis, the peculiarities of the development of education of Indigenous peoples in Canada have been identified in the context of the specifics of its historical, political, economic, social, cultural, religious development as a state; the application of methodological approaches to research (acmeologic, constructivist, axiological, structural and functional, multicultural, functional, historical-chronological and comparative approaches) and theoretical framework of education of Indigenous peoples in Canada (the theories of collective, experiential, transformative, situational learning as well as the theory of social learning) have been justified; the periodization of the development of Indigenous peoples' education in Canada that covers 4 periods has been developed and presented: І period ( ancient times- 1620 ) – development of traditional pedagogy of Indigenous peoples; ІІ period (1620 – 1948 ) – clerical education and aggressive assimilation of Indigenous peoples; ІІІ period (1948 – 1969 ) – integration of Indigenous peoples' education; ІV period (1969 – present) – Indigenous peoples involvement in management and provision of education to their children; the development and provision of Indigenous peoples' education in Canada at the present stage (early childhood education and training, school education, professional and higher education) have been analysed. The notions “education of Indigenous peoples”, “traditional knowledge”, “folk pedagogy”, “culture relevant curriculum programmes”, “assimilation”, “integration” have been clarified. Scientific understanding of basic concepts and terms of Indigenous education in Canada traditional pedagogy of Indians, Méti and Inuit, contribution of foreign scientists to the development of theory and practice of education of Indigenous peoples has been improved and extended. The ideas of the application of methodological approaches in historical and pedagogical studies, provision of education to Indigenous peoples in Canada based on applying the theory and practice of folk pedagogy in early childhood, school, professional and higher education have gained further developed. A considerable array of printed and online sources in foreign languages on Canada's educational issues, little-known facts and ideas contributing to a holistic picture of education development of Indigenous peoples of the country under research have been introduced into the scientific field.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
16.

Корж Г. І. 
Розвиток ціннісного ставлення до власного здоров'я у майбутніх фахівців з цивільної безпеки / Г. І. Корж. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження – професійна підготовка майбутніх фахівців з цивільної безпеки першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка моделі розвитку ціннісного ставлення до власного здоров'я у майбутніх фахівців з цивільної безпеки та педагогічних умов її реалізації. Методи дослідження: кількісний і якісний аналіз та синтез, дедукція та індукція, зіставлення та порівняння, моделювання, узагальнення та систематизація, опитування, спостереження, педагогічний експеримент, методи математичної статистики.Вперше визначено й теоретично обґрунтовано педагогічні умови розвитку ціннісного ставлення до власного здоров'я у майбутніх фахівців з цивільної безпеки (використання здоров'язбережувальних технологій в аудиторній та позааудиторній роботі; розвиток стійкої мотивації до збереження і зміцнення здоров'я, грамотності з питань здоров'я; створення освітнього середовища, сприятливого до здоров'я усіх учасників освітнього процесу); розроблено модель розвитку ціннісного ставлення до власного здоров'я у майбутніх фахівців з цивільної безпеки, яка містить теоретико-методологічний, змістово-операційний та результативний компоненти; визначено структуру ціннісного ставлення до власного здоров'я у майбутніх фахівців з цивільної безпеки (когнітивний, аксіологічний, діяльнісно-поведінковий компоненти) та конкретизовано критерії (когнітивний, мотиваційний, діяльнісний) і рівні його розвитку (високий, достатній, низький). Удосконалено здоров'язбережувальні технології, що використовуються з метою розвитку ціннісного ставлення до власного здоров'я у майбутніх фахівців з цивільної безпеки в умовах академічного середовища закладу вищої освіти.Уточнено сутність понять «ціннісне ставлення», «здоров'я», «ціннісне ставлення до власного здоров'я», «фахівець з цивільної безпеки», «професійна компетентність», «здоров'язбережувальна компетентність».Подальшого розвитку набули положення про використання здоров'язбережувальних технологій в умовах використання потенціалу аудиторної та позааудиторної діяльності; розвиток мотивації до збереження і зміцнення здоров'я студентської молоді; розвиток здоров'язбережувального академічного середовища закладу вищої освіти.^UProfessional training of future specialists in civil security of the first (Bachelor's) level of higher education is the research object. The research aim is The research aim is to theoretically substantiate and experimentally test the model of development of a value attitude to own health of future specialists in civil security and the pedagogical conditions of its implementation. The research methods: quantitative and qualitative analysis and synthesis, deduction and induction, juxtaposition and comparison, modeling, generalization and systematization, survey, observation, pedagogical experiment, methods of mathematical statistics.For the first time the model of the development of a value attitude to own health of future specialists in civil security, which contains the theoretical and methodological, content and operational, and result components, as well as pedagogical conditions have been defined and theoretically substantiated (the use of health saving technologies in the classroom and extracurricular activities; the development of sustainable motivation to maintain and strengthen health and health literacy; creating an educational environment favorable to the health of all participants in the educational process); the structure of a value attitude to own health of future civil security specialists is determined (cognitive, axiological, activity behavioral components) has been fetermined; criteria (cognitive, motivational, activity) and levels of its development (high, sufficient, low) are developed and specified. Health saving technologies used to develop a value attitude to own health of future civil security specialists in the academic environment of a higher education institution are improved. The sense of the notions “value attitude”, “health”, “value attitude to own health”, “civil security specialist”, “professional competence”, “health saving competence” is clarified.Provisions on the use of health saving technologies in terms of using the potential of the classroom and extracurricular activities; the development of motivation to preserve and strengthen the health of student youth; the development of a healthy academic environment of a higher education institution gained further development.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
17.

Пукало М. І. 
Формування професійної компетентності майбутніх фахівців автотранспортного профілю засобами інформаційних технологій / М. І. Пукало. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження – професійна підготовка майбутніх фахівців автотранспортного профілю. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови реалізації моделі формування професійної компетентності майбутніх фахівців автотранспортного профілю засобами інформаційних технологій. Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, порівняння, узагальнення, систематизація, спостереження, експеримент, опитування (анкетування, тестування, бесіда), методи математичної статистики.Вперше розроблено модель формування професійної компетентності майбутніх фахівців автотранспортного профілю засобами інформаційних технологій та визначено педагогічні умови її реалізації; обґрунтовано формування професійної компетентності майбутніх фахівців автотранспортного профілю засобами інформаційних технологій як педагогічну проблему, що сформувалися під впливом глобалізації освітнього простору, стрімкого розвитку інформаційних технологій та автотранспортної галузі; визначено основні цілі формування професійної компетентності майбутніх фахівців автотранспортного профілю засобами інформаційних технологій на основі методологічних підходів; розкрито структуру професійної компетентності майбутніх фахівців автотранспортного профілю, на основі компонентів: мотиваційного, діяльнісного, когнітивного, особистісного та визначено рівні сформованих компонентів професійної компетентності. Уточнено зміст понять «професійна освіта», «професійна підготовка», «фахівець автотранспортного профілю», «компетентність фахівця автотранспортного профілю». Набули подальшого розвитку положення про організацію професійної підготовки майбутніх фахівців автотранспортної галузі з урахуванням вимог роботодавців; про комплексне використання активних методів навчання у контексті формування професійної компетентності майбутніх фахівців автотранспортного профілю засобами інформаційних технологій.^UThe professional training of future specialists in the field of motor transport is the research object. The research aim is to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the implementation of the model of the formation of professional competence of future specialists in the field of motor transport by means of information technology. The research methods: analysis, synthesis, induction, deduction, comparison, generalization, systematization, observation, experiment, survey (questionnaire, testing, conversation), methods of mathematical statistics.For the first time the model of professional competence formation of future specialists of motor transport profile using information technologies has been developed and the pedagogical conditions for its implementation have been determined; the formation of professional competence of future specialists of motor transport profile by means of information technologies as a pedagogical problem formed under the influence of globalization of educational space, rapid development of information technologies and motor transport industry has been substantiated; the main goals of formation of professional competence of future specialists of motor transport profile by means of information technologies on the basis of methodological approaches are defined; the structure of professional competence of future specialists of motor transport profile, on the basis of components has been revealed: motivational, activity, cognitive, personal, and levels of formed components of professional competence have been defined. The content of the concepts “vocational education”, “professional training”, motor transport specialist, “competence of a motor vehicle specialist” has been clarified. Provisions on the organization of professional training of future specialists in the motor transport industry, taking into account the requirements of employers; about complex use of active methods of training in the context of professional competence formation of future experts of motor transport profile using information technologies gained further development.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
18.

Міхно Н. К. 
Місто як культурний текст: особливості семантики та синтагматики міського простору. / Н. К. Міхно. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження: місто як культурний текст. Мета: виявлення характерних особливостей дискурсивного конструювання семантико-синтагматичного простору міста з урахуванням впливу соціокультурних та соціоісторичних фреймів на виробництво дискурсивних формацій міста як культурного тексту. Методи дослідження: аналіз, синтез, абстрагування, узагальнення, аналогія, індукція, дедукція, системний аналіз, глибинні індивідуальні інтерв'ю, аналіз документів, дискурс-аналіз. Теоретичні та практичні результати: обґрунтовано дослідницький підхід до вивчення міста як культурного тексту; розроблено матрицю аналізу владного дискурсу в міському просторі; здійснено концептуалізацію поняття «місто» в категоріях дискурсивно-конструктивістського, соціокультурного та семіотичного підходів, що дозволило розширити межі соціологічного аналізу міського простору за рахунок включення в фокус дослідницьких інтенцій категорій «семантичний простір міста», «дискурсивний простір міста», «синтагматичний простір міста»; охарактеризовано візуальний компонент та змістовні риси семантичного простору міста в ході міського перфомансу; з'ясовано особливості дослідження елементів дискурсивного виробництва локальності шляхом аналізу процесів маніфестації; уточнено стратегії аналізу особливостей зміни напрямів (ре)конфігурації історичної та соціальної пам'яті в архітектурних ландшафтах міста; визначено специфіку (де)конструювання публічних та приватних просторів міста шляхом залучення евристичних можливостей візуального аналізу та дискурс-аналітичної стратегії. Новизна: вирішено важливу наукову проблему соціології міста – розроблено концептуальну схему дослідження міста як культурного тексту на підставі визначення характеру дискурсивного виробництва текстуальності міста. Ступінь впровадження: результати дослідження пройшли апробацію й впроваджені в діяльність кафедри соціології Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара МОН України.^UObject of the study: city as a cultural text. Objective: to identify the characteristic features of the discursive construction of the semantic-syntagmatic urban area and the influence of socio-cultural and socio-historical frames on the production of the city's discursive formations as a cultural text. Research methods: analysis, synthesis, abstraction, generalization, analogy, induction, deduction, systems analysis, in-depth individual interviews, document analysis, discourse analysis. Theoretical and practical results: the research approach to the study of the city as a cultural text is substantiated; a matrix of analysis of power discourse in urban space has been developed; the conceptualization of the concept of "city" in the categories of discursive-constructivist, socio-cultural and semiotic approaches, which allowed to expand the boundaries of sociological analysis of urban space by including in the focus of research intentions categories «semantic space of the city», «discursive space of the city», «syntagmatic space of the city» ; the visual component and meaningful features of the semantic space of the city during the city performance are characterized; the peculiarities of the study of the elements of discursive production of locality by analyzing the processes of manifestation are clarified; the strategies of the analysis of features of change of directions of (re) configuration of historical and social memory in architectural landscapes of the city are specified; the specifics of (de) construction of public and private spaces of the city by involving heuristic possibilities of visual analysis and discourse-analytical strategy are determined. Novelty: the important scientific problem of the sociology of the city is solved - the conceptual scheme of research of the city as the cultural text based on the definition of character of the discursive production of textuality of the city is developed. Degree of implementation: The results of the research were tested and implemented in the Department of Sociology of the Oles Honchar Dnipropetrovsk National University of the Ministry of Education and Science of Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Шевченко Т. Ю. 
Формування гендерної компетентності батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу у процесі соціального супроводу. / Т. Ю. Шевченко. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт: процес формування гендерної компетентності батьків-вихователів дитячого будинку сімейного типу. Мета полягає у визначенні, науковому обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності соціально-педагогічних умов формування гендерної компетентності батьків-вихователів ДБСТ у процесі соціального супроводу. Методологічні підходи: системний, особистісний, діяльнісний, гендерний, компетентнісний. Методи: аналіз, синтез, класифікація порівняння, дедукція, індукція, узагальнення та систематизація, емпіричні – опитування (анкетування, тестування, інтерв'ювання), метод самооцінки, бесіди, експертних оцінок, педагогічне спостереження та соціально-педагогічна діагностика педагогічний експеримент (констатувальний, формувальний та контрольний етапи, методи математичної статистики (критерій Персона).Наукова новизна: дослідження полягає у тому, що:- уперше визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні умови формування гендерної компетентності батьків-вихователів ДБСТ у процесі соціального супроводу (актуалізація мотивації батьків-вихователів ДБСТ до набуття базових гендерних знань у процесі соціального супроводу; збагачення змісту соціального супроводу батьків-вихователів ДБСТ гендерним компонентом з орієнтацією на набуття ними позитивного досвіду розв'язання виховних задач гендерного контексту; застосування сучасних інтерактивних технологій щодо формування гендерної компетентності батьків-вихователів ДБСТ у процесі соціального супроводу); визначено зміст понять „гендерна компетентність батьків-вихователів ДБСТ”, „соціальний супровід батьків-вихователів ДБСТ”;- уточнено понятійно-категоріальний апарат, зокрема: зміст поняття ,,гендерна компетентність батьків-вихователів ДБСТ”, структуру гендерної компетентності батьків-вихователів ДБСТ (мотиваційно-ціннісний, особистісний, когнітивний, діяльнісний і рефлексивний компоненти) та критерії, показники і рівні сформованості її компонентів; зміст поняття ,,соціальний супровід батьків-вихователів ДБСТ”;.Набуло подальшого розвитку: соціально-педагогічний інструментарій діагностики рівнів сформованості гендерної компетентності батьків-вихователів ДБСТ; змістово-технологічне забезпечення процесу соціального супроводу батьків-вихователів ДБСТ у контексті формування у них гендерної компетентності. До наукового обігу введено: авторське визначення поняття „гендерна компетентність батьків-вихователів ДБСТ”, під якою розуміємо інтегративну особистісну характеристику батьків як вихователів, що ґрунтується на: їх мотиваційно-ціннісній спрямованості до застосування гендерного підходу у вихованні, впровадження ідеї гендерної рівності; особистісних якостях, що необхідні для здійснення виховного процесу в ДБСТ на принципах егалітарності статей; наявності знань про зміст і засоби гендерного підходу до виховання; уміннях і навичках ефективного використання гендерних знань у виховному процесі в умовах ДБСТ; здатності до самооцінки, саморефлексії та самопізнання власних гендерних ролей і виховних інтеракцій, прагнення до розвитку і самоосвіти з питань гендерної теорії і практики. Теоретичний аналіз наукової літератури та сучасного законодавства в галузі соціальної політики дозволив схарактеризувати соціальний супровід батьків-вихователів ДБСТ як складову соціального супроводу ДБСТ, що передбачає діяльність фахівця (або групи фахівців із соціальної роботи) центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді / об'єднаних територіальних громад щодо надання батькам-вихователям соціальної послуги соціальний супровід шляхом організації та проведення комплексу соціально-педагогічних, соціально-економічних, психологічних, інформаційних, правових заходів, спрямованих на допомогу в створенні оптимальних умов функціонування ДБСТ. Виокремлено і схарактеризовано особливості соціального супроводу батьків-вихователів ДБСТ. Практичне значення: одержаних результатів дослідження полягає у визначеності та достатній готовності до впровадження в процес соціального супроводу батьків-вихователів ДБСТ діагностичного інструментарію, інтерактивних методів, форм і технологій, спрямованих на формування гендерної компетентності батьків-вихователів ДБСТ.^UObject: The study object: the process of the formation of gender competence of the foster parents of the family-type children's homes. The purpose contributes to the definition, scientific study and experimental verification of the effectiveness of socio-pedagogical conditions for the formation of gender competence of the foster parents of the family-type children's homes in the process of social support.Methodological approaches: system, personal, active, gender, competence. Methods: analysis, synthesis, classification of comparison, deduction, induction, generalization and systematization, empirical – inquests (questionnaire, testing, interviewing), method of self-assessment, conversations, expert assessments, pedagogical observation and socio-pedagogical diagnostics, pedagogical experiment (consultative, formative and control stages), methods of mathematical statistics (Pearson's chi-square test).The results of the theoretical study of the formation of gender competence of the foster parents of the family-type children's homes and general scientific methodological approaches have become the basis for the authorial formulation of the definition of “gender competence of foster parents of the family-type children's homes” – the integrative personal characteristics of parents as educators, which are based on: their motivational value-based approach in education, the introduction of the idea of gender equality; the personal qualities that are necessary for the implementation of the educational process in the family-type children's homes according to the principles of gender equality; the availability of knowledge about the content and means of gender approach to education; the skills and abilities of effective use of gender knowledge in the educational process in the conditions of the family-type children's homes; the ability to self-esteem, self-reflection and self-actualization of one's own gender roles and educational interactions, the desire for development and self-education on gender theory and practice. The theoretical analysis of scientific literature and modern legislation in the field of social policy allows to characterize the social support of the foster parents of the family-type children's homes as a part of social support of the family-type children's homes, which involves the activities of a specialist (or a group of social workers) of the centre of social services for family, children and youth or the united territorial communities to provide social support to the foster parents by organizing and conducting a set of socio-pedagogical, socio-economic, psychological, informational, legal measures, aimed at helping to create optimal conditions for the functioning of the family-type children's homes.The scientific novelty of the study involves:- for the first time ever, the socio-pedagogical conditions of the formation of gender competence of the foster parents of the family-type children's homes in the process of social support are determined, theoretically substantiated and experimentally-verified (the actualization of motivation of the foster parents of the family-type children's homes to acquire basic gender knowledge in the process of social support; the enriching of the content of social support of the foster parents of the family-type children's homes by a gender component with a focus on gaining positive experience in solving educational problems of the gender context; the use of modern interactive technologies for the formation of gender competence of the foster parents of the family-type children's homes in the process of social support); the meanings of the concepts “gender competence of the foster parents of the family-type children's homes,” “social support of the foster parents of the family-type children's homes” are determined;- the conceptual and categorical framework is specified, in particular theoretical provisions concerning the meaning of the concept of “gender competence of the foster parents of the family-type children's homes”, the structure of gender competence of the foster parents of the family-type children's homes (motivational and value-based, personal, cognitive, pragmatist and reflexive components), the criteria, the indicators and the levels of its formation; the meaning of the concept of “social support of the foster parents of the family-type children's homes”.There is a further development of socio-pedagogical tools for the diagnostics of the levels of gender competence of the foster parents of the family-type children's homes; the content and the technological support of the process of social support of the foster parents of the family-type children's homes in the context of the formation of gender competence.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Іваницька О. С. 
Розвиток тьюторства у закладах вищої освіти Німеччини / О. С. Іваницька. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження – вища освіта Німеччини.Мета дослідження – виявити особливості розвитку тьюторства в умовах вищої освіти Німеччини та окреслити можливості використання конструктивних ідей німецького досвіду в університетах України.Методи дослідження: аналіз і синтез, індукція, дедукція, узагальнення, систематизація, класифікація, зіставлення, порівняння, спостереження, опитування та інтерв'ювання.Вперше виявлено особливості розвитку тьюторства в умовах вищої освіти Німеччини; висвітлено тьюторство як науково-педагогічну проблему; виконано аналіз розвитку тьюторства у закладах вищої освіти Німеччини у міжнародному та національному контексті; досліджено специфіку реалізації тьюторства на інституційному рівні у Німеччині; окреслено можливості використання конструктивних ідей та досвіду розвитку тьюторства у Німеччині в умовах університетської освіти України. Уточнено зміст понять «тьюторство», «тьютор», «тьюторіал». Подальшого розвитку набули положення про організацію тьюторства та використання його потенціалу з метою забезпечення якості освітніх послуг та підвищення успішності здобувачів вищої освіти.^UThe higher education of Germany is the research object.The research aim is to identify peculiarities of the tutoring development in the context of higher education of Germany and to outline the possibilities of using the constructive ideas of German experience at the universities of Ukraine.The research methods: analysis and synthesis, induction, deduction, generalization, systematization, classification, comparison, observation, surveillance and interviewing.For the first time peculiarities of the tutoring development in the conditions of higher education of Germany have been identified; tutoring is presented as a scientific and pedagogical problem; the analysis is performed on the tutoring development at Higher Educational Establishments of Germany in the international and national context; the specificity of tutoring realization at the institutional level of Germany is researched; possibilities of using of the constructive ideas and experience of the tutoring development in Germany under the conditions of university education of Ukraine are outlined. The comprehension of the concepts “tutoring”, “tutor”, “tutorial” is clarified. Provisions on the tutoring organization and its potential use gained further development in order to ensure the quality of educational services as well as to improve the success of higher education applicants.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського