Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (102)Тематичний інтернет-навігатор (7)Наукова електронна бібліотека (6480)Реферативна база даних (43893)Книжкові видання та компакт-диски (13494)Журнали та продовжувані видання (738)
Пошуковий запит: (<.>K=ОМОНИМИ$<.>+<.>K=СОВРЕМЕНН$<.>+<.>K=АНГЛИЙСК$<.>+<.>K=ЯЗЫК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Белова С.В. 
Лингвостатистические характеристики антонимов пространственно-временного континуума в текстах художественной прозы (на материале существительных и наречий современного английского языка): Автореф. дис... канд. филол. наук: 10.02.04 / С.В. Белова ; Киев. гос. лингв. ун-т. — К., 2000. — 22 с. — рус.

Досліджено семантичні та комбінаторні властивості англійських іменників-антонімів і прислівників-антонімів просторово-часового континууму в тестах художньої прози. Відповідно до ступеня усталеності частки сем темпоральності та простору, проаналізовано слова, які розподілено на 5 груп. З метою доказу антонімічності відібраних для аналізу слів визначено коефіцієнт попарної близькості досліджуваних членів антонімічних пар. Наведено основні параметри дослідження в синтагматичному аспекті - частота, поширеність, граматична сполучуваність. За результатами проведеної роботи встановлено, що іменникам і прислівникам просторово-часового континууму притаманна стійка характеристика в проаналізованих словниках: найбільша кількість досліджуваних іменників та прислівників належать до зони максимального ступеня усталеності частки сем темпоральності та простору. За коефіцієнтом попарної близькості слова, відібрані для аналізу, протиставлені певними компонентами значень цих слів. Доведено, що основним чинником, який розмежовує функціональні характеристики досліджуваних антонімів, є їх частота. У мовленні члени антонімічної пари просторово-часового континууму з "активною", "позитивною", "сильною" у психологічному аспекті характеристикою мають у переважній більшості вищу частоту, ніж елементи пари з "пасивною", "негативною", "слабкою" характеристикою. На рівні граматичної сполучуваності діє закон переваги, суть якого полягає в тому, що в мові надається первага невеликій кількості моделей граматичного зв'язку, які мають високу частоту та несуть максимум функціонального навантаження. Сукупності моделей сполучуваності антонімів просторово-часового континууму схожі за рахунок ядерних моделей і відрізняються моделями, які перебувають на периферії: коефіцієнт близькості граматичної сполучуваності моделей членів антонімічних пар у ядрі значно перевищує коефіцієнт близькості периферійних наборів моделей. Антоніми-іменники та антоніми-прислівники просторово-часового континууму мають подібну, але не еквівалентну лексичну сполучуваність, що є результатом їх семантичної подібності, з одного боку, та семантичної розбіжності, з іншого.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-315.4
Шифр НБУВ: РА308390 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Банзрагчийн Сувд 
Разработка методов конструирования современной одежды с влиянием элементов монгольского народного костюма: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.19.04 / Банзрагчийн Сувд ; Киев. гос. ун-т технологий и дизайна. — К., 2000. — 20 с. — рус.

Разработана методика конструирования женской одежды с учетом телосложения женщин Монголии с использованием измерительного и расчетно-пропорционального способов. Проанализировано конструктивное устройство различных видов национальной монгольской одежды с целью выявления типичных решений независимых элементов. Представлена морфологическая матрица конструктивно-декоративных решений элементов женской нарядной одежды на основе характерных черт монгольского костюма. Определено влияние физико-механических свойств материала стачиваемых деталей одежды на форму изделия для различных сочетаний срезов. Значительное внимание уделено влиянию форм среза и размера элемента ткани на формообразование конструкции изделия.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: М414-2
Шифр НБУВ: РА311470 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Василенко М.П. 
Формування професійно-комунікативних умінь у студентів філологічних факультетів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.П. Василенко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику формування професійно-комунікативних умінь у студентів, які навчаються за спеціальністю "Мова та література (російська)". Запропоновано наскрізний курс "Теория и практика коммуникации (на русском языке)". Розроблена методика передбачає напрями роботи: засвоєння знань з теорії комунікації та оволодіння вміннями ефективної комунікативної взаємодії; формування вмінь, пов'язаних з різними видами мовленнєвої діяльності й опанування комунікативно значущих для майбутніх учителів російської мови жанрів наукового, публіцистичного стилів і жанрами професійного мовлення вчителя; поглиблення знань і вмінь з правопису, збагачення мовлення студентів. Запропонована методика сприяє комплексному формуванню професійно-комунікативних умінь, формуванню здатності до мовленнєвої рефлексії, усвідомленню специфіки спілкування російською мовою за умов українського оточення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-913.33 +
Шифр НБУВ: РА359938

      
4.

Боровик С. С. 
Організація ефективного функціонування пасажирського флоту в різних умовах експлуатації / С. С. Боровик. — Б.м., 2021 — укp.

Диссертационная работа посвящена решению актуальной задачи, которая заключается в разработке научно-практических положений относительно организации эффективного функционирования пассажирского флота в различных условиях его эксплуатации. Для достижения цели исследования в работе поставлено и последовательно решены три основных задания.В результате решения первой задачи проанализировано современное состояние теории и практики эксплуатации пассажирских судов: охарактеризованы современные условия эксплуатации пассажирского флота в условиях линейного икруизного судоходства; установлены требования к пассажирским судам в зависимости от маршрута; охарактеризована взаимосвязь классификационных признаков пассажирских судов; дополнена и уточнена классификация маршрутов всоответствии с современными условиями; установлено, что большинство публикаций, посвящены отдельным вопросам функционирования круизных судов. Основное внимание сосредоточено на модернизации внутренних помещений илиотдельных технических систем. В результате решения второй задачи разработана имитационная модель оценкиэффективности функционирования пассажирского флота. Она позволяет не только оценить эффективность функционирования пассажирского флота, но и принять решение относительно: возможностей освоения новых маршрутов; необходимости привлечения судов на арендных условиях; необходимости в модернизации судов и конкурентоспособности; структурирует состав и последовательность выполнения операций по формированию проекта решений связанных с эксплуатацией пассажирских судов. Модель также формализует действия и опыт лиц, которые принимают решение по эффективному развитию производственных мощностей судоходной компании в зависимости от условий ее работы и ситуации на рынке пассажирских перевозок. Так же в рамках решения второй задачи разработан комплекс математическихмоделей оптимизации решений по работе судов в различных условиях эксплуатации; математическая модель, которая учитывает динамический характер распределения ресурсов судовладельца между группами работ по модернизации. Установлено и раскрытое содержание основных видов работ по модернизации пассажирских судов, а также полезность их проведения. В результате решения третьего задания разработана методика проведения экспертной оценки состояния и потребности в модернизации судов. При этом учитываются требования к эффективности эксплуатации и со стороны судовладельца, и со стороны пассажиров. Сформированные методические положения относительно разработки и выбора оптимального маршрута для работы пассажирских судов. В качестве критерия оптимальности предложена обратная величина от комплексной экспертной оценки привлекательности включения портов в схему и соответственнопереходу между парой портов. Предложены теоретические и методические положения, которые обеспечивают определение объема рынка пассажирского судна в зависимости от интенсивности сезона его работы.^UDissertation work is sanctified to the decision of actual task, which consists in developments of scientific and practical positions in relation to organization of the effective functioning of passenger fleet under various conditions his exploitations. For gaining end ofresearch it is in-process put and three basic tasks are consistently decided. The analysis of the modern state of theory and practice of exploitation of passenger ships is conducted: modern external of passenger fleet environments are described in the forms of linear and trip navigation; complemented and the specified classification of routes in accordance with modern terms. It is worked out simulation model of estimation of efficiency of functioning of passenger fleet. A model formalizes actions and experience of persons which make decision on effective application and development of production capacities of navigable company. The complex of mathematical models of optimization of decisions of work of ships is worked out under various conditions exploitations; mathematical model which takes into account dynamic character of allocation of resources of shipowner between the groups ofworks for modernizations. The set and exposed maintenance of basic types of works is for modernizations of passenger ships, and also utility of their realization. The worked-out methodology of realization of expert estimation of the state of requirement is in modernization of ships. The formed methodical positions are in relation to development and choice of optimal route for work of passenger ships. Theoretical and methodical positions which provide determination of volume of market of passenger shipdepending on intensity of season of his work are offered.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського