Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (14)Реферативна база даних (185)Книжкові видання та компакт-диски (45)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>K=ПРЕЗЕНТАЦІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
1.

Пономарьова Т.О. 
Віршовані переклади Йосипа Бродського як відображення його картини світу (художньої та мовної): Автореф. дис. ... канд. філол. наук: 10.02.02 / Т.О. Пономарьова ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2006. — 18 с. — укp.

Аргументовано положення стосовно того, що оригінальні твори та віршовані переклади Й.Бродського є відображенням його художньої та мовної картин світу. Розкрито сутність поняття "концепт" як ментального елементу, мовна презентація якого відображає особливості художнього мислення поета. Здійснено аналіз аспектів теорії перекладу, важливих щодо співвідношення картин світу автора оригіналу та перекладача. Висвітлено погляди Й.Бродського на сутність поезії та проблеми перекладу. Описано особливості ідіостилю поета з акцентом на ті, які найбільш яскраво проявляються в його поетичних перекладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-72Бродський,Й + Ш5(7СПО=Р)-4Бродський,Й.535 +
Шифр НБУВ: РА343568

Рубрики:

      
2.

Авсюкевич Ю.С. 
Методика навчання презентації англійською мовою студентів економічних спеціальностей: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю.С. Авсюкевич ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2009. — 24 с. — укp.

Досліджено аспект навчання презентації англійською мовою студентів III курсу економічних спеціальностей. Наведено визначення презентації як жанру ділового дискурсу. Розкрито суть поняття "ділова презентація". Сформульовано мету та виділено засоби її навчання. Проаналізовано комунікативні та лінгвістичні особливості. Визначено два основні види ділової презентації для навчання, а саме: презентацію-інформування та презентацію-переконання. Теоретично обгрунтовано та розроблено комплекс вправ для навчання ділової презентації на базі процесуально-жанрового підходу. Сфомульовано методичні рекомендації щодо навчання ділової презентації англійською мовою студентів III курсу економічних спеціальностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.37 +
Шифр НБУВ: РА366897

Рубрики:

      
3.

Огаренко Т.О. 
Символічна презентація статусно-рольових трансформацій: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Т.О. Огаренко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 16 с. — укp.

Проаналізовано статусно-рольову взаємодію з використанням символу як механізму та ресурсу такої взаємодії. Здійснено критичний аналіз концепцій символу та символічної взаємодії у вітчизняній і зарубіжній соціології. Висвітлено механізм його використання у статусно-рольових презентаціях. Обгрунтовано шляхи модернізації тематики та концептуального апарату дослідження даного аспекту людської діяльності. Виявлено передумови виникнення та механізми формування груп з домінуванням рольової презентації над статусними позиціями. Досліджено тенденції моди у модерному та постмодерному суспільствах у контексті статусно-рольових презентацій, а також сучасному українському суспільстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*344 + С5*343*333.442 +
Шифр НБУВ: РА357315

Рубрики:
  

      
4.

Маленко С.А. 
Феноменологія архетипу в системі соціокультурного освоєння колективного несвідомого (на матеріалах творчості К.Г.Юнга): Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.03 / С.А. Маленко ; Ін-т філос. ім. Г.С.Сковороди НАН України. — К., 1998. — 16 с. — укp.

Дисертатація являє собою спробу побудови методологічної моделі взаємодії свідомості зі змістами колективного несвідомого та визначення на цій підставі напрямів її застосування до аналізу соціального буття людини. Досліджуючи феноменологічне розгортання архетипів в образних та символічних презентаціях свідомості, автор наголошує на соціальній значущості освоєння різноманітних виявів колективного несвідомого та окреслює перспективи еволюції особистості і суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю91(4ШВА)6-736.3

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Оніщенко І. О. 
Транспарентність як фактор детінізації фінансових потоків України / І. О. Оніщенко. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертаційній роботі вирішено важливе наукове завдання щодопоглиблення теоретико-методичних засад, розвитку методичних підходів тарозробки практичних рекомендацій щодо підвищення рівня транспарентностіфінансових потоків України в контексті їх детінізації.Систематизовано теоретичні положення і сформульовані основніположення, що характеризують «транспарентність фінансових потоків».Запропоновано авторське бачення поняття «транспарентність фінансовихпотоків» на різних рівнях фінансових відносин.Досліджено концептуальну модель транспарентності. Визначено, щотранспарентність будується на трьох взаємопов'язаних принципах: принципрозкриття (кількість представленої інформації та ступінь її доступності длязацікавлених осіб); принцип ясності (обрання засобу масової інформації,контекстна чутливість, лінгвістична узгодженість, презентація, управлінняшумом та релевантність, яка дозволяє зрозуміти, що відбувається) тапринцип точності (ступінь точного сприйняття інформації).Уточнено головні ознаки транспарентної інформації до яких належать:ясність, достовірність, повнота, істотність, актуальність, оперативність,доступність, систематичність, раціональність, перевірюваність.Проаналізовано існуючу нормативно-правову базу в Україні дляформування інституту транспарентності.Охарактеризовано типові інструменти відмивання злочинних доходів,використовувані в Україні. Визначено позитивні та негативні риси тінізаціїфінансових потоків держави.Визначено інституційні фактори тінізації фінансових потоків. Наведеновизначення накопичувального ефекту факторів впливу на рівень тінізаціїфінансових потоків держави як результату взаємодії інституційних факторів,від яких залежить обсяг тінізації фінансових потоків держави, наслідкомякого є зростання або зниження рівня тінізації фінансової діяльності, щопогіршує або навпаки, покращує загальну соціально-економічну ситуацію вдержаві. Накопичувальний ефект може бути позитивним або негативним.Охарактеризовано роль транспарентності фінансових потоків у їхдетінізації. Як свідчить досвід провідних країн світу, саме транспарентністьдозволяє зменшити обсяги тіньових операцій в країні, шляхом впровадженнядієвого механізму антикорупційного законодавства та інститутів, нових формнеупередженого контролю з боку держави, відкритої незалежної судовоїсистеми, транспарентності між учасниками фінансових відносин.Проаналізовано зарубіжний досвід ефективного подолання тіньовихоперацій з фінансовими потоками таких країн як: Данія, Нова Зеландія,Фінляндія, Сінгапур, Швеція, Швейцарія, Норвегія, Нідерланди, Німеччина,Люксембург.Досліджено особливості тінізації фінансових потоків України, якухарактеризують: недієвість та суперечливість роботи антикорупційних таправоохоронних органів; відсутність законодавчих гарантій захистувикривачів корупційних операцій; не зупинений тиск на активістів, якізаймаються дослідженням корупції в країні; незначна роль громадської радидоброчесності в процесі перевірки кваліфікації кандидатів на посаді суддів;несприятливі умови для ведення бізнесу в Україні; нерівномірністькапіталовкладень в регіони України; складне адміністрування податків;проблеми під час отримання банківських кредитів і позик; нестабільнаполітична ситуація в країні; забюрократизованість державних інституцій таінш.Визначено, що фінансові установи почали активно використовуватитехнології блокчейнів для створення нових бізнес-моделей, зменшеннявитрат та збільшення прибутковості і конкурентоспроможності. Основноюсеред причин застосування блокчейну є потенційне скорочення витрат врезультаті оптимізації якості даних, транспарентності та внутрішньогоконтролю. Проте, користуючись новою технологією, потрібно ретельнозабезпечувати процес контролю її впровадження для мінімізації ризиків, якіпов'язані з її розвитком та які можуть бути потенційними загрозами не лишефінансовій безпеці банківського сектору, а й небанківського фінансовогосектору країни.Досліджено вплив тінізації фінансових потоків на складові фінансовоїбезпеки України, який проявляється у вигляді: нецільового використаннякоштів, низького рівня транспарентності монетарної політики НБУ,проведення незаконних валютних операцій, корупційної складовоїінвестиційної сфери, тіньового банкінгу, відсутності належного державногонагляду, криміналізації фінансових відносин підприємств тадомогосподарств.Обґрунтовано доцільність використання Україною міжнародногодосвіду детінізації фінансових потоків, забезпечені фіскальними інститутамизарубіжних країн, що сприятиме підвищенню рівня транспарентностінаціональної фінансової системи. Запропоновано систему заходів щодовпровадження успішного фіскального зарубіжного досвіду детінізаціїфінансових потоків України з метою подолання відмінностей порівняно зпровідними країнами світу.^UAn important scientific task to deepen the theoretical and methodological principles, develop methodological approaches and develop practical recommendations for increasing the level of transparency of financial flows in Ukraine in the context of their de-shadowing is solved in the thesis. Theoretical provisions are systematized and the main provisions characterizing “transparency of financial flows” are formulated. The author's vision of the concept of "transparency" in the economic sphere is offered. The conceptual model of transparency is investigated. It is determined that transparency is based on three interrelated principles: the principle of disclosure (the amount of information provided and the degree of its availability to stakeholders); the principle of clarity (choice of media, context sensitivity, linguistic consistency, presentation, noise management and relevance to understand what is happening) and the principle of accuracy (the degree of accurate perception of information). The main features of transparent information, which include: clarity, reliability, completeness, materiality, relevance, efficiency, accessibility, systematicity, rationality, verifiability, have been clarified. The existing legal framework in Ukraine for the formation of the institution of transparency is analyzed. Typical instruments of money laundering used in Ukraine are described. Positive and negative features of shadowing of financial flows of the country are determined. Institutional factors of shadowing of financial flows are determined. The cumulative effect of factors influencing the level of the country's shadow economy is defined. The cumulative effect can be positive or negative. The role of transparency of financial flows in their de-shadowing is characterized. According to the experience of the world's leading countries, transparency reduces the volume of shadow transactions in the country through the introduction of an effective mechanism of anti-corruption legislation and institutions, new forms of impartial control by the state, open independent judicial system. The foreign experience of effective overcoming of shadow operations with financial flows of such countries as: Denmark, New Zealand, Finland, Singapore, Sweden, Switzerland, Norway, the Netherlands, Germany, Luxembourg is analyzed. The current state of the level of shadowing of Ukraine's financial flows, which is characterized as high due to the following reasons: inefficiency and inconsistency of the work of anti-corruption and law enforcement agencies; lack of legislative guarantees for the protection of whistleblowers; pressure on activists investigating corruption in the country has not stopped; insignificant role of the public integrity council in the process of checking the qualifications of candidates for the position of judges; unfavorable conditions for doing business in Ukraine; uneven investment in the regions of Ukraine; difficult tax administration; problems in obtaining bank loans and borrowings; unstable political situation in the country; over-bureaucratization of state institutions, etc. It is determined that financial institutions have begun to actively use blockchain technologies to create new business models, reduce costs and increase profitability and competitiveness. The main reasons for using the blockchain are potential cost reductions as a result of data quality optimization, transparency and internal control. However, when using new technology, it is necessary to carefully ensure the process of monitoring its implementation to minimize the risks associated with its development and which can be a potential threat not only to the financial security of the banking sector but also the non-banking financial sector. The impact of shadowing of financial flows on the components of financial security of Ukraine, which manifests itself in the form of: misuse of funds, low level of transparency of monetary policy of the NBU, illegal foreign exchange transactions, corrupt investment, shadow banking, lack of proper state supervision, criminalization of financial relations and households. The expediency of Ukraine's use of the international experience of deshadowing of financial flows provided by fiscal institutions of foreign countries, which will help increase the level of transparency of the national financial system, is substantiated. The directions of introduction of successful fiscal foreign experience of de-shadowing of financial flows of Ukraine as overcoming of differences with the leading countries of the world are offered. It is proved that maintaining the transparency of the business entity at a sufficiently high level is its competitive advantage, as it allows to adapt harmoniously to the changing financial situation in the country and the world, reduces the negative effects of systemic effects of financial market destabilization.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Младенова Т. В. 
Крим у діалозі культур “Захід-Схід” на прикладі музичної творчості. / Т. В. Младенова. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація є першим в українському музикознавстві науковим дослідженням музичної культури Кримського півострова із урахуванням її генетичної природи. З метою осмислення музичної культури Криму у діалогічному екзистенціонуванні звернено увагу на проблему діалогу як ключової категорії філософського знання. Філософський підхід, пріоритетом якого є етична складова діалогічного співіснування у дискурсі «Я-Інший», створює умови задля якісної – комплементарної міжкультурної комунікації «Захід-Схід».Амбівалентна діалогічність культурних впливів, генерованих як Заходом, так і Сходом, визначила особливість та унікальність музичного ландшафту Криму. І цей ландшафт вже в другій половині XIX – першій половині XX століть зайняв свою ланку у загальноєвропейському орієнталістичному проекті.Враховуючи географічно сформовані шляхи перетину східних та західних впливів на Кримському півострові, у контексті історичної ретроспективи орієнталізму, як феномену європейського мистецтва, закцентовано діалог Заходу з країнами Близького Сходу. Ідеться про імпульси, що походили із Єгипту, Вавилону, Стародавньої Іудеї, Сирії, пізніше – Елінізованої Греції, з арабського халіфату (Іспанія), а також із Туреччини. Спостереження за трансформаціями діалогічності «Захід-Схід», що відбувалися у просторі літературного, образотворчого, й особливо музичного мистецтв, свідчать про поступове зближення обох світів.Пошуки генетично подібної Криму та, водночас, орієнтально репрезентативної культури, актуалізували конкретизацію імагопозиції «іспанізмів» у композиторській творчості. На прикладі іспанського orient'у окреслено аспекти контактного діалогу: регіонально-географічний, що передбачає культурний обмін за участю митців-пілігримів, які свідомо стають учасниками культурного діалогу; дистанційно-інформаційний, що здійснюється на відстані через посередників; генетичний, існуючий на підсвідомому рівні він проявляється в певний момент, керуючи творчим актом.Одним із основних завдань дослідження було вивчення та презентація ретрансляції кримського оrient'у через професійну музичну творчість. Для цього, насамперед, постала проблема відтворення музично-історичного процесу Криму, періодизація якого продиктована нашаруванням основних етнічних компонентів, що брали участь у формуванні автохтонного кримськотатарського етносу, який й по сьогодні залишається репрезентантом культури Кримського півострова.Виокремлення значних явищ та творчих постатей, що сприяли розвитку музичної культури півострова, надає змогу стверджувати, що періодом її найвищого розквіту була доба Кримського середньовіччя. Наповнена розмаїттям мистецьких галузей (релігійна музика, творчість поетів-співців, музично-поетична творчість кримської аристократії, військова музика, побутова обрядова музична творчість, музика театральних вистав), відмічена демократизмом творчого співіснування, ця доба відрізнялась домінуванням східного вектору культурного розвитку. Саме цей вектор в подальшому й визначив місце Криму у такому найпотужнішому європейському проекті як орієнталізм, що мав місце вже наприкінці XIX – початку XX століть. Імпульси, які на той час йшли зсередини півострова на зустріч європейському модерну за участю видатних кримських діячів (І. Гаспринського, А. Рефатова, Я. Шерфедінова та багатьох інших) були проявами іманентної кримському культурному простору діалогічної екзистенції. З іншого вектору орієнтально забарвлені твори російських композиторів (М. Мусоргського, М. Глінки, О. Глазунова, М. Римського-Корсакова), етномузикологічні зацікавлення українських митців-науковців (М. Лисенка, К. Квітки, А. Кончевського) – все це може бути розцінено як спроби творчого осмислення кримськотатарського музичного фольклору, що відбувалися на тлі регіонально-географічних контактів. Також на прикладі творчості О. Спендіарова, А. Караманова виокремлено парадигми генетичного аспекту діалогічності «Захід-Схід».В дослідженні актуалізована проблема інтеграції в український культурний контекст генерації кримських композиторів, музикантів сучасності, серед яких: Е. Емір, Дж. Каріков, М. Халітова та ін.^UThe thesis is the first scientific study of the musical culture of the Crimean Peninsula in Ukrainian musicology, taking into account its genetic nature. In order to understand the musical culture of Crimea in dialogical existention, attention is drawn to the problem of dialogue as a key category of philosophical knowledge. The philosophical approach, whose priority is the ethical component of dialogical coexistence in the discourse "I-the other", creates conditions for high-quality – complementary intercultural communication "West-East".The ambivalent dialogic nature of cultural influences generated by both the West and the East has determined the peculiarity and uniqueness of the musical landscape of Crimea. And this landscape already in the second half of the XIX – first half of the XX centuries took its link in the pan-European оrientalist project.Taking into account the geographically formed ways of crossing Eastern and Western influences on the Crimean Peninsula, in the context of a historical retrospective of orientalism as a phenomenon of European art, the dialogue between the West and the countries of the Middle East is focused. We are talking about impulses that came from Egypt, Babylon, ancient Judea, Syria, later – Elinized Greece, from the Arab Caliphate (Spain), as well as from Turkey. Observations of the West-East dialogic transformations that took place in the space of literary, visual and especially musical arts indicate a gradual convergence of both worlds.The search for a genetically similar Crimea and at the same time an orientally representative culture actualized the concretization of the imagoposition of "Hispanisms" in the composer's work. Using the example of the Spanish orient'у, aspects of the contact dialogue are outlined: regional-geographical, in which cultural exchange is carried out with the participation of pilgrim artists who consciously become participants in cultural dialogue; remote information, which involves the transmission of information at a distance through intermediaries; genetic, which exists on a subconscious level and manifests itself at a certain point, controlling the creative act.One of the main tasks of the study was to study and present the retransmission of Crimean оrient through professional musical creativity. For this purpose, first of all, the problem of reproducing the musical and historical process of the Crimea arose. The periodization of the musical and historical process of Crimea is primarily dictated by the layering of the main ethnic components that participated in the formation of the autochthonous Crimean Tatar ethnic group, which still remains a representative of the culture of the Crimean peninsula.The identification of significant phenomena and creative figures that contributed to the development of the musical culture of the peninsula allows us to assert that the period of its highest flourishing was the era of the Crimean Middle Ages. Filled with a variety of artistic branches (religious music, creativity of poets-singers, musical-poetic creativity of the Crimean aristocracy, military music, household ceremonial musical creativity, music of theatrical performances), marked by the democracy of creative coexistence, this era was characterized by the dominance of the eastern vector of cultural development. It was this vector that later determined the place of Crimea in such a powerful European project as оrientalism, which took place already in the late XIX – early XX centuries. The impulses that at that time were coming from within the peninsula to meet European modernity with the participation of prominent Crimean figures (I. Gasprynsky, A. Refatov, Y. Sherfedinov and many others) were manifestations of dialogical existence immanent to the Crimean cultural space. On the other hand, the works of Russian composers (M. Mussorgsky, M. Hlinka, A. Hlazunov, N. Rymsky-Korsakov), ethnomusicological interests of Ukrainian artists (M. Lysenko, K. Kvitka, A. Konchevsky) – all this can be regarded as attempts to creatively understand the Crimean Tatar musical folklore.Also, on the example of the works of A. Spendiarov and A. Karamanov, the paradigms of the genetic aspect of dialogicism "West-East" are highlighted.The study also raises the issue of integration into the Ukrainian cultural context of the generation of Crimean composers, contemporary musicians, including: E. Emir, J. Karikov, M. Khalitova and others.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Бабченко Я. Ю. 
Образна презентація інформації у сучасному медіапросторі культури / Я. Ю. Бабченко. — Б.м., 2021 — укp.

Дослідження присвячене розгляду сучасних медіатехнологій як чинникарозвитку культурно-мистецького середовища, образної презентації інформації вмедіакультурі. Проаналізовано взаємодію медіатехнологій і мистецтва уграфічному дизайні, виставковій діяльності музеїв і галерей, особливостіартпростору естради і шоу-бізнесу, а також образних презентацій під часфестивальних заходів. Визначено й охарактеризовано тенденції у взаємодіїмистецтва й медіатехнологій на рівні універсальних і локальних артефактів таструктурно-функціональних ознак комунікації, розкрито жанрові і видовіособливості синтезу мистецтв і медіатехнологій у виставковій діяльності музеїві галерей, у графічному дизайні, в шоу-бізнесі, сценічних артпрезентаціях.Охарактеризовано форми образної презентації інформації як ігрову реальність;визначено основні концепти образних комунікацій в середовищі сучасногоміста; показано вплив інсталяцій, образних презентацій інформації наформування віртуального простору. Медійні технології утворюютькомунікативне поле, в якому поєднуються комунікації і сценічний простіробразної презентації інформації, насичений візуальними ефектами,танцювальними, пластичними мізансценами.Ключові слова: медіапростір, мистецтво, синтез мистецтв та інформаційно-комунікативних технологій, імагінація, естрада, шоу-бізнес.^UThe study is devoted to the consideration of modern media technologies asa factor in the development of the cultural and artistic environment, in particularthe figurative presentation of information in media culture. Figurative presentationsare still little studied in terms of game communication, artistic synthesis ofinformation messages. The purpose of the study is to identify trends in thedevelopment of figurative presentation in the modern information environment. Thisdetermines its tasks: to identify trends in the interaction of art and media technologiesat the level of universal and local artefacts and structural and functional features ofcommunication; to consider the synthesis of arts and media technologies in theexhibition activities of museums and galleries, in graphic design, in show business,stage art presentations. The object of research is modern media technologies as afactor in the development of the cultural and artistic environment, the subject is thefigurative presentation of information in media culture as an artistic whole.Theoretical and methodological principles of analysis of modern media technologiesare substantiated taking into account the dialogue of cultures, in particular, figurativeforms of information's presentation in exhibition activities of museums, galleries,archives and libraries, graphic design, pop and show business, design and fashion.The figurative integrity of the cultural space of a modern city is characterized, whichincludes artistic and information technologies reveals the presentation peculiarities ofthe world of things in mass culture.It is emphasized that in the field of exhibition activities, figurative presentations of information are based on a combination of traditional and non-traditionalforms of communicative communication. The gallery business has developed. Key words: art, synthesis of arts and information and communicationtechnologies, imagination, design, variety, show business.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Новицька І. В. 
Управління просуванням органічної продукції на внутрішній та зовнішній ринки / І. В. Новицька. — Б.м., 2022 — укp.

У дисертаційній роботі обґрунтовано теоретичні положення, методичні та практичні рекомендації щодо управління просуванням органічної продукції на внутрішній та зовнішній ринки.У першому розділі дисертаційної роботи узагальнено й удосконалено теоретичні основи управління просуванням органічної продукції. Розглянуто існуючі наукові підходи до розуміння сутності управління просуванням органічної продукції як економічної категорії та запропоновано власне трактування дефініції «управління просуванням органічної продукції», що полягає у поетапному застосуванні функціонального й процесного підходів, які, на відміну від інших, дозволяють утворити постійну взаємодію управлінських функцій під час здійснення системи заходів щодо досягнення цілей із просування органічної продукції до потенційних споживачів в умовах підвищення соціальної та екологічної відповідальності через призму цифровізації. У межах такого підходу підкреслюється, що органічна продукція є екологічно чистою, її виробник забезпечив дотримання відповідних стандартів якості та має підтверджуючий сертифікат, що дозволяє на упаковці готової продукції використовувати відповідний логотип чи маркування. Процес просування органічної продукції розглянуто не лише як форму повідомлень, що застосовується підприємством для інформування, нагадування й переконання потенційних покупців до здійснення покупки, а і як цілу низку заходів, спрямованих на постійний моніторинг за зміною споживчих смаків і пріоритетів у виборі продукції та швидку мотивацію клієнта до купівлі цієї продукції. У процесі дослідження обґрунтовано, що до управління просуванням органічної продукції доцільно застосувати функціональний та процесний підходи, які в комплексі зможуть забезпечити безперервну взаємодію функцій управління (прогнозування, планування, організацію, мотивацію, стимулювання, моніторинг та контроль) у процесі просування органічної продукції на внутрішній та зовнішній ринки, а також можливість збуту з урахуванням особливостей органічної продукції, життєвого циклу товару та взаємозв'язків із клієнтами. Аргументовано, що управління просуванням органічної продукції буде різнитися залежно від виду продукції, зокрема продукція первинного виробництва, вторинної переробки, готова упакована продукція. Щодо формування пріоритетних інструментів при просуванні органічної продукції на ринок запропоновано використовувати логістичний підхід, націлений на побудову ефективних каналів збуту між усіма учасниками (виробниками, переробниками, підприємствами, які займаються продажами органічної продукції, посередниками, транспортними компаніями та споживачами), особливо при виході підприємства на зовнішній ринок. З метою вдосконалення процесу управління просуванням органічної продукції, зважаючи на вимоги сучасного суспільства, запропоновано активізувати використання цифрових технологій, зокрема застосувати сучасні інструменти налагодження інформаційно-комунікаційного простору зі споживачем через електронні засоби, зокрема Інтернет, мобільні й комп'ютерні технології та інше.У процесі дисертаційного дослідження узагальнено та систематизовано основні методи управління просуванням органічної продукції, що базуються на інтеграції методів управління, маркетингової діяльності й цифровізації та складають основу науково-методичного забезпечення управління просуванням органічної продукції. З метою ефективного просування органічної продукції відповідно до її особливостей вирощування, виготовлення, переробки й транспортування запропоновано використання системи інструментів, які розділено на інструменти комплексу маркетинг-міксу (товарна марка, термін придатності, упаковка, знижки, розпродаж, кредитування, нейромаркетинг, канали збуту, транспортування, реклама, стимулювання збуту, персональний продаж, паблік рилейшенз, прямий маркетинг, тренінги, індивідуальні зустрічі, майстер-класи, пошук товару, обмін, виставка, екскурсія та інші) й інструменти цифровізації (сайт, соціальні медіа, слайд-презентація, відео, мобільні додатки, блокчейн, чат-боти, SMM, 3D-візуалізація, QR-код), що в комплексі дозволяють створити чіткий і міцний зв'язок між ключовими повідомленнями від виробника органічної продукції до споживача.На основі аналізу світового досвіду управління просуванням органічної продукції виділено найбільш поширені моделі регулювання ринку органічної продукції у зарубіжних країнах, зокрема державну, недержавну й змішану, та виявлено особливості й переваги їх застосування. Установлено, що на міжнародному рівні для ефективного управління просуванням органічної продукції створено належну інфраструктуру органічного ринку. Обґрунтовано, що досвід формування такої інфраструктури доцільно використати в Україні з урахуванням діючого законодавства та умов вітчизняного органічного ринку.^UThe dissertation work justified theoretical provisions, methodological and practical recommendations for managing organic products in domestic and foreign markets.The first section of the dissertation summarizes and improves organic promotion management's theoretical foundations. The current scientific approaches to understanding the essence of organic promotion management as an economic category were considered, and the interpretation of the definition «management of organic products promotion» was proposed. These consist in the gradual application of functional and process approaches, which, unlike others, allow us to form a constant interaction of management functions in implementing a system of measures to achieve goals for the promotion of organic products to potential consumers in terms of increasing social and environmental responsibility. In such an approach, it is emphasized that organic products are environmentally friendly. The manufacturer has ensured compliance with relevant quality standards and has a supporting certificate, allowing the appropriate logo or labeling on the packaging of finished products. The process of promotion of organic products is considered not only as a form of messages used by the enterprise to inform, remind and convince potential buyers to make a purchase but also as a series of measures aimed at continuous monitoring of consumer's tastes and priorities changes in product selection and instant encouragement of a customer to purchase these products.In the process of research, it is substantiated that to manage the promotion of organic products, it is advisable to apply functional and process approaches, which together can provide continuous interaction of management functions (forecasting, planning, organization, motivation, stimulation, monitoring, and control) in the promotion of organic products on domestic and foreign markets, as well as sales opportunities, taking into account the characteristics of organic products, product life cycle and the relationship with customers. Additionally, it is argued that the promotion of organic products will differ depending on the type of products, particularly products of primary production, secondary processing, and finished packaged products. Therefore, suggested using a logistic approach to the formation of priority tools in the promotion of organic products on the market, aimed at building effective sales channels between all participants (producers, processors, enterprises involved in the sale of organic products, intermediaries, transport companies, and consumers), especially when entering the foreign market.For the purpose of improving the process of managing the promotion of organic products and taking into account the requirements of modern society, it is proposed to take into account digitalization, consisting in the use of modern tools to establish information and communication space with the consumer through electronic means, in particular, the Internet, mobile and computer technology, and others.In the course of the dissertation research, the main methods of managing the promotion of organic products, that are based on the integration of management methods, marketing activities, and digitalization, and form the basis of scientific and methodological support for managing the promotion of organic products were generalized and systematized. To effectively promote organic products following their characteristics of growing, manufacturing, processing, and transportation, it is proposed to use tools divided into tools of the marketing mix complex (brand name, shelf life, packaging, discounts, sale, lending, neuromarketing, sales channels, transportation, advertising, sales promotion, personal sales, public relations, direct marketing, pieces of training, individual meetings, master classes, product search, exchange, exhibition, excursion, and others) and digitalization tools (website, social media, slide presentation, video, mobile applications, blockchain, chatbots, SMM, 3D visualization, QR code), which together make it possible to create a clear and robust connection between critical messages from the producer of organic products to the consumer.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Бєлов Д. О. 
Український комікс: бібліотечно-інформаційний вимір. / Д. О. Бєлов. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено дослідженню українського коміксу в бібліотечно-інформаційному середовищі. Дослідження грунтується на розкритті особливостей розвитку коміксової культури в Україні з позицій книгознавства та бібліотекознавства.Наукова новизна дослідження полягає у виокремленні етапів розвитку українського коміксу на тлі загальної еволюції коміксу як інформаційного продукту; у висвітленні сучасного стану розвитку коміксів в Україні, їх жанрової та видової багатоманітності; в обґрунтованні поняття імерсивного коміксу та перспектив таких інформаційних продуктів в Україні; в узагальненні вітчизняного і зарубіжного досвіду бібліотечного сервісу, організованого навколо коміксів як інформаційних продуктів, і окресленню перспектив напрямів його розвитку в Україні.Виявлено, що специфіка коміксу як інформаційного продукту, смислове наповнення якого виражається за допомогою вербально-іконічного інструментарію – зображення і вербалізованого тексту, – обумовлює його синкретичну природу і пояснює увагу до коміксу як з боку літературознавців і мовознавців, так і мистецтвознавців і культурологів. Крім того, комікс можна віднести як до періодичних видань, так і до книжкової продукції, що робить його предметом дослідження у вимірі журналістики і видавничої справи. Водночас, будучи багатофункціональним і унікальним інформаційним продуктом, комікс досі не став предметом вивчення для книгознавців і бібліотекознавців. Дослідження коміксів з позицій інформаційної, бібліотечної та архівної справи відсутні, що доводить актуальність обраної теми дисертації.З позицій бібліотекознавства і книгознавства обґрунтовано відмінність понять «український комікс» і «комікс в Україні», з урахуванням критеріїв україніки запропоновано поняття українського коміксу як видання коміксової продукції будь-якого жанру і спрямованості, видане на теренах України та/або українською мовою (що не є перекладом іншомовних творів), українського авторства та про Україну. Визначено і охарактеризовано етапи розвитку українського коміксу.Виявлено жанрово-видове урізноманітнення коміксів в Україні, обґрунтовано наявність таких видів коміксів, як: пригодницько-історичний; супергероїка; фентезі, наукова фантастика; комікс для дітей; гумористичний; сучасний роман; кримінальний; освітній.Доведено, що поширення інтернет-технологій і, зокрема, технологій «розширеної реальності» та їх впровадження у виробництво коміксів спричинило трансформацію цього виду інформаційного продукту і появу інноваційних форматів цих видань – веб-коміксів та імерсивних коміксів, специфікою яких є нелінійність і ефект занурення. В імерсивних коміксах поряд із традиційними вербальним і графічним компонентами з'являється додатковий – імерсивна технологія, без якої коректне сприйняття тексту неможливе. Виробництво імерсивних коміксів потребує співпраці письменників, ілюстраторів, авторів і видавців з виробниками програмного контенту, що обумовлює його проєктний формат. Водночас зростання кількості таких проектів і готовність спільноти і провідних компаній – виробників контенту вкладати в них кошти засвідчує перспективність такого виду продукту і його упевнене майбутнє.З'ясовано, що основними компонентами сформованого навколо коміксів комплексного бібліотечного сервісу в установах України є: організація просвітницьких заходів, присвячених коміксам; інформування про надходження коміксів до бібліотеки; організація виставок коміксів; складання рекомендаційних списків і підготовка бібліографічних покажчиків; презентація окремих видань і організація зустрічей з авторами і видавцями коміксів; проведення воркшопів і майстер-класів, організація конкурсів. Доведено, що, будучи предметом діяльності бібліотекарів, комікс також слугує їм ефективним інструментом для вирішення просвітницьких, соціальних і вузькопрофесійних завдань із популяризації бібліотечної професії і бібліотечної справи. Обґрунтовано перспективні напрями вдосконалення сформованого навколо коміксів вітчизняного бібліотечного сервісу, серед яких: створення спеціальних колекцій коміксів; участь у проєктах зі створення коміксів із використанням зображень, що містяться в документах з фондів бібліотек; зважаючи на те, що комікси є частиною історико-культурної спадщини України, формування присвячених коміксам розділів у електронних бібліотеках «Україніка» та «Культура України», що сприяло б вирішенню завдань не лише забезпечення широкого доступу до тих коміксових видань, які зберігаються в бібліотеках, а й популяризації вітчизняної коміксової спадщини за кордоном; створення корпоративної бібліотечної бази даних коміксів та графічних романів.Ключові слова: комікс, графічна історія, інформаційний продукт, імерсивні технології, меді-продукт, візуальна комунікація, бібліотечно-інформаційний вимір, комунікація, адаптація, комікс-культура, український комікс.^UThe dissertation is devoted to the research of Ukrainian comics in the library and information environment. The study is based on the discovery of the peculiarities of the development of comic culture in Ukraine from the standpoint of bibliography and library science.The scientific novelty of the study is to highlight the stages of development of Ukrainian comics against the background of the general evolution of comics as an information product; in highlighting the current state of development of comics in Ukraine, their genre and species diversity; in substantiation of the concept of immersive comics and prospects of such information products in Ukraine; in generalizing the domestic and foreign experience of the library service organized around comics as information products, and outlining the prospects of its development in Ukraine.It was found that the specificity of comics as an information product, the semantic content of which is expressed through verbal-iconic tools - images and verbalized text - determines its syncretic nature and explains the attention to comics by literary critics and linguists, art critics and culturologists. In addition, comics can be attributed to both periodicals and books, which makes it the subject of research in the dimension of journalism and publishing. At the same time, being a multifunctional and unique information product, comics has not yet become a subject of study for bibliologists and librarians. There are no studies of comics from the standpoint of information, library and archival affairs, which proves the relevance of the chosen topic of the dissertation.From the standpoint of library science and bibliography, the difference between the concepts of "Ukrainian comics" and "comics in Ukraine" is substantiated, taking into account the criteria of Ukrainian, the concept of Ukrainian comics is is a translation of foreign works), Ukrainian authorship and about Ukraine.The stages of development of Ukrainian comics are determined and characterized.The genre-types of diversification of comics in Ukraine are revealed, the existence of such types of comics as: adventure-historical is substantiated; superhero; fantasy, science fiction; comics for children; humorous; modern novel; criminal; educational.It is proved that the spread of Internet technologies and, in particular, augmented reality technologies and their introduction into comic production has led to the transformation of this type of information product and the emergence of innovative formats of these publications - web comics and immersive comics, which are nonlinear and immersive. In immersive comics, in addition to the traditional verbal and graphic components, there is an additional - immersive technology, without which the correct perception of the text is impossible. The production of immersive comics requires the cooperation of writers, illustrators, authors and publishers with producers of software content, which determines its design format. At the same time, the growing number of such projects and the willingness of the community and leading content companies to invest in them testifies to the prospects of this type of product and its secure future.It was found that the main components of the complex library service formed around comics in the institutions of Ukraine are: the organization of educational activities dedicated to comics; informing about the arrival of comics in the library; organization of comic book exhibitions; compilation of recommendation lists and preparation of bibliographic indexes; presentation of individual publications and organization of meetings with comic book authors and publishers; conducting workshops and master classes, organizing competitions. It has been proved that, being the subject of librarians' activities, comics also serve them as an effective tool for solving educational, social and narrow professional tasks of popularizing the library profession and library business.Perspective directions of improvement of the domestic library service formed around comics are substantiated, among which: creation of special collections of comics; participation in projects for the creation of comics using images contained in documents from library collections; Considering that comics are a part of the historical and cultural heritage of Ukraine, the formation of chapters on comics in the electronic libraries "Ukraine" and "Culture of Ukraine", which would help solve problems not only providing wide access to comics published in libraries, but also the promotion of domestic comic heritage abroad; creation of a corporate library database of comics and graphic novels.Keywords: comics, graphic history, information product, immersive technologies, media product, visual communication, library and information dimension, communication, adaptation, comic culture, Ukrainian comics.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Кожухова Х. В. 
Підготовка майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до використання цифрових технологій в професійнійдіяльності: автореферат дис. ... д.філософ : 015 / Х. В. Кожухова. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до використання цифрових технологій в професійній діяльності. Розроблено зміст педагогічної технології: оновлення змісту освітніх компонентів, які вивчаються під час навчання більшості гуманітарних спеціальностей та є базовими в їхній підготовці; розроблення та впровадження вибіркової дисципліни «Цифрові технології в освіті»; розроблено програмипозааудиторної діяльності (кіноклуб, TED-конференції, семінари) відібрано форми (лекції (інформаційно-проблемна, лекція-пресконференція, лекція- візуалізація, бінарна лекція, лекція-дебати, мультимедійна лекція); семінарські заняття, тренінги, майстер-класи (презентація педагогічного досвіду), проєктні заняття; «круглий стіл»; «змішане навчання»; вебінар, відеоконференції, віртуальні консультації), методи (мозковий штурм, мобільної навчальної взаємодії, кейс-метод, проблемні, «перевернене» навчання, скрайбінг, інтерактивний, ігрового проєктування, портфоліо, web- квест), засоби навчання (електронні посібники, обладнання, технічні засоби, програмне забезпечення, цифрові ресурси). Виділено етапи впровадження авторської педагогічної технології в освітній процес закладів вищої освіти: мотиваційний, практичний, адаптаційно-рефлексійний. Використано різноманітні форми та методи роботи зі студентами гуманітарних спеціальностей задля формування їхньої готовності до використання цифрових технологій в професійній діяльності під час навчання у ЗВО, які можуть бути реалізовані в умовах дистанційної освіти. Розкрито модернізацію змісту освітнього процесу за основними напрямами: оновлення змісту освітніх компонентів, які є загальними під час підготовки вчителів усіх гуманітарних спеціальностей: «Філософія», «Історія України», «Педагогіка», «Психологія», «Безпека життєдіяльності», «Інформаційнітехнології», збагачені темами, що розширюють світогляд студента й розкривають усебічний вплив цифрових технологій на численні аспекти життя суспільства загалом і на кожну людину окремо та створюватимуть позитивне ставлення до практичного використання сучасних технологій під час освітнього процесу; розроблення й упровадження навчальної дисципліни «Цифрові технології в освіті», відповідного сайту задля створення власного цифрового портфеля вчителя, банку тренінгових програм, навчальних проєктів, ситуаційних вправ, спрямованих на формування готовності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до використання цифрових технологій в професійній діяльності; адаптації пакету діагностичнихматеріалів для визначення рівня сформованості готовності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до використання цифрових технологій в професійній діяльності; розробці програми позааудиторної діяльності (кіноклуб, TED-конференції, семінари). Результати педагогічного експерименту показали, що більшість респондентів експериментальної групи досягли середнього (46,3%) і високого (38,4%) рівнів готовності до використання цифрових технологій в професійній діяльності. Статистичний аналіз (за -критерієм Колмогорова- Смирнова) засвідчив, що зміни, які відбулися в експериментальній групі після проведення формувального етапу експерименту, є статистично значущими. При порівнянні результатів контрольної групи до та після педагогічного експерименту ми не отримали особливих відмінностей. Це підтверджує, що педагогічна технологія підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до використання цифрових технологій в професійній діяльності є ефективною. Результати дослідження можуть бути використані для подальшого вдосконалення теорії та практики професійної освіти, у системі підвищення кваліфікації та перепідготовки педагогічних кадрів і самоосвітній діяльності вчителів та викладачів закладів вищої освіти.^UThe thesis is a theoretical and experimental research into the training of future teachers of humanities to use digital technologies in their professional activity. We have built the educational framework content: updating the subjects that are a part of the most humanities curricula and are basic for student training; developing and introducing the elective course called Digital technologies ineducation; students’ afterschool activity (a movie club, TED-conferences, seminars); choosing the forms (lectures (information and problem-based, a press- conference lecture, a visualization lecture, a binary lecture, debates, a multimedia lecture); running seminars, trainings, workshops (sharing educational experience), project lessons; round-table discussions, blended learning; webinars, videoconferences, virtual consultations), methods (brainstorm, mobile educational interaction, case studies, problem-solving, “flipped” learning, scribing, interactive, gaming projects, portfolio, web quests), learning techniques (digital manuals, equipment, tools, software, digital resources). We have identified three stages of implementing the educational framework into the universities’ educational practice: motivational, practical, adaptive- reflective. We utilized various forms and methods of working with students majoring in the humanities to build their readiness to use digital technologies while studying in a higher education institution, which can be suitable for distance learning. We focused on educational content modernization in the following areas: updating the content of the subject that are common for teachers of all humanities: Philosophy, The History of Ukraine, Teacher Training, Psychology, Life Security, Information Technologies, adding the topics that expand students’ mind and show a comprehensive impact digital technologies have on numerous aspects of social life as a whole and on each separate human being, and build a positive attitude to the practical use of modern technologies in education; introducing an elective course called Digital technologies in education, creating an appropriate website for making teacher’s own digital portfolio, a collection of trainers, educational projects, situation-based exercises seeking to shape the readiness of future teachers of the humanities to use digital technologies in their professional activity; adapting the set of diagnostic tools to assess the level of the readiness of future teachers of the humanities to use digital technologies in their professional activity; developing the afterschool curriculum (a movie club, TED-conferences, seminars). The results of the educational experiment showed that most of the respondents from the experimental group had reached the medium (46,3%) and high (38,4%) levels of readiness to use digital technologies in their professional activity. The statistical analysis (the -Kolmogorov-Smirnov test) proved that the changes that had taken place in both the control, and the experimental group after the formative stage are statistically significant. When comparing pre- and post- experimental results for the control group, we did not obtain any big variance. This confirms that the educational framework for training future teachers of the humanities to use digital technology in their professional activity is efficient.The results of the research can be used for further improvement in the theory and practice of professional and education, in teachers retraining as well as in an independent activities of teachers and higher education institutions instructors.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Тищенко І. А. 
Інформаційні технології експлуатації голографічних 3D вітрин: автореферат дис. ... д.філософ : 122 / І. А. Тищенко. — Б.м., 2024 — укp.

Мета роботи полягає в дослідженні та формалізації методик подання візуальної інформації на уроках та презентаціях та аналіз доцільності використання сучасних інформаційних технологій для візуалізації презентаційних об’єктів, розкриття методів та засобів досягнення голографічного зображення за допомогою спеціалізованої інформаційної технології, а саме мультиплатформного програмного забезпечення. Під мультиплатформенний програмним забезпеченням розуміється програмне забезпечення, що використовується на всіх відомих ОС (браузери, відео редактори, презентаційні додатки).Об'єкт дослідження – розробка комплексу програмного забезпечення інформаційних технологій для експлуатації голографічних 3D вітрин та розробка рекомендацій до створення мультимедійного контенту голографічних презентацій на вже існуючих програмних забезпеченнях.Предмет дослідження – методологічний інструментарій для моделювання 3D зображення та експлуатації голографічної 3D вітрини. За основу в дослідженні взято нову технологію, яка має назву «Голографічна 3D-вітрина». Запатентована технологія світлової стіни використовується в пристрої, що має назву “uScreener”.Наукова новизна роботи, що виносяться на захист, характеризується наступними твердженнями:уперше:•?розроблено програмне забезпечення спеціалізованої технології «світлова стіна» для створення об’ємного 3D зображення за рахунок комплексного використання нової запатентованої технології перетворення звичайного зображення в голограму та програмного забезпечення голографічних презентацій на основі оптимізованого під відтворення контенту;•?в рамках використання технології «світлова стіна» розроблено та програмно реалізовано метод налаштування та оптимізації контенту під його відтворення у вигляді голографічного 3D зображення;•?розроблено методику подання інформації за допомогою голографічних презентацій на основі механізмів представлення голографічних 3D зображень з використанням оптимізованого під відтворення голографічного контенту веб-додатку або на основі розроблених рекомендацій, вимог, інструкцій до відтворення голографічного контенту з використанням Microsoft PowerPoint або медіа-плеєра;удосконалено: •?систему керування жестами голографічної 3D вітрини, за рахунок програмної реалізації процедур інверсування жестів із збереженням елементів дій кожної з рук;дістало подальшого розвитку: •?методи адаптації контенту в програмному забезпеченні для створення 3D об’єктів, які на відміну від інших, тільки за рахунок тонування відтінків кольорів зображення забезпечують можливість використання існуючого мультимедійного контенту в голографічних 3D вітринах, без його редагування.Актуальність роботи полягає в аргументації використання сучасних інформаційних технологій, що полегшують роботу викладача та збільшують можливості пристроїв, наявних в освітніх закладах. Портативність, мобільність та легкість – це запорука успішного використання ґаджетів у навчальних закладах.Практична значимість наукових результатів. Використання даної технології особливо важливо в класах НУШ (Нової Української школи), так як більшість дітей здатні сприймати інформацію лише в ігровій формі, що дозволяє максимально поринути учням в навчальний процес та не відволікатись на речі, не пов’язані з навчанням.На основі матеріалу дисертаційного дослідження розроблено та впроваджено методичний посібник «Використання голографічних технологій у вивченні англійської мови», що пройшов апробацію в Ржищівському індустріально-педагогічному фаховому коледжі та в класах НУШ Загальноосітнього навчального закладу I-III cт. №2 м.Олександрія.Представлені методичні матеріали розроблено відповідно до навчальної програми «Англійська мова» для студентів освітньо-професійного рівня молодший спеціаліст з огляду на сучасні вимоги щодо підвищення рівня фундаментальної підготовки з англійської мови, а також учнів початкових, середніх та старших класів.За результатами апробації поданий методичний посібник, що містить матеріали дисертаційного дослідження та зосереджений на використанні технологій та додатків, що представлені в даній роботі, доцільно використовувати в освітньому процесі закладів середньої та вищої освіти.В роботі описана методологія створення освітніх матеріалів для голографічної 3D вітрини, що дозволить оптимізувати процес розробки навчальних матеріалів та допоможе глибше зрозуміти специфічні особливості функціонування голографічної 3D вітрини. Окремо, в роботі створено демонстраційний урок англійської мови з використанням голографічних 3D презентацій. Приклад уроку дозволяє зрозуміти принцип використання технології в навчальному процесі та взяти за основу структуру уроку для подальшого створення власних.^UThe purpose of the work is to research and formalize the methods of presenting visual information in lessons and presentations and analyze the feasibility of using modern information technologies to visualize presentation objects, reveal the methods and means of achieving a holographic image using specialized information technology, namely multi-platform software. Multi-platform software means software that is used on all known operating systems (browsers, video editors, presentation applications).The object of the research is the development of a complex of information technology software for the operation of holographic 3D showcases and the development of recommendations for creating multimedia content of holographic presentations on already existing software.The subject of research is a methodological toolkit for 3D image modeling and operation of a holographic 3D showcase. The research is based on a new technology called "Holographic 3D showcase". The patented light wall technology is used in a device called “uScreener”.The scientific novelty of the work submitted for defense is characterized by the following statements:for the first time:•?software has been developed to provide specialized technology “light wall” for creating volumetric 3D images within the framework of a complex vikoristan of new patented technologies for converting the original image into a hologram and software for holographic images presentation based on optimized content;•?within the framework of the new “light wall” technology, a method for adjusting and optimizing content for the purpose of creating a holographic 3D image has been developed and implemented in software;•?a methodology for presenting information using additional holographic presentations based on the mechanisms for presenting holographic 3D images has been developed using a web application optimized for the creation of holographic content, or based on separate recommendations This may include instructions before creating holographic content using Microsoft PowerPoint or a media player;improved:•?the gesture control system of the holographic 3D showcase, due to the software implementation of gesture inversion procedures with preservation of the action elements of each hand;received further development:•?methods of content adaptation in software for creating 3D objects, which, unlike others, only by toning shades of image colors provide the possibility of using existing multimedia content in holographic 3D showcases, without editing it.The relevance of the work lies in the argumentation of the use of modern information technologies, which facilitate the work of the teacher and increase the capabilities of the devices available in educational institutions. Portability, mobility and lightness are the keys to the successful use of gadgets in educational institutions.Practical significance of scientific results. The use of this technology is especially important in the classes of NUSH (New Ukrainian School), since most children are able to perceive information only in a playful form, that allows students to immerse themselves in the learning process as much as possible and not to be distracted by things not related to learning.On the basis of the material of the dissertation research, a methodical manual "Using holographic technologies in the study of English" was developed and implemented. It was tested in the Rzhyshchiv Industrial and Pedagogical Technical College and in the classes of NUSH of Comprehensive Educational Institution of I-III gr. №2 in Oleksandria.The presented methodical materials were developed in accordance with the "English Language" curriculum for students of the educational and professional level of a junior specialist, taking into account modern requirements for improving the level of fundamental training in the English language, as well as students of elementary, middle and senior classes.Based on the results of the approbation, a methodical manual containing the materials of the dissertation research and focused on the use of technologies and applications presented in this work is submitted, it is advisable to use it in the educational process of secondary and higher education institutions.The work describes the methodology of creating educational materials for a holographic 3D showcase, which will make it possible to optimize the process of developing educational materials and help to better understand the specific features of the functioning of a holographic 3D showcase.Separately, a demonstration English lesson using holographic 3D presentations was created in the work. An example of a lesson allows you to understand the principle of using technology in the educational process and take the structure of the lesson as a basis for further creation of your own.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського