Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (40)Наукова електронна бібліотека (236)Реферативна база даних (2620)Книжкові видання та компакт-диски (996)Журнали та продовжувані видання (263)
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 228
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Оленіна О.Ю. Реклама як явище художньої культури : Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / О.Ю. Оленіна / Харк. держ. акад. культури. — Х., 1998. — 19 с.
2.Оленіна О.Ю. Реклама як явище художньої культури : Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / О.Ю. Оленіна / Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 1999. — 19 с.
3.РА307198 Делікатна І.О. Організація взаємодії рекламодавця та рекламного агентства на міжнародному рівні : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / І.О. Делікатна / Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1999. — 17 с.
4.Лисиця Н.М. Реклама як соціальний інститут : Автореф. дис... д-ра соціол. наук: 22.00.03 / Н.М. Лисиця / Ун-т внутр. справ. — Х., 1999. — 35 с.
5.Киричук Л.М. Прагмасемантичні особливості категорії оцінки в рекламному тексті (на матеріалі реклами журналу "Time") : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Л.М. Киричук / Київ. держ. лінгв. ун-т. — К., 1999. — 19 с.
6.РА311457 Черемнова А.І. Правове регулювання комерційної реклами в Україні : Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.04 / А.І. Черемнова / Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 17 с.
7.РА308618 Герасимович І.А. Управлінський облік і функціонально-вартісний аналіз технологічних затрат (на прикладі плодоовочепереробних підприємств України) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.04 / І.А. Герасимович / Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2000. — 17 с.
8.РА310518 Очкас М.В. Моделювання маркетингових рішень в управлінні виробничим комплексом : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / М.В. Очкас / Донец. держ. ун-т. — Донецьк, 2000. — 18 с.
9.РА313170 Подолкова С.В. Засоби реалізації комунікативності у науково-технічних текстах (на матеріалі текстів технічної реклами і анотацій науково-експериментальних статей) : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / С.В. Подолкова / Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2001. — 19 с.
10.РА316999 Ткачук-Мірошниченко О.Є. Імплікація в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної комерційної реклами) : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / О.Є. Ткачук-Мірошниченко / Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Б.м., 2001. — 18 с.
11.РА313312 Ісакова Є.П. Ергономічні характеристики категорій англійського дієслова : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Є.П. Ісакова / Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 20 с.
12.РА312547 Новікова Т.В. Планування рекламної діяльності підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Т.В. Новікова / Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2001. — 18 с.
13.РА313684 Горбаль Н.І. Оцінка та формування витрат на рекламну діяльність в системі маркетингу підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н.І. Горбаль / Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Львів, 2001. — 20 с.: рис.
14.РА314493 Лопушняк Г.С. Соціально-економічні аспекти розвитку вищих навчальних закладів України : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / Г.С. Лопушняк / НАН України. Ін-т економіки. — К., 2001. — 20 с.
15.РА318782 Бойко А.О. Організація управління діяльністю суб'єктів ринку нерухомості : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / А.О. Бойко / Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2002. — 19 с.
16.Черноіванова О.М. Особливості функціонування та розвитку технологічних парків і технополісів у світовому господарстві : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / О.М. Черноіванова / Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2002. — 19 с.: рис.
17.РА318036 Зелінська О.І. Лінгвальна характеристика українського рекламного тексту : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / О.І. Зелінська / Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 17 с.
18.Гречаний В.М. Трансформація функцій управління в АПК за ринкових умов : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.М. Гречаний / Нац. аграр. ун-т. — К., 2002. — 19 с.: рис.
19.РА320436 Ковалевська Т.Ю. Моделювання емпатії в сучасній українській мові : Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.02.01 / Т.Ю. Ковалевська / НАН України. Ін-т укр. мови. — К., 2002. — 36 с.
20.РА318737 Охріменко В.І. Лінгвокогнітивні та прагматичні аспекти аргументації в іспаномовній рекламі : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.05 / В.І. Охріменко / Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 21 с.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського