Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (184)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>K=СЕГМЕНТУВАНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...
1.РА315287 Савченко О.П. Вибір цільового ринку підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.П. Савченко / Східноукр. нац. ун-т. — Луганськ, 2001. — 24 с.: рис.
2.РА382931 Мязіна Н. Б. Глобальний маркетинг агропромислової продукції : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Н. Б. Мязіна / Терноп. нац. екон. ун-т. — Т., 2011. — 20 с.
3.РА380402 Колбасін Є. С. Державна підтримка автомобілебудування в Україні : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Є. С. Колбасін / НАН України, Н.-д. центр індустр. пробл. розв. — Х., 2011. — 19 с.
4.Мохаммед Собхі Кдеір Хавамлех Державне регулювання галузі туристичних послуг як стратегія розвитку національних конкурентних переваг : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / Мохаммед Собхі Кдеір Хавамлех / Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2009. — 20 с.
5.Хрупович С.Є. Економічне оцінювання та управління збутовою діяльністю підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.Є. Хрупович / Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2005. — 22 с.
6.Серебренніков Б.С. Маркетингова цінова політика на електроенергетичному ринку : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Б.С. Серебренніков / Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2005. — 17 с.
7.РА308396 Богданов Г.Ю. Маркетинговий аналіз та прогнозування ринку трубної продукції : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Г.Ю. Богданов / Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2000. — 16 с.
8.РА375872 Сай Д. В. Маркетингові стратегії підприємств на фармацевтичному ринку : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Д. В. Сай / Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2010. — 21 с.
9.Падафет Ю.Г. Механізм формування іміджу державної установи : Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Ю.Г. Падафет / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2005. — 16 с.
10.РА310518 Очкас М.В. Моделювання маркетингових рішень в управлінні виробничим комплексом : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / М.В. Очкас / Донец. держ. ун-т. — Донецьк, 2000. — 18 с.
11.Лідовський Ю.А. Моделювання маркетингової стратегії підприємства (на прикладі продукції виробничо-технічного призначення) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Ю.А. Лідовський / Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2005. — 20 с.
12.Андренко І.Б. Організаційно-економічні аспекти розвитку готельного господарства регіону : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.10.01 / І.Б. Андренко / Харк. держ. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2003. — 20 с.: рис.
13.Чимшит С.І. Організаційно-методичні засади формування стратегічного потенціалу підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.І. Чимшит / Дніпропетр. ун-т економіки та права. — Д., 2002. — 23 с.: рис.
14.Бойко А.А. Преса православної церкви в Україні кінця ХІХ - початку ХХ століття: тематика і проблематика : Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.08 / А.А. Бойко / Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 31 с.
15.РА372786 Капінус Л.В. Реклама як чинник управління поведінкою споживачів (на матеріалах підприємств з виробництва безалкогольних напоїв) : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л.В. Капінус / Нац. ун-т харч. технол. — К., 2010. — 20 с.
16.Гаркавенко С.С. Розвиток наукових основ проектно-технологічних робіт на стадії створення конкурентоспроможної продукції взуттєвої та шкіргалантерейної галузі : автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.18.18 / С.С. Гаркавенко / Київ. Нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2009. — 36 с.
17.Хмурковський Г.В. Системно-оптимізаційні моделі товару в маркетингових стратегіях малих підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Г.В. Хмурковський / Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2007. — 20 с.
18.Верхомій С.О. Удосконалення процесу проектування чоловічої верхньої сорочки з використанням методу структурного синтезу : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.18.19 / С.О. Верхомій / Хмельниц. нац. ун-т. — Хмельниц., 2009. — 20 с.
19.РА317740 Шандрівська О.Є. Управління газотранспортними компаніями на засадах маркетингу та логістики : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.Є. Шандрівська / Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2002. — 20 с.
20.Кривещенко В.В. Управління комерційною діяльністю підприємств по збуту продукції : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.В. Кривещенко / Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2003. — 17 с.: рис.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського