Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (7)Тематичний інтернет-навігатор (3)Наукова електронна бібліотека (6)Реферативна база даних (792)Книжкові видання та компакт-диски (232)Журнали та продовжувані видання (66)
Пошуковий запит: (<.>K=СУХОМЛИНСЬК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Засименко В. В. 
Виховання в учнів 5 - 8 класів культури спілкування засобами мовного етикету: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. В. Засименко ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано педагогічні умови виховання в учнів підліткового віку культури спілкування засобами мовного етикету. Визначено критерії та показники рівнів вихованості комунікативної культури. Розроблено організаційно-педагогічну модель виховання культури спілкування підлітків засобами мовного етикету. Встановлено й експериментально апробовано методику діагностики рівнів вихованості школярів. Розглянуто, що матеріали дослідження впроваджено в даному й апробованому факультативному курсі "Морально-духовні скарби українського й англійського мовного етикету", який запроваджено в межах організаційно-педагогічної моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25 + Ш141.14-912.37
Шифр НБУВ: РА373433 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Засименко В. В. 
Виховання в учнів 5-8 класів культури спілкування засобами мовного етикету: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. В. Засименко ; Миколаївський державний університет ім. В. О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с.: a-рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25 + Ш141.14-912.37
Шифр НБУВ: РА373433 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Голова Н. І. 
Виховання відповідальності у старшокласників у процесі учнівського самоврядування: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. І. Голова ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено критерії та рівні сформованості відповідальності в учнів старшого шкільного віку. Висвітлено роль учнівського самоврядування у формуванні відповідальності в старшокласників і педагогічні умови підвищення ефективності його впливу на даний процес: структура організації сприяє залученню всіх старшокласників до активної участі в житті класу, школи та навколишнього середовища. Визначено етапи впровадження учнівського самоврядування у навчально-виховний процес загальноосвітнього закладу. Розроблено методичні рекомендації щодо виховання відповідальності у старшокласників у процесі діяльності учнівського самоврядування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.17 + Ч421.431 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА372150 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Дяченко О. О. 
Виховання у молодших школярів шанобливого ставлення до людей: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. О. Дяченко ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито соціально-педагогічні причини непошани дітей до оточуючих і проаналізовано стан сформованості шанобливого ставлення до людей у сучасній початковій школі. Розглянуто сутність і структуру поняття "шанобливе ставлення". Визначено компоненти, показники та рівні вихованості у дітей шанобливого ставлення до людей. Обгрунтовано педагогічні умови, спрямовані на формування у молодших школярів шанобливого ставлення до людей. Розроблено методику виховання у молодших школярів шанобливого ставлення до людей. Виокремлено етапи експериментальної роботи: пропедевтичний, когнітивно-збагачувальний, репродуктивно-діяльнісний, креативно-діяльнісний. Встановлено позитивну динаміку розвитку у молодших школярів експериментальних груп шанобливого ставлення до людей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА371438 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Наливайко І.П. 
Виховання школярів засобами мистецтва у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.П. Наливайко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Розглянуто розвиток виховання підростаючого покоління засобами мистецтва в історії педагогіки. Проаналізовано та розкрито теоретико-практичний досвід В.О. Сухомлинського щодо художньо-естетичного виховання школярів засобами мистецтва Павлівської середньої школи. За результатами аналізу праць педагога, архівних матеріалів, спогадів його колег та учнів виявлено основні форми та методи виховання школярів Павливської середньої школи засобами мистецтва: музичного, образотворчого, театрального, хореографічного, екранного. Обгрунтовано доцільність запровадження ідей В.О. Сухомлинського стосовно виховання школярів засобами мистецтва в навчально-виховний процес сучасної загальноосвітньої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213
Шифр НБУВ: РА314129 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Ткаченко 
Виховання школярів засобами слова у творчій спадщині В.О.Сухомлинського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.М. Ткаченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Здійснено історико-педагогічний аналіз спадщини видатного українського педагога, вченого і дитячого письменника В.О. Сухомлинського з проблеми виховання школярів засобами слова, розкрито його погляди на дану проблему. Висвітлено художньо-педагогічну спадщину В.О. Сухомлинського як дитячого письменника, проаналізовано практичний досвід педагога, визначено форми, методи, засоби виховання словом, а також наведено приклади словесної творчості учнів та узагальнено досвід застосування творчого доробку видатного педагога в сучасній освітньо-виховній практиці. Одержані у процесі дослідження результати сприятимуть збагаченню історико-педагогічної науки. Зібраний і систематизований фактичний матеріал можна використовувати у процесі викладання історії педагогіки, етнопедагогіки, дитячої літератури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214
Шифр НБУВ: РА312226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Міняйлова А.В. 
Гуманістичне виховання студентів у навчально-виховному процесі технічних університетів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / А.В. Міняйлова ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність поняття "гуманістичне виховання студентів технічних університетів", визначено особливості, роль і місце гуманістичного виховання у формуванні особистості студентів технічних університетів. Розглянуто структурні компоненти гуманістичного виховання студентів технічних університетів, зокрема, потребнісно-мотиваційний, когнітивний, діяльнісно-поведінковий. Висвітлено критерії та показники, охарактеризовано рівні гуманістичної вихованості студентів даних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.16
Шифр НБУВ: РА372120 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Ласінська М. Ю. 
Дослідження археологічних пам'яток Нижнього Побужжя: історіографія проблеми (XIX - 30-ті роки XX ст.): автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.06 / М. Ю. Ласінська ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито процес зародження та розвитку археології, виділено основні осередки, довкола яких зосереджувалися археологічні дослідження. Показано значення наукових шкіл і дослідницьких організацій XIX - 1930-х рр. у процесі становлення археологічної науки. Оприлюднено значну частину матеріалів щодо археологічної діяльності окремих організацій та дослідників, які залишалися невідомими науковому загалу, зокрема, документи з фондів Одеського товариства історії та старожитностей, викладачів Новоросійського університету, археологів-краєзнавців: Ф. Т. Камінського, М. Д. Лагути. Простежено шляхи формування методики наукових досліджень у розвідкових і стаціонарних роботах на матеріалах, опублікованих історично-археологічними та краєзнавчими товариствами, науковими установами й окремими науковцями XIX - 1930-х рр.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т4 г(45УКР)-1
Шифр НБУВ: РА379526 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Литвин Л. В. 
Ідеї Вальдорфської педагогіки у вітчизняній освіті: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. В. Литвин ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Вперше ідеї вальдорфської педагогіки розглянуто на грунті філософії дитиноцентризму, яка відповідно до вимог сучасного етапу суспільного та цивілізаційного розвитку відбиває, розвиває та збагачує основні положення антропологічної антропософії Р. Штайнера щодо розвитку, навчання та виховання дитини. Проведено порівняльний аналіз проблеми вільного розвитку особистості в педагогічних теоріях В.О. Сухомлинського та Р. Штайнера. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови адаптації провідних ідей вальдорфської педагогіки в українській педагогічній практиці. Визначено критерії ефективності адаптації ідей цієї педагогіки до діяльності української школи. Розроблено методичні рекомендації для керівників, учителів і вихователів вальдорфських закладів освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)52-2 + Ч424(4НІМ)714.6 + Ч30 в2:Ю2
Шифр НБУВ: РА380160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Жиряков О. Ю. 
Імперський напрям пострадянської російської історіографії другої світової війни: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.06 / О. Ю. Жиряков ; Миколаївський державний гуманітарний університет ім. В.О.Сухомлинського. — Миколаїв, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т1(2)64-1(2)62
Шифр НБУВ: РА369360 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Заліток Л. М. 
Книжка як засіб виховання молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. М. Заліток ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено ідеї В. Сухомлинського щодо використання книжки як засобу виховання молодших школярів. Проаналізовано генезу ідей про виховне значення дитячої книжки в історико-педагогічному процесі. Вивчено історіографію спадщини ученого з даної проблеми. Вперше проведено цілісний системно-структурний аналіз діяльності Павлиської середньої школи за часів В. Сухомлинського з виховання молодших школярів за допомогою книжки. Висвітлено досвід педагога щодо залучення дітей до книжки навчанням читання з застосуванням системного підходу. Розкрито роботу з книжкою в практичній діяльності В. Сухомлинського як систему компонентів, що охоплює об'єктивну та досить повну інформацію про форми роботи з книжкою в початковій школі, розглянуто зміст кожної з даних форм. Показано роль бібліотеки у використанні книжки з метою виховання молодших школярів. Вивчено та проаналізовано творчі ідеї В. Сухомлинського щодо використання книжки як засобу виховання молодших школярів у діяльності сучасної Павлиської середньої загальноосвітньої школи I - III ступенів ім. В. Сухомлинського та Українського колежу ім. В. Сухомлинського.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.252.2 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА379745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
12.

Гамза В. І. 
Культура та побут тернівських болгар в XIX - першій половині XX ст.: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.05 / В. І. Гамза ; Миколаїв. нац. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2011. — 19 с. — укp.

Вперше досліджено культуру та побут болгарського населення колонії Тернівка на Півдні України. На основі великого масиву архівних документів висвітлено етапи формування колонії, її соціально-економічний розвиток та етнічні процеси всередині громади. Розкрито різні аспекти духовної та матеріальної культури поселенців, проаналізовано особливості усної народної творчості та пісенного фольклору, трансформації в звичаєво-обрядовому комплексі, зміни в церковному житті, функціонування шкільних закладів і творчість місцевих театралів. Розглянуто характер забудови Тернівки, тенденції в народній архітектурі, види народних ремесел і домашньої індустрії. Показано зміст культурного діалогу між болгарами, українцями та росіянами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(45=УКР6А/Я)-5
Шифр НБУВ: РА380389 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Колкунова В.В. 
Моральне виховання старших підлітків в умовах поліетнічного учнівського середовища загальноосвітньої школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.В. Колкунова ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. — Миколаїв, 2009. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, зміст, методи та форми організації морального виховання старших підлітків у поліетнічному учнівському середовищі ЗОШ. Розроблено відповідну функціональну модель та запропоновано методику її реалізації. Доведено, що ефективна реалізація морального виховання старших підлітків у разі поліетнічного учнівського середовища ЗОШ можлива у разі організації процесу морального виховання старших підлітків, упровадження інноваційного змісту, комплексу форм, методів та педагогічних умов морального виховання, побудованого з урахуванням вікових та етнокультурних особливостей старших підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.331.2 +
Шифр НБУВ: РА368425

Рубрики:

      
14.

Горбатюк Н.М. 
Народність як принцип виховання у педагогічній науці другої половини XIX - XX століття: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.М. Горбатюк ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано історико-педагогічну літературу з проблеми виховання на підставі принципу народності. Висвітлено передумови становлення ідеї народності у вихованні в дихотомії часу-простору. Проаналізовано розвиток принципу народності у вихованні в період становлення модерної педагогічної думки, у період 1905 - 1920 рр. та у сучасній педагогічній теорії. Запропоновано дефініцію принципу народності. Відзначено, що у вітчизняній педагогічній науці накопичено великий досвід з проблеми дослідження. У працях О. Духновича, К. Ушинського, Б. Грінченка, С. Русової, І. Огієнка, Я. Чепіги, М. Грушевського, В. Сухомлинського розкрито народність як принцип виховання, обгрунтовано її роль і значення у вихованні молодого покоління. Зауважено, що ця проблема актуальна на сучасному етапі відродження національної ідеї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.352.13 +
Шифр НБУВ: РА363829

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Матвієнко Л. В. 
Населення Степового Побужжя в етнокультурних процесах XVI - X ст. до н. е.: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.05 / Л. В. Матвієнко ; Миколаїв. нац. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 19 с. — укp.

Встановлено, що населення степових районів на сході перебувало під відчутним впливом племен Кавказу, а на заході - фракійців з Прутсько-Дністровського межиріччя. Завдяки контактам з фракійцями, розвиток населення регіону з кінця XVI ст. до н.е. був зорієнтований на землеробсько-скотарське господарство, розвитку якого сприяли кліматичні умови. Ускладнювалась структура поселень, використовувалися нові архітектурні форми в будівництві. Визначено специфіку напрямів розвитку господарства мешканців у період переходу від пізньої бронзи до раннього залізного віку. Показано зміни в релігійно-ідеологічних уявленнях жителів Степового Побужжя в контексті етнографічних паралелей. Зроблено спробу виділення нових, специфічних структур у ритуально-культових комплексах ХІІ - Х ст. до н.е. Встановлено загальноєвропейський характер процесів, що відбувалися на території степової України в ХVІ - Х ст. до н.е.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т51(45)
Шифр НБУВ: РА376962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Іванко А.Б. 
Освітня діяльність та педагогічна спадщина І.Г.Ткаченка (1919 - 1994 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.Б. Іванко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

На підставі вивчення історико-педагогічної літератури й архівних матеріалів проаналізовано становлення І.Г.Ткаченка як педагога та науковця за конкретних історичних умов. Здійснено періодизацію його діяльності. Досліджено педагогічну систему І.Г.Ткаченка в органічному взаємозв'язку з педагогікою В.О.Сухомлинського. Розкрито суть його новаторських педагогічних ідей, гуманістичні засади навчання та виховання. З'ясовано внесок вченого-педагога у створення власної оригінальної моделі управління сільською школою, її стратегічне завдання він вбачав у вихованні високоосвіченого, всебічно розвиненого молодого покоління, здатного у своїй практичній діяльності ефективно використовувати новітні досягнення науково-технічного прогресу. Узагальнено досвід роботи І.Г.Ткаченка в організації навчально-виховного процесу, багатоаспектну діяльність у сфері підвищення кваліфікації управлінських кадрів загальноосвітніх шкіл. Розкрито значення діяльності для розвитку педагогічної думки в Україні та висвітлено досвід використання педагогічних ідей і досвіду І.Г.Ткаченка у практиці роботи сучасних закладів освіти Кіровоградщини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Ткаченко, І.Г. + Ч33(4УКР)6-8 Ткаченко, І.Г.
Шифр НБУВ: РА345966

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Задорожна Л.К. 
Педагогічна антропологія в соціально-філософському контексті: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / Л.К. Задорожна ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 21 с. — укp.

Проведено соціально-філософський аналіз педагогічної антропології як комплексної науки про формування людини, що базується на досягненнях досліджень соціальної філософії, соціології, фізіології, психології, антропології, етнології, етнографії та інших дисциплін. Наведено характеристику особистості як об'єкта соціально-філософського та педагогічно-антропологічного осмислення. Простежено взаємозв'язки педагогічної антропології з соціально-психологічною, культурною та іншими різновидами антропології як науки. Висвітлено роль К.Ушинського, К.Вентцеля, М.Пирогова, а також В.Сухомлинського, Ш.Амонашвілі та інших відомих українських і російських педагогів у розвитку педагогічної антропології. Проаналізовано соціальні ідеали особистості у контексті педагогічної антропології. Досліджено їх вплив на світогляд і поведінку молоді, проявом якого є її активна участь у політичних протестах і боротьбі за соціальні права та свободи, які часто наближаються до тероризму та жорстокості. Акцентовано увагу на значенні науково-інформаційних і мотиваційних ресурсів у структурі антропологічних чинників формування особистості за сучасних умов науково-технічного прогресу. Відзначено, що у сучасній українській науці педагогічна антропологія поки що не досягла належного рівня свого розвитку як окрема галузь педагогічних знань про формування особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*148:Ч30 + Ч311,0 +
Шифр НБУВ: РА349867

Рубрики:

      
18.

Сараєва О.В. 
Педагогічна система В.О.Сухомлинського в науковому доробку вітчизняних учених: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.В. Сараєва ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Розглянуто організацію навчально-виховного процесу у Павлинській середній школі як педагогічну систему В.Сухомлинського. Здійснено цілісний історико-педагогічний аналіз праць вітчизняних учених, предметом вивчення яких вона є. Установлено факт існування сухомлиністики як окремого напряму історико-педагогічних досліджень. Виявлено зміст, напрями, тенденції її розвитку та зв'язку з історико-педагогічними знаннями. На підставі вивчення монографій, дисертаційних досліджень, навчальних посібників, публікацій у періодичних виданнях, матеріалів педагогічних читань "Василь Сухомлинський і сучасність" (1993 - 2005 рр.) виділено й охарактеризовано основні історичні періоди розвитку сухомлиністики (1948 - 1990 рр. - радянський; 1991 - 2000 рр. - пострадянський; 2001 - 2005 рр. - сучасний). Розкрито цілі звертання їх авторів до ідей та досвіду педагога.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 +
Шифр НБУВ: РА350046

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Ткачук Л.В. 
Педагогічне забезпечення успіху в навчанні молодших школярів у творчій спадщині В.О.Сухомлинського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.В. Ткачук ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Проаналізовано сучасні психолого-педагогічні знання про феномен успіху в навчанні та визначено педагогічні умови його забезпечення в учнів молодшого шкільного віку в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського. Здійснено методологічний та змістовий аналіз категорії "успіх", простежено генезу проблеми успіху в навчанні у історії філософсько-педагогічної думки. Висвітлено теоретико-практичний досвід видатного педагога та його погляди на шляхи, чинники та умови забезпечення успіху в навчанні молодших школярів. Визначено можливості творчого застосування ідей В.О.Сухомлинського щодо визначеної проблеми у сучасній педагогічній практиці. Розроблено та експериментально перевірено методику забезпечення успіху в навчанні молодших школярів на основі педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч33(4УКР)6-214
Шифр НБУВ: РА312202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Суржикова І.А. 
Педагогічні ідеї Василя Сухомлинського і Селестена Френе (порівняльний аналіз): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.А. Суржикова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 220 с.: рис. — укp.

На підставі порівняльного аналізу стверджено, що В. Сухомлинський і С. Френе є представниками течій "педагогіки серця" і "прагматичної" педагогіки, яка викристалізувалася у так звану "френопедагогіку". Зроблено висновок, що основні положення педагогічних концепцій В. Сухомлинського та С. Френе реалізуються в сучасній освітній практиці згідно з принципом природовідповідності навчання та виховання, грунтуючись на праці як головному принципі буття з урахуванням загальнолюдських цінностей у поєднанні з основними ціннісними положеннями народної педагогіки за умови демократизації та гуманізації взаємин між вчителем та учнем та розширення сфери нетрадиційних форм і методів навчання. З використанням методу описово-компаративного аналізу здійснено зівставлення основних етапів життєвого шляху та наукових біографій В. Сухомлинського та С. Френе, філософії виховання, шляхи популяризації їх виховних ідей на батьківщині та у світовому освітньому просторі, визначено спільне та відмінне в педагогічних поглядах, описано педагогічні технології та напрями і шляхи реалізації їх педагогічних ідей педагогів у сучасній школі України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Сухомлинський В. + Ч33(4ФРА)-8 Френе С. +
Шифр НБУВ: РА323783

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського