Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (6)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>K=KEITH<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Гахова А. Ю. 
Дизайн екологічного одягу: ґенеза, концепції, новації / А. Ю. Гахова. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертація присвячена дослідженню місця і ролі дизайну одягу у системі загальних екологічних заходів. Розкриваються питання впливу соціокультурних чинників на розвиток еко-дизайну одягу, концептуальних підходів та прийомів створення екологічного одягу. Окреслюються тенденції подальшого розвитку екологічного напряму в фенш-дизайні.За останні роки простежується активне впровадження концепцій сталого розвитку та курс на екологічність серед всіх сфер промисловості, таку тенденцію перейняла й індустрія одягу у вигляді екологічної моди. Звернення до дизайну екологічного одягу та впровадження його концепцій з кожним роком набуває все більшої важливості у вирішенні екологічних проблем. У процесі пошуку нових методів створення екологічного одягу активно запозичуються й міждисциплінарні інновації, що зумовлює кардинальне переосмислення дизайну одягу та становить нову інтеграцію у вигляді еко-інноваційних тканин та методів проектування екологічного одягу. Вагома кількість дизайнерів еко-одягу утворюють суцільний рух зі змін традиційної парадигми індустрії моди, шукаючи концепції створення одягу тривалого використання і запроваджуючи уповільнену моду. Аналіз історичного розвитку дизайну екологічного одягу та сучасних дизайн-практик в досліджені здійснено через осмислення підходів до виготовлення еко-одягу та пошук ефективних еко-концепцій. Охоплення часового проміжку (кін. ХІХ – поч. ХХІ ст.) надало можливість комплексно проаналізувати еволюцію дизайну екологічного одягу, соціокультурні чинники його утворення, особливості проектування і вимоги до еко-одягу. В роботі досліджено роботи українських та іноземних науковців, в яких висвітлено питання становлення та розвитку дизайну екологічного одягу, а саме: М. Артеменко, Т. Архіпової, К. Афоніної, Х. Бакалінської, Д. Бернхем, О. Бейлах, М. Близнюк, М. Бішоп, С. Браун, Е. Гвілт, Л. Гроуз, Дж. Ґордон, К. Домбек-Кейт, І. Єременко, З. Тканко, О. Журби, Я. Заколябіної, Р. Карсон, С. Кривуц, Т. Кротової, А. Ковальської, С. Скатурро, Х. Маккуілан, К. Нінімекі, Б. Рудофські, Т. Ріссанена, К. Тадрус, Н. Чупріної, Н. Чурсіної, П. Фрут, К. Флетчер, А. Фуад-Луке, та інших.Дослідження історіографії роботи дає підставу стверджувати, що наразі у сучасному мистецтвознавстві існує нестача узагальнених праць з аналізу екологічного напряму в дизайні одягу. Усе це зумовлює актуальність роботи.Об'єктом дослідження є дизайн екологічного одягу, як парадигма проектної культури, а предметом – особливості становлення, функції, концептуальні принципи та новації дизайну еко-одягу.У дисертації вперше: проведено комплексний системний аналіз розвитку дизайну екологічного одягу в українському та світовому контекстах; розкрито закономірності становлення і основні етапи розвитку дизайну екологічного одягу; здійснено класифікацію концепцій проектування еко-одягу; розглянуто сучасні прийоми і засоби дизайну екологічного одягу; виявлено тенденції подальшого розвитку інноваційних технологій в дизайні одягу екологічного напряму; окреслено стан впровадження еко-інновацій українськими дизайнерами.Набули подальшого розвитку: дослідження особливостей впливу екологічних проблем на розвиток інноваційних засобів дизайну екологічного одягу; визначення чинників, які впливають на розвиток еко-дизайну; аналіз використання матеріалів дизайнерами еко-одягу. Робота складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків, переліку використаних джерел і додатків (таблиць, схем та ілюстрацій)^UThe dissertation is devoted to the research of the place and role of clothing design in the system of general ecological measures. The issues of influence of socio-cultural factors on the development of eco fashion design, conceptual approaches and methods of creating ecological fashion are revealed. The tendencies of further development of the ecological direction in fashion design are outlined.There has been an active implementation of the concepts of sustainable development in recent years. This trend of environmental friendliness among all sectors of industry, was adopted by fashion industry in the form of eco fashion. The appeal to the design of ecological fashion and the implementation of its concepts is becoming more and more important in solving environmental problems. In the process of finding new methods of creating ecological clothing, interdisciplinary innovations are actively borrowed, which leads to a radical rethinking of fashion design and a new integration in the form of eco-innovative fabrics and methods of eco fashion designing. A significant number of eco fashion designers are forming a continuous movement of changes in the traditional paradigm of the fashion industry, looking for the concept of creating durable clothing and introducing slow fashion. The analysis of the historical development of ecological clothing design and modern fashion design practices in the study was carried out through the understanding of approaches to the manufacture of eco fashion and the search for effective eco-concepts. Coverage of the time period (late 19th - early 21th century) provided an opportunity to comprehensively analyze the evolution of the design of ecological clothing, socio-cultural factors of its formation, design features and requirements for eco fashion.The work of Ukrainian and foreign scientists is studied in the work, in which the issues of formation and development of eco fashion design are covered, namely: M. Artemenko, T. Arkhipova, K. Afonina, H. Bakalinska, D. Burnham, O. Beylakh, M. Blyzniuk, M. Bishop, S. Brown, E. Gwilt, L. Grose, J. Gordon, K. Dombek-Keith, I. Іеremenko, Z. Tkanko, O. Zhurba, J. Zakolyabina, R. Carson, S. Kryvuts, T. Krotova, A. Kowalska, S. Scaturro, H. McQuillan, K. Niinimäki, B. Rudofsky, T. Rissanen, K. Tadrus, N. Chuprina, N. Chursina, P. Fruth, K. Fletcher, A. Fuad-Luke, and others.The study of the historiography of the work gives grounds to assert that at present in modern art history there is a lack of generalized works on the analysis of the ecological direction in fashion design. All this determines the urgency of the work.The object of the research is the eco fashion design as a paradigm of project culture, and the subject features of the formation, functions, conceptual principles and innovations of eco fashion design.In the dissertation for the first time: the complex systematic analysis of development of eco fashion design in the Ukrainian and world contexts is carried out; the regularities of formation and the main stages of development of eco fashion design are revealed; classification of eco fashion design concepts is carried out; modern methods and means of designing eco fashion are considered; tendencies of further development of innovative technologies in design of fashion ecological direction are revealed; the state of implementation of eco-innovations by Ukrainian designers is outlined.Further developed: research of features influences of ecological problems on development of innovative means of ecological fashion design; identification of factors influencing the development of ecological design; analysis of the using materials by eco fashion designers.The work consists of an introduction, four sections, conclusions, references and appendices (tables, diagrams and illustrations)


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського