Пошуковий запит: (<.>M=Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | 05 Нечепоренко М. А. «Формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно особистісного саморозвитку» / М. А. Нечепоренко. — Б.м., 2019 |
2. | 05 Шугай Я. М. Розвиток початкової освіти у вітчизняній педагогічній теорії і практиці (1932–1958 рр.). / Я. М. Шугай. — Б.м., 2019 |
3. | 05 Попов Р. А. Теоретико-методологічні засади розвитку автономності студентів в освітньому процесі вищого навчального закладу / Р. А. Попов. — Б.м., 2019 |
4. | 05 Жукова О. А. Дидактична система формування соціальної компетентності студентів гуманітарних спеціальностей класичних університетів засобами ігрових технологій. / О. А. Жукова. — Б.м., 2019 |
5. | 05 Бурак М. І. Взаємопов'язане формування у майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованої компетентності в говорінні та інформаційно-комунікаційної компетентності / М. І. Бурак. — Б.м., 2019 |
6. | 05 Слозанська Г. І. «Теорія і практика професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи у територіальних громадах» / Г. І. Слозанська. — Б.м., 2019 |
7. | 05 Совгар О. М. Педагогічна і культурно-просвітницька діяльність Юліана Романчука в Східній Галичині (1842–1932 рр.) / О. М. Совгар. — Б.м., 2019 |
8. | 05 Зубрицький І. Я. Розвиток ідей щодо профілактики соціальних відхилень у неповнолітніх на сторінках української педагогічної періодики Східної Галичини (1918-1939 роки) / І. Я. Зубрицький. — Б.м., 2019 |
9. | 05 Золотовська В. С. Тенденції вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах морського профілю (1970-ті роки XX – початок XXI століття). / В. С. Золотовська. — Б.м., 2019 |
10. | 05 Остапенко Л. В. Правове виховання учнівської молоді в умовах родинно-шкільного простору в Україні (кінець ХХ – початок ХХІ століття). / Л. В. Остапенко. — Б.м., 2019 |
11. | 05 Левицький В. О. Легка промисловість українських губерній Російської імперії в другій половині ХІХ – на початку ХХ століття. / В. О. Левицький. — Б.м., 2019 |
12. | 05 Коча І. А. «Формування здорового способу життя учнів початкової школи (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)» / І. А. Коча. — Б.м., 2019 |
13. | 05 Чуй А. В. «Українська любовна лірика початку ХХ століття: фольклорні інтенції модерного тексту» / А. В. Чуй. — Б.м., 2019 |
14. | 05 Вигранка Т. В. Дидактичні умови формування мовленнєвої компетентності студентів філологічних спеціальностей в освітньому середовищі закладів вищої освіти / Т. В. Вигранка. — Б.м., 2019 |
15. | 05 Підодвірна М. І. «Феномен ненадійного наратора в українській прозі ХХ століття: історико-літературний вимір» / М. І. Підодвірна. — Б.м., 2020 |
16. | 05 Ботвин Т. М. «Українські переклади Біблії XIX-XX століть: лінгвокультурологічний аспект» / Т. М. Ботвин. — Б.м., 2020 |
17. | 05 КУЛЬЧИЦЬКИЙ В. Й. Теорія і практика патріотичного виховання в школах України (1945–2019 рр.) / В. Й. КУЛЬЧИЦЬКИЙ. — Б.м., 2020 |
18. | 05 Шмир М. Ф. Дидактичні основи реалізації діяльнісного підходу в процесі підготовки вчителя іноземної мови / М. Ф. Шмир. — Б.м., 2020 |
19. | 05 Чекрій І. І. Організаційно-педагогічна діяльність ЮНЕСКО в галузі шкільного підручникотворення / І. І. Чекрій. — Б.м., 2020 |
20. | 05 Кузь В. В. «Жанрово-стильові особливості діаспорної жіночої прози другої половини ХХ століття» / В. В. Кузь. — Б.м., 2020 |
| |