1. |
Довбня П. І. Становлення і розвиток Київської науково-математичної школи: педагогічний аспект (кінець XIX - початок XX ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / П. І. Довбня ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.Проведено аналіз системи математичної освіти, стану математичної науки у вітчизняних університетах даного періоду, їх взаємозв'язку та взаємовпливу. Проаналізовано історичні, соціально-економічні та педагогічні передумови виникнення. Встановлено динаміку розвитку даної науково-математичної школи. Показано особливості педагогічної системи науково-алгебриїчної школи до Граве. Висвітлено досягнення та безпосередній внесок учнів даної наукової школи у розвиток вітчизняної математичної освіти та науки. Узагальнено й охарактеризовано умови успішної підготовки молодого дослідника в науково-математичній школі. Запропоновано критерії ідентифікації науково-математичних шкіл. Розроблено новий навчальний курс "Вітчизняні науково-математичні школи та математична освіта (1804 - 1917 рр.)" для майбутніх педагогів-математиків. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: В1 г/д(4УКР-2К)6 Шифр НБУВ: РА373106 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|