Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (42)Книжкові видання та компакт-диски (41)
Пошуковий запит: (<.>U=В1 р21-353$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Вінниченко Є.Ф. 
Розвиток творчих здібностей старшокласників у процесі навчання інформаційних технологій розв'язування математичних задач: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Є.Ф. Вінниченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання вивчення та застосування спеціалізованого програмного забезпечення математичного призначення, що базуються на побудованій системі задач та використовуються для розвитку творчих здібностей учнів. Розроблено окремі компоненти методичної системи навчання інформаційним технологіям, зокрема зміст і деякі засоби навчання. Запропоновано для використання найбільш оптимальні методи та форми навчання, що сприяють розвитку творчих здібностей. Реалізовано у новій версії програмно-методичний комплекс "GRAN" ідеї використання динаміки за умов вивчення алгебри у школі. Описано помилки, що виникають у процесі вивчення та використання спеціалізованих програмних засобів та наведено шляхи їх запобігання. Наведено результати педагогічного експерименту, що підтверджують ефективність запропонованих компонентів системи навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-353 + З970 р21-36 +
Шифр НБУВ: РА346303

Рубрики:

      
2.

Раков С.А. 
Формування математичних компетентностей учителя математики на основі дослідницького підходу в навчанні з використанням інформаційних технологій: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / С.А. Раков ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — Х., 2005. — 44 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади комп'ютерно-орієнтованої методичної системи підготовки вчителів математики, орієнтованої на формування їх математичних компетентностей на базі впровадження дослідницьких підходів у навчанні з використанням інформаційних технологій. Розкрито зміст поняття "математичні компетентності вчителя математики" як усвідомлення та вміння використовувати на практиці основні складники дослідницької та прикладної діяльності у галузі математики на базі застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Визначено сутність дослідницького підходу у навчанні математики як основи комп'ютерно-орієнтованої методичної системи формування математичних компетентностей учителя. Розроблено методологічні та методичні вимоги щодо програмного забезпечення для його ефективного застосування під час проведення навчальних досліджень з використанням сучасних інформаційних технологій. Визначено напрямки удосконалення існуючого програмного забезпечення. Обгрунтовано доцільність використання пакетів комп'ютерної алгебри (Computer Algebra System) та динамічної геометрії (Dynamic Geometry System) з метою підвищення ефективності дослідницького підходу у навчанні математики. Запропоновано концепцію комп'ютерних тестів дослідницького характеру (К-тестів) для оцінки рівня набуття студентами математичних компетентностей у навчальних курсах. Теоретично й експериментально обгрунтовано доцільність та ефективність запропонованої комп'ютерно-орієнтованої методичної системи формування математичних компетентностей учителів математики на основі дослідницького підходу у навчанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-353 +
Шифр НБУВ: РА340676

Рубрики:

      
3.

Крамаренко Т.Г. 
Формування особистісних якостей школяра у процесі комп'ютерно-орієнтованого навчання математики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.Г. Крамаренко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано цілісний комп'ютерно-орієнтований підхід щодо вивчення шкільного курсу математики, спрямований на розвиток особистісних якостей учня (організаційних, пізнавальних, креативних), уточнено критерії та рівні їх сформованості. Визначено зміст навчального матеріалу з математики, розроблено спеціальні завдання, педагогічні програмні засоби (ППЗ), комп'ютерно-орієнтовані методи та форми навчання. Обгрунтовано принципи побудови задач, виконання яких сприяє розвитку творчих здібностей учнів. Наведено методичні рекомендації щодо використання ППЗ GRAN1, GRAN-2D, GRAN-3D, DG у навчальному процесі. Проаналізовано результати педагогічного есперименту та підтверджено ефективність розроблених компонентів комп'ютерно-орієнтованої методичної системи навчання математики у процесі формування особистісних якостей школяра.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-353 + Ю952.2-734 +
Шифр НБУВ: РА355423

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського