Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (1078)Книжкові видання та компакт-диски (908)Журнали та продовжувані видання (280)
Пошуковий запит: (<.>U=Ж.р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 70
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Ісаєнко С.А. 
Формування професійної культури у студентів інженерно-технічних спеціальностей засобами іноземної мови: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.А. Ісаєнко ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано формування професійної культури фахівця інженерно-технічного профілю відповідно до вимог сучасного суспільства і духовних потреб кожної особистості. Уточнено поняття професійна культура, визначено структурно-функціональні компоненти та охарактеризовано зміст особистісно-творчого компонента професійної культури інженера. Розглянуто структуру професійної культури у студентів інженерно-технічних спеціальностей і охарактеризовано її зміст. Обгрунтовано педагогічні умови, принципи, передумови, зміст, форми і засоби формування професійної культури у студентів інженерно-технічних спеціальностей. Визначено дидактичні умови реалізації освітньо-виховного потенціалу іноземної мови для ефективного формування професійної культури у студентів. Розкрито ефективність моделі формування професійної культури у студентів інженерно-технічних спеціальностей засобами іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА368511

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Бідюк Н.М. 
Розвиток змісту та форм організації підготовки бакалаврів інженерії в університетах Великої Британії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.М. Бідюк ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2000. — 21 с. — укp.

Досліджено розвиток змісту та форми організації підготовки бакалаврів інженерії в університетах Великої Британії. У процесі дослідження розкрито основні тенденції розвитку вищої технічної освіти в західноєвропейських країнах. Охарактеризовано розвиток вищої освіти Великої Британії на різних історичних етапах. Проаналізовано проблему впливу інформаційно-технологічної революції на інженерну підготовку. Виявлено основні особливості змісту та форм організації підготовки бакалаврів інженерії в університетах Великої Британії. Здійснено порівняльно-педагогічний аналіз професійного навчання фахівців технічного профілю у вищих навчальних закладах України та Великої Британії. Розроблено рекомендації щодо можливостей використання провідних ідей зарубіжного досвіду в реформуванні національної вищої технічної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4ВЕЛ)3-3
Шифр НБУВ: РА312367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Барбарук В. М. 
Інформаційні технології в системах навчання оперативного технічного персоналу екологічно-небезпечних виробництв: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / В. М. Барбарук ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто розв'язання актуальної задачі дослідження та розробки моделей, методів і програмного забезпечення для представлення, передачі та контролю знань в інтерактивних системах інформаційної підготовки (ІП) технічного персоналу. Побудовано та досліджено математичну модель інформаційної технології організації та проведення процесу ІП з урахуванням специфіки екологічно-небезпечних виробництв, що на гнучкості та ефективності плануванню, організації, проведенню та керуванню процесу ІП технічного персоналу на всіх його етапах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р
Шифр НБУВ: РА375670 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Берьозкіна І. А. 
Формування професійної спрямованості майбутніх інженерів у процесі навчання математичних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. А. Берьозкіна ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування професійної спрямованості майбутніх інженерів (МІ) у процесі навчання математичних дисциплін. Уточнено поняття "професійна спрямованість МІ", виявлено її функції та складові. Визначено сутність процесу формування професійної спрямованості МІ у навчанні математичних дисциплін. Розглянуто психолого-педагогічні аспекти використання інформаційних технологій як засобу даного процесу. Розроблено систему формування професійної спрямованості МІ у процесі навчання математичних дисциплін і відповідне навчально-методичне забезпечення. Експериментально доведено ефективність даної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3 + В1 р3-3
Шифр НБУВ: РА376135 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Бобилева Я.В. 
Проблеми підготовки майбутніх учителів трудового навчання в педагогічній спадщині Д. Тхоржевського: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Я.В. Бобилева ; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. — Полтава, 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано педагогічну спадщину вченого, визначено основні етапи його життєдіяльності, з'ясовано, що духовний розвиток ученого відбувався за часів значних соціальних і економічних змін. Виявлено оригінальні погляди, категорії та методичні підходи, що були ним розроблені, з'ясовано погляди Д.О. Тхоржевського на зміст професійної педагогічної діяльності вчителя трудового навчання, уточнено на основі наявних джерел інформації класифікацію наукових шкіл і визначено місце наукової школи вченого в даній системі. Розкрито особливості педагогічної системи його наукової школи, здійснено реконструкцію поглядів науковця на професійні здібності, уміння та навички вчителя трудового навчання. Обгрунтовано, що наукова спадщина Тхоржевського утворює оригінальну загальнотеоретичну систему, що охоплює питання підготовки вчителя трудового навчання та методики трудової та професійної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Тхоржевський, Д. + Ч489.518.5 + Ж.р.(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА369479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Богданова Т.Л. 
Формування інформаційної культури студентів технічних спеціальностей у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.Л. Богданова ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему формування інформаційної культури студентів технічних спеціальностей засобами міжпредметних зв'язків. Розроблено теоретичні засади методики формування інформаційної культури студентів технічних спеціальностей. Експериментально встановлено ефективність запропонованої методики, впровадження якої сприяє становленню у майбутніх фахівців необхідного рівня інформаційної культури. Визначено якісні та кількісні критерії та показники сформованості інформаційної культури, запропоновано комплекс моделей її формування. Розроблено методику оцінювання рівня сформованості інформаційної культури студентів у когнітивному, операційно-змістовному, комунікативному та ціннісно-рефлексивному аспектах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА349681

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Бойко Н.І. 
Організація самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів в умовах застосування інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.І. Бойко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 23 с. — укp.

Досліджено проблему вдосконалення самостійної роботи студентів як провідної форми навчання у ВУЗ за умов Болонської декларації. Обгрунтовано теоретичні та методичні засади її організації. Запропоновано систему та інноваційну технологію організації самостійної роботи студентів. Здійснено експериментальне дослідження з метою визначення ефективності її організації з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Розроблено відповідну модель та визначено основні функції використання ІКТ в організації самостійної роботи студентів. Досліджено особливості реалізації ІКТ різних типів та визначено їх вплив на ефективність самостійної роботи. Обгрунтовано можливість застосування визначених типів ІКТ для вдосконалення організації самостійної роботи студентів. Доведено, що впровадження даних технологій сприяє більш повному оволодінню студентами системою знань і вмінь, сприяє розвитку творчої спрямованості пізнавальної діяльності студентів, допомагає формуванню відповідних професійних і особистісних якостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ж.р(4УКР)3-367 +
Шифр НБУВ: РА357944

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Бойцун О.Б. 
Технологія підготовки студентів коледжу технічного профілю до застосування інформаційних технологій у професійній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Б. Бойцун ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено технологію підготовки студентів коледжу технічного профілю до застосування інформаційних технологій у професійній діяльності, складовими якої є: мета, завдання, специфічні принципи, методи та засоби, особливості підготовки з інформаційних технологій, етапи впровадження, компоненти готовності та критерії їх сформованості, результат. Визначено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови реалізації розробленої технології, а саме: створення єдиного інформаційного середовища, підвищення рівня інформаційної культури учасників навчального процесу. Викладено компоненти технології підготовки студентів коледжу до застосування інформаційних технологій у майбутній професії, зокрема, мотиваційний, технічний, операційний, оцінний. Визначено рівні готовності (ознайомчий, репродуктивний, продуктивний і творчий) до застосування знань, умінь і навичок студентами коледжу з інформаційних технологій з обраного фаху. Проаналізовано, що одержані результати дозволили зробити висновки стосовно ефективності запропонованої методики підготовки до застосування інформаційних технологій у професійній діяльності студентами коледжу технічного профілю, що забезпечує вищий рівень готовності до інформаційної діяльності, ніж за традиційної системи навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.253 + Ж.р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА367924

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Борисова Т.М. 
Ергономічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання у процесі навчально-трудової діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.М. Борисова ; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування ергономічної готовності вчителів трудового навчання до майбутньої педагогічної діяльності. Розкрито сутність, наведено функціональну характеристику, описано структуру ергономічної готовності студентів до майбутньої педагогічної діяльності. Розроблено зміст і методику формування ергономічної готовності майбутніх учителів трудового навчання до професійної діяльності, експериментально підтверджено їх ефективність. Встановлено критерії та рівні сформованості готовності студентів до реалізації ергономічних знань і вмінь у майбутній педагогічній діяльності. Розроблено й експериментально перевірено навчальну програму та методичні рекомендації з курсу "Основи ергономіки".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА362945

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Брюханова Н.О. 
Методика навчання майбутніх викладачів технічних дисциплін проектуванню дидактичного матеріалу: Автореф. дис...канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.О. Брюханова ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2002. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблему навчання майбутніх викладачів технічних дисциплін проектуванню дидактичного матеріалу, який би повністю враховував умови організації певного навчального процесу і був побудований за правилами текстоутворення. Встановлено види дидактичного матеріалу й особливості їх проектування у педагогічній діяльності інженерно-педагогічного працівника. Обгрунтовано структуру діяльності з проектування зазначених матеріалів та розроблено алгоритм її здійснення. На даній підставі визначено мету та зміст навчання майбутніх викладачів технічних дисциплін проектувальній діяльності. Запропоновано багаторівневу методику навчання проектуванню даного матеріалу, що безупинно функціонує протягом усієї підготовки фахівців. Доведено, що застосування зазначеної методики навчання сприяє покращанню якості методичної підготовки майбутніх викладачів технічних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА321075 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Буянов П.Г. 
Формування графічної культури у майбутніх учителів трудового навчання України та Російської Федерації (порівняльний аналіз): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / П.Г. Буянов ; АПН України. Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему формування графічної культури у майбутніх учителів трудового навчання України та Російської Федерації. На підставі результатів порівняльного дослідження виявлено ідеї модернізації освіти в цих країнах у галузі професійної підготовки даних учителів у пострадянський період. Розкрито зміст і суть поняття "графічна культура", визначено етапи її формування. Охарактеризовано підготовку українських і російських учнів до формування графічної культури за умов шкільного навчання. Проаналізовано, порівняно й узагальнено особливості відповідного практичного досвіду Росії та України у процесі підготовки вчителя трудового навчання. Сформульовано рекомендації щодо формування графічної культури вчителя трудового навчання на підставі вивчення й узагальнення інноваційного досвіду цих країн.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-21 +
Шифр НБУВ: РА356508

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Вовковінський М.І. 
Методика формування педагогічної техніки майбутнього вчителя трудового навчання засобами тренінгу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.І. Вовковінський ; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 20 с. — укp.

Висвітлено основні проблеми формування педагогічної техніки у майбутніх учителів трудового навчання як основи педагогічної майстерності. Розкрито сутність таких понять, як "педагогічна техніка", "техніко-тактична підготовка", "тернінг", "тренінговий механізм", "закономірності педагогічної техніки", "логічна конструкція", "вихідні уміння", "прояви-діагностика вихідних умінь". Запропоновано структурно-функціональну схему педагогічної техніки у контексті педагогічної майстерності. Обгрунтовано закономірності педагогічної техніки та створено тренінгові механізми, впровадження яких сприяє формуванню у студентів даного професійного уміння. З метою визначення рівня його сформованості розроблено діагностичну модель оволодіння педагогічною технікою. Обгрунтовано, що тренінгову підготовку студентів у процесі дослідно-експериментальної роботи доцільно проводити на базі таких навчальних предметів, як педагогічна майстерність і методика трудового навчання. Експериментально перевірено сформованість педагогічної техніки майбутніх учителів трудового навчання, проаналізовано їх особисте ставлення до обраного фаху. Зроблено висоновок, що оволодіння студентами зовнішньою та внутрішньою технікою забезпечує такий рівень педагогічної майстерності, який створює можливості для реалізації особистісно-орієнтованого підходу у процесі навчання та виховання учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА361948

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Волкова Н.В. 
Формування інформативної культури студентів індустріально-педагогічних факультетів у процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Волкова ; Республік. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т". — Ялта, 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови забезпечення ефективності формування інформаційної культури студентів у процесі особистісно-орієнтованого навчання. Обгрунтовано визначення поняття й охарактеризовано основні компоненти інформаційної культури студентів (мотиваційний (копіювально-відтворювальний), оперативний (відтворювально-дослідний) і творчий). Встановлено її показники (стійке індиферентне ставлення до інформаційної діяльності, рефлективні та креативні вміння, а також вміння використовувати засоби комунікації, навички накопичення та самостійної інтерпретації одержаних даних, здатність до оцінювання та самооцінки, емоційна стабільність), критерії та рівні сформованості. Досліджено взаємозв'язок педагогічних умов, форм, методів і засобів, які забезпечують успішність формування інформаційної культури студентів індустріально-педагогічного факультету, удосконалено методику та технологію їх фахової підготовки, спрямовані на розвиток даної професійної якості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.253 + Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА362677

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
14.

Газука Т. А. 
Підготовка майбутнього вчителя трудового навчання до проектної діяльності у процесі вивчення спеціальних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. А. Газука ; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. — Чернігів, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретико-методологічні підходи до визначення поняття "проектна діяльність" (ПД), уточнено сутність поняття ПД студентів та її етапи. Уточнено зміст поняття ПД майбутніх вчителів трудового навчання. Перевірено сучасний стан підготовки вчителів трудового навчання до ПД. Розкрито можливості спеціальних дисциплін у підготовці майбутніх вчителів трудового навчання до ПД . Розроблено зміст підготовки таких вчителів до ПД у процесі вивчення спеціальних дисциплін. Обгрунтовано педагогічні умови формування у студентів спеціальності "Технологічна освіта" знань, умінь і навичок з ПД, розроблено й експериментально перевірено модель такої підготовки у процесі вивчення спеціальних дисциплін. Визначено критерії та рівні готовності майбутніх вчителів трудового навчання до ПД. Розроблено і експериментально перевірено програму курсу "Практикум у навчальних майстернях", особливістю якої є відображення поетапного виконання ПД з виготовлення швейних виробів. Розроблено методичні рекомендації до даного курсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.29 + Ж.р(4УКР)2-3
Шифр НБУВ: РА376137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Глухова Г.Г. 
Аксіологічні засади формування екологічної культури студентів вищих технічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Г.Г. Глухова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування екологічної культури студентів вищих технічних навчальних закладів. Розкрито сутність базових понять та концептуальних положень формування екологічної культури студентської молоді на засадах аксіології. Наведено характеристику структури екологічної культури випускників вищої технічної школи як іманентного складника їх підготовки до майбутньої професійної діяльності. Розроблено механізм діагностики сформованості даної особистісної якості, зокрема, встановлено критерії, показники, ситуації прояву, коефіцієнт вагомості, методи кваліметричного оцінювання, рівні. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію формування екологічної культури студентів техніко-технологічних спеціальностей, виявлено організаційно-педагогічні умови її ефективного функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА355806

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Голівер Н.О. 
Дидактичні умови використання комп'ютерних технологій у процесі навчання студентів вищих технічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н.О. Голівер ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено систему дидактичних умов використання комп'ютерних технологій, що сприяють підвищенню ефективності навчання студентів вищих технічних навчальних закладів. Запропоновано систему програмно-педагогічних засобів, яка складається з програмних, методичних і дидактичних матеріалів. Обгрунтовано теоретичні засади самостійної діяльності студентів, яка за умов комп'ютерного навчання є не лише оперативно контрольованою, але й керованою. Проаналізовано особливості діяльності педагога у разі комп'ютерного навчання. Доведено взаємозалежність між характером діяльності педагога та співвідношенням підготовки до заняття і діяльності під час заняття. Розвинуто комп'ютерні технології, які є складовою частиною педагогічних технологій та передбачають розширення професійної підготовленості педагогів. Удосконалено традиційну методику поопераційного та поелементного аналізу, що дає змогу викладачеві акцентувати свою увагу на індивідуальних особливостях студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-36 +
Шифр НБУВ: РА337654

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Гура С.О. 
Організаційно-педагогічні умови адаптації майбутніх інженерів-педагогів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.О. Гура ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2004. — 20 с.: табл. — укp.

Проаналізовано особливості інженерно-педагогічної освіти та їх вплив на процес адаптації майбутніх інженерів-педагогів до навчання. Визначено та проранжовано фактори адаптації студентів в інженерно-педагогічному навчальному закладі. Теоретично обгрунтовано та практично перевірено організаційно-педагогічні умови адаптації студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Розроблено методику реалізації організаційно-педагогічних умов адаптації майбутніх інженерів-педагогів та спеціальний курс "Організація навчальної і самостійної роботи студентів", спрямований на прискорення процесу адаптації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518 + Ж.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА330353

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Гуревич Р.С. 
Теоретичні та методичні основи організації навчання у професійно-технічних закладах: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Р.С. Гуревич ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 1999. — 33 с. — укp.

Дисертація містить дослідження теоретико-методологічних, історико-педагогічних і науково-методичних основ організації навчання в професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ). Науково обгрунтовано й розроблено концепцію організації навчання в профтехучилищах, за якою з позицій філософсько-прагматичної орієнтації і особистісно-діяльнісного і системно-цілісного підходів розкривається сутність головних функцій профтехосвіти, зміст освіти і навчання в ПТНЗ, система науково-методичного забезпечення процесу навчання. Педагогічний експеримент підтвердив ефективність запропонованої системи організації навчання для підготовки кваліфікованих робітників у ПТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4Укр)2-4 + Ч461.2

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Даннік Л. А. 
Формування цілісної системи технічних понять в учнів основної школи на уроках трудового навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. А. Даннік ; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито характерні особливості, зміст та структуру феномену "технічні знання". Доведено, що виявлена у технічній науці структура опису технічних об'єктів повинна бути застосована до відображення технічних об'єктів в основах технічних наук та у технічному аспекті змісту трудового навчання школярів. Розроблено й експериментально перевірено методику формування технічних понять на уроках трудового навчання, яка складається з чітко послідовних етапів формування наукових понять від первинних уявлень до завершального їх рівня. На підставі аналізу доведено, що дані інноваційно змінені фактори є вирішальними у забезпеченні більш високої якості сформованості цілісної системи технічних понять в учнів у процесі трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ж.р(4УКР)2-3
Шифр НБУВ: РА371183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Демченко С.О. 
Розвиток професійно-педагогічної компетентності викладачів спеціальних дисциплін вищих технічних закладів освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.О. Демченко ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2005. — 20 с. — укp.

На підставі дослідження педагогічної теорії та практики професійної підготовки у закладах вищої освіти визначено сутність і структуру професійно-педагогічної компетентності (ППК) викладача спеціальних дисциплін ВТЗО. Визначено фактори розвитку та формування даної якості. Досліджено стан та особливості організації психолого-педагогічної підготовки викладачів спеціальних дисциплін ВТЗО. Розроблено експериментальну модель ППК, уточнено критерії та показники рівнів її розвитку у викладачів спеціальних дисциплін ВТЗО. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови формування ППК та експериментально підтверджено їх ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА334826

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського