Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (8)Реферативна база даних (433)Книжкові видання та компакт-диски (282)Журнали та продовжувані видання (244)
Пошуковий запит: (<.>U=З365$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Корогодський В.А. 
Вдосконалення процесів сумішоутворення та згоряння в двигунах з іскровим запалюванням при безпосередньому вприскуванні палива: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / В.А. Корогодський ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Запропоновано математичну модель процесу перетікання заряду на такті стиску в надпоршневій порожнині двигуна з іскровим запаленням (ІЗ) та напіврозділеною камерою згоряння (КЗ), розташованою у головці циліндра. Уточнено математичні моделі процесів об'ємно-плівкового сумішоутворення в двигунах з ІЗ у разі безпосереднього впорскування палива (БВП). Розроблено метод оцінки ступеня розшарування заряду в двигунах з ІЗ і внутрішнім сумішоутворенням. Визначено особливості впливу організації об'ємного, об'ємно-плівкового та плівкового сумішоутворення в двигунах з ІЗ у разі БВП та розшарування заряду на показники робочих процесів. Запропоновано спосіб організації розшарування заряду за плівкового сумішоутворення в двотактному двигуні з ІЗ у разі БВП за допомогою якісного та змішаного регулювання потужності за умов використання палив широкого фракційного складу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-012 +
Шифр НБУВ: РА330001

Рубрики:

      
2.

Васильєв О.Б. 
Геометричне моделювання взаємоспряжених профілів роторів і корпусів як обвідних сім'ї трохоїд: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.01 / О.Б. Васильєв ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено теоретичну базу для алгоритмів геометричного моделювання профілів роторів і корпусів виробів класу роторних двигунів або компресорів, принцип дії яких базується на схемах планетарних механізмів. Запропоновано метод визначення взаємоспряжених кривих, складовими якого є способи точного опису: двох обвідних сім'ї кривих, утворених в результаті обкатки епітрохоїдою за схемою планетарного механізму; двох обвідних сім'ї кривих, утворених в результаті абкатки гіпотрохоїдою за схемою планетарного механізму; класифікації сім'ї профілів роторів і корпусів виробів класу роторних двигунів або компресорів залежно від відношення радіусів ділильних кіл планетарного механізму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З762.5-042-01 + З365.64-042-01 +
Шифр НБУВ: РА327303

Рубрики:

      
3.

Фомін Є.М. 
Геометричне моделювання розв'язків системи рівнянь Лоренца при розробці імпульсного впорскувача: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.01 / Є.М. Фомін ; Тавр. держ. агротехн. акад.. — Мелітополь, 2007. — 17 с. — укp.

Обгрунтовано новий спосіб розв'язання задачі геометричного моделювання аттрактора Лоренца як математичного апарату дослідження теплових конвективних потоків рідини в прямокутному каналі. Створено метод пошуку періодичних орбіт аттрактора Лоренца за допомогою процесора Maple, що дозволило удосконалити розрахунки теплових конвективних потоків рідини в прямокутному каналі. Складено програму розв'язання системи рівнянь Лоренца за заданими початковими умовами, за допомогою якої розширено клас рівнянь, які використовуються у прикладній геометрії. Побудовано на площині за допомогою розв'язків системи Лоренца аналоги комірок Бенара, за допомогою яких розширено клас геометричних об'єктів, які застосовуються у методах прикладної геометрії. Складено описи зображень роздільних поверхонь, що обмежуть гілки кривих аттрактора Лоренца. Створено алгоритми анімації зображень формоутворення аттрактора Лоренца залежно від його параметрів. Результати наукового дослідження впроваджено на Державному підприємстві Білоцерківський завод "Еталон" під час проектування імпульсного теплового гідравлічного впорскувача таранного типу, а також в навчальний процес кафедри інженерної та аварійно-рятувальної техніки Університету цивільного захисту України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365.4-01 с116 +
Шифр НБУВ: РА351972

Рубрики:
  

      
4.

Коломейко Д.А. 
Енергоекономічний аналіз когенераційних схем на основі поршневих теплових двигунів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.14.06 / Д.А. Коломейко ; Ін-т техн. теплофізики НАН України. — К., 2009. — 28 с. — укp.

Розроблено наукові основи та створено методи аналізу ефективності когенераційних схем і установок на базі поршневих теплових двигунів. Висвітлено основні переваги та недоліки застосування децентралізованих когенераційних джерел енергозабезпечення. На підставі проаналізованих праць з даної тематики показано динаміку збільшення когенераційних потужностей в європейському співтоваристві у зв'язку зі стійкою тенденцією до збільшення виробництва та споживання енергії. Розглянуто понятійний апарат щодо когенерації та запропоновано її визначення. Для проведення аналізу ефективності когенераційних технологій запропоновано чотири групи показників ефективності, а саме: енергетичних, економічних, технологічних і екологічних. Для визначення енергетичних показників ефективності запропоновано метод термодинамічного й ексергетичного аналізу. На підставі енергетичних, екологічних і технологічних показників ефективності проведено порівняльний аналіз і запропоновано схеми й устаткування в діапазоні електричної та/або теплової потужності до 20 МВт. Розраховано тепловий баланс схем конкретної реалізації реформування комунального енергозабезпечення. З використанням нормативного методу поділу витрат на вироблення електричної та теплової енергії визначено показники економічної ефективності для кожного типу устаткування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-01 +
Шифр НБУВ: РА365443

Рубрики:

      
5.

Федін С.С. 
Забезпечення якості деталей поршневої групи методом оперативного прогнозування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.02 / С.С. Федін ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2002. — 17 с. — укp.

Розглянуто актуальні питання щодо забезпечення якості деталей поршневої групи за умов механічної обробки на підставі принципів оперативного прогнозування точності та стабільності технологічних процесів. Встановлено, що прогнозування якості механічної обробки поршнів треба здійснювати з урахуванням нестаціонарності динаміки процесу. Для оперативного прогнозування якості виготовлення поршнів двигунів внутрішнього згоряння за умов нестаціонарності обгрунтовано можливість використання сучасних систем штучного інтелекту - нейронних мереж, які здатні обробляти неповну, зашумлену та суперечливу інформацію. Апробовано за виробничих умов та запропоновано метод оперативного прогнозування точності та стабільності технологічного процесу токарської обробки високоточних виробів, який робить можливим без урахування ймовірних характеристик передбачення стану процесу у межах або за межами регулювання, визначення на контрольній карті, а також провадження соціального та вибіркового контролю якості поршнів. Для короткотермінового прогнозування комплексних показників якості продукції наведено методику використання нейронних мереж, що включає: вибір техніко-економічних факторів керування виробничим процесом виготовлення продукції; проведення кореляційного аналізу тимчасових рядів вибраних факторів і прогнозованих показників; навчання, налагодження та експлуатація нейронної мережі. З урахуванням проведених досліджень і чинного законодавства розроблено нормативну документацію з метою застосування нейронних мереж для інформаційної підтримки системи управління якістю продукції та прогнозування стабільності технологічних процесів виготовлення високоточних відповідальних деталей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-042.1-061/069
Шифр НБУВ: РА320503 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Голікова В.В. 
Ідентифікація стохастичних об'єктів і процесів в автоматизованій системі виробничих випробувань двигунів внутрішнього згоряння: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / В.В. Голікова ; Севастоп. нац. техн. ун-т. — Севастополь, 2008. — 20 с. — укp.

Вирішено актуальну народногосподарську проблему стосовно підвищення якості керування та кількісних показників ефективності автоматизованих виробничих випробувань двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ), зокрема, скорочення строків і витрат на випробування шляхом створення методів ідентифікації стохастичних об'єктів і процесів випробувань. Запропоновано метод підвищення якості керування та кількісних показників ефективності зазначених випробувань ДВЗ. Розроблено метод ідентифікації багатовимірних стохастичних об'єктів і процесів під час випробувань. Створено математичне забезпечення для керування технологічним процесом автоматизованих виробничих випробувань, а також для системи інтелектуальної підтримки прийняття рішень за їх результатами. Обгрунтовано новий обчислювальний алгоритм для визначення надійності даних випробувань залежно від значень похибок моделювання об'єктів випробувань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-07-5-05 +
Шифр НБУВ: РА361588

Рубрики:

      
7.

Кропачек О.Ю. 
Методи і пристрій контролю віброприскорень стінок паливопроводу високого тиску дизельних агрегатів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.11.13 / О.Ю. Кропачек ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2004. — 19 с. — укp.

Розроблено та досліджено методику визначення й обробки інформаційного сигналу, який характеризує поточний функціональний стан паливної системи дизельних агрегатів (ДА). Синтезовано та перевірено оригінальний алгоритм компенсації гармонічних складових інформаційного сигналу у разі впливу на корисний сигнал перехресних зв'язків. Установлено функціональну залежність зміни залишкового ресурсу предмету контролю за умов кількісної зміни амплітули вібросигналу у момент відкривання форсунки ДА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365.4-044.2-7 с +
Шифр НБУВ: РА333475

Рубрики:

      
8.

До Ань Туан 
Методи підвищення технічних характеристик паралельно працюючих газодизель-генераторних агрегатів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / До Ань Туан ; Херсон. нац. техн. ун-т. — Херсон, 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено детальне вивчення динамічних моделей газодизель-генераторних агрегатів (ГДГА) з метою підвищення якості системи розподілу активної потужності паралельно працюючих ГДГА. Синтезовано структуру ГДГА та їх системи керування. Розроблено нелінійну математичну модель ГДГА, систему керування ГДГА, адаптивну нелінійну систему керування ГДГА та нечіткий ПІД-регулятор з використанням експериментальних даних, що дозволило створити необхідні апаратно-програмні засоби для стабілізації обертів ГДГА, а також системи керування, що забезпечують стійкість паралельної роботи ГДГА. Це дало змогу підвищити встановлені потужності ГДГА та розширити сфери їх застосування. Розроблено методологію спільної взаємодії пристроїв силової електроенергетики і мікропроцесорних систем керування на базі програмних продуктів Matlab-Simulink і Proteus, що дозволяє досліджувати статичні та динамічні режими роботи АЕЕС з ГДГА. Створено науково-дослідницький кафедральний стенд, який дозволяє імітувати та моделювати режими реальної АЕЕС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365.54-01 +
Шифр НБУВ: РА355611

Рубрики:

      
9.

Сіроклин В. П. 
Моделювання систем і процесів на основі оптимального планування експериментів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 01.05.02 / В. П. Сіроклин ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто науково-прикладну задачу розробки методів і програмно-апаратних засобів для моделювання складних об'єктів. Розроблено метод класифікації планів багатофакторного експерименту (БФЕ), заснований на інваріантному підході. Запропоновано загальний підхід до визначення типових представників класів еквівалентності, метод визначення їх канонічних форм. Наведено алгоритм формування множини типових структур і каталоги типових представників. Надано метод побудови оптимальних комбінаторних планів БФЕ. Складено каталоги оптимальних комбінаторних планів. Визначено математичні моделі, які описують залежність витрати палива у двигуна внутрішнього згорання від кількості обертів двигуна за хвилину й його температури в різних режимах, і технічні системи, які їх використовують, а також розроблено спеціалізовані програмно-апаратні засоби. Наведено приклади використання даних методів і програмно-апаратних засобів для моделювання систем і технологічних процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-01 с116
Шифр НБУВ: РА376122 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія:    
10.

Пильов В.О. 
Наукові основи забезпечення тривалої міцності поршнів швидкохідних дизелів при використанні САПР: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.05.03 / В.О. Пильов ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2002. — 36 с. — укp.

Розроблено комплекс методик, що дозволяють забезпечити заданий рівень тривалої міцності поршнів форсованих швидкохідних дизелів певного технологічного призначення у разі використання САПР. Сформульовано та реалізовано положення системного підходу до проектування поршня в САПР з урахуванням ресурсного критерію міцності. Наведено комплекс математичних моделей різних рівнів складності для прогнозування теплонапруженого стану та тривалої міцності множини конкуруючих конструкцій поршнів за довільної зміни типових граничних умов. Запропоновано та реалізовано методологію конструктивної оптимізації поршня за ресурсним критерієм з урахуванням моделі експлуатації двигуна.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з365.44-028
Шифр НБУВ: РА318933 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
  

      
11.

Акімов О.В. 
Наукові основи конструкторсько-технологічного проектування литих деталей ДВЗ: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.23 / О.В. Акімов ; Харк. політехн. ін-т. — Х., 2009. — 34 с. — укp.

Наведено розробку наукових основ конструкторсько-технологічного проектування литих деталей двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) на базі використання сучасних експериментальних методів, комп'ютерно-інтегрованого інструментарію та методик ресурсного проектування для створення литих деталей, що забезпечують задані експлуатаційні характеристики, ресурс, зниження собівартості, часу проектування та запуску у виробництво, підвищення конкурентоспроможності та надійності двигунів внутрішнього згоряння. Запропоновано науково підтверджені та всебічно досліджені нові рішення та концептуальні підходи для литих деталей ДВЗ, що відрізняються від раніше використовуваних, наявністю безперервного зв'язку й обміну даними між процесами конструкторського та технологічного проектування. Розроблено заходи щодо модернізації конструкцій литих деталей ДВЗ з врахуванням 3-мірного розподілу залишкової ливарної напруги, неоднорідності механічних властивостей сплаву в різних перетинах вилавка, універсальні методи проведення констукційних розрахунків блоку-картера циліндрів ДВЗ з врахуванням динамічних, статичних, монтажних навантажень та напрямів залишкової ливарної напруги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-03-02 +
Шифр НБУВ: РА367572

Рубрики:

      
12.

Шпаковський В.В. 
Науково-технічні основи поліпшення показників ДВЗ застосуванням поршнів з корундовим шаром: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.05.03 / В.В. Шпаковський ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2010. — 37 с. — укp.

Обгрунтовано підвищення технічного рівня двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) шляхом застосування поршнів з поверхневим корундовим шаром малої товщини. Виявлено ефект позитивного впливу часткової динамічної теплоізоляції поршнів поверхневим корундовим шаром малої товщини на процес згоряння палива в ціліндрах дизеля, показники робочого процесу, паливну економічність. Встановлено підвищення ресурсу ДВЗ. Визначено раціональну товщину корундового шару поршнів з алюмінієвих сплавів, що забезпечує підвищення техніко-економічних показників ДВЗ та одержано експериментальні й експлуатаційні підтвердження покращення показників паливної економічності та ресурсу двигунів з поршнями з корундовим шаром. Застосовано наукові основи підвищення ефективності ДВЗ і технології гальваноплазменої обробки поршнів для маневрового тепловоза ЧМЕ - 3, тракторів Білорусь з двигунами Д240Л.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-042.1
Шифр НБУВ: РА374008 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія:    
13.

Савінов О.І. 
Обгрунтування та вибір параметрів системи живлення перспективних одноциліндрових двотактних двигунів з іскровим запалюванням: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / О.І. Савінов ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2002. — 20 с. — укp.

Розроблено систему живлення перспективного двотактного двигуна з безпосереднім вприскуванням та іскровим запалюванням. Запропоновано нетрадиційну схему паливного насоса високого тиску з манжетним ущільненням плунжера для одноциліндрового двотактного двигуна з іскровим запалюванням, в якому секції високого та низького тиску об'єднані в єдине ціле. Обгрунтовано необхідність застосування гідропневматичного акумулятора в порожнині низького тиску для забезпечення необхідного рівня тиску, визначено тип і основні параметри акумулятора. Запропоновано систему рівнянь для визначення об'єму повітряної порожнини гідропневматичного акумулятора залежно від об'єму палива, що компенсується, а також мінімального та максимального рівнів робочого тиску в порожнині низького тиску. В рівняннях враховано пружні властивості повітря, що знаходиться в повітряній порожнині гідропневматичного акумулятора та матеріалу мембрани. Проведено розрахунок та проектування паливного насоса з манжетним ущільненням плунжера для вприскування палива в камеру згоряння двотактного двигуна. Наведено результати безмоторних та моторних випробувань розробленого паливного насоса, які підтверджують правильність вибору головних конструктивних параметрів насоса високого тиску, а також результати його використання на двотактному двигуні з іскровим запалюванням і безпосереднім вприскуванням палива у камеру згоряння.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з365.2-044 +
Шифр НБУВ: РА323269

Рубрики:

      
14.

Олійник О.К. 
Підвищення довговічності деталей дизельних двигунів насиченням робочого шару високодисперсними домішками: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.01 / О.К. Олійник ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Установлено механізм впливу високодисперсних домішок на формування структури та властивостей робочого шару деталей, які працюють за умов зношування. Визначено роль високодисперсних домішок як активаторів формування та стабілізаторів дисперсних аморфно-кристалічних структур поверхонь тертя з підвищеним рівнем властивостей міцності та пластичності. Одержано дані про вплив високодисперсних домішок оксидів кремнію, алюмінію та магнію на особливості формування структури, зносостійкість і задиростійкість поверхонь у процесі припрацювання деталей. Наведено рекомендації щодо їх оптимального складу. Розроблено фізичну модель утворення вторинних захисних структур у процесі експлуатації важконавантажених деталей, що дозволяє обгрунтовано керувати процесом утворення таких структур.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365.4-04-021.1 +
Шифр НБУВ: РА354159

Рубрики:

      
15.

Мінчев Д. С. 
Підвищення ефективності дизельних безшатунних двигунів шляхом удосконалення схем та параметрів системи наддуву: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / Д. С. Мінчев ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.

Встановлено режими доцільного використання та визначено раціональне регулювання поршневого компресора в складі системи комбінованого наддуву для випадку використання поршневого компресора як першого або другого ступеня наддуву. Запропоновано схему та спосіб керування системою комбінованого наддуву з використанням поршневого нагнітача, інтегрованого в конструкцію двигуна. Застосування поршневого компресора як другого ступеня наддуву на 40 - 110 % підвищує крутильний момент двигуна за мінімальної частоти обертання, на 9 - 18 % підвищує максимальний крутильний момент, на 0 - 3 % збільшує номінальну потужність за збереження паливної економічності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365.4
Шифр НБУВ: РА375318 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Маннапова О.В. 
Підвищення зносостійкості трибосполучення "циліндр - кільце - поршень" форсованих двигунів електрофізичними методами зміцнення поверхні: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.04 / О.В. Маннапова ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розв'язано завдання підвищення зносостійкості трибосполучення "циліндр - кільце - поршень" форсованих двигунів з використанням електрофізичних методів зміцнення поверхонь тертя на підставі встановлення закономірностей впливу структурно-фазового складу, напруженого стану та термостійкості зміцнених шарів на їх триботехнічні характеристики. Проаналізовано причини випадків катастрофічного зношування поршневих кілець форсованих двигунів та встановлено межі застосування серійних хромових покриттів. Вивчено вплив процесу нанесення гальванічних і газотермічних покриттів на епюру радіальних тисків кільця. Проведено оптимізацію складу плазмового покриття за твердістю та когезійною міцністю. Аналітично обгрунтовано у аспекті напруженого стану параметри застосування підшару та дисперсного армування металевих покриттів частинками оксиду алюмінію. Показано, що фінішна обробка готового поршневого кільця з плазмовим покриттям на робочій поверхні іонним азотуванням або лазерним опроміненням дозволяє підвищити зносостійкість робочої та торцевих поверхонь. Розроблено практичні рекомендації щодо впровадження результатів дослідження та проведено відповідні виробничі випробування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-042.1 +
Шифр НБУВ: РА364595

Рубрики:

      
17.

Сарапіна М.В. 
Підвищення паливно-економічних та екологічних показників багаторежимних енергоустановок: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.14.06 / М.В. Сарапіна ; Ін-т пробл. машинобудування ім. А.М.Підгорного НАН України. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

Вирішено паливно-екологічні проблеми енергетики щодо забезпечення зниження споживання нафтового палива та рівня забруднення навколишнього середовища межово небезпечними канцерогенними та нітроканцерогенними інгредієнтами,що викидаються з відпрацьованими газами (ВГ) багаторежимних енергоустановок (БЕУ). Встановлено позитивний кореляційний зв'язок між рівнями викидів пріоритетної групи КВ і БП. Показано екологічну й економічну ефективність використання водню як додаткового енергоносія. Проведено комплексні дослідження певних модифікацій БЕУ відповідно до міжнародних вимог. Розроблено методичні основи інтегрального оцінювання їх еколого-хімічної безпеки та відповідності міжнародним нормам. Запропонвано раціональні шляхи та методи зниження споживання нафтового палива та підвищення екологічної безпеки БЕУ, зокрема, завдяки застосуванню композитних енергоносіїв на сучасних каталітичних нейтралізаторів ВГ, наприклад, відновлювальних нагромаджувального типу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-01 + З391.924 +
Шифр НБУВ: РА365421

Рубрики:

      
18.

Козачук І.С. 
Покращення індикаторних, ефективних та екологічних показників газових двигунів, переобладнаних з дизелів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / І.С. Козачук ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано можливості покращання індикаторних, ефективних та екологічних показників роботи газових двигунів, переобладнаних з дизелів, шляхом вибору доцільних значень їх конструктивних і регулювальних параметрів. Розроблено методику оцінювання показників газового двигуна, що базується на уточненій математичній моделі його робочого процесу, яка дозволяє досліджувати вплив конструктивних і регулювальних параметрів на індикторні, ефективні й екологічні показники двигуна з урахуванням особливостей згоряння природного газу. Проведено розрахункові й експериментальні дослідження газового двигуна, переобладнаного з дизеля Д-240, щодо обгрунтування вибору ступеня стискання та визначення впливу кута випередження запалювання на показники його роботи. Встановлено доцільні значення кута випередження запалювання в усьому діапазоні швидкісних і навантажувальних режимів газового двигуна.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365.5-01с116 +
Шифр НБУВ: РА362030

Рубрики:

      
19.

Авраменко А.М. 
Поліпшення теплонапруженого стану головок циліндрів форсованих дизелів шляхом локального охолодження: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / А.М. Авраменко ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Проведено розрахунково-експериментальний аналіз шляхів покращання теплонапруженого та деформованого стану теплонапружених елементів головок циліндрів сучасних перспективних ДВЗ. Як основний засіб зниження складових теплонапруженого та деформованого стану головки циліндрів розглянуто локальне повітря охолодження зони вогневого днища головки, зокрема, перетенки між сідлами клапанів, а також охолодження випускних клапанів і спрямовувальних втулок. Проведено розрахунково-експериментальне дослідження елементів головок циліндрів двигуна 4ЧН 12/14 і тепловозного дизеля Д80. Обгрунтовано необхідність уточнення граничних умов задач теплопровідності та механіки під час розв'язання задач теплонапруженого стану елементів головок циліндрів з урахуванням можливостей сучасних програмних комплексів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-046 +
Шифр НБУВ: РА357055

Рубрики:

      
Категорія:    
20.

Сєрєнко В.О. 
Розробка електродних матеріалів для удосконалення промислової технології зміцнення алюмінієвих поршнів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.03.06 / В.О. Сєрєнко ; Приазов. держ. техн. ун-т. — Маріуполь, 2001. — 18 с. — укp.

Досліджено нові склади порошкових електродів з алюмінієвою оболонкою та використанням комплексної лігатури, що містить Ni, Cu, W, Mo, V як легувальні компоненти, це дозволяє одержати наплавлений метал з підвищеним опором ударно-абразивному спрацюванню та деформаційній формозміні канавок алюмінієвих поршнів. Розроблено принципову схему, конструкцію та методику випробувань щодо ударно-абразивного спрацювання, що імітують реальну роботу сполучення канавка - кільце поршнів. Оригінальна методика дозволяє розділити складові формозміни сполучення кільце - канавка зміцненого поршня від абразивного спрацювання та пластичної деформації. Побудовано математичну модель пороутворення, яке виникає під час наплавлення алюмінієвих сплавів, що враховує гідродинаміку рідкого металу в зварювальній ванні, рух бульбашок газу за умов існування великих градієнтів температури розплаву. Встановлено, що пори в наплавленому металі виникають тоді, коли траєкторія бульбашки перетинає поверхню рухливого фронту кристалізації металу зварювальної ванни.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з365-044.12-060.15
Шифр НБУВ: РА316949 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського