Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (61)Книжкові видання та компакт-диски (27)
Пошуковий запит: (<.>U=И164.22$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія: Гірнича справа   
1.

Демченко Г.В. 
Вентильний реактивний тяговий двигун із живленням від джерела постійного струму: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / Г.В. Демченко ; Донец. держ. техн. ун-т. — Донецьк, 1999. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено розробці та дослідженню вентильного реактивного двигуна (ВРД) для шахтного акумуляторного електровоза. Показано шляхи визначення геометричних і електричних параметрів електромеханічного перетворювача вентильного реактивного тягового двигуна, що забезпечують отримання заданих електромеханічних характеристик у габаритах базової машини. Розроблено моделі електромагнітних досліджень ВРД. Для розрахунку магнітного поля використовується метод скінчених елементів. Результати математичного моделювання дозволили уточнити параметри ВРД і склали основу для визначення електромеханічних характеристик апробованими методами з наступною експериментальною перевіркою на повномаштабних фізичних моделях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-533-021.1

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
2.

Шедловський І.А. 
Засоби пошуку пошкоджених компенсуючих пристроїв тягової мережі шахтного безконтактного транспорту підвищеної частоти: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / І.А. Шедловський ; Нац. гірн. акад. України. — Д., 2000. — 16 с. — укp.

Наведено результати досліджень взаємозв'язку параметрів режимів і параметрів електрообладнання тягових мереж безконтактного шахтного транспорту. З урахуванням зосереджених параметрів компенсаційних пунктів, розподілених параметрів та особливостей мережі розроблено математичну модель вхідного опору мережі та математичну модель електробезпеки компенсаційного пункту. На основі досліджень розроблено метод та пристрій визначення місця розташування компенсуючого конденсатора з міжвивідним коротким замиканням і рекомендації щодо підвищення рівня електробезпеки компенсаційного пункту. Це дозволяє підвищити ефективність транспортної системи шляхом зменшення часу на пошук та усунення несправності компенсуючих конденсаторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-421.2
Шифр НБУВ: РА309084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
3.

Мельник О.Є. 
Тяговий електропривод постійного струму з підвищеною електроенергетичною ефективністю для рудникових контактних електровозів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / О.Є. Мельник ; Кременчуц. держ. політехн. ун-т ім. М.Остроградського. — Кременчук, 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано підхід та розроблено критерії оцінювання ефективності перспективних тягових електроприводів рудникових контактних електровозів. Запропоновано спосіб керування тяговим електроприводом з використанням модифікованого методу оцінювання величини потужності додаткових пульсаційних втрат за критерієм припустимої похибки для одержання їх диференційно-адресних значень в елементах конструкції тягових електричних двигунів. Формалізовано та визначено частотні характеристики розроблених структур комбінованих фільтрів, що дозволяють оцінити їх ефективність, вибрати й обгрунтувати перспективний варіант.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-5-041.7 +
Шифр НБУВ: РА364125

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
4.

Сінчук І.О. 
Тяговий частотно-регульований асинхронний електропривод рудникових контактних електровозів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / І.О. Сінчук ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Запропоновано вирішення проблеми електроенергоощадження на електрофікованому транспорті рудникових шахт - рудникових контактних електровозах шляхом застосування нових сучасних електроенергоефективних систем тягових електроприводів - асинхронні двигуни - IGBT-інвертори. Узагальнено основні сучасні тенденції розвитку тягових електроприводів, що дозволило констатувати доцільність і необхідність розробки їх електроенергоефективних видів оптимальної архітектури та функціональної захищеності для рудникових контактних електровозів. Узагальнено принципи будови архітектур тягових електроприводів змінного струму з високоефективними структурами перетворення електричної енергії на рудниковому електровозному транспорті. Проаналізовано статичні характеристики сконструйованої структури дводвигунового тягового електричного приводу з жорстким зв'язком валів через рейку та нерівномірності навантаження у разі їх параметричної несиметрії. Запропоновано методику оцінювання можливостей і місць виникнення позаштатних ситуацій, що провокують виникнення анормальних процесів під час функціонування асинхронних тягових електроприводів рудникових контактних електровозів. З використанням наведеної методики розроблено та рекомендовано для застосування способи усунення анормальних ситуацій у функції ситуаційних впливових факторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-53-048.2 +
Шифр НБУВ: РА363787

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського