1. |
Коряк О.О. Удосконалення гальмівного управління тракторного поїзда на базі колісного трактора малого класу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.О. Коряк ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 1999. — 18 с. — укp.Дисертація присвячена визначенню раціональних параметрів гальмівного управління тракторного поїзда. Оцінена необхідність обладнання причепа гальмівною системою; виконано порівняльний аналіз різних варіантів гальмівного привода з позицій ефективності гальмування тракторного поїзда, курсової стійкості в процесі гальмування, енергонавантаженості гальмівних механізмів та показана доцільність застосування проточного гідросилового гальмівного привода. На основі експериментального дослідження режимів гальмування розроблена методика, що дозволяє оцінювати енергонавантаженість гальм різних осей, і враховує параметри гальмівної системи, особливості колісної машини, а також умови експлуатації. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О345.27-042.7 + П072.183-91-33,022
Рубрики:
|