Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (52)Книжкові видання та компакт-диски (51)
Пошуковий запит: (<.>U=О354-08$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія: Транспорт   
1.

Дунь С.В. 
Зменшення димності відпрацьованих газів великовантажних дизельних автомобілів застосуванням у випускній системі каталітичних нейтралізаторів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / С.В. Дунь ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2002. — 19 с. — укp.

Проаналізовано методи зменшення димності відпрацьованих газів дизельних автомобілів, а також методики визначення та розрахунку нормованих параметрів. Визначено характерні режими роботи даних автомобілів. Проведено теоретичне дослідження газодинамічних процесів у каталітичному нейтралізаторі. Встановлено оптимальні швидкості газів у каналах каталітичного блока, які забезпечують каталіз та самоочистку блока від сажових відкладень. Охарактеризовано вплив платинового каталітичного нейтралізатора на димність відпрацьованих газів. Докладно розглянуто вплив окиснення часток сажі на ступінь очистки газів від оксиду вуглецю. Узагальнено залежності, які визначають зменшення димності відпрацьованих газів з розробкою алгоритмів розрахунку величини димності газів і викидів твердих часток великовантажними дизельними автомобілями, обладнаними каталітичними нейтралізаторами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-044.3 + О354-082н631
Шифр НБУВ: РА320444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Сівих Д.Г. 
Обгрунтування та реалізація методів експлуатаційного моніторингу та автоматизованого діагностування автотракторних дизелів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / Д.Г. Сівих ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено питання діагностичного забезпечення автотракторних дизелів з традиційним механічним і мікропроцесорним управлінням. Запропоновано та використано новий підхід для визначення основних показників дизеля за умов експлуатації шляхом імітаційного моделювання його характеристик. Розроблено математичні моделі, які дозволяють визначати режими роботи за витратами палива та частотою обертання колінчатого вала, накопичувати дані про завантаження дизеля, проводити експрес-діагноз дизеля на борту машини, що забезпечує інформацією задачі визначення технічного рівня, прогнозування технічного стану та ресурсу. Розроблено модель моніторингу та діагностування дизеля, методи діагностування форсунок, паливного насоса. Створено діагностичний комплекс з персональною ЕОМ у контурі, в якому застосовано модульний принцип побудови програмно-апаратних засобів. Виготовлено дослідний зразок діагностичного комплексу, працездатність якого перевірено на стенді з дизелем та на автомобілях. Підтверджено доцільність вибраних і вдосконалених методів і ефективність розроблених діагностичних засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-082 +
Шифр НБУВ: РА361925

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Іващенко С.Г. 
Підвищення довговічності гільз циліндрів дизельних двигунів реновацією їх робочої поверхні: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.01 / С.Г. Іващенко ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2007. — 24 с. — укp.

Обгрунтовано можливість використання для реновації гільз циліндрів з низьколегованого чавуна тонкостінної литої вставки, в якій для забезпечення природного змащування використано мідь у концентрації, що превищує межу розчинення, що обумовлює її виділення у структурно вільному стані. Наведено оцінку впливу комплексного легування Ni, Cu, V на фізико-механічні, технологічні та експлуатаційні властивості чавуну литої тонкостінної вставки. Виявлено такі зв'язки: хімічний склад - кількість і форма виділення карбідної фази, тип евтектики - пластичність сплаву. Для підвищення міцності та пластичності розробленого сплаву за рахунок властивостей карбідної фази запропоновано використовувати трьохступеневу циклічну термічну обробку, суть якої полягає у створенні максимальних напружень під час обробки в інтервалі температур магнітного перетворення цементиту та подальшого нагрівання до температур пластичності матеріалу, що забезпечує формування фрагментованої структури конгломерату та подрібнення вторинного цементиту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-083.1/9 +
Шифр НБУВ: РА350799

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Зенкін Є.Ю. 
Розробка методу прискореного діагностування автомобільних дизелів з акумуляторними системами паливоподачі: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / Є.Ю. Зенкін ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Систематизовано прогресивні напрями у визначенні технічного стану автомобільних дизелів, визначено перспективну концепцію прискореного діагностування, яка базується на аналізі результатів математичного моделювання, тестового та функціонального діагностування в єдиному комп'ютерно-інтегрованому інформаційному середовищі, до складу якого входять математична модель, модель збору даних L783 або UsbOscilloscope, пакет прикладних програм PowerGraph, системний сканер KTS 520, структурована база даних ESI-tronic. Розроблено математичну модель як основний інструмент, що дозволяє розрахувати нормативні значення тиску палива в акумуляторних системах паливоподачі (АСП) на тиск у разі імітації зміни технічного стану її елементів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-082
Шифр НБУВ: РА372432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Капелюшний Ф.М. 
Удосконалення технології термічної обробки поршневих пальців дизельних двигунів при їх відновленні: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.16.01 / Ф.М. Капелюшний ; Запоріз. нац. техн. ун-т. — Запоріжжя, 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано використання електроконтактного способу нагрівання та комбінованого спрейєрного охолодження під час відновлення та зміцнення трубчастих тіл з марок сталей, що цементуються. Експериментальними дослідженнями доведено, що запропонований спосіб має більшу ефективність нагрівання, знижує енерговитрати та відсоток бракованих деталей, зменшує тривалість процесу відновлення за рахунок суміщення нагрівної та охолоджуваної частин у запропонованому пристрої, впливає на поліпшення якості та фізико-механічних властивостей поверхні відновленої деталі. На підставі результатів теоретичних та експериментальних досліджень базується розроблений технологічний процес відновлення поршневих пальців дизельних двигунів, який прийнятий до впровадження на Ульяновському РТП Кіровоградської області.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-083.1/9 +
Шифр НБУВ: РА330482

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського