Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (118)Реферативна база даних (1825)Книжкові видання та компакт-диски (672)Журнали та продовжувані видання (100)
Пошуковий запит: (<.>U=О53$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 74
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Яценко О.В. 
Гідроаеродинамічні характеристики крила з пружною в'яззю, що коливається, поблизу твердих границь: Автореф. дис.... канд. техн. наук: 01.02.05 / О.В. Яценко ; НАН України. Ін-т гідромеханіки. — К., 2001. — 16 с. — укp.

Отримано нестаціонарні гідроаеродинамічні характеристики крила нескінченного розмаху, пружно закріпленого на осі обертання. Встановлено поведінку пропульсивних (тягових) характеристик крила за умов коливання у безмежному середовищі, а також поблизу плоскої стінки та в каналі. Досліджено резонансні режими коливань, що мають практичне значення. Встановлено, зокрема, що за резонансних коливань наявність твердих меж призводить до більш швидкого виходу на постійні значення амплітуд; час виходу є пропорційним величині моменту інерції пружного зв'язку. Методики розрахунків розроблено на основі вдосконаленого методу дискретних вихорів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-042-011.6
Шифр НБУВ: РА315989 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Юцкевич С. С. 
Прогнозування несучої здатності матеріалу обшивки літального апарату за показниками еволюції деформаційного рельєфу поверхневого шару: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.07.02 / С. С. Юцкевич ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто задачу з визначення несучої здатності матеріалу обшивки літака з Д16АТ по показникам деформаційного рельєфу поверхні плакуючого шару. Використано безконтактний інтерференційний профілометр для визначення параметрів, які характеризують деформаційний рельєф. Проведено дослідження еволюції деформаційного рельєфу у тримірному просторі. Виявлено загальні закономірності, які притаманні різним рівням напруження та видам навантажування. Розроблено теоретичну модель формування деформаційного рельєфу на поверхні конструкційного сплаву із плакуючим шаром. Обгрунтовано негативний вплив плакуючого шару на характеристики утоми конструкційного сплаву. Визначено регресійну модель прогнозування межового стану обшивки літального апарату. Показано, що найбільш вирогідні результати прогнозування забезпечуються за використання параметра пластичної деформації поверхні плакуючого шару в діапазоні відносного напрацювання від 0,1 до 0,8.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-044.06-016.33
Шифр НБУВ: РА379531 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Шевчук Д.О. 
Методика відновлення керованості літака в умовах виникнення особливої ситуації у польоті з використанням нечіткого регулятора: Автореф. дис... канд. техн. наук: 15.13.03 / Д.О. Шевчук ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Удосконалено теорію та принципи автоматичного керування польотом повітряних кораблів (ПК) за умов виникнення особливої ситуації (ОС) у польоті. Проаналізовано причини виникнення та характер розвитку ОС у польоті. Розроблено математичну модель системи "літак - регулятор - середовище - ОС" з урахуванням аеродинамічних властивостей певного типу літака, особливостей функціонування пропонованого нечіткого регулятора (НР), змін стану навколишнього середовища, а також характеру розвитку ОС. Розроблено методику подання експертної інформації, яка формує базу даних НР. Сформульовано закони керування та синтезовано автоматизовану систему керування (АСК) з НР для відновлення керованості системи "літак - регулятор - середовище" за умов виникнення ОС у польоті. Запропоновано методику параметричного синтезу НР шляхом оптимізації діапазонів функцій належності. На підставі результатів дослідження розвитку типової ОС методом математичного моделювання показано переваги НР у порівнянні з традиційними методами керування (ПД-, ПІД-регуляторами), що застосовуються для відновлення керованості цієї системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.022.8 +
Шифр НБУВ: РА345692

Рубрики:

      
4.

Чичкан-Хліповка Ю. М. 
Організація взаємодії підприємств при здійсненні технічного обслуговування повітряних суден: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю. М. Чичкан-Хліповка ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Розроблено організаційно-економічний механізм взаємодії авіакомпанії з суб'єктами, що надають авіатехнічні послуги, який дозволяє регулювати економічні відносини між організаціями та складається із структурних механізмів координації підприємств, кросфункціональної взаємодії й інтеграції процесів на підставі інформаційних технологій й електронного документообігу. Визначено організаційні моделі взаємодії авіакомпанії з організаціями, які здійснюють різні форми технічного обслуговування сучасних повітряних суден, зокрема, авіавиробником, авіаремонтним заводом, спеціалізованим авіасервісним підприємством, провайдером авіатехнічних послуг. Запропоновано економіко-математичну модель вибору оптимального варіанта здійснення усіх форм технічного обслуговування з метою максимізації сумарного дисконтованого потоку грошових коштів авіакомпанії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1 + О53-082-6
Шифр НБУВ: РА372961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
5.

Чигирин Р. М. 
Методика визначення аеродинамічних характеристик дископодібного крила з кінцевими аеродинамічними поверхнями в широкому діапазоні зміни кута атаки: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.07.01 / Р. М. Чигирин ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Вдосконалено панельний метод низького порядку, що використовує різні моделі розрахунку коефіцієнтів впливу від потенціалів простого та подвійного шарів. Проведено дослідження розподілених і сумарних аеродинамічних характеристик з використанням одержаних експериментальних даних за місцеположенням ліній сходу вихрової пелени та встановлено значення коефіцієнта тертя для базових моделей. Встановлено закономірності зміни сумарних аеродинамічних характеристик дископодібного крила від геометричних параметрів скінченних аеродинамічних поверхонь в широкому діапазоні зміни кута атаки, які показують можливість зменшення скінченних перетікань та зниження інтенсивності відриву на великих кутах атаки. Розроблено рекомендації для вибору раціональних і геометричних параметрів аеродинамічної компоновки дископодібного крила з скінченними аеродинамічними поверхнями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-042.5-011
Шифр НБУВ: РА369840 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Хлистун О.І. 
Моделювання аеродинамічних та теплообмінних процесів в герметичних кабінах транспортних літаків: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.07.01 / О.І. Хлистун ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2006. — 34 с. — укp.

Запропоновано способи зниження енергетичних витрат та підвищення комфорту під час кондиціонування повітря в герметичних кабінах (ГК) сучасних транспортних літаків. Обгрунтовано необхідність використання системного підходу у процесі створення засобів кондиціювання повітря транспортних літаків. Представлено модель теплових режимів ГК, одержано розв'язання внутрішньої оберненої задачі їх нестаціонарного теплообміну. Наведено результати математичного моделювання засобів теплового захисту ГК. Запропоновано залежності для проектування струминного захисту ГК від конденсації вологи. Одержано розв'язання задачі математичного моделювання процесів вентиляції кабін, яка враховує в'язкий, турбулентний, неізотермічних характер течії. Представлено метод моделювання авіаційних сітьових пневматичних регуляторів, експериментально визначено характеристики демпфування приводу регулятора за результатами вимірювань його вільного руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-044.036 +
Шифр НБУВ: РА347084

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Хайдар Хусейн Ахмед 
Оцінка ризику третьої сторони і визначення зон громадської безпеки на околиці аеропорту: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Хайдар Хусейн Ахмед ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано оцінку ризику третьої сторони на околиці аеропорту цивільної авіації. Наведено оцінку імовірності даних подій різних категорій повітряних кораблів на різних етапах польоту у районі аеропорту. Розроблено та проаналізовано модель місця розташування авіаційних подій. Запропоновано та проаналізовано модель наслідків авіаційних подій на околиці аеропорту. На базі теоретично обгрунтованих моделей розроблено методику оцінки ризику третьої сторони та обгрунтовано рекомендації щодо побудови зон громадської безпеки на околиці аеропорту цивільної авіації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.03 + Ц9-331 +
Шифр НБУВ: РА323533

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Фаіз Абдулла Салім Мохаммед 
Метод визначення нелініних аеродинамічних характеристик профіля зі струменевим закрилком: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.01 / Фаіз Абдулла Салім Мохаммед ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2004. — 22 с. — укp.

Сформульовано загальну постановку крайової задачі про обтікання реактивного тонкого профілю потенційним потоком нестисливого середовища. Побудовано інтегральне представлення розв'язків математичної моделі обтікання тонкого профілю з в'язкою струминою в потенційному потоці нестислової рідини. Удосконалено метод межових інтегральних рівнянь та досліджено аеродинамічні характеристики профілів з енергетичною механізацією. Впроваджено квадратурно-інтерполяційний метод розв'язку системи межових інтегральних рівнянь, адекватної крайовій задачі про обтікання тонкого профілю з в'язкою струминою потенційним потоком нестислового середовища. Розв'язано задачу зрощення в'язкої струмини з потенційним потоком зовнішнього обтікання. Уперше запропоновано аналітичну залежність імпульсу в'язкої струмини та щільності потенціала зовнішнього потоку ідеальної нестисливої рідини. Розроблено схему геометричної побудови форми струмини, що витікає з задньої кромки профілю без виконання постулату Чаплінга - Жуковського.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-042-011.2 + О53-042-011.2
Шифр НБУВ: РА329942

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Фірсов С.М. 
Забезпечення активної відмовостійкості пневматичного сервопривода безпілотного літального апарату: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / С.М. Фірсов ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Запропоновано новий метод підвищення міжремонтного ресурсу систем автоматичного управління (САУ) безпілотних літальних апаратів (БПЛА) шляхом забезпечення активної відмовостійкості пневматичного сервопривода (ПСП) як одного з найважливіших функціональних елементів САУ БПЛА, що визначає його працездатність. На підставі результатів дослідження ПСП як об'єкта діагностування та розроблених математичних моделей номінального й аварійного режимів функціонування ПСП створено моделі, що дозволяють діагностувати ПСП з заданою глибиною до виду відмови та запропоновано їх ієрархію. Наведено результати розробки класифікаційної процедури, яка визначає належність виду збурення ПСП до внутрішньої відмови або зовнішнього збурення. З використанням сигнально-параметричного підходу розроблено моделі, алгоритми та інструментальні засоби відновлення працездатності ПСП, а також нові способи одночасного визначення компенсування відмови. Розроблено апаратно-програмний комплекс для дослідження відмовостійкості ПСП, що дозволяє вводити види відмов з вибраної множини, діагностувати їх за глибиною та відновлювати працездатність ПСП у режимі реального часу наявними засобами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О538-08 +
Шифр НБУВ: РА334232

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Утьонкова В.В. 
Метод визначення геометричних параметрів складеного крила літака транспортної категорії на етапі попереднього проектування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.02 / В.В. Утьонкова ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Достовірність теоретичних результатів підтверджено прямими експериментальними дослідженнями, а також шляхом порівняння одержаних результатів зі статистичними значеннями параметрів крил серійних літаків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-042.6-02 + О535.1-042.6-02
Шифр НБУВ: РА346472

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Українець Є.О. 
Аеродинамічні характеристики несучих систем літальних апаратів з співосними гвинтовими рушіями: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.01 / Є.О. Українець ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено розробці методики та розрахунку аеродинамічних характеристик несучих систем літальних апаратів з співосними гвинтовими рушіями. В роботі знаходить свій подальший розвиток метод дискретних вихорів з замкнутою вихровою рамкою як дискретною особливістю. Досліджено поля швидкостей, індуковані гвинтовими рушіями, вплив струменів від гвинтових рушіїв на аеродинамічні характеристики крила, мотогондоли, оперення в сліді. Досліджено вплив на моментні характеристики літака зміни режиму роботи гвинтових рушіїв, відхилення механізації крила, наближення до поверхні розділу, наявності ковзання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О533.5-02

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Туат М.А. 
Проектування багатовимірних робастних систем управління польотом з елементами штучного інтелекту: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.12 / М.А. Туат ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено методику проектування "чітких" робастних багатовимірних систем керувавання на базі структурно-параметричного синтезу з урахуванням високої розмірності та багатоекстремальності оптимізаційних задач для багатовимірних систем. Наведено методику автоматизованого проектування багатовимірних нейро-нечітких систем керування польотом (без застосування "чітких" підсистем), які навчаються за допомогою традиційних "чітких" регуляторів. Результати моделювання процесів керування польотом малого безпольотного літального апарата (БПЛА) за умов турбулентної атмосфери та за наявності структурованих і неструктурованих параметричних збурень за різних видів законів керування свідчать про працездатність розроблених методик керування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О538-082.022-05 + О538-082.022-05
Шифр НБУВ: РА368349

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Трофімов В.А. 
Проектування амортизаційних систем шасі з урахуванням неконтрольованих тангажних коливань літаків під час посадок: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.02 / В.А. Трофімов ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "ХАІ". — Х., 2001. — 15 с. — укp.

Оцінено неконтрольовані поздовжні коливання типу повторного зльоту, галопування та прогресуючого "козління", що у ряді випадків мають вирішальний вплив на безпеку посадок і динамічну навантаженість опор шасі та агрегатів планера під час посадок літаків. Розроблено методики вибору параметрів амортизаційних систем шасі у процесі проектування за критерієм мінімальних перевантажень у першій фазі посадочного процесу та запобігання виникненню неконтрольованих тангажних коливань у діапазоні очікуваних зовнішніх параметрів посадок літаків. Основні результати роботи знайшли практичне застосування під час розробки амортизаційних систем шасі літаків Ан-70 та Ан-140.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-046.02-02
Шифр НБУВ: РА312830 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Топал О.С. 
Моделі та методи автоматизованої підтримки прийняття рішень щодо технологічної підготовки складального виробництва в літакобудуванні: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / О.С. Топал ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Запропоновано метод автоматизованого формування управляючих рішень щодо технологічної підготовки складального виробництва, який на відміну від існуючих базується на виявленні та класифікації потенційних неузгодженостей у вимогах складальних технологічних процесів та дає змогу зменшити непродуктивні витрати підприємства шляхом погодження технічних умов поставки деталей для складання. Удосконалено метод агрегативного моделювання у частині опису змінних шляхом введення предикатів на входах та виходах моделі, а також нової схеми сполучення агрегатів, що дозволило створити модель типового блока та відповідно блочну структуру системи підтримки прийняття рішень щодо технологічної підготовки складального виробництва. Розвинуто метод гібридного моделювання для опису процесів функціонування системи підтримки прийняття рішень у аспекті подання взаємодії типових блоків як композиції гібридних автоматів, що дозволило реалізувати комплексну автоматизацію технологічної підготовки складального виробництва на базі мультиагентної технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-060.8-6 +
Шифр НБУВ: РА348124

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Топал О.М. 
Модель та метод автоматизованої підтримки прийняття технологічних рішень в агрегатно-складальному виробництві авіабудівного підприємства: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / О.М. Топал ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено модель та метод автоматизованої підтримки прийняття технологічних рішень в агрегатно-складальному виробництві авіабудівного підприємства. Обгрунтовано необхідність розробки системи підтримки прийняття рішень (СППР) щодо реалізації робочої технології агрегатного складання в авіабудуванні у вигляді динамічних експертних систем (ДЕС), що враховує поточний стан складальних одиниць на етапах їх виробництва. Показано недоліки існуючих моделей знань щодо подання часових залежностей. Удосконалено мережеву модель подання знань шляхом розширення мережі Петрі за рахунок введення елементів, які відображають час в явному вигляді, що дозволяє використовувати дані та знання, що змінюються з часом, в процесі виводу на знаннях для підтримки прийняття рішень під час агрегатного складання в авіабудуванні. Розроблено двохетапний знанняорієнтований метод підтримки прийняття виробничих рішень під час реалізації робочої технології агрегатного складання в авіабудуванні, який дає можливість автоматизувати обробку даних моніторингу виробничих процесів та управління агрегатним складанням в авіабудуванні. Розроблено класифікацію рішень щодо коригування робочої технології складання планера літака на авіаційному підприємстві. Запропоновано агентну архітектуру СППР для реалізації робочої технології агрегатного складання в авіабудуванні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-060.8 +
Шифр НБУВ: РА353122

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Толмачов М.Г. 
Проектування керованих гасителів енергії в амортизаційних системах шасі літаків: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.02 / М.Г. Толмачов ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2002. — 17 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано необхідність застосування керованих гасителів енергії (КГЕ) в амортизаційних системах шасі літаків. Встановлено закони включення та відключення КГЕ з урахуванням максимальної ефективності їх використання. Розроблено новий метод додаткового гасіння посадочної енергії керованими гасителями, які забезпечують зниження коливальності процесу ударів за часом загасання коливань на 2 - 5 с і за величиною амплітуд переміщень і перевантажень у два та більше разів, а також зменшення циклічності навантаження за умов переміщення літака по руліжних доріжках і перевантажень за другого та наступних ударів. Запропоновано нові фізичну та математичну моделі, що враховують роботу КГЕ та дають змогу оцінити їх вплив на перехідні процеси за навантаженнями та переміщеннями під час посадок літака.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-046-02 + О53-046-02
Шифр НБУВ: РА323512

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Ткачевський Я.І. 
Структурне моделювання складних геометричних об'єктів у літакобудуванні: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.01 / Я.І. Ткачевський ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Удосконалено та розширено теоретичну базу структурного геометричного моделювання складних геометричних об'єктів, зокрема літака. Запропоновано алгоритм його аеродинамічної компоновки з використанням структурно-параметричних моделей. Розроблено алгоритми та прикладні програмні засоби для автоматизованого перетворювання складних геометричних поверхонь, спроектованих раніше виробів у NURBS-поверхні, а також коректної їх передачі з однієї CAD-системи до іншої. Створено алгоритми та прикладні програмні засоби для автоматизованого контролю форми літака на базі використання структурних геометричних моделей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-02 с11 +
Шифр НБУВ: РА348877

Рубрики:

      
18.

Тачиніна О.М. 
Методика збереження живучості системи "літак - екіпаж - середовище" у польоті: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / О.М. Тачиніна ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблеми збереження живучості ситем "літак - екіпаж - середовище" за умов розвитку особливої ситуації (ОС) у польоті за рахунок скорочення часу, потрібного екіпажу для усунення подальшого розвитку ОС, або недопущення переростання її в катастрофічну. Проаналізовано особливості виникнення ОС, розроблено математичну модель, що враховує аеродинамічні властивості літака, динамічні характеристики та психофізіологічні особливості екіпажу та навколишнього середовища. На підставі моделі послідовності вироблення рішення екіпажем і його реалізації досліджено реакцію системи "літак - екіпаж - середовище" за умов розвитку типової ситуації на дії пілота з різними динамічними характеристиками. Досліджено можливість використання нечіткого регулятора у трьох режимах його роботи (спостерігач, коректор і формувач підказки) для скорочення часу, необхідного екіпажу для прийняття рішення. Наведено структурну схему штурвального режиму керування для поздовжнього каналу з нечітким регулятором. Запропоновано алгоритм формування та видачі рекомендацій щодо дій екіпажу у разі виникнення ОС у польоті, а також алгоритм створення бази знань з застосуванням когнітивного моделювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.3-69 + О53-082.022.9 +
Шифр НБУВ: РА351575

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Тараненко І. М. 
Метод розрахунку температурного напружено-деформованого стану композитних стрингерів панелей обшивки: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.07.02 / І. М. Тараненко ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т" . — Х., 2010. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано механізм виникнення внутрішнього самоврівноваженого напружено-деформованого стану, що виникає під час виготовлення тонкостінних профілів з композиційних матеріалів через термічне розширення матеріалів та усаджування сполучного. Розроблено теоретичні підходи, фізичні та математичні моделі й одержано аналітичні формули для оцінювання величин напружень, які виникають у елементах складених профілів і лінійних і крутильних переміщень профілів, які знаходяться під впливом внутрішнього самоврівноваженого напруженого стану. Виконано параметричні й експериментальні дослідження, які підтвердили працездатність теорії та обгрунтували практичні рекомендації щодо виготовлення профілів з неоднорідним перерізом. Запропоновано схеми армування та раціональні місця встановлення накладок, які мінімізують жолоблення профілю під час його виготовлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-044.01-02 + О53-061/069
Шифр НБУВ: РА377776 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Тамаргазін О.А. 
Розробка методів оцінки ефективності і вдосконалення керування системою технічного обслуговування пасажирських літаків: Автореф. дис... док. техн. наук: 05.22.20 / О.А. Тамаргазін ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2001. — 36 с. — укp.

Розроблено науково-обгрунтовану методику розрахунку показників якості систем технічного обслуговування (ТО) пасажирських літаків як комерційних транспортних засобів. Дану методику використано для розв'язання проблеми підвищення техніко-економічної ефективності експлуатації авіаційної техніки та методики керування ходом процесу ТО пасажирських літаків з урахуванням збійних ситуацій, які виникають з причин обмежень на наявні ресурси, імовірнісних змін планових і непланових обсягів ремонтних робіт.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-082-6
Шифр НБУВ: РА317057 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського