Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=С5*665.24*421.1$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Мачуліна І.І. Соціально-реконструкціоністський підхід у практиках формування професійної культури фахівця у вищій школі: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / І.І. Мачуліна ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2008. — 21 с. — укp.Вперше виявлено реконструкціоністський потенціал існуючих у зарубіжній і вітчизняній соціології підходів щодо аналізу освіти, який полягає у спрямованості на перетворення соціальних об'єктів за новими принципами відповідно до вимог часу. Вперше на підставі соціокультурного й компетентнісного підходів сформульовано основні засади соціально-реконструкціоністської парадигми підготовки фахівця у сучасному ВНЗ. Визначено роль гуманітаризації, фундаменталізації, індивідуалізації й технологізації культуротвірного процесу у вищій школі у процесі підготовки нового типу працівника, здатного до реконструктивної діяльності. Обгрунтовано принцип випереджального розвитку, який вимірюється не рівнем професійної культури, а рівнем загальної культури особистості. Доповнено визначення професійної культури соціально-реконструкціоністським компонентом, який є механізмом соціальної взаємодії особистості спеціаліста з мінливою оточуючою дійсністю. Розширено уявлення про основні риси діяльності фахівця за рахунок введення змістовного наповнення "креативності" для позначення високого інтелектуального рівня людини, яка здатна раціонально й ефективно вирішувати проблеми реконструювання за новими принципами. Доповнено реконструкціоністським вектором механізми соціалізації, інкультурації й самоосвіти майбутнього фахівця. Вперше розкрито роль індивідуалізації як основи для розвитку соціально-реконструктивістських здібностей, а також необхідність формування соціологічної уяви молодого спеціаліста як інструмента світоглядної й методологічної культури у процесі його самореалізації в різних соціальних контекстах. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.24*421.1 + Шифр НБУВ: РА355849
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Погрібна В.Л. Соціологія професіоналізму як галузь соціології: онтологічні, епістемологічні, практичні аспекти (на прикладі діяльності органів внутрішніх справ України): автореф. дис... д-ра соціол. наук: 22.00.04 / В.Л. Погрібна ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2009. — 35 с. — укp.Доведено доцільність створення та наукової обробки нової галузі соціології - соціології професіоналізму, визначено соціологічні парадигми, що є її базою. Висвітлено проблемне поле, сформульовано об'єкт, предмет і функції соціології професіоналізму. Охарактеризовано онтологічну сутність і виявлено епістемологічний зв'язок понять "професія", "професіонал", "професійна діяльність" і "професіоналізм" як ключових категорій даної науки. Проаналізовано інституціональний і неінституціональний рівні організації діяльності професіонала. Визначено характер і розкрито сутність об'єктивних і суб'єктивних результатів і наслідку процесу професіоналізації особистості. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.24*421.1 + Шифр НБУВ: РА366390
Рубрики:
|
|
|