Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Реферативна база даних (444)Книжкові видання та компакт-диски (360)Журнали та продовжувані видання (5034)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Тонєва К.В. Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / К.В. Тонєва / Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2004. — 20 с.
2.Борячок В.М. Адаптивні моделі та методи організації поставок в системах електронної комерції : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.М. Борячок / Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2007. — 19 с.: рис.
3.Велещук С.С. Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.С. Велещук / Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2008. — 21 с.
4.Приходченко Я.В. Бренд-менеджмент торговельних підприємств в умовах маркетингової орієнтації : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Я.В. Приходченко / Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2009. — 19 с.
5.РА381353 Лео М. В. Брендинг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомості : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. В. Лео / Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2011. — 19 с.
6.РА370843 Завгородня Т. В. Глобальні бренди в сучасних маркетингових технологіях : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Т. В. Завгородня / Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. — К., 2010. — 18 с.
7.Ромат Є.В. Державне управління рекламною діяльністю в Україні (теоретико-методологічний аспект) : Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Є.В. Ромат / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2004. — 36 с.
8.РА371498 Чорток Ю.В. Еколого-економічний механізм управління логістичною системою торговельного підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.06 / Ю.В. Чорток / Сум. держ. ун-т. — Суми, 2010. — 21 с.
9.Кужилєва О.В. Інноваційний потенціал торгової марки підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Кужилєва / Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2007. — 18 с.
10.Мельник Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Інна Валеріївна Мельник / Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — К., 2007. — 20 с.
11.РА310384 Халіабех Мохд Салім Маркетингові стратегії післяпродажного обслуговування : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Халіабех Мохд Салім / Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 2000. — 16 с.
12.РА373369 Івченко А. В. Маркетингові та фармакоекономічні підходи до визначення конкурентного потенціалу торговельних марок противиразкових лікарських препаратів : автореф. дис. ... канд. фармац. наук : 15.00.01 / А. В. Івченко / Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2010. — 22 с.
13.РА373326 Оборська Г.Г. Моделі і методи оцінки ефективності зовнішніх комунікацій в рекламних проектах : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 / Г.Г. Оборська / Одес. нац. морський ун-т. — О., 2010. — 19 с.
14.Динчев С.В. Моделювання ефективної рекламної політики підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / С.В. Динчев / Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2004. — 16 с.
15.РА383939 Швець А. І. Організаційно-економічний механізм регулювання рекламної діяльності в Україні : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / А. І. Швець / Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. — Л., 2011. — 20 с.
16.РА384218 Файвішенко Д. С. Оцінка ефективності брендингу на основі функціонального підходу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Д. С. Файвішенко / Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 20 с.: рис., табл.
17.Бук Л.М. Оцінювання і розвиток брендингової діяльності підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.М. Бук / Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2006. — 21 с.
18.Чмаріна В.В. Регулювання діяльності місцевих ринків з продажу споживчих товарів : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / В.В. Чмаріна / Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2009. — 20 с.
19.РА372786 Капінус Л.В. Реклама як чинник управління поведінкою споживачів (на матеріалах підприємств з виробництва безалкогольних напоїв) : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л.В. Капінус / Нац. ун-т харч. технол. — К., 2010. — 20 с.
20.Віннікова І.І. Рекламна діяльність фармацевтичних підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.І. Віннікова / Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2006. — 17 с.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського