Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (221)Книжкові видання та компакт-диски (178)Журнали та продовжувані видання (801)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803.81$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.Тонєва К.В. Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / К.В. Тонєва / Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2004. — 20 с.
2.Ромат Є.В. Державне управління рекламною діяльністю в Україні (теоретико-методологічний аспект) : Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Є.В. Ромат / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2004. — 36 с.
3.РА373326 Оборська Г.Г. Моделі і методи оцінки ефективності зовнішніх комунікацій в рекламних проектах : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 / Г.Г. Оборська / Одес. нац. морський ун-т. — О., 2010. — 19 с.
4.Динчев С.В. Моделювання ефективної рекламної політики підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / С.В. Динчев / Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2004. — 16 с.
5.РА383939 Швець А. І. Організаційно-економічний механізм регулювання рекламної діяльності в Україні : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / А. І. Швець / Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. — Л., 2011. — 20 с.
6.РА372786 Капінус Л.В. Реклама як чинник управління поведінкою споживачів (на матеріалах підприємств з виробництва безалкогольних напоїв) : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л.В. Капінус / Нац. ун-т харч. технол. — К., 2010. — 20 с.
7.Віннікова І.І. Рекламна діяльність фармацевтичних підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.І. Віннікова / Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2006. — 17 с.
8.Вітренко А.О. Ринок рекламних послуг у трансформаційній економіці : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / А.О. Вітренко / Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 23 с.
9.Полякова Я.О. Соціально-економічні аспекти управління рекламною діяльністю підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / Я.О. Полякова / Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2004. — 19 с.
10.РА375951 Дубовик О. В. Управління Інтернет-рекламою в підприємствах торгівлі : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Дубовик / Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2010. — 21 с.
11.Балеха Т.В. Управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.В. Балеха / Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2005. — 20 с.
12.Воробйова Н.П. Управління рекламною діяльністю підприємств ресторанного господарства : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н.П. Воробйова / Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган- Барановського. — Донецьк, 2008. — 19 с.
13.Добрянська О.А. Управління рекламною діяльністю як фактор підвищення ефективності господарювання : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.А. Добрянська / НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 2004. — 19 с.
14.Діброва Т.Г. Формування рекламного звернення у маркетинговій діяльності підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.Г. Діброва / Нац. авіац. ун-т. — К., 2003. — 16 с.: рис.
15.Романишин С.Б. Формування рекламної стратегії підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.Б. Романишин / Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2006. — 22 с.
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського