Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (127)Книжкові видання та компакт-диски (121)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.354$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Лаврова Л. В. 
Здоровий спосіб життя як предмет філософсько-освітнього аналізу: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / Л. В. Лаврова ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 15 с. — укp.

Обгрунтовано філософську методологію аналізу здорового способу життя як складової та механізму здійснення освітніх реформ в Україні. Визначено специфіку здорового способу життя як результувальної діяльності системи освіти з формування цінності здоров'я та здорової життєдіяльності особистості та суспільства. Дослідження дозволяє систематизувати методологічні та концептуальні засади становлення системи валеологічної освіти в Україні, а також проектування модернізаційних змін у вітчизняній системі освіти на основі розвитку її здоров'єзберігального потенціалу, адаптуючи освітню діяльність до існуючих європейських і світових стандартів забезпечення здоров'я і здорового способу життя в освітньому процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в05 + Ч311.354.5
Шифр НБУВ: РА382948 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Максак О. І. 
Ціннісні орієнтири духовного та фізичного розвитку особистості у сучасній західноєвропейській філософії освіти: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / О. І. Максак ; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. — К., 2011. — 16 с. — укp.

Доведено, що представники сучасної західноєвропейської філософії освіти у ході визначення основних ціннісних орієнтирів сучасної освіти, а також під час виявлення загроз гармонійному розвитку особистості в сучасному суспільстві та шляхів подолання цих загроз переважно схиляються до однієї з двох панівних ціннісних стратегій: або до гуманістичної, або до соціально-технологічної. Досліджено специфіку, переваги та недоліки цих стратегій розвитку духовних і фізичних якостей особистості засобами освіти. Проаналізовано міру залучення вітчизняної системи освіти до слідування цим стратегіям, що визначають основні ціннісні орієнтири побудови спільного європейського освітнього простору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352 + Ч311.354 + Ю252:Ч30 р
Шифр НБУВ: РА380306 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського