Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч33(4РОС)5$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
| | | | |
1. |
Ваховський М.Л. Педагогічні ідеї Г.Манна та К.Ушинського: порівняльний аналіз: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.Л. Ваховський ; Луганськ. Нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.Обгрунтовано методологічні підходи до порівняльного аналізу педагогічних ідей видатних американських і вітчизняних дослідників XIX ст., розкрито в порівняльному аспекті соціально-історичний і педагогічний контекст формування їх поглядів, здійснено контекстний дискурс-аналіз педагогічної термінології в спадщині Г. Мана та К. Ушинського. Виявлено на підставі зіставлення та порівняльного аналізу ідеї громадської школи Г. Мана й ідеї народності виховання К. Ушинського, педагогічних ідей, які стосуються теорії виховання, проблем організації й управління школою, розглянуто спільні й особливі характеристики в поглядах видатних педагогів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СПО)5-8 Манн, Г. + Ч33(4РОС)51-273 + Шифр НБУВ: РА364289
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
2. |
Волошанська І.В. Дитина як суб'єкт виховання у спадщині К.Д. Ушинського: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.В. Волошанська ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. — Дрогобич, 2009. — 20 с. — укp.Проаналізовано сутність і зміст суб'єкт-суб'єктних стосунків у виховному процесі, визначено головні ознаки суб'єктності дитини, досліджено суспільно-політичні та культурно-освітні умови становлення педагогіки партнерства. Обгрунтовано особистісно зорієнтовані принципи виховання та психолого-педагогічні умови становлення дитини як суб'єкта виховання в контексті педагогічних поглядів К. Ушинського, з'ясовано особливості впливу інституцій, соціального середовища та чинників на становлення демократичних стосунків у виховному процесі. Висвітлено пріоритетні аспекти підготовки вчителя до реалізації завдань виховання дитини як суб'єкта в контексті поглядів К. Ушинського. Розглянуто можливості використання педагогічних ідей К. Ушинського у практиці сучасного українського виховання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)51-273 + Ч30 в01 + Шифр НБУВ: РА368946
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
3. |
Горчакова Гуманістична спрямованість педагогічних поглядів М.І.Пирогова: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ольга Анатоліївна Горчакова ; Харківський держ. педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 20 с. — укp. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)51-8 Пирогов М.І. Шифр НБУВ: РА310682
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
4. |
Жицька Історія Росії у науковій та педагогічній творчості Володимира Іконникова: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.06 / Людмила Миколаївна Жицька ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — К., 2009. — 16 с. — укp. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(2РОС)44/46 + Ч33(4РОС)52-8 Іконников, В. + Т1(2РОС)5-8 Іконников Шифр НБУВ: РА365947
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
5. |
Калита Н.І. Виховний ідеал у педагогічній спадщині Костянтина Ушинського: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.І. Калита ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. — Дрогобич, 2009. — 20 с. — укp.Розглянуто виховний ідеал як обумовлене знанням щодо досконалих умов процесу виховання, метою якого є всебічний і гармонійний розвиток (саморозвиток) вільної у виборі особистості на засадах народності, природо- та культуровідповідності. Виявлено, що К. Ушинський вказує на національну основу всебічного та гармонійного розвитку особистості за досконалих умов процесу виховання, наголошує, що ідеал є недосяжним повністю, і у процесі виховання можна лише допомогти вихованцеві наблизитися до абсолютного ідеалу - Ісуса Христа. Встановлено, що критерієм ефективності досконалого процесу виховання К. Ушинський вважає самосвідомість вихованця, яка дає людині дар слова, свободу волі, моральність, прагнення досконалості, самовдосконалення, прогресу, а основною метою визначає людську особистість. Зазначено, що концепція виховного ідеалу у спадщині К. Ушинського відповідає основним засадам української виховної традиції та інтегрована у сучасне українське виховання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)51-273 + Ч30 в01 + Шифр НБУВ: РА369094
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
6. |
Корнейко Ю.М. Висвітлення зарубіжного педагогічного досвіду в творчій спадщині К.Д.Ушинського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ю.М. Корнейко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 22 с. — укp.На підставі аналізу науково-педагогічної літератури, нормованих документів, узагальнення теоретичних засад системно проаналізовано й узагальнено внесок К.Д.Ушинського до вивчення та розповсюдження зарубіжного педагогічного досвіду у вітчизняному шкільництві. Визначено й охарактеризовано особливості порівняльно-педагогічних досліджень ученого відповідно до етапів його науково-педагогічної діяльності (перший етап - 1846 - 1858 рр., протягом якого К.Д.Ушинський вивчав оригінальні педагогічні твори, філософські праці зарубіжних авторів, педагогічну пресу для дослідження витоків, з'ясування механізмів формування педагогічних явищ і фактів; другий етап - 1859 - 1861 рр. характеризувався спрямуванням порівняльно-педагогічних досліджень на вивчення зарубіжного досвіду для розв'язання педагогічних проблем, взаємпов'язаних з реформою вітчизняної освіти; упродовж третього етапу - 1862 - 1867 рр. вчений здійснив антропологічне обгунтування результатів власних педагогічних досліджень і узагальнень. Розроблено навчальну програму інтегрованого спецсемінару "Компаративістські узагальнення у спадщині К.Д.Ушинського" та завдання для самостійної науково-дослідницької роботи студентів магістерських курсів. До наукового обігу введено маловідомі історичні факти, здійснено системно-логічні узагальнення. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)51-273 + Шифр НБУВ: РА351063
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
7. |
Пікінер В.А. Розвиток педагогічних ідей К.Д. Ушинського у практиці сучасного дошкільного закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / В.А. Пікінер ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 21 с. — укp.Здійснено цілісний науковий аналіз педагогічної та лінгводидактичної спадщини у творах К.Д. Ушинського. Визначено її місце в сучасній практиці дошкільних навчальних закладів. Обгрунтовано педагогічні умови ефективного використання творів К.Д. Ушинського у роботі даних закладів. Виявлено рівні обізнаності дітей з його творами, малими жанрами фольклору та сформованості граматично правильного мовлення дітей. Визначено напрями актуалізації практичного використання педагогічної спадщини педагога в роботі з дошкільниками. Розроблено методику використання лінгводидактичної спадщини К.Д. Ушинського з розвитку мовлення, ознайомлення з художніми творами дітей дошкільного віку. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)51-273 + Ч411.382.1 + Шифр НБУВ: РА360593
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|