Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (7)Реферативна база даних (1069)Книжкові видання та компакт-диски (1027)Журнали та продовжувані видання (489)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч34(4УКР)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 92
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Шаркунова В.В. 
Соціальне управління та концепції педагогічного менеджменту в загальноосвітніх закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.В. Шаркунова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1998. — 16 с. — укp.

У дисертації аналізується розвиток управлінської науки, основних шкіл менеджменту, їх зв'язок із загальною теорією соціального управління та практикою педагогічного менеджменту. В роботі визначені тенденції, закономірності та принципи управління в загальноосвітніх навчальних закладах. Здійснено системний аналіз діяльності загальноосвітнього навчального закладу як об'єкта управління,обгрунтовано цільові і процесуальні функції управління. На основі порівняльного аналізу концепцій управління різних типів навчальних закладів розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності управлінської діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Капченко О.Л. 
Діяльність районних відділів народної освіти з підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Україні (1945-1990 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Л. Капченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертація присвячена діяльності районних відділів народної освіти (райВНО) з підвищення кваліфікації педкадрів в Україні (1945-1990 рр.). У процесі дослідження здійснений цілісний історико-педагогічний аналіз стану підвищення кваліфікації педкадрів у діяльності райВНО. У результаті з'ясована специфіка соціально-педагогічних умов кожного періоду та їх впливу на ефективність роботи методичних структурних підрозділів райВНО; відмінність змісту та форм організації підвищення кваліфікації педкадрів залежно від освітніх парадигм, зміни політики держави в галузі освіти, соціального замовлення на нову генерацію молоді. Науково обгрунтована періодизація діяльності райВНО з підвищення кваліфікації педкадрів. Виявлені та розкриті організаційно-педагогічні засади діяльності структурних підрозділів райВНО з підвищення кваліфікації педкадрів; висвітлені тенденції та закономірності динаміки оновлення змісту, структури і форм підвищення кваліфікації педкадрів окреслених періодів. Проаналізовано також, як позитивний фактор, взаємодію методичних служб райВНО та загальноосвітніх шкіл, опорних шкіл, шкіл передового педагогічного досвіду; взаємозв'язок курсової підготовки і перепідготовки, методичної роботи, атестації та самоосвіти вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к22

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Дарманський М.М. 
Соціально-педагогічні основи управління освітою в регіоні: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.М. Дарманський ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 27 с. — укp.

У дослідженні розкрито зміст діяльності суб'єктів управління освітою в регіонах в її історичному розвиткові в Україні. Висвітлено тенденції централізації та децентралізації управління освітою на державному та регіональному рівнях у вітчизнянній та зарубіжній практиці. Розроблено концепцію і модель управління освітою в регіоні. На основі діючих законодавчих актів з питань освіти в Україні здійснено структурно-функціональний аналіз змісту діяльності регіональних органів управління освітою, розроблено обгрунтоване орієнтовне положення про ці органи. Обгрунтовано зміст напрямів координації роботи обласного управління, районного відділу освіти та школи в річному управлінському циклі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к22

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Аніщенко О.В. 
Розвиток професійної освіти жінок в Україні (друга половина XIX - початок XX століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Аніщенко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Відтворено історію розвитку професійної освіти жінок в Україні у другій половині XIX - на початку XX ст.; охарактеризовано стан дослідженості обраної теми у педагогічній теорії; проаналізовано особливості функціонування мережі жіночих професійних навчальних закладів з підготовки фахівців різних кваліфікаційних рівнів і спеціальностей. Виявлено тенденції розвитку жіночої професійної освіти у зарубіжному контексті та особливості змісту і форм організації фахового навчання жінок в Україні; обгрунтовано підходи до класифікації закладів жіночої професійної освіти; здійснено класифікацію навчальних закладів сільськогосподарського та рукодільного профілю; розкрито особливості законодавчого забезпечення фахової освіти та професійної діяльності жінок. Визначено основні напрями використання позитивних ідей функціонування жіночих професійних навчальних закладів за нових умов соціально-економічного розвитку України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч34(4УКР)42
Шифр НБУВ: РА310959 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Приходько О.Л. 
Розвиток системи державного управління вищими навчальними закладами мистецтва і культури в Україні (1917 - 1941 рр.): Автореф. дис... канд. наук з держ. управління: 25.00.05 / О.Л. Приходько ; Укр. акад. держ. управління при Президентові України. — К., 2000. — 24 с. — укp.

Висвітлено питання становлення та розвитку органів державного управління вищими навчальними закладами мистецтва і культури. Дослідження проведено з використанням архівних документів. Визначено характерні особливості державного управління вузами мистецтва та культури протягом кожного періоду державної влади (1917 - 41 рр.), розглянуто систему державних органів управління вузами мистецтва та культури, динаміку їх розвитку. Проведено комплексний аналіз змісту та форм управління, виявлено основні тенденції та особливості розвитку державного управління вищими навчальними закладами культури та мистецтва в досліджуваний період. Наведено рекомендації щодо подальшої діяльності Міністерства культури і мистецтв України, поліпшення змісту й форм управління вузами мистецтва і культури в сучасній Українській державі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4Укр)134-1 + Х621.152-1 + Ч33(4Укр)6 + Ч34(4Укр)к
Шифр НБУВ: РА311747 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Котова О.Г. 
Розвиток системи підготовки і атестації наукових і науково-педагогічних кадрів в Україні (1992 - 1998 рр.): Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.05 / О.Г. Котова ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено процеси становлення й удосконалення системи підготовки та атестації наукових і науково-педагогічних кадрів за умов самостійної України. Систему розглянуто як органічне поєднання та взаємодію законодавчо-нормативних актів, управлінських структур та установ, що здійснюють підготовку й атестацію кадрів вищої наукової кваліфікації. Проаналізовано дієвість законодавчих актів, нормативних документів, що регулюють процеси підготовки й атестації. Розроблено та реалізовано пропозиції щодо підвищення ефективності атестаційної роботи, підготовки та використання наукових і науково-педагогічних кадрів. Зроблено порівняння національної системи підготовки, атестації наукових кадрів з країнами Європейського регіону.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч214(4УКР)р4 + Ч34(4УКР)р4
Шифр НБУВ: РА308066 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Сухенко Т.В. 
Жіноча середня освіта в Україні (XIX - початок XX ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Т.В. Сухенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено систему жіночої освіти в Україні та ставлення російського уряду до цієї проблеми у XIX - початку XX ст., який одним з перших у Європі усвідомив доцільність жіночої середньої освіти та визначив головні засади її організації. Створення мережі дівочих закладів в Україні: пансіонів, інститутів, єпархіальних училищ, жіночих гімназій та прогімназій, фахових училищ - наслідок діяльності місцевої громадськості та приватних осіб. Визначено головні характерні риси навчально-виховного процесу в середніх жіночих закладах - практична спрямованість навчання та пріоритет виховних завдань перед навчальними. Запропоновано популяризувати історію благодійної діяльності приватних осіб та установ на користь жіночої освіти з метою виховання в сучасному суспільстві культури меценатства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)42 + Ч33(4УКР)52
Шифр НБУВ: РА313223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Москаленко А.М. 
Розвиток умінь педагогічного спілкування в системі післядипломної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.М. Москаленко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2001. — 22 с. — укp.

Розглянуто проблему розвитку вмінь педагогічного спілкування в системі післядипломної освіти, проаналізовано її стан у педагогічній науці та практиці. Обгрунтовано критеріально-ціннісну систему визначення рівнів розвитку вмінь педагогічного спілкування вчителів. Розроблено й експериментально перевірено модель управління педагогічним спілкуванням у системі післядипломної освіти. Наведено теоретико-методологічні та технологічні засади розвитку вмінь і впроваджено модель управління педагогічним спілкуванням у системі післядипломної освіти, запропоновано критеріально-ціннісний підхід до діагностики, кореляційного аналізу факторів, які впливають на розвиток і ефективність умінь педагогічного спілкування. Виявлено закономірності розвитку вмінь спілкування за професійно-педагогічною визначеністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78 + Ч421.421
Шифр НБУВ: РА315941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Виноградова-Бондаренко В.Є. 
Виховання безпритульних дітей в Україні 20-х років ХХ століття: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.Є. Виноградова-Бондаренко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Проведено історико-педагогічний аналіз причин безпритульності та бездоглядності, їх вплив на фізичний і психічний стан дітей, а також досліджено їх соціальне становище. Розкрито динаміку організації боротьби з безпритульністю, зміст, форми, методи навчально-виховної роботи у закладах охорони дитинства. Зроблено порівняльний аналіз причин та характеру дитячої безпритульності у 20-х і 90-х рр. ХХ ст. Наведено рекомендації щодо поліпшення роботи з безпритульними у дитбудинках, а також профілактичні дії у боротьбі з безпритульністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)463 + Ч33(4УКР)6
Шифр НБУВ: РА314267 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Гуменюк В.В. 
Інформаційне забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.В. Гуменюк ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2001. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено проблему створення науково обгрунтованої системи цільового інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом як оптимального варіанту класифікованої інформації, що є умовою підвищення ефективності наукового управління педагогічною системою. Обгрунтовано можливість побудови системи інформаційного забезпечення на засадах цільового підходу до управління та диференціації інформаційних потоків, які функціонують у загальноосвітніх навчальних закладах. Розроблено теоретичні основи диференціації та систематизації інформаційних потоків, висвітлено їх типізацію, показники ефективного використання, визначено та конкретизовано структуру та зміст моделі цільового інформаційного забезпечення управління школою. Розкрито сутність інформаційного забезпечення, обгрунтовано структуру, принципи та критерії ефективності моделі цільового інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом, здійснено її експериментальну перевірку. Для відстеження впливу моделі на підвищення рівня інформаційного забезпечення розроблено факторно-критеріальну карту, яка базується на методах кваліметрії. Доведено доцільність використання моделі цільового інформування управління загальноосвітнім навчальним закладом для підвищення рівня інформаційного забезпечення та оптимізації інформаційної діяльності керівників. Запропоновано рекомендації щодо технології використання даної моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к
Шифр НБУВ: РА313859 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Ясінська Н.В. 
Розвиток екологічної культури вчителя в системі післядипломної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Ясінська ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2001. — 16 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено технологію професійної перепідготовки слухачів, формування в них екологічних знань, умінь і навичок, необхідних для екологічного виховання учнів у процесі навчально-пізнавальної діяльності. Встановлено, що розвиток екологічної культури особистості базується на використанні активних методів післядипломної освіти, систематичної екологічно-пізнавальної роботи у вирішенні конкретних завдань збереження та примноження багатств довкілля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78 + Б1р(4УКР)2-3 + Е0*80р(4Укр)3
Шифр НБУВ: РА316618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Берека В.Є. 
Соціально-педагогічні основи розвитку позашкільної освіти в Україні (1957 - 2000 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.Є. Берека ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Виявлено й уточнено провідні ідеї, положення, що складають теоретичні основи позашкільної освіти. Визначено та вперше науково обгрунтовано етапи та тенденції формування змісту навчально-виховної роботи позашкільних закладів України у досліджуваний період. Надано класифікацію та охарактеризовано організаційно-педагогічні форми та методи даної роботи. У науковий обіг вперше введено ряд архівних документів і матеріалів, що відображають розвиток позашкільної освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)4 + Ч421.38
Шифр НБУВ: РА313752 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Побірченко Н.С. 
Педагогічна й науково-просвітницька діяльність Громад у контексті суспільного руху Наддніпрянської України (друга половина XIX - початок XX століття): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Н.С. Побірченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 39 с. — укp.

Здійснено цілісний аналіз основних напрямів, змісту і форм педагогічної та науково-просвітницької діяльності Громад у контексті суспільного руху Наддніпрянської України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. Визначено й охарактеризовано основні етапи розвитку педагогічної та науково-просвітницької діяльності українських Громад (1860-ті рр. - становлення педагогічно-просвітницької діяльності; 1870-ті рр. - піднесення науково-просвітницької діяльності; 80-ті рр. - об'єднання науково-просвітницьких сил навколо громадівського журналу "Киевская старина"; 1890-ті рр. - консолідація громадівських сил у Всеукраїнську Організацію Громад; 1900 - 1907 рр. - боротьба членів українських Громад за національну школу). Висвітлено соціально-педагогічні та ідеологічні умови створення Громад Наддніпрянської України. Науково обгрунтовано та визначено реальний доробок етнографічно-педагогічних досліджень членів українських Громад. Проведено педагогічний аналіз образу дитинства в художній спадщині письменників-громадівців. Систематизовано, узагальнено та визначено пріоритетні напрями педагогічних публікацій членів українських Громад на сторінках національно спрямованих часописів і газет. Розкрито зміст і спрямованість підручників, створених громадівцями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч34(4УКР)33л5
Шифр НБУВ: РА313175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Рибаченко Л.І. 
Підготовка іноземних студентів у навчальних закладах України (1946 - 2000 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.І. Рибаченко ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2001. — 20 с. — укp.

Вперше систематизовано досвід підготовки іноземних студентів у навчальних закладах України у 1946 - 2000 рр. Визначено сутність і протиріччя сучасного стану системи підготовки студентів-іноземців та з'ясовано її відповідність міжнародним вимогам до сучасного спеціаліста, його професійного та загального рівня. Введено до наукового обігу невідомі раніше статистичні та архівні матеріали. Розглянуто головні напрямки та шляхи реформування системи підготовки фахівців для зарубіжних країн, які відповідають національним і державним інтересам України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)48
Шифр НБУВ: РА315856 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Оболенська Т.Є. 
Маркетинг у сфері освітніх послуг: Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.02 / Т.Є. Оболенська ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2002. — 33 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади визначення сутності та змісту маркетингового підходу до управління діяльністю суб'єктів ринку та необхідністю застосування його в сфері освіти в трансформаційний період економіки України. Запрпоновано концепцію соціально-відповідального маркетингу. Сформульовано зміст і сутність категорії освітньої послуги як специфічного маркетингового товару. Розкрито зміст місії соціального-відповідального маркетингу в сфері освіти як формування та реалізацію стратегії нарощування цінності людини. Обгрунтовано принципи стратегій маркетингу в сфері освіти, зорієнтовані на дихотомію пріоритетності співробітництва між навчальними закладами. Висвітлено ефективність конкуренції між виробниками освітніх послуг, що значно посилює вплив особистісного фактора викладача. Розроблено методичний підхід до формування конкретних рекомендацій щодо вибору напрямків, послідовності та змісту робіт зі становлення і підтримки маркетингу, з організації роботи маркетингової служби й управління її діяльністю в навчальному закладі. Визначено принципи та напрямки сприяння розвитку маркетингу в освіті зі сторони державних і місцевих органів управління, інших соціальних інституцій. Запропоновано методику рейтингового оцінювання вищого навчального закладу. Доведено високу значущість і необхідність участі державних і місцевих органів управління в розвитку освіти. Акцентовано увагу на створенні рівноправних умов діяльності для навчальних закладів різних форм власності на ринку освітніх послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)49:430/49 + Ч34(4УКР)к94
Шифр НБУВ: РА318723 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Єршова Л.М. 
Розвиток жіночої освіти на Волині (кінець ХVІІІ - початок ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.М. Єршова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан розвитку жіночої освіти на Волині у науково-педагогічній, історичній та соціально-психологічній літературі. Виявлено історичні та соціально-культурні передумови формування системи жіночої освіти у регіоні. Визначено етапи її становлення та основні тенденції розвитку. Охарактеризовано роль Міністерства народної освіти та відомства православного віросповідання у розвитку загальноосвітньої жіночої школи. Розглянуто специфіку організації професійної та позашкільної освіти волинських жінок. Досліджено основні напрямки їх освітньо-виховної та культурної діяльності. Наведено класифікацію існуючих у губернії освітніх інституцій для жінок. Розкрито особливості законодавчого забезпечення та фінансування жіночої освіти, матеріально-технічного та науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу основних освітніх закладів для жінок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)5 + Ч34(4УКР)42
Шифр НБУВ: РА320439 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Зубко А.М. 
Організаційно-педагогічні умови удосконалення навчального процесу в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.М. Зубко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2002. — 22 с. — укp.

Досліджено проблему організації навчального процесу в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури, навчальних планів, програм навчальних закладів післядипломної педагогічної освіти та досвіду їх діяльності науково обгрунтовано відмінності процесу навчання фахівців у системі підвищення кваліфікації, описано його функції, структуру, проаналізовано характер взаємозв'язків як специфічної цілісної системи. Удосконалено класифікацію форм і методів навчання, систему критеріїв ефективності та оптимізації управління навчальним процесом у закладах підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Висвітлено місце та роль інформаційного зв'язку у процесі навчання фахівців, викладено засоби оптімізації, розкрито сутність організації та управління навчальним процесом у закладах для підвищення кваліфікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78
Шифр НБУВ: РА317875 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Каленюк І.С. 
Економічна природа та особливості розвитку освітнього потенціалу України: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.01.01 / І.С. Каленюк ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2002. — 35 с. — укp.

Досліджено економічну природу освіти, її потенціал в забезпеченні поступального та сталого соціально-економічного розвитку суспільства. Запропоновано сучасне розгорнуте тлумачення наукової категорії "освітній потенціал" як органічної складової людського розвитку суспільства, проведено науково-практичну сучасного стану освітнього потенціалу України та перспектив його розвитку. Визначено основні напрямки якісного вдосконалення організаційно-економічного механізму розвитку освітнього потенціалу в Україні, запропоновано механізми державної підтримки освіти, наведено пропозиції щодо вдосконалення фінансового механізму освітньої діяльності в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)49:Ч30/49 + Ч34(4Укр)к94
Шифр НБУВ: РА318966 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Біницька О.П. 
Удосконалення системи планування та фінансування підготовки педагогічних кадрів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / О.П. Біницька ; НАН України. Ін-т економіки. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості змін у теорії та практиці планування підготовки педагогічних кадрів для системи освіти України та її регіонів. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено адекватні сьогоденній соціально-економічній ситуації концепцію та модель інноваційних підходів до планування та організації підготовки педагогічних кадрів початкової ланки освіти, вивчено процес соціально-економічної трансформації умов формування механізму її фінансування. Обгрунтовано шляхи та напрями оптимізації фінансування навчання педагогічних кадрів за умов реалізації системи їх ступеневої підготовки у вищих педагогічних закладах різного рівня акредитації, підпорядкованості та фінансового забезпечення. Наведено рекомендації щодо практичного використання результатів дослідження в системі освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)49:Ч30/49 + Ч34(4Укр)п/р
Шифр НБУВ: РА318065 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Жабенко О.В. 
Особливості й тенденції розвитку державного управління освітою в Україні (1946 - 2001 рр.): Автореф. дис. канд. наук з держ. управління: 25.00.01 / О.В. Жабенко ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Визначено та науково обгрунтовано основні періоди й етапи еволюції системи державного управління освітою в рамках наявної на сьогодні періодизації (1946 - 1959 рр. - період повоєнного відновлення системи освіти та управління нею; 1959 - 1991 рр. - період розвитку державного управління освітою часів "побудови розвиненого соціалізму", в якому виділено три етапи: 1959 - 1965 рр. - етап пошуків нових форм і методів державного управління; 1965 - 1991 рр. - етап жорсткої (абсолютної) централізації, посилення авторитарних, бюрократичних методів управління; 1991 - 2001 рр. - період формування нової моделі державного управління). Визначено характерні особливості державного управління освітою відповідно до виявлених періодів розвитку системи даного управління. Уточнено понятійний апарат в аспектах авторського тлумачення й розкриття змісту базових понять (державне управління освітою, державна політика в галузі управління освітою), висвітлено мету, структуру та функції центральних органів управління освітою. Проаналізовано зміст і форми управління, виявлено основні тенденції, принципи та закономірності його розвитку за досліджуваний період. Наведено пропозиції та практичні рекомендації щодо можливості використання історичного досвіду в умовах реформування системи державного управління освітою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Х2(4УКР)6 + Ч34(4УКР) к +
Шифр НБУВ: РА328034

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського